Deelnemersquote:Succesvolle kennisquiz vanaf maandag 15 juli op NPO 2
Wie wordt deze zomer De slimste mens? Vanaf maandag 15 juli keert de succesvolle kennisquiz De slimste mens terug op NPO 2. Onder leiding van Philip Freriks en het kritisch oog van kritisch en enig jurylid Maarten van Rossem gaan dagelijks drie prominente Nederlanders de strijd aan.
quote:Wie o wie is De slimste mens? Nieuwsmakers, politici, acteurs, en vele andere prominenten maken zich op voor de strijd om de eervolle titel van 'de slimste mens' in de wacht te slepen.
De slimste mens is een tv-quiz waarbij het niet alleen gaat om kennis en algemene ontwikkeling, maar ook om associatief kunnen denken. Kritisch jurylid Maarten van Rossem staat Philip Freriks bij en levert op zijn geheel eigen wijze commentaar op de kandidaten en hun kennis.
Iedere werkdag ontvangt presentator Philip Freriks drie Bekende Nederlanders die aanspraak maken op de titel 'de slimste mens'. Per aflevering valt één kandidaat af. De volgende dag komt een nieuwe deelnemer in de plaats. Wie zich het langst staande houdt in de vragenarena en de bloedspannende finale overleeft, mag zich De slimste mens noemen!
Met jouw IQ kan je dat vast wel vindenquote:Op maandag 21 december 2020 21:11 schreef IceCreamSandwich het volgende:
[..]
Hoe kan ik me aanmelden?
geen tijd voor sorryquote:Op maandag 21 december 2020 21:11 schreef Vanillekwarktas het volgende:
[..]
Met jouw IQ kan je dat vast wel vinden
Bekende Nederlander worden.quote:Op maandag 21 december 2020 21:11 schreef IceCreamSandwich het volgende:
[..]
Hoe kan ik me aanmelden?
quote:Op maandag 21 december 2020 21:12 schreef Chia het volgende:
Ik ken Harry Mens alleen van de fragmenten van VI
Die stukjes met van Hanegem.quote:
Heerlijke vent jaquote:
De beste stuurlui staan aan wal en de beste spelers zitten op de bank.quote:Op dinsdag 22 december 2020 21:02 schreef Monolith het volgende:
Emma had gewoon moeten passen met net 40 seconden voor op Frank.
Nu al de godin van het seizoenquote:
In tegenstelling tot wat ik verwachtte is ze inderdaad een leuke kandidate.quote:
Ik doe het zelf ook, zat bijna te gillen tegen de tv.quote:Op dinsdag 22 december 2020 21:03 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
De beste stuurlui staan aan wal en de beste spelers zitten op de bank.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |