Ja, zo kan je alles wel verklaren...quote:Op woensdag 23 december 2020 13:48 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Suzanne is ook een new wave liefhebber en de stap van new wave naar Eefje is al wat kleiner dan van rock naar Eefje. Dikke plus haar muzieksmaak wmb hoor.. Ook best een aantrekkelijke dame ondanks haar 55 jaar

Eensquote:Op woensdag 23 december 2020 10:46 schreef Dagoduck het volgende:
Compleet waardeloos dat deze editie geen eigen topicreeks heeft trouwens. Zoekt niet lekker terug straks als er meer topics zijn.

O wacht is al gefixt... nog niet helemaal wakker dus. Nog 1 dag om bij te slapen voor het begint in elk gevalquote:

En dan al meteen nachtje doorhalen.quote:Op woensdag 23 december 2020 19:51 schreef alopio het volgende:
[..]
O wacht is al gefixt... nog niet helemaal wakker dus. Nog 1 dag om bij te slapen voor het begint in elk geval

Morgen nacht gaat hem niet worden. Dan gaan we bieren via zoom, hoe kansloosquote:Op woensdag 23 december 2020 19:57 schreef asco het volgende:
[..]
En dan al meteen nachtje doorhalen.
Of niet.
Ik vind het maar moeilijk wel/niet wakker blijven en zo ja, tot hoe laat.
Kijken of de alcohol het kan beslissen morgenavond.
 maar een paar dikke barrel aged bieren dus gaat hem niet worden hier. Wel luisteren op de achtergrond uiteraard.
 maar een paar dikke barrel aged bieren dus gaat hem niet worden hier. Wel luisteren op de achtergrond uiteraard. 

Echt een opvallende afwezige ja. Intro is alleen al vrij legendarisch met de opkomende synths en het meeuwengeluid (hi mijn Wake up Light wekkergeluidquote:Op donderdag 24 december 2020 00:10 schreef PippenScottie het volgende:
Opvallende plaat hoog in de Top 4000: A flock of seagulls - I ran.
Deze band heeft nooit in de top 2000 gestaan, volgens mij is het genre best populair bij stemmers op de lijst.
 ) en dat nummer speelt ook in populaire cultuur (hi Hangover 2) nog regelmatig een rol. Onverklaarbaar eigenlijk waarom die er niet in staat..
 ) en dat nummer speelt ook in populaire cultuur (hi Hangover 2) nog regelmatig een rol. Onverklaarbaar eigenlijk waarom die er niet in staat.. 

In mijn top 2000 staat ie wel, maar dat is dan ook een superieure lijst met alleen maar topnummers (en Cryin at the Discotheque)quote:Op donderdag 24 december 2020 00:10 schreef PippenScottie het volgende:
Deze band heeft nooit in de top 2000 gestaan, volgens mij is het genre best populair bij stemmers op de lijst.

Alcatraz, maar dan toch hopelijk ook wel het origineel van Sheila and B. Devotion? 😌quote:Op donderdag 24 december 2020 00:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In mijn top 2000 staat ie wel, maar dat is dan ook een superieure lijst met alleen maar topnummers (en Cryin at the Discotheque)

Zat in mijn stemlijstje, ja...quote:Op donderdag 24 december 2020 00:10 schreef PippenScottie het volgende:

Spacer staat dit jaar voor het eerst erin (wel lager, die Zweedse nichten zijn jeugdsentiment)quote:Op donderdag 24 december 2020 08:12 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Alcatraz, maar dan toch hopelijk ook wel het origineel van Sheila and B. Devotion? 😌

Oh verrek, die mag best in de lijst inderdaad. Al helemaal als je ziet dat Cure (lijkt me redelijk vergelijkbaar) best hoog staat.quote:Op donderdag 24 december 2020 00:10 schreef PippenScottie het volgende:

Het is idd raar dat-ie niet in de Top 2000 staat, wel een klassiekertje. Ook The More You Live The More You Love hoorde je vroeger ook regelmatig op Radio 2.quote:Op donderdag 24 december 2020 00:10 schreef PippenScottie het volgende:

Weet je of ie in de voorkeuzelijst stond?quote:Op donderdag 24 december 2020 08:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zat in mijn stemlijstje, ja...

'I Ran' stond in de voorkeuzelijst, want ik heb mijn stem daarop met afbeelding terug gemeld gekregen via de bevestigingsmail:quote:Op donderdag 24 december 2020 09:14 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Weet je of ie in de voorkeuzelijst stond?

quote:Op donderdag 24 december 2020 09:51 schreef PippenScottie het volgende:
2000 Electric Light Orchestra - Can't get it out of my head
1999 Lou Reed - Sweet Jane

1998 Klein Orkest - Laat mij maar alleen
1997 Joy Division - Atmosphere

1996 Rob de Nijs - Zondag
1995 Alicia Keys - Fallin'
1994 Outfield - For your love
1993 10CC - The wall street shuffle
1992 Level 42 - Love games
1991 Joe Jackson - Steppin' out

Radio 2 heeft deze niet??quote:Op donderdag 24 december 2020 09:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
'I Ran' stond in de voorkeuzelijst, want ik heb mijn stem daarop met afbeelding terug gemeld gekregen via de bevestigingsmail:
[ afbeelding ]

per ongeluk vervangen door een
 per ongeluk vervangen door een 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |