Die ene persoon die toevallig steekproefgewijs een paar weken terug gevonden is, doet er ook niet zoveel toe, lijkt me.quote:Op maandag 21 december 2020 17:10 schreef popje het volgende:
[..]
Jaap kan zoals gewoon weer weinig melden behalve 'dat weten we niet, daar moeten we nog verder onderzoek naar doen'. Ik neem aan dat ze de persoon die besmet is allang gelocaliseerd hebben en zijn contacten gebeld, maar dat ze dat gewoon niet willen vertellen?
NIet?quote:Op maandag 21 december 2020 17:12 schreef MoreDakka het volgende:
Alsof in paniek raken nu zin heeft.
De Duitse coronapatiėnt die in het Limburgse Vlodrop is geweest, was niet ziek en ook niet besmettelijk tijdens zijn verblijf in de Nederlandse provincie. Daarmee is de noodzaak voor verder contactonderzoek in Nederland komen te vervallen, meldt het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM) woensdag.quote:Op maandag 21 december 2020 17:13 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Die ene persoon die toevallig steekproefgewijs een paar weken terug gevonden is, doet er ook niet zoveel toe, lijkt me.
quote:Op maandag 21 december 2020 17:14 schreef Mammietje het volgende:
[..]
NIet?
He. Wilde ik net met mijn armen wapperend door de straten rennen...
Er is een vliegverbod, he?quote:Op maandag 21 december 2020 17:14 schreef Mammietje het volgende:
[..]
NIet?
Klopt, dat was gisteren in het nieuws.quote:Op maandag 21 december 2020 17:10 schreef popje het volgende:
[..]
Jaap kan zoals gewoon weer weinig melden behalve 'dat weten we niet, daar moeten we nog verder onderzoek naar doen'. Ik neem aan dat ze de persoon die besmet is allang gelocaliseerd hebben en zijn contacten gebeld, maar dat ze dat gewoon niet willen vertellen?
Wordt wel saai zo met al die maatregelen he?!quote:
Welke paniek?quote:Op maandag 21 december 2020 17:28 schreef nostra het volgende:
De paniek wordt met de dag groter zeg, godsallemachtig.
Zie de post boven die van mij.quote:
quote:
Gelukkig maarquote:Op maandag 21 december 2020 17:15 schreef Predator40 het volgende:
[..]
De Duitse coronapatiėnt die in het Limburgse Vlodrop is geweest, was niet ziek en ook niet besmettelijk tijdens zijn verblijf in de Nederlandse provincie. Daarmee is de noodzaak voor verder contactonderzoek in Nederland komen te vervallen, meldt het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM) woensdag.
er is nooit echte paniek geweestquote:
Goede nieuws dat er vanavond komt?quote:Op maandag 21 december 2020 17:19 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Wordt wel saai zo met al die maatregelen he?!![]()
Nah... hou me wel weer in.
Even mijn jompels strijken voor al het goede nieuws dat er vanavond komt.
Dat snap ik bij hem.quote:
Pro tip: maak vleugels van wax.quote:Op maandag 21 december 2020 17:14 schreef Mammietje het volgende:
[..]
NIet?
ervaring mee ?quote:Op maandag 21 december 2020 17:32 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Pro tip: maak vleugels van wax.
Alleen niet te dicht bij de zon vliegen.
Dat snap ik bij hem.quote:
Ah ziet paniek er zo uit....quote:
Ja. Hoeveel personen mag je ook alweer uitnodigen?quote:Op maandag 21 december 2020 17:34 schreef Kickinalfa het volgende:
Positief allemaal toch. Gisteren ging het nog over verdere maatregelen en nu een daling en een goedgekeurd vaccin!
Party party!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |