Nu, maar ik denk dat het ook de enige ooit is.quote:Op maandag 21 december 2020 17:49 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Nu of ooit? Nu weet ik het niet, maar ooit heb ik wel een idee, dat was volgens mij dat gejengel van All-4-one. Verder kan ik me geen a-capella voor me halen.
Jepquote:
Hoogste genoteerde plaat nu niet meer aanwezig?quote:Op maandag 21 december 2020 18:24 schreef Homdeck het volgende:
Eens![]()
Welk top 2000 record heeft Katie Melua met The Closest Thing To Crazy in handen?
Dat zou zomaar eens kunnen, maar is niet wat ik zoek.quote:Op maandag 21 december 2020 18:26 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Hoogste genoteerde plaat nu niet meer aanwezig?
Juist, 1854 plekken in 2005.quote:
Dankje! Nee die is helaas te jongquote:Op maandag 21 december 2020 19:09 schreef Homdeck het volgende:
Leuke vraag, gokje op Jerry Lee Lewis.
dingdingding! Island in the sun was de eerste 13 edities van de partijquote:
Klopt inderdaad als je duo's/groepen meerekent! Ik bedoelde eigenlijk alleen solo.quote:
quote:Op dinsdag 22 december 2020 08:54 schreef MielMonteur het volgende:
Dan Graceland? Dat is in ieder geval al jaren de hoogste Paul Simon. Weet niet of er een De Leeuw/McCartney hoger staat
Netjes. Ik twijfelde over water, want niet echt een drankquote:Op dinsdag 22 december 2020 12:57 schreef ReibRekkel het volgende:
Red red whine, whisky in the jar, water of love, champagne supernova en Margherita!
Aan die laatste twee had ik zelf niet gedacht!quote:Op dinsdag 22 december 2020 12:57 schreef ReibRekkel het volgende:
Red red whine, whisky in the jar, water of love, champagne supernova en Margherita!
Oke ja misschien is ie wel te lastig. Het is geen Golden Earring. Ik laat m nog even staan met nog een tip, het is Nederlandstaligquote:Op dinsdag 22 december 2020 15:42 schreef Tussle266 het volgende:
Ik heb echt geen idee, maar ik wil wel een keertje gokken. Iets van Golden Earring? Back Home en She Flies on strange wings staan altijd rond die regionen. Is het één van die twee?
quote:Op dinsdag 22 december 2020 17:33 schreef PippenScottie het volgende:
I would do anything for love but I won’t do that (1/3)
The day that curly Billy shot down crazy Sam McGee (2/3) ik was te laat met mn edit dus deze telt ook
I would lie for you and that is the truth
In dat geval...quote:
Vreemd, ik heb het topic in de gaten gehouden op de desktop maar deze reactie was daar niet te zien. Nu op de mobiel wel, beter laat dan nooit.quote:Op dinsdag 22 december 2020 19:07 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
In dat geval...
You took the words right out of my mouth
Meat Loaf is een beetje vals spelen in deze categorie
Daarom: This town ain’t big enough for the both of us
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |