SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
en de andere filets rauw?quote:Op maandag 21 december 2020 18:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Op witbrood met echte boter en een ander deel toch gebakken en met cognac afgeblust.
quote:Op maandag 21 december 2020 18:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Ja nou Draak heeft mij tegen gehouden.
Dan moet PalingStraling maar gewoon een normale TT maken hoor.quote:
quote:Op maandag 21 december 2020 18:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan moet PalingStraling maar gewoon een normale TT maken hoor.
quote:Op maandag 21 december 2020 18:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nu sowieso interssant omdat iedereen thuis zit en online moet bestellen.quote:Op maandag 21 december 2020 18:11 schreef bitterbal het volgende:
kijk weer opgelicht
bizar hoe makkelijk je mensen ook kan oplichten in dit land.
Eerst mopperen over dat d'r broeken niet meer passen en daarna aan de chicken wings, dat gaat niet he.quote:
UitPaling is wel een leuke kloon om te maken.quote:Op maandag 21 december 2020 18:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 december 2020 18:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eerst mopperen over dat d'r broeken niet meer passen en daarna aan de chicken wings, dat gaat niet he.
Het bekt wel lekker, PalingStraling.quote:Op maandag 21 december 2020 18:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze laat het breed hangenquote:Op maandag 21 december 2020 18:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eerst mopperen over dat d'r broeken niet meer passen en daarna aan de chicken wings, dat gaat niet he.
BroekPaling.quote:Op maandag 21 december 2020 18:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
UitPaling is wel een leuke kloon om te maken.
Ik mopperen over broeken ?quote:Op maandag 21 december 2020 18:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee ballie die met d'r bips niet meer in d'r broeken past.quote:
nee de bips is het probleem nietquote:Op maandag 21 december 2020 18:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee ballie die met d'r bips niet meer in d'r broeken past.
Niet?quote:Op maandag 21 december 2020 18:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee de bips is het probleem niet
Vertel meer....quote:Op maandag 21 december 2020 18:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zwangerbuikje in aanbouw?quote:Op maandag 21 december 2020 18:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja, en wat hebben gegrilde chickenwings daarmee ?quote:Op maandag 21 december 2020 18:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee ballie die met d'r bips niet meer in d'r broeken past.
Kunnen ze mager zijn, als je er een kilo van wegwerkt is het alsnog veel.quote:Op maandag 21 december 2020 18:30 schreef crv het volgende:
[..]
Ja, en wat hebben gegrilde chickenwings daarmee ?
Is juist mager
Je reet is niet te groot ?quote:Op maandag 21 december 2020 18:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Meh, van chickenwings is de helft bot toch?quote:Op maandag 21 december 2020 18:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kunnen ze mager zijn, als je er een kilo van wegwerkt is het alsnog veel.
Is meest botten dus nee en eiwitten dus neequote:Op maandag 21 december 2020 18:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kunnen ze mager zijn, als je er een kilo van wegwerkt is het alsnog veel.
Tenzij ze overal lopend op af gaatquote:Op maandag 21 december 2020 18:34 schreef IJsdraakje het volgende:
Meer dat de impuls om bij alleser op af te gaan niet handig is als je van je zwembandjes af wil.
WATquote:
Dan kan 't.quote:
quote:Op maandag 21 december 2020 18:34 schreef IJsdraakje het volgende:
Meer dat de impuls om bij alleser op af te gaan niet handig is als je van je zwembandjes af wil.
Ik wil warme choco, maar da's een beetje hypocriet nadat ik bal bij de kip weghield.quote:Op maandag 21 december 2020 18:36 schreef FranticDJ het volgende:
Ik ga vanavond een glaasje advocaat met slagroom en hagelslag lepelen
GerdaDJ hoor
Net als ikquote:Op maandag 21 december 2020 18:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan kan 't.![]()
Je hoort het bal, te voet naar de kip!
je bent mooi als je eetquote:Op maandag 21 december 2020 18:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik wil warme choco, maar da's een beetje hypocriet nadat ik bal bij de kip weghield.
ja zo darts kijken. Eerst nog saucijzebroodjes bakken en wat bier klappnquote:
Van dat tientje zwart of wat de fak nou weer dan?quote:Op maandag 21 december 2020 18:46 schreef bitterbal het volgende:
mijn tante belt
of ik weet dat ik binne 2 uur dood en doodziek kan zijn
die zit helemaal in de stress
tientje?quote:Op maandag 21 december 2020 18:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Van dat tientje zwart of wat de fak nou weer dan?
kuroownaquote:Op maandag 21 december 2020 18:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Van dat tientje zwart of wat de fak nou weer dan?
Kan die nergens anders over praten of aan denken of zo?quote:
nee ik heb vandaag een test laen doen en nu denkt ze dat ik doodgaquote:Op maandag 21 december 2020 18:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kan die nergens anders over praten of aan denken of zo?
Straks krijg je nog te horen dat ze je geīnjecteerd hebben met Corona.quote:Op maandag 21 december 2020 18:49 schreef bitterbal het volgende:
Nee
[..]
nee ik heb vandaag een test laen doen en nu denkt ze dat ik doodga
echt zo fucking irriant dat het zon paniekzaaier is
en een 5G chip. En een Rabobank.quote:Op maandag 21 december 2020 18:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Straks krijg je nog te horen dat ze je geīnjecteerd hebben met Corona.
ze vroeg ja hoe gaat het. ik zeg ja goed. Hoor je haar zo mompelen nou dan snap ik niet dat je een test doet...quote:Op maandag 21 december 2020 18:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Straks krijg je nog te horen dat ze je geīnjecteerd hebben met Corona.
Chip komt met een vaccin pas. Die was nog in ontwikkeling.quote:Op maandag 21 december 2020 18:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en een 5G chip. En een Rabobank.
quote:Op maandag 21 december 2020 18:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en een 5G chip. En een Rabobank.
quote:Op maandag 21 december 2020 18:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ze vroeg ja hoe gaat het. ik zeg ja goed. Hoor je haar zo mompelen nou dan snap ik niet dat je een test doet...
VOOR JOU STOMME DOOS
Aaw, op zich wel lief toch?quote:Op maandag 21 december 2020 18:46 schreef bitterbal het volgende:
mijn tante belt
of ik weet dat ik binne 2 uur dood en doodziek kan zijn
die zit helemaal in de stress
logischquote:Op maandag 21 december 2020 19:03 schreef Budapestenaar het volgende:
Satégehaktschnitzelding was niet echt lekker
Nee dit is ongezond.quote:Op maandag 21 december 2020 19:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Aaw, op zich wel lief toch?
Begrijpelijk, ben er nog nooit eentje tegengekomen die echt lekker was, zit gewoon te weinig satésaus in denk ik.quote:Op maandag 21 december 2020 19:03 schreef Budapestenaar het volgende:
Satégehaktschnitzelding was niet echt lekker
Dit gaat verder hoorquote:
Mja, ik ben sol op satésaus, maar vond dit toch geen lekkere combi.quote:Op maandag 21 december 2020 19:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Begrijpelijk, ben er nog nooit eentje tegengekomen die echt lekker was, zit gewoon te weinig satésaus in denk ik.
Een bakkie wat?quote:Op maandag 21 december 2020 19:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dit gaat verder hoor![]()
Je komt er dan ok niet meer doorheen. Een en al paniek aan de telefoon maar ze zal wel weer een bakkie ophebben
Ja paneermeel en matige satésaus matcht ook niet echt, snap het idee niet zo van dingenquote:Op maandag 21 december 2020 19:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, ik ben sol op satésaus, maar vond dit toch geen lekkere combi.
Mja, neem de volgende keer wel wat andersquote:Op maandag 21 december 2020 19:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja paneermeel en matige satésaus matcht ook niet echt, snap het idee niet zo van dingen
Gewoon een stuk vlees en zelf satésaus bij makenquote:Op maandag 21 december 2020 19:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, neem de volgende keer wel wat anders
Ja, lekker sateetje makenquote:Op maandag 21 december 2020 19:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon een stuk vlees en zelf satésaus bij maken
quote:Op maandag 21 december 2020 19:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
KLAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
[ afbeelding ]
Denk je dat zelfs met al die advocaat kosten dat die zoveel heeft verdiend?quote:Op maandag 21 december 2020 19:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die heeft zijn centjes binnen. Lekker rentenieren.
Heb je weer zin om te (aro)matten?quote:Op maandag 21 december 2020 19:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
KLAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 21 december 2020 19:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb je weer zin om te (aro)matten?
Alles kan, maar hij heeft er nu een paar achter elkaar verloren en zijn er mensen die meer aanspraak maken op een titelgevecht.quote:Op maandag 21 december 2020 19:16 schreef bitterbal het volgende:
Hij kan nu oo kniet meer tegen verhoeven las ik omdat die eerst weer iets moet winnen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Ja dat begrijp ik maar het ging toch uiteindelijk om badr tegen verhoevenquote:Op maandag 21 december 2020 19:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Alles kan, maar hij heeft er nu een paar achter elkaar verloren en zijn er mensen die meer aanspraak maken op een titelgevecht.
quote:Op maandag 21 december 2020 19:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
Mijn vriendje heeft dit jaar een speciaal plekje gekregen in mijn kerststal![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mijn vriendje heeft dit jaar een speciaal plekje gekregen in mijn kerststal![]()
![]()
AaaawSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je draaitol
![]()
![]()
Commercieel het meest interssant inderdaad. Maar die zal wel iets ban een half miljoen gekregen hebben voor laatste gevecht met Rico. Nu is het geld by Glory een beetje op dus zit het er niet meer in.quote:Op maandag 21 december 2020 19:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dat begrijp ik maar het ging toch uiteindelijk om badr tegen verhoeven
quote:
quote:
Ik moest hem gewoon nog even eren. Dit leek me wel mooi.quote:
![]()
quote:Op maandag 21 december 2020 19:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik moest hem gewoon nog even eren. Dit leek me wel mooi.
![]()
Die heb ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zette er altijd allemaal andere poppetjes en een cavia in.Tap tap tap
quote:Op maandag 21 december 2020 20:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die heb ik ook
Zette er altijd allemaal andere poppetjes en een cavia in.
![]()
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:Op maandag 21 december 2020 20:57 schreef crv het volgende:
Iedereen zit zeker WIDM te kijken[ afbeelding ]
neequote:Op maandag 21 december 2020 20:57 schreef crv het volgende:
Iedereen zit zeker WIDM te kijken[ afbeelding ]
![]()
mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mijn TV wil niet eens aan al probeer ik hetquote:
Ja graag.quote:Op maandag 21 december 2020 21:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
chocoladekoekjes @:bitterbal @:Amarantha @:cherrylips
viesdikquote:Op maandag 21 december 2020 21:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
tijdslot?quote:Op maandag 21 december 2020 21:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijn TV wil niet eens aan al probeer ik het
Hou ff op wil jequote:Op maandag 21 december 2020 21:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ben nog even ruzie aan het maken met een project manager.
Voel me iets teveel betrokken bij een project. Soms goede eigenschap; maar in mijn nieuwe rol werkt het niet altijd mee.quote:
nee, gebakjequote:Op maandag 21 december 2020 21:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 21 december 2020 21:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
Wie?quote:Op maandag 21 december 2020 21:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
Splinter Chabot doet mee aan WIDM. Goede reden om niet te kijken.
Ah Buda is ook al zo anti splinterquote:Op maandag 21 december 2020 21:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
Splinter Chabot doet mee aan WIDM. Goede reden om niet te kijken.
Broertje dood aanquote:Op maandag 21 december 2020 22:03 schreef FranticDJ het volgende:
Zit nog wat documentatie te schrijven met Outsiders op xxqlusive holland op de achtergrond
morgenochtend:quote:Op maandag 21 december 2020 22:02 schreef IJsdraakje het volgende:
Nu lekker chillen onder mijn dekentje tot mijn haar droog is.
Ja, daarom moet het droog.quote:
De zoon van Bart Chabot.quote:
Denk hierom zo’n beetjequote:Op maandag 21 december 2020 22:36 schreef bitterbal het volgende:
waarom vinden jullie hem zo irritant?
ik zie het nog nietquote:Op maandag 21 december 2020 22:39 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Denk hierom zo’n beetje
https://www.geenstijl.nl/5154500/ambassazeur/
quote:Op maandag 21 december 2020 23:08 schreef CherryLips het volgende:
Zou er nog een nieuwe gerrie-smiley komen? Voor de verzameling.
Das niet zo handig ger. En nu?quote:Op maandag 21 december 2020 23:16 schreef Amarantha het volgende:
Mijn drinken is bijna op, als in op op. Hier heb ik niet goed over nagedacht met boodschappen doen.
Arg haal jullie constant door elkaar Jij bent geen Gerquote:Op maandag 21 december 2020 23:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Water drinken of niet heel laat slapen.
Niks mis met water drinken.quote:Op maandag 21 december 2020 23:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Water drinken of niet heel laat slapen.
Ja moet ik sowieso want avondeten.quote:Op maandag 21 december 2020 23:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Arg haal jullie constant door elkaar Jij bent geen Ger![]()
Morgen naar de super?
Hey laat mij erbuiten. Ik heb zes flessen cola en vijf flessen van dat aanlengspul en een liter melk.quote:
Ik kom NU een fles cola halen.quote:Op maandag 21 december 2020 23:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hey laat mij erbuiten. Ik heb zes flessen cola en vijf flessen van dat aanlengspul en een liter melk.
Het is wel van die cafeīnevrije want ze hadden geen zero en anders kom ik drie kilo in de week aan.quote:
quote:Op maandag 21 december 2020 23:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is wel van die cafeīnevrije want ze hadden geen zero en anders kom ik drie kilo in de week aan.
Maakt niet uit.quote:Op maandag 21 december 2020 23:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is wel van die cafeīnevrije want ze hadden geen zero en anders kom ik drie kilo in de week aan.
quote:
quote:Op maandag 21 december 2020 23:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
' wat je niet wilt horen als je je broek uittrekt'
Voor het geval je aanstaande op bezoek komtquote:Op maandag 21 december 2020 23:23 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb hier ook nog wel flessen cola staan, denk alleen wel dat ze inmiddels over de datum zijn
Nou denk dat ik ze dan direct naar mijn hoofd geslingerd krijgquote:Op maandag 21 december 2020 23:27 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Voor het geval je aanstaande op bezoek komt?
pepsiquote:Op maandag 21 december 2020 23:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou denk dat ik ze dan direct naar mijn hoofd geslingerd krijg
Is Pepsi Max Lemon
quote:Op maandag 21 december 2020 23:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is Pepsi Max Lemon
Ja het staat niet voor niets nog in de kast he.quote:
quote:Op maandag 21 december 2020 23:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is Pepsi Max Lemon
Ja ik drink zelden cola, en als ik het drink zit er drank doorheen dus ik ben niet zo kritisch op het merk.quote:
aar ditquote:Op maandag 21 december 2020 23:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik drink zelden cola, en als ik het drink zit er drank doorheen dus ik ben niet zo kritisch op het merk.
Ik zou willen dat ik meer zou lezen. Kom er alleen aan toe op vakanties en dan moet ik ook niet thuis zijn.quote:Op maandag 21 december 2020 23:27 schreef CherryLips het volgende:
Weer wat boeken op m'n leeslijst gezet. Staan er nu 443 op
Vanaf je pensioen alle tijd.quote:Op maandag 21 december 2020 23:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ik meer zou lezen. Kom er alleen aan toe op vakanties en dan moet ik ook niet thuis zijn.
Toen ik nog elke dag een uur of langer in de trein zat, mooie tijden waren dat. Slapen of lezen.quote:Op maandag 21 december 2020 23:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ik meer zou lezen. Kom er alleen aan toe op vakanties en dan moet ik ook niet thuis zijn.
Ja mooie tijden waren dat.quote:Op maandag 21 december 2020 23:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Toen ik nog elke dag een uur of langer in de trein zat, mooie tijden waren dat. Slapen of lezen.
volgens mij nooit in voet gehad, wel in kuit.. ook kut..quote:
kramp in de trapezedinges op je rug. das een pretjequote:
mah, ik ben best wel wakker eigenlijkquote:Op dinsdag 22 december 2020 07:21 schreef mschol het volgende:
pfft, als een blok geslapen maar gevoel alsof ik nog een paar uur bij moet slapen
Ik krijg altijd kramp in beide voeten als ik de borstcrawl doe. Dan ga je meteen kopje onder. Alsof je wordt gegrepen door een haai.quote:Op dinsdag 22 december 2020 00:22 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
kramp in de trapezedinges op je rug. das een pretje
Had astma medicijnen (Foster) als proef waarvan ik m'n stem kwijtraakte en de meest bizarre spierkrampen kreeg.
In een restaurant ook mn lepel 2 tafels verder gelanceerd omdat ik kramp in m'n hand kreeg
Volg volgende handleiding om de ster van Bethlehem te zienquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:Op dinsdag 22 december 2020 08:21 schreef crv het volgende:
[..]
Volg volgende handleiding om de ster van Bethlehem te zienmet een beetje geluk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 december 2020 08:21 schreef crv het volgende:
[..]
Volg volgende handleiding om de ster van Bethlehem te ziennee dat is de death star van star wars ouweSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat ga je allemaal kopen?quote:Op dinsdag 22 december 2020 08:24 schreef Karzai het volgende:
vandaag kerstbonus, shoppen! [ afbeelding ]
gisteren al kerstbonus van belastingdienstquote:Op dinsdag 22 december 2020 08:24 schreef Karzai het volgende:
vandaag kerstbonus, shoppen! [ afbeelding ]
Wat ga jij kopen?quote:Op dinsdag 22 december 2020 08:26 schreef mschol het volgende:
[..]
gisteren al kerstbonus van belastingdienst
vandaag salaris + overwerk + 13de maand
Jaquote:
pc?quote:Op dinsdag 22 december 2020 08:29 schreef mschol het volgende:
[..]
vrij weinig op dit moment
vooral sparen om volgend jaar ergens een nieuw systeem/pc te kopen
Je zwembandje zit toch boven je ster?quote:Op dinsdag 22 december 2020 08:29 schreef crv het volgende:
[..]
Ja
Mij lukt het niet meer door mijn knieen te zakken met mijn stijve poten en als je “zwembandje” te groot is gaat het ook niet
mwha, opzich kon ik em een half jaar geleden al kopen..quote:Op dinsdag 22 december 2020 08:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
aaaaah. Oke.
Moet je daar lang voor sparen?
Oke. En dan kan je je games beter spelen?quote:Op dinsdag 22 december 2020 08:35 schreef mschol het volgende:
[..]
mwha, opzich kon ik em een half jaar geleden al kopen..
centen zijn niet direct een probleem. (ookal zijn de geraamde kosten pak em beet 2k)
probleem is levertijd van onderdelen: de processor en videokaart die ik wil zijn bččtje populair.. en dus zomaar 200 eueo duurder dan normaal en nergens voorraad (mede door covid)
denk het welquote:Op dinsdag 22 december 2020 08:46 schreef bitterbal het volgende:
hoop dat ik vandaag de uitslag krijg
dat is wel de bedoeling ja, en hij moet weer een jaar of 6 meegaanquote:Op dinsdag 22 december 2020 08:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oke. En dan kan je je games beter spelen?
Anders van dat aidshol dat je moest schoonmaken.quote:Op dinsdag 22 december 2020 08:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Het zal wel niets zijn.
hoop ik
ja misschien :p of supermarkt?quote:Op dinsdag 22 december 2020 08:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Anders van dat aidshol dat je moest schoonmaken.
Ik ben in de ontkenningsfase dat het van de supermarkt kan komen anders durf ik er helemaal niet meer naartoe.quote:
kan je niet laten bezorgen?quote:Op dinsdag 22 december 2020 09:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben in de ontkenningsfase dat het van de supermarkt kan komen anders durf ik er helemaal niet meer naartoe.
Ja ze zeggen 15 min met iemand in dezelfde ruimte toch?quote:Op dinsdag 22 december 2020 09:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben in de ontkenningsfase dat het van de supermarkt kan komen anders durf ik er helemaal niet meer naartoe.
Had toevallig nog een plekje voor gisteren weten te bemachtigen, maar op het laatste moment waren wat dingen toch niet leverbaarquote:
Ik hoop met je mee.quote:Op dinsdag 22 december 2020 09:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hopelijk de verdwijning van Gnoom
maar dat zal wel niet.
Op anderhalve meter. Anders had iedereen het ondertussen al gehad.quote:Op dinsdag 22 december 2020 09:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja ze zeggen 15 min met iemand in dezelfde ruimte toch?
Alsof dat virus een horloge draagt en een rolmaatje bij zich heeft.quote:Op dinsdag 22 december 2020 09:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Op anderhalve meter. Anders had iedereen het ondertussen al gehad.
Ook dat.quote:Op dinsdag 22 december 2020 09:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alsof dat virus een horloge draagt en een rolmaatje bij zich heeft.
beroepszeikersquote:Op dinsdag 22 december 2020 09:07 schreef FranticDJ het volgende:
Ans, Sjaan en Ria waren pissig dat de beloofde afvalcontainers niet vorige week zoals beloofd werden bezorgd.
Ans, Sjaan en Ria zijn nu pissig omdat de de beloofde afvalcontainers vanmorgen om 6u bezorgd zijn.
Buurtpreventieapps
die zijn wel wat gewendquote:Op dinsdag 22 december 2020 09:09 schreef FranticDJ het volgende:
Heb wel medelijden met degene die mijn oude afvalcontainer in moeten nemen
Het beetje gerriedrek van vorige week heb ik daar gisteravond in gekiept. Ben benieuwd in hoeverre dat er uit is met de reguliere leging
vieze manquote:Op dinsdag 22 december 2020 09:09 schreef FranticDJ het volgende:
Heb wel medelijden met degene die mijn oude afvalcontainer in moeten nemen
Het beetje gerriedrek van vorige week heb ik daar gisteravond in gekiept. Ben benieuwd in hoeverre dat er uit is met de reguliere leging
wat moet je anders met een rioolverstoppingsklont.. ik ga 't niet bij 't ontbijt weglepelen hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |