Lijkt me ook en niet alleen de Noordzee.quote:Op zondag 20 december 2020 23:59 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Als deze variant zich écht zo snel verspreid, dan is die toch al lang de Noordzee overgestoken? De variant is blijkbaar al een paar maanden actief...
Ik word een beetje moe van die oppositieleiders. Lekker roeptoeteren maar oh wee als we straks weer de verpleegtehuizen dicht gooien uit bescherming....quote:
Natuurlijk is het te laat, ik begrijp de paniek ook niet zo, moet je nu dubbele mondkapjes en 3 meter van elkaar blijven, waar zit die hogere besmettelijkheid in?quote:Op maandag 21 december 2020 00:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Lijkt me ook en niet alleen de Noordzee.
http://www.telegraaf.nl/n(...)onapatient-in-italie
Snap die paniek op zich wel maar waarschijnlijk is het (alweer) te laat.
Waarschijnlijk gemaakt in een tijd dat Hugo nog lijsttrekker was. Je moet iets om een beetje sympathiek over te komen.quote:Op zondag 20 december 2020 23:51 schreef JosMert het volgende:
Ondertussen in plaats van met vaccins bezig te zijn is Hugo bezig met allerlei PR werk voor een nietszeggend blaadje.
Weer een blunder van de strenge regel man
https://twitter.com/hugodejonge/status/1340703580513312768?s=21
Tja ik zou echt niet weten wat ze nog willen doen, en zeker die oppositieleiders. Wilders wilde alles weer open gooien, Marijnissen wilde de scholen niet sluiten etc... maar nu wel weer de volle paniek spelen.quote:Op maandag 21 december 2020 00:02 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Wilders had dat gevraagd, was geen meerderheid.
Zelfs Rutte zei maandag nog dat het goed is dat mensen gaan fietsen... Dus ook Hugo de Jonge of Rutte mogen dat natuurlijk?quote:Op zondag 20 december 2020 23:59 schreef Smack10 het volgende:
[..]
De gewone man mocht ook geen feestjes geven en familie knuffelen, want anders kreeg die een boete.
Toen deed de minister dat en wat gebeurde er? We veranderden gewoon de wetten en regels.
Man man man, wat een beleidsmakers.
Blijf thuis tenzij het echt niet anders kan...quote:Op zondag 20 december 2020 23:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij mist soms echt die sociale voelsprieten he... doe dit soort dingen toch niet op dit moment
Waarmee ik niet wil zeggen dat ie geen ontspanning mag zoeken, maar maak er geen pr-item mee inderdaad.
IK had het over Grapperhaus.quote:Op maandag 21 december 2020 00:05 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Zelfs Rutte zei maandag nog dat het goed is dat mensen gaan fietsen... Dus ook Hugo de Jonge of Rutte mogen dat natuurlijk?
Zou wel een giller zijn als deze mutatie is opgetreden door de vaccinatie trails.quote:Op maandag 21 december 2020 00:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Tuurlijk !quote:Op maandag 21 december 2020 00:01 schreef Elan het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 december 2020 00:08 schreef Sfancta het volgende:
https://www.hartvannederl(...)avirus-in-nederland/
Dit nieuws lijkt al zo tyfuslang geleden.
quote:In Italië zijn 14 mensen overleden en honderden besmet.
70% en hebaseerd op rekenmodellen het is nog niet eens in een lab getest ik denk dat ze ons gewoon puur bang willen maken.quote:Op maandag 21 december 2020 00:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Natuurlijk is het te laat, ik begrijp de paniek ook niet zo, moet je nu dubbele mondkapjes en 3 meter van elkaar blijven, waar zit die hogere besmettelijkheid in?
Dus dan ligt het niet aan het volk dat de besmettingen stijgen, maar het meer besmettende virus? Nee?!quote:Op maandag 21 december 2020 00:09 schreef quirina het volgende:
[..]
Tuurlijk !
De extra besmettelijke variant is er al sowieso sinds oktober in Nederland.
Wellicht wel eerder ook. Vanaf het moment dat het steeds sneller ging stijgen.
Het virus kan klokkijkenquote:Op maandag 21 december 2020 00:08 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Zou wel een giller zijn als deze mutatie is opgetreden door de vaccinatie trails.
Ik bedoel, dat virus leest ook wel de krant.
Geeft niemand een neuk om? Ik heb nog geen enkel onderzoek gezien waarbij de groep mensen die zich niet aan de maatregelen wenst te houden ook maar in de buurt van een meerderheid komt.quote:Op maandag 21 december 2020 00:10 schreef Elan het volgende:
[..]
70% en hebaseerd op rekenmodellen het is nog niet eens in een lab getest ik denk dat ze ons gewoon puur bang willen maken.
Normale Corona geeft vrijwel niemand nog ene neuk om maar een gemuteerde variant klinkt wel heel spannend en eng ofc
Toch mooi dat iedereen zich zo netjes aan het uitgangspunt houdt om alleen essentiële reizen te makenquote:
Het virus kan de feestdagen vierenquote:Op maandag 21 december 2020 00:10 schreef quirina het volgende:
[..]
Het virus kan klokkijken
Het virus kon op zomervakantie
Het virus kan nog besmettelijker
Het is een bijzonder virus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |