Mooi hè dat OLEDquote:Op woensdag 23 december 2020 13:50 schreef 2dope het volgende:
[..]
LG GX77, episch ding. Ik kom van een 11 jaar oude 46" Panasonic plasma dus dat was een behoorlijke stap
Zeer tevreden mee ja, vooral games/content in 4k@120Hz is bruut.quote:Op woensdag 23 december 2020 13:55 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Mooi hè dat OLED
Ikzelf kocht in 2017 een Samsung 4K televisie, een simpele uitvoering van 700 of 800 euro.
An sich niks mis mee.
Maar speciaal voor de next gen heb ik een paar maanden terug een C9 gekocht.
Ik was toen net met Metro Exodus bezig, en was enorm onder de indruk van het verschil.
Tips voor de settings:
https://www.rtings.com/tv/reviews/lg/gx/settings
Ehm, niet doodgaanquote:Op woensdag 23 december 2020 15:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
Iemand nog tips om Bioshock te spelen zonder vita-chambers te gebruiken?
Heb je de difficulties gecheat?quote:Op woensdag 23 december 2020 15:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hem cheesen dus.quote:Op woensdag 23 december 2020 15:15 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ehm, niet doodgaan![]()
Wat natuurlijk helpt is investeren in health, dus al die upgrades z.s.m. fiksen. Verder vaak saven, gewoon na (voor?) ieder lastige stukje. Je kunt het gebruik van vita-chambers overigens ook uitzetten bij de opties.
Ja.quote:Op woensdag 23 december 2020 15:57 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Heb je de difficulties gecheat?
Gewoon beetje oefenenquote:Op woensdag 23 december 2020 15:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
Was je weg dan?quote:Op woensdag 23 december 2020 16:14 schreef Jimbo het volgende:
lieve pikkebazen
ik wou even zeggen, dat mijn laatste werkdag er zojuist op zit
ik ben weer volledig hier om jullie de pleuris in te vervelen
Geniet van je vrije dagen ouwe reus.quote:Op woensdag 23 december 2020 16:14 schreef Jimbo het volgende:
lieve pikkebazen
ik wou even zeggen, dat mijn laatste werkdag er zojuist op zit
ik ben weer volledig hier om jullie de pleuris in te vervelen
nooit, ik blijf altijd in je hart royquote:
Ik denk oprecht dat ik die donaties harder nodig heb dan fokquote:Op woensdag 23 december 2020 16:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Geniet van je vrije dagen ouwe reus.
Voor de kerstgroet verwijs ik je door naar de donatieticker.
#HelpJimboDeKerstDoorquote:Op woensdag 23 december 2020 16:21 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik denk oprecht dat ik die donaties harder nodig heb dan fok
Zeker als postNL alle zendingen die nu op voorgemeld blijven haken niet voor kerst aflevert, dan ga ik leeglopen aan de retouren.
Kan ik wel mn PS5 verkopen voor 1500 eur ter compensatie, dat dan weer wel.
Yep hier ook, rond een uur of 14.00uquote:
Salarisbrief 2021 binnen allenquote:
Morgen mijn salaris binnen JAAAAquote:Op woensdag 23 december 2020 16:24 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Salarisbrief 2021 binnen allen
Ben wel iets beter geworden in al die turrets ontwijken, maar het zijn vooral die Bouncers en Rosies die een probleem zijn. De upgrades die je krijgt, lijken niet veel uit te maken helaas. Dus daar iedere keer dood.quote:
oeh ik zie hem net langskomenquote:Op woensdag 23 december 2020 16:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
#HelpJimboDeKerstDoor
(ik bedoelde overigens niet dat jij moet doneren, maar ik had er een berichtje in gezet ook voor dit topic)
FEEEEST!quote:
zo mezelf maar even uitbetalen voor het jaarquote:Op woensdag 23 december 2020 16:24 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Salarisbrief 2021 binnen allen
En nieuw gebied in Genshin Impact![]()
Ik vind dat je wel een bonus hebt verdiend.quote:Op woensdag 23 december 2020 16:29 schreef Jimbo het volgende:
[..]
FEEEEST!
[..]
zo mezelf maar even uitbetalen voor het jaar
Die krijg ik van @Flippiee of hoe je het ook schrijftquote:Op woensdag 23 december 2020 16:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vind dat je wel een bonus hebt verdiend.
Valhallaquote:Op woensdag 23 december 2020 16:35 schreef Fugue het volgende:
[..]
Hier ook. Net als Valhalla als PostNL me niet naait net voor de kerst+weekend erachteraan
Krijg je eindelijk naaktfoto's van haarquote:Op woensdag 23 december 2020 16:38 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Die krijg ik van @:flippiee of hoe je het ook schrijft
In het begin nog niks, maar later wel heb ik begrepenquote:Op woensdag 23 december 2020 16:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hoe zit het nou met het fantasy gehalte in die game?
Thanks voor deze link. Ik ben sinds kort ook eigenaar van een LG 55OLEDGXquote:Op woensdag 23 december 2020 13:55 schreef StateOfMind het volgende:
Tips voor de settings:
https://www.rtings.com/tv/reviews/lg/gx/settings
Lekker bezig.quote:Op woensdag 23 december 2020 16:38 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Die krijg ik van @:flippiee of hoe je het ook schrijft
die heb ik allang.quote:Op woensdag 23 december 2020 16:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
Krijg je eindelijk naaktfoto's van haar
Anderhalve week vrijquote:
Ik ga zo weer verder. Ik blijf maar genieten.quote:Op woensdag 23 december 2020 18:40 schreef DKUp het volgende:
Waar blijft de nieuwe Cyberpunk patch?
Die game is stiekem wel goed....
Maar ja technisch niet....
BotW was fan-tas-tisch.quote:Op woensdag 23 december 2020 10:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Omdat het lijkt op Breath of the Wild, de beste game van de vorige generatie.
Kleurtjes, Breath of the Wild en AC, goede combi.quote:Op woensdag 23 december 2020 10:22 schreef Dopekoe het volgende:
Iemand hier al wat gekocht van de Januari sale ?
Ik heb er 2 op m'n lijstje staan: Doom Eternal en toch weer Borderlands 3, maar nu digitaal
Handig als ik straks een PS5 digital heb
Op een of andere manier lijkt Fenyx Rising mij ook wel wat, geen idee waarom.....
Ghost of Tsushimaquote:Op woensdag 23 december 2020 20:01 schreef Dopekoe het volgende:
Gebruikmakend van de januari sale toch ff 5 games binnen geharkt
Knowledge is power
Knowledge is power decades
Borderlands 3
Mad max
Ghost of tsushima
Denk dat m'n volgende game pas op de ps5 gekocht gaat worden, want Horizon forbidden west en dying light 2 staan het hoogst op m'n verlanglijst, na de ps5 zelf uiteraard
quote:
Destruction Allstars in februariquote:Op woensdag 23 december 2020 20:51 schreef Jimbo het volgende:
[..]beter gaat buxsnax voor een game verwisseld worden.
godfall klinkt als een goede ps+ game, misschien redden ze hem dan nog
dat zeg ik al wekenquote:Op woensdag 23 december 2020 21:47 schreef StateOfMind het volgende:
Uurtje Immortals Fenyx Rising gespeeld.
Dat is echt een hele leuke game
Ook lekker veel humor erin, met Zeus en Prometheus.
En dan die aftiteling na een minuut of 10![]()
waarom geen game er is al een enorme ps5 library aan gam... oh wachtquote:Op woensdag 23 december 2020 20:54 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Destruction Allstars in februari
denk geen PS5game in januari
Godfall moet gewoon lekker afsterven
Nee, jij ziet er mooi uit met je kleurtjequote:Op donderdag 24 december 2020 00:04 schreef DKUp het volgende:
Zo ziet er mooi uit hoor Immortals met al die kleurtjes
Hij heeft niet eens een kleurtjequote:Op donderdag 24 december 2020 00:24 schreef Jimbo het volgende:
N
[..]
Nee, jij ziet er mooi uit met je kleurtje
niet weten dat DKUP een pigment handicap heeftquote:
Dat worden saaie kerstdagenquote:Pakket is nog niet door PostNL ontvangen of verwerkt
Digitaal halen dan, in de store is 'ie ook afgeprijsd. Fysieke versie annuleren/terugsturen.quote:Op donderdag 24 december 2020 00:36 schreef Fugue het volgende:
Nou ik heb weinig hoop dat Valhalla morgen in de brievenbus ligt.
[..]
Dat worden saaie kerstdagen
Had hem juist fysiek besteld omdat ik een Bol.com cadeaukaart had gekregen. Maar idd misschien doe ik dat ook wel gewoonquote:Op donderdag 24 december 2020 00:55 schreef 2dope het volgende:
[..]
Digitaal halen dan, in de store is 'ie ook afgeprijsd. Fysieke versie annuleren/terugsturen.
Dat is wel zuur maarja gamen tijdens lockdown is ook belangrijkquote:Op donderdag 24 december 2020 00:56 schreef Fugue het volgende:
[..]
Had hem juist fysiek besteld omdat ik een Bol.com cadeaukaart had gekregen. Maar idd misschien doe ik dat ook wel gewoon
Of je wacht gewoon af tot die binnen komt, én je koopt Immortals Fenyx Rising in de Store.quote:Op donderdag 24 december 2020 00:56 schreef Fugue het volgende:
[..]
Had hem juist fysiek besteld omdat ik een Bol.com cadeaukaart had gekregen. Maar idd misschien doe ik dat ook wel gewoon
Van harte.quote:Op donderdag 24 december 2020 07:57 schreef StateOfMind het volgende:
Met de Kerstprijsvragen op de Frontpage overigens Hunting Simulator 2 gewonnen![]()
@:Oscar heb je hem al verstuurd toevallig?
Ik zie nog niks in de PostNL app staan.
Dat ongeduldquote:Op donderdag 24 december 2020 07:57 schreef StateOfMind het volgende:
Met de Kerstprijsvragen op de Frontpage overigens Hunting Simulator 2 gewonnen![]()
@:Oscar heb je hem al verstuurd toevallig?
Ik zie nog niks in de PostNL app staan.
En wat heeft het leven nu nog voor zin dan?quote:Op donderdag 24 december 2020 08:11 schreef StateOfMind het volgende:
Maar iig klaar voor de kerst![]()
PS5: check
Valhalla: check
Immortals: check
Kalkoen geschoten: check
quote:Op donderdag 24 december 2020 08:37 schreef Blackst4r het volgende:
[..]
En wat heeft het leven nu nog voor zin dan?
Ik speel hem al lekker!quote:Op donderdag 24 december 2020 00:36 schreef Fugue het volgende:
Nou ik heb weinig hoop dat Valhalla morgen in de brievenbus ligt.
[..]
Dat worden saaie kerstdagen
Volgens sommigen hier scheen ie wat repetitief te wezOn?quote:Op woensdag 23 december 2020 21:47 schreef StateOfMind het volgende:
Uurtje Immortals Fenyx Rising gespeeld.
Dat is echt een hele leuke game
Ook lekker veel humor erin, met Zeus en Prometheus.
En dan die aftiteling na een minuut of 10![]()
Wow, harsh!quote:Op donderdag 24 december 2020 08:41 schreef StateOfMind het volgende:
Ik ook.
Én Valhalla, én Immortals.
Na na na na na
Zending is gesorteerd, er is nog hoopquote:Op donderdag 24 december 2020 08:41 schreef Blackst4r het volgende:
[..]
Ik speel hem al lekker!
[..]
Volgens sommigen hier scheen ie wat repetitief te wezOn?
);'(quote:Op donderdag 24 december 2020 08:36 schreef StateOfMind het volgende:
[..]![]()
Nou ja, dit is natuurlijk wel dé tijd dat de post pakketten kwijtraakt.
@:Jimbo
Verdienmodel. Season passes zijn ook zelden in de sale. Kun je de game voor een tientje kopen, blijft de season pass 40 euro.quote:Op donderdag 24 december 2020 08:44 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
Waarom is die seizoenspas van Immortal bijna net zo duur als de game zelf?
Het doet me een beetje denken aan Kingdom of Amalur.
Pas uurtje gespeeld, dus daar kan ik nog weinig over zeggen.quote:Op donderdag 24 december 2020 08:41 schreef Blackst4r het volgende:
[..]
Ik speel hem al lekker!
[..]
Volgens sommigen hier scheen ie wat repetitief te wezOn?
Ben onder de indruk van DHL deze periode ja. Vorige week Chocomel besteld, verwachte levering vrijdag, geleverd op donderdag.quote:Op donderdag 24 december 2020 08:45 schreef Drankster het volgende:
[ afbeelding ]
Alle bestellingen via Amazon zijn gewoon in 24u geleverd, gaat via DHL. Ik bestel nooit meer ergens anders. Zelfs van andere landen, DE komt in 48 uur. Ik heb wel Prime, weet niet of dat uitmaakt.
Immortals is via UPS geleverd (besteld in de Ubisot Store, en blijkbaar leveren die vanuit Duitsland).quote:Op donderdag 24 december 2020 08:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ben onder de indruk van DHL deze periode ja. Vorige week Chocomel besteld, verwachte levering vrijdag, geleverd op donderdag.
Dan maar niet, ga geen halve game kopen om dan voor de rest als dlc extra te moeten betalen.quote:Op donderdag 24 december 2020 08:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Verdienmodel. Season passes zijn ook zelden in de sale. Kun je de game voor een tientje kopen, blijft de season pass 40 euro.
Idd, nu je het zegt, Waldorf en Statlerquote:Op donderdag 24 december 2020 09:05 schreef Black-Hole het volgende:
Immortals gisteren ook via de post ontvangen en heb me er al heel wat uurtjes mee vermaakt. Wist al wel dat ie erg goed was maar zelf spelen is natuurlijk de beste test. Sinds lange tijd niet meer zo lang aan een stuk zitten gamen en kon de controler met moeite wegleggen![]()
Als Zeus en Prometheus weer zitten te babbelen moet ik vaak aan Waldorf & Statler denken![]()
[ afbeelding ]
Het is niet zo dat er content uit de base game is gesneden, om die als dlc te verkopen, zoals bij sommige games gebeurt.quote:Op donderdag 24 december 2020 09:02 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
[..]
Dan maar niet, ga geen halve game kopen om dan voor de rest als dlc extra te moeten betalen.
Verdorie jongOns. Nou moet ik hem straks ook halenquote:Op donderdag 24 december 2020 09:08 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Idd, nu je het zegt, Waldorf en Statler![]()
Ik kon er gister niet opkomen.
Immortals is niet alleen een toffe game, maar ook gewoon héél erg leuk
Immortals Immortals Immortals Immortals Immortals Immortals Immortals Immortals Immortals Immortals Immortals Immortals Immortals Immortals Immortals Immortals Immortals Immortals Immortals Immortals Immortals Immortals Immortals Immortals Immortals Immortals Immortals Immortals Immortals Immortals Immortals Immortals Immortals Immortals Immortals Immortals Immortals Immortals Immortals Immortals Immortals Immortals Immortals Immortals Immortals Immortals Immortals Immortals Immortals Immortals Immortals Immortals Immortals Immortals Immortals Immortals Immortals Immortals Immortals Immortals Immortals Immortals Immortals Immortals Immortals Immortals Immortals Immortals Immortals Immortals Immortals Immortals Immortals Immortals Immortals Immortals Immortals Immortals Immortals Immortals Immortals Immortals Immortals Immortals Immortals Immortals Immortals Immortals Immortals Immortals Immortals Immortals Immortals Immortals Immortals Immortals Immortals Immortals Immortals Immortals Immortals Immortals Immortals Immortals Immortals Immortals Immortals Immortals Immortals Immortals Immortals Immortals Immortals Immortals Immortals Immortals Immortals Immortals Immortals Immortals Immortals Immortals Immortals Immortals Immortals Immortals Immortals Immortals Immortals Immortals Immortals Immortals Immortals Immortals Immortals Immortals Immortals Immortals Immortals Immortals Immortals Immortals Immortals Immortalsquote:
https://store.playstation(...)_00-GAME000000000000quote:Op donderdag 24 december 2020 09:11 schreef Blackst4r het volgende:
[..]
Verdorie jongOns. Nou moet ik hem straks ook halen
Doen! Gameplay is echt leuk en gevarieerd. Beetje puzzelen, platformen, vechten en langzaam alles upgraden en skills toevoegen.quote:Op donderdag 24 december 2020 09:11 schreef Blackst4r het volgende:
[..]
Verdorie jongOns. Nou moet ik hem straks ook halen
En humorquote:Op donderdag 24 december 2020 09:15 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Doen! Gameplay is echt leuk en gevarieerd. Beetje puzzelen, platformen, vechten en langzaam alles upgraden en skills toevoegen.
quote:Bedankt voor je bestelling!
1x Immortals Fenyx rising (Xbox Series)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |