Ik bedoelde "mijn vader"quote:Op maandag 21 december 2020 19:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat kan tegenwoordig ook natuurlijk. Heb je dan nooit een moeder gemist in je leven?
Raticate?quote:Op maandag 21 december 2020 19:44 schreef Slobeend het volgende:
Wat is ook alweer de evolutie van Ratata?
Of juist welquote:Op maandag 21 december 2020 19:44 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Dat zijn niet bepaald geheelonth-ouders dus.
Raticatequote:Op maandag 21 december 2020 19:44 schreef Slobeend het volgende:
Ja, daar trek jij je iedere avond op af.quote:Op maandag 21 december 2020 19:44 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Moet dit - gelet op dat meisje - Frenkie voorstellen?
quote:Op maandag 21 december 2020 19:45 schreef Coco het volgende:
[..]
Ja, daar trek jij je iedere avond op af.
Ohquote:
Ratificatiequote:Op maandag 21 december 2020 19:44 schreef Slobeend het volgende:
Bandé staat vanavond in de basis. (lol)quote:Op maandag 21 december 2020 19:45 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Oh
Ik weet niet of mijn fout dan ligt aan mijn denkvermogens of mijn verwachtingspatroon van jou
Jouw voorliefde voor Frenkie nadat je Rusnak keihard gedumpt had.quote:Op maandag 21 december 2020 19:45 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Geen idee waar dit over gaat hoor
quote:Op maandag 21 december 2020 19:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bandé staat vanavond in de basis. (lol)
160 denk ikquote:Op maandag 21 december 2020 19:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat is de hoogste finish tot nog toe dit WK?
Als hij van Cross wint is een kwartfinale mogelijk.quote:
Dit gebeurde 5 minuten geleden bij mijquote:Op maandag 21 december 2020 19:44 schreef Vriezzer het volgende:
Je ziet het voor je. Koppeltje zit op TV darts te kijken.
"Maar schatje, wat is toch dat FOK! waar je op zit?"
~ Nou, gewoon een gezellig forum waar mensen over darts praten enzo. Kijk.. *scroll* *tieten*
Maar FOK!ers hebben geen relatie, dus dit probleem doet zich gelukkig niet voor.
Ik ga wel even met een kwart oog kijken.quote:Op maandag 21 december 2020 19:46 schreef Tagliano het volgende:
[..]eigenlijk wil ik hem nog een keer in actie zien
Wow.quote:Op maandag 21 december 2020 19:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bandé staat vanavond in de basis. (lol)
quote:Op maandag 21 december 2020 19:47 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Dit gebeurde 5 minuten geleden bij mij
ik denk 160. Heta, Campbell en nog iemandquote:Op maandag 21 december 2020 19:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat is de hoogste finish tot nog toe dit WK?
Dat hoop ik van harte. En dat hij er dan he-le-maal niets van kan.quote:Op maandag 21 december 2020 19:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wow.
Benieuwd of we hem ooit nog in het eerste gaan zien.
Zo jammer dat er dit jaar geen publiek is. Walgelijke teringherrie, maar toch moet ik altijd enorm lachen om zijn opkomst. Dat gifje van hem is een van mijn favorieten van dit jaarquote:Op maandag 21 december 2020 19:47 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Als hij van Cross wint is een kwartfinale mogelijk.
En wat was je reactie? imaginaire reactie uiteraardquote:Op maandag 21 december 2020 19:47 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Dit gebeurde 5 minuten geleden bij mij
Nou vooruit danquote:Op maandag 21 december 2020 19:48 schreef fetX het volgende:
[..]
Zo jammer dat er dit jaar geen publiek is. Walgelijke teringherrie, maar toch moet ik altijd enorm lachen om zijn opkomst. Dat gifje van hem is een van mijn favorieten van dit jaar
Zou me eerder verbazen als dat niet het geval is.quote:Op maandag 21 december 2020 19:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat hoop ik van harte. En dat hij er dan he-le-maal niets van kan.
Misschien kunnen ze daar weer wat vuurwerk afsteken.quote:
Ik heb het commentaar niet aan.quote:
Juichen voor de Witte Leeuwenquote:Op maandag 21 december 2020 19:49 schreef borisz het volgende:
Maar goed het hoogtepunt vanavond is Jong Ajax - ASC De Volewijckerssc Telstar.
Was verhuurd aan FC Thun tochquote:
Bij PC Finals verloor Rata van Karel.quote:Op maandag 21 december 2020 19:49 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik heb het commentaar niet aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |