Ja in mijn opinie is de MSM volledig onbetrouwbaar wanneer je objectieve berichtgeving over gebeurtenissen wilt.quote:Op maandag 21 december 2020 19:12 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Is Masterexpo een kwaliteitskrant oid? Snap niet helemaal dat je daar nieuws vandaan haalt. Het is een beetje als om cement vragen bij een snackbar. Laat me raden, de msm is onbetrouwbaar?
Laat ik even die mensen bellen en uitnodigen in mijn laboratorium! Ik hoop je volgende week te kunnen vertellen hoe ik er over denkquote:Op maandag 21 december 2020 19:05 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
'Er wordt gezegd dat het false positives zijn.' Wat denk jij dan?
Mijn God zeg.... zit jij te reageren op fok terwijl je ondertussen computerspelletjes aan t doen bent of zo?quote:Op maandag 21 december 2020 19:12 schreef Vis1980 het volgende:
n het artikel van Follow The Money van Eelke van Ark
Welke bronnen kan ik dan raadplegen voor betrouwbare informatie?quote:Op maandag 21 december 2020 19:15 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Ja in mijn opinie is de MSM volledig onbetrouwbaar wanneer je objectieve berichtgeving over gebeurtenissen wilt.
Wat doet mensen er in godsnaam toe denken dat de MSM wel betrouwbaar is?
Die grijze hersenmassa boven je wenkbrauwen.quote:Op maandag 21 december 2020 19:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Welke bronnen kan ik dan raadplegen voor betrouwbare informatie?
Waar staat dat ik deze man gelijk geloof?quote:Op maandag 21 december 2020 19:15 schreef Vis1980 het volgende:
Krant brengt nieuws: 'Ik doe mijn eigen onderzoek en MSM liegt'
Dictator hangt lulverhaal aan: 'Deze meneer ga ik gelijk geloven'
Ja, maar daar ontstaat het wereldnieuws niet. Ik moet wel eerst de info hebben voor ik er mee aan de slag kan.quote:Op maandag 21 december 2020 19:19 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Die grijze hersenmassa boven je wenkbrauwen.
Er zijn tal van bronnen te raadplegen over situaties; Twitter/Facebook/Alternatieve nieuwssites/MSM.quote:Op maandag 21 december 2020 19:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, maar daar ontstaat het wereldnieuws niet. Ik moet wel eerst de info hebben voor ik er mee aan de slag kan.
En vind je jouw bronnen wel aan die eisen voldoen?quote:Op maandag 21 december 2020 19:15 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Ja in mijn opinie is de MSM volledig onbetrouwbaar wanneer je objectieve berichtgeving over gebeurtenissen wilt.
Wat doet mensen er in godsnaam toe denken dat de MSM wel betrouwbaar is?
In the light of truth...quote:Op maandag 21 december 2020 19:56 schreef controlaltdelete het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoe zou jij de situatie aanpakken dan?quote:Op maandag 21 december 2020 20:10 schreef controlaltdelete het volgende:
Hou jij je nu maar bij jouw verlosser het vaccin.
Nicequote:Op maandag 21 december 2020 19:56 schreef controlaltdelete het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn bronnen? Ik heb geen specifieke bronnen waarvan ik meen dat ze zomaar betrouwbaar zijn. Ik laat betrouwbaarheid zelf sowieso niet afhangen van een enkele of meerdere bronnen.quote:Op maandag 21 december 2020 19:59 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
En vind je jouw bronnen wel aan die eisen voldoen?
Maar voel jij je serieus onderdrukt nu?quote:Op maandag 21 december 2020 20:31 schreef Summers het volgende:
[..]
NiceEen SOS signaal wereldwijd in deze tijd van onderdrukking
Met een zaklamp het virus verdrijvenquote:Op maandag 21 december 2020 20:22 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hoe zou jij de situatie aanpakken dan?
Heeft iig meer potentie dan een zaklampquote:Op maandag 21 december 2020 20:10 schreef controlaltdelete het volgende:
Hou jij je nu maar bij jouw verlosser het vaccin.
quote:Op maandag 21 december 2020 21:16 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Heeft iig meer potentie dan een zaklamp
Leuk plaatje. Jammer dat je weer niet met een bron en bewijs komtquote:
quote:EMA geeft groen licht voor toelating Pfizer-vaccin
Medicijnwaakhond EMA, gevestigd in Amsterdam, heeft groen licht gegeven voor toelating van het coronavaccin van Pfizer/BioNTech. Alleen de Europese Commissie moet nog goedkeuring geven, maar dat is slechts een formaliteit.
https://www.at5.nl/artike(...)lating-pfizer-vaccin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |