Die krijg ik van @Flippiee of hoe je het ook schrijftquote:Op woensdag 23 december 2020 16:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vind dat je wel een bonus hebt verdiend.
Valhallaquote:Op woensdag 23 december 2020 16:35 schreef Fugue het volgende:
[..]
Hier ook. Net als Valhalla als PostNL me niet naait net voor de kerst+weekend erachteraan
Krijg je eindelijk naaktfoto's van haarquote:Op woensdag 23 december 2020 16:38 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Die krijg ik van @:flippiee of hoe je het ook schrijft
In het begin nog niks, maar later wel heb ik begrepenquote:Op woensdag 23 december 2020 16:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hoe zit het nou met het fantasy gehalte in die game?
Thanks voor deze link. Ik ben sinds kort ook eigenaar van een LG 55OLEDGXquote:Op woensdag 23 december 2020 13:55 schreef StateOfMind het volgende:
Tips voor de settings:
https://www.rtings.com/tv/reviews/lg/gx/settings
Lekker bezig.quote:Op woensdag 23 december 2020 16:38 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Die krijg ik van @:flippiee of hoe je het ook schrijft
die heb ik allang.quote:Op woensdag 23 december 2020 16:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
Krijg je eindelijk naaktfoto's van haar
Anderhalve week vrijquote:
Ik ga zo weer verder. Ik blijf maar genieten.quote:Op woensdag 23 december 2020 18:40 schreef DKUp het volgende:
Waar blijft de nieuwe Cyberpunk patch?
Die game is stiekem wel goed....
Maar ja technisch niet....
BotW was fan-tas-tisch.quote:Op woensdag 23 december 2020 10:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Omdat het lijkt op Breath of the Wild, de beste game van de vorige generatie.
Kleurtjes, Breath of the Wild en AC, goede combi.quote:Op woensdag 23 december 2020 10:22 schreef Dopekoe het volgende:
Iemand hier al wat gekocht van de Januari sale ?
Ik heb er 2 op m'n lijstje staan: Doom Eternal en toch weer Borderlands 3, maar nu digitaal
Handig als ik straks een PS5 digital heb
Op een of andere manier lijkt Fenyx Rising mij ook wel wat, geen idee waarom.....
Ghost of Tsushimaquote:Op woensdag 23 december 2020 20:01 schreef Dopekoe het volgende:
Gebruikmakend van de januari sale toch ff 5 games binnen geharkt
Knowledge is power
Knowledge is power decades
Borderlands 3
Mad max
Ghost of tsushima
Denk dat m'n volgende game pas op de ps5 gekocht gaat worden, want Horizon forbidden west en dying light 2 staan het hoogst op m'n verlanglijst, na de ps5 zelf uiteraard
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |