Het is dan ook echt wel een hele benarde situatie waar het Verenigd Koninkrijk deels door eigen toedoen in terecht is gekomen.quote:
Ach, zie het positief...het illlustreert perfect dat het altijd slechter kan dan in Nederlandquote:Op maandag 21 december 2020 17:39 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Het is dan ook echt wel een hele benarde waar Groot Brittannië deels door eigen toedoen in terecht is gekomen.
Mensen kinderen wat een epische puinhoop![]()
Het is eigenlijk vooral treurig natuurlijk, maar man man manVirus uit de hand, grenzen dicht, totaal geïsoleerd, handel loopt vast en hun beoogde matties aan de andere kant van de oceaan hebben ook geen tijd meer voor ze.
Je was me net voorquote:Op maandag 21 december 2020 17:40 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ach, zie het positief...het illlustreert perfect dat het altijd slechter kan dan in Nederland
ja, maar heel het Darts-schema is wel in de war als iedereen onderweg vast zit.quote:Op maandag 21 december 2020 17:40 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ach, zie het positief...het illlustreert perfect dat het altijd slechter kan dan in Nederland
Alle voordeel heeft zijn nadeelquote:Op maandag 21 december 2020 17:41 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
ja, maar heel het Darts-schema is wel in de war als iedereen onderweg vast zit.
Comilluminati natuurlijk!quote:Op maandag 21 december 2020 17:38 schreef Vallon het volgende:
Wel weer kut dat de EMA aan dat Pfizer vaccin een andere naam heeft gegeven dan de WHO.
Dat wordt straks zoeken op 3 namen om zaken te combineren.
Comirnaty = Tozinameran (who naam), codenamed BNT162b2 and more commonly known as the Pfizer-BioNTech COVID-19 vaccine.
Pfizer heeft ook andere namen gedeponeerd bron zoals: Covuity, Rnaxcovi, Kovmerna en ... Comirnaty.
Kortom de EMA gebruikt dus de handelsnaam.
Benieuwd welke ludieke synoniemen en afkortingen er gaan ontstaan. Het heeft iets (in NL) van "Kom Er Maar In" Of "Kom Er Later Na Tied". Natuurlijk zullen deponneurs hun best hebben gedaan associaties te voorkomen.
misschien gaat die mutatie gaat hier ook nog wel huishouden.....quote:Op maandag 21 december 2020 17:39 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Het is dan ook echt wel een hele benarde situatie waar Groot Brittannië deels door eigen toedoen in terecht is gekomen.
Het is eigenlijk vooral treurig natuurlijk, maar man man manVirus uit de hand, grenzen dicht, totaal geïsoleerd, handel loopt vast en hun beoogde matties aan de andere kant van de oceaan hebben ook geen tijd meer voor ze. Oh ja, en dan zitten ze ook nog met Johnson opgescheept.
Hebben we het hier zo slecht nog nietRelatief positief! Het had veel erger gekund
En zijn ze hun handelspositie met de EU volledig kwijt. Zij zullen de eerste zijn die geen alternatieve mogelijkheden hebben tenslotte. Voor het UK is dit wel redelijk hoog perfect storm gehalte.quote:Op maandag 21 december 2020 17:39 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Het is dan ook echt wel een hele benarde situatie waar Groot Brittannië deels door eigen toedoen in terecht is gekomen.
Het is eigenlijk vooral treurig natuurlijk, maar man man manVirus uit de hand, grenzen dicht, totaal geïsoleerd, handel loopt vast en hun beoogde matties aan de andere kant van de oceaan hebben ook geen tijd meer voor ze. Oh ja, en dan zitten ze ook nog met Johnson opgescheept.
Hebben we het hier zo slecht nog nietRelatief positief! Het had veel erger gekund
Ja, maar wij hebben nog vriendenquote:Op maandag 21 december 2020 17:43 schreef Predator40 het volgende:
[..]
misschien gaat die mutatie gaat hier ook nog wel huishouden.....
Die is hier al lang als hier al een geval is vastgesteld. Diegene is al besmettelijk zonder symptomen.quote:Op maandag 21 december 2020 17:43 schreef Predator40 het volgende:
[..]
misschien gaat die mutatie gaat hier ook nog wel huishouden.....
Geen Edvard Munch scenario's inderdaad.quote:
quote:Op maandag 21 december 2020 17:31 schreef Predator40 het volgende:
[..]
er is nooit echte paniek geweest
Mammietje heeft nog nooit gillend door de straten gerent.
Hey! Ik moest ff mijn jompels strijken, he?!quote:Op maandag 21 december 2020 17:40 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
* Tijger_m heeft de positivo dienst van Mammietje overgenomen want die bakte er niks van en ging vliegen
Nog wel. De Turkse vrienden zijn al afgehaakt!quote:Op maandag 21 december 2020 17:45 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ja, maar wij hebben nog vrienden
Natuurlijk. What else.quote:Op maandag 21 december 2020 17:50 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Hey! Ik moest ff mijn jompels strijken, he?!
Ze hebben ookworsten.quote:Op maandag 21 december 2020 17:55 schreef StateOfMind het volgende:
Hebben ze daar eigenlijk ook EMA rookworsten?
Ga ik ook vanuit, als die mutatie al sinds fucking september bestond? Kom op zeg, die is al lang en breed alle grenzen over geweest hoor.quote:Op maandag 21 december 2020 17:46 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Die is hier al lang als hier al een geval is vastgesteld. Diegene is al besmettelijk zonder symptomen.
Anders komt er de toorn van Jezus over je heen, 'en samen zijn rondom de bijbel is heel belangrijk voor hen', nou voor mij zijn dingen ook belangrijk... ik schrijf wel mijn eigen bijbel en richt een nieuw geloof op...quote:Op maandag 21 december 2020 18:33 schreef quirina het volgende:
In Opheusden mag je nog met zijn allen zingen in de kerk.
Dat blijft bizar natuurlijk en ook doodleuk verkondigen dat ze echt niet zonder kunnen, zelfs niet in deze zeer uitzonderlijke situatie.quote:Op maandag 21 december 2020 18:33 schreef quirina het volgende:
In Opheusden mag je nog met zijn allen zingen in de kerk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |