Dat hadden ze ook aan moeten zien komen want dat is vrij normaal bij virussen. Meestal is de mutatie wel zwakker.quote:Op zondag 20 december 2020 21:59 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Zou wat zijn. Dan gaan er hier vast mensen roepen dat het kabinet aan had moeten zien komen dat er een besmettelijkere mutatie zou ontstaan.
Hoe doe je dat de rest van het jaar dan? Dan zit je wel meer dan drie alleen lijkt me.quote:Op zondag 20 december 2020 22:03 schreef popje het volgende:
Ik kan eerlijk zeggen dat als het kabinet zegt blijf allemaal alleen thuis met kerst, of met je eigen huishouden, ik zeker een dag wel mensen wil zien, want ik woon alleen en drie dagen alleen zitten vind ik niet menselijk (tegenover iedereen die wel rond de boom zit met zijn gezin ed)
Permanent preventief in lockdown dus, want ja, er kan een mutatie ontstaan. Ok.quote:Op zondag 20 december 2020 22:07 schreef YoshiBignose het volgende:
Dat hadden ze ook aan moeten zien komen want dat is vrij normaal bij virussen.
And so it begins. De wereld gaat op slot.quote:Op zondag 20 december 2020 22:00 schreef capricia het volgende:
Turkije weigert nu ook vluchten vanuit NL.
Door de snelheid en de omvang waarmee Europese landen nu ingrijpen geeft te denken dat het niet zomaar een mutatie is.quote:Op zondag 20 december 2020 22:10 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Sommige landen nemen het echt serieus...
Figuurlijk taalgebruikquote:Op zondag 20 december 2020 22:06 schreef trein2000 het volgende:
Even puur praktisch. Hoe wou je kerst cancelen?
De Kerstpolitiequote:Op zondag 20 december 2020 22:07 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Politie aan de deur om je kerstboom op te halen. Simpel.
Ik zou er in deze geen moeite mee hebben als de EU een wat slagvaardiger mandaat zou hebben.quote:Op zondag 20 december 2020 22:09 schreef trein2000 het volgende:
[..]
And so it begins. De wereld gaat op slot.
Geen pasta?quote:Op zondag 20 december 2020 22:05 schreef Vallon het volgende:
[..]
WC papier: Check
Diepvries: Check
Fok!: Check
Waarom zouden die paar dagen dan nog verschil maken?quote:Op zondag 20 december 2020 22:08 schreef Fred het volgende:
[..]
Hoe doe je dat de rest van het jaar dan? Dan zit je wel meer dan drie alleen lijkt me.
Je hebt hele jaar al mensen kunnen en mogen zien, dan overleef je een paar dagen zonder toch wel?
Idd.. Ze duiken er vol op na tig mutaties. Deze is wel een dingetje denk ik. Maarja, misschien valt het mee.quote:Op zondag 20 december 2020 22:10 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Door de snelheid en de omvang waarmee Europese landen nu ingrijpen geeft te denken dat het niet zomaar een mutatie is.
Ik zou het iets anders doen. Permanent geen lockdown want er zal toch een mutatie ontstaan bijvoorbeeld.quote:Op zondag 20 december 2020 22:08 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Permanent preventief in lockdown dus, want ja, er kan een mutatie ontstaan. Ok.
Gaat never nooit niet gebeuren. Al was het maar omdat je om dat enigszins te handhaven het leger de straat op moet sturen. Dat ga je in Nederland niet zien.quote:Op zondag 20 december 2020 22:11 schreef Fred het volgende:
[..]
Figuurlijk taalgebruik
Algeheel straatverbod, avondklok, de dagen als autoloze zondag bestempelen, burgers oproepen thuis te blijven. Genoeg mogelijkheden.
Ik wel.quote:Op zondag 20 december 2020 22:11 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik zou er in deze geen moeite mee hebben als de EU een wat slagvaardiger mandaat zou hebben.
De paar maanden na 27 december in je eentje overleef je toch ook wel? Laten we nu niet doen alsof menselijk contact iets belangrijks is.quote:Op zondag 20 december 2020 22:12 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Waarom zouden die paar dagen dan nog verschil maken?
Leuk om kerst te 'cancelen', maar wat doe je na 27 december dan?
Ben je bekend met het subsidiariteitsbeginsel?quote:Op zondag 20 december 2020 22:11 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik zou er in deze geen moeite mee hebben als de EU een wat slagvaardiger mandaat zou hebben.
Ieder voor zich dan maar.quote:
Het is nog geen oorlogquote:
Dat bedoel ik.quote:Op zondag 20 december 2020 22:13 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
De paar maanden na 27 december in je eentje overleef je toch ook wel? Laten we nu niet doen alsof menselijk contact iets belangrijks is.
Veel mensen zitten exact op die dagen de ene dag met de eigen familie en de volgende met schoonfamilie, of andersom.quote:Op zondag 20 december 2020 22:12 schreef WheeledWarrior het volgende:
Waarom zouden die paar dagen dan nog verschil maken?
Geen idee, ik ben geen onderdeel van het OMT of het kabinet.quote:Leuk om kerst te 'cancelen', maar wat doe je na 27 december dan?
Ja, als het gebeurd verwacht ik dat woensdag.quote:Op zondag 20 december 2020 22:16 schreef Sfancta het volgende:
Verwachten jullie nog een persconferentie of moment aankomende dagen voor kerst?
Ja. ken ik. Ik vind het prima hoor.quote:Op zondag 20 december 2020 22:14 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ben je bekend met het subsidiariteitsbeginsel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |