Schotland, Noorwegen, maar de mitches in Schotland sloegen toch wel alles, alsof het mistig werd, en de hele camping veranderde in een groep zwaargesluierde arabieren.quote:Op donderdag 24 december 2020 20:41 schreef svann het volgende:
Meeste insecten? Denemarken voor mij.
Kan ie nog wel in een kaartspel zitten.quote:
quote:Op donderdag 24 december 2020 20:59 schreef Szura het volgende:
Scheetjes
Raspatat
Minigolf
Ik Vertrek
Hans en Karin
Bonaire
Dat die gisteren gewonnen heeftquote:Op donderdag 24 december 2020 21:05 schreef la_perle_rouge het volgende:
Liesbeth gaat er vast uit, wat weet die weinig.
Ik zou ook niet weten of dat nou Den Bosch of Tilburg is, maar goed, je kunt toch bij elke plaats toch gewoon wat Brabantse plaatsen noemen.quote:
Gisteren wist ik nog niet eens dat ze reisjournaliste was ,,, Ik hoorde de vraag .. Wat weet je over de Andes? en toen was het totale onwetendheid ... blackout vandaag waren haar woorden ... Geen idee waar ze wel geweest is maar geografisch onderlegd nada ..quote:Op vrijdag 25 december 2020 01:17 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Wel typisch hoor, een reisjournaliste die geen topografische kennis heeft.
Da's net zoiets als een violist in een orkest die geen bladmuziek kan lezen
Is hier ook zo.quote:Op vrijdag 25 december 2020 13:14 schreef GwaiLow het volgende:
Irritant dat de aflevering van gisteren online niet goed terug te kijken is. Via NLZiet niet, en NPO ook niet. Meer hier last van? Hij kapt de aflevering steeds af, of het beeld is ineens weg.
Op TV werkt het wel.quote:Op vrijdag 25 december 2020 13:14 schreef GwaiLow het volgende:
Irritant dat de aflevering van gisteren online niet goed terug te kijken is. Via NLZiet niet, en NPO ook niet. Meer hier last van? Hij kapt de aflevering steeds af, of het beeld is ineens weg.
Die was ook van een record domheid, nul geografische kennis, geen idee wie Brunswijk was, gewoon geen idee van de meest essentiële zaken. Ik snap überhaupt niet waarom zij hieraan meedeed.quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:23 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Op TV werkt het wel.
Goed dat Maarten Liesbeth met de grond gelijk maakte
Lingo en Dumpertquote:Op vrijdag 25 december 2020 19:26 schreef Haaibaaike het volgende:
Leuke jongen die Andries. Waar is hij van bekend?
Tv programma ´´hufterproef´´quote:Op vrijdag 25 december 2020 19:26 schreef Haaibaaike het volgende:
Leuke jongen die Andries. Waar is hij van bekend?
Nou dat is nog daar aan toe. Maar ze schrijft reisboeken. Peru, Andes?quote:Op vrijdag 25 december 2020 19:33 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Die was ook van een record domheid, nul geografische kennis, geen idee wie Brunswijk was, gewoon geen idee van de meest essentiële zaken. Ik snap überhaupt niet waarom zij hieraan meedeed.
Viel mij ook op, vaak rekenen ze dat goed.quote:Op vrijdag 25 december 2020 20:48 schreef svann het volgende:
Hm, hij zei gemalen, toch?
Moest het poedervorm zijn.
Dat was die autistische cabaretierquote:Op vrijdag 25 december 2020 21:02 schreef la_perle_rouge het volgende:
Wie was dat ook alweer die ook staand de finale speelde?
Goh, nou weet ik het weer, maar hoe heette die knakker? Is Frank ook autistisch?quote:Op vrijdag 25 december 2020 21:03 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat was die autistische cabaretier
Neuh, niet bepaald.quote:Op vrijdag 25 december 2020 21:04 schreef la_perle_rouge het volgende:
Goh, nou weet ik het weer, maar hoe heette die knakker? Is Frank ook autistisch?
Geen leuke man? Vervelende stem? Hahaquote:Op vrijdag 25 december 2020 20:43 schreef la_perle_rouge het volgende:
Ik ben elke keer blij als Sjinkie Knegt er niet bij is.
Dat was die gast die bij Aldi alle dozen netjes ordende en netjes in de rekken zette waar ze hoorden. Toen iemand hem vroeg waar de koffie stond zei hij: de koffie? Ik werk hier helemaal niet.quote:Op vrijdag 25 december 2020 21:04 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Goh, nou weet ik het weer, maar hoe heette die knakker? Is Frank ook autistisch?
Ja, of hij leeft al jaren op alleen frikandellen en cola.quote:Op vrijdag 25 december 2020 20:47 schreef Remco het volgende:
Die Minne ziet eruit alsof die al een week wakker is.
Waarom?quote:Op maandag 28 december 2020 20:40 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Ik hoop dat die Andries er uit gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |