SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dagcijfers :
• RIVM deelt alleen weekcijfers op dinsdag, al updaten ze wel hun database elke dag om 15:15
• Op twitter zijn er een aantal mensen gelukkig die grafieken en kaartjes maken van de dagcijfers, ziekenhuiscijfers, mobiliteit, verpleeghuizen etc. hier zijn er een aantal
• Thom-Ivar voor dagcijfers en kaartjes elke dag op provincie en gemeente
• Yorick Bleijenberg voor ziekenhuiscijfers, verpleeghuiscijfers, mobiliteitsplaatjes, nivel peildata, verdeling naar leeftijd etc.
• Edwin Veldhuizen voor snelle dagcijfers naar gemeente
• Marino van Zelst voor de snelste landelijke cijfers elke dag en wetenschappelijke duiding
• 𝓢tephan Okhuijsen de man achter Datagraver, met databases voor coronacijfers
• Corona-patiënten op de Nederlandse IC's lcps
• Stichting NICE: Huidige ziekenhuisopnames(en IC-opnames)
• Uitleg verschillende manieren van tellen van LCPS, RIVM, NICE
Gedragsregels in dit topic:
• Dit is een serieus subforum, onz is een deur verder
• Bij nieuws: graag een bron
• Geen opruiende berichten
• Speel de bal, niet de persoon. Geen termen als muilkorven/deugers/wappies etc.
• WO2 referenties zijn niet grappig
• Volg de aanwijzingen van de moderatie op
• Ga niet teveel off-topic of op sc modus
Gelieve Trouw, NRC en Volkskrant niet geheel te citeren. Een link en de header (dat dik gedrukte deel) mag wel. Of zeg het in je eigen woorden, met een link erbij.So we just called him Fred
Je zou bijna gaan denken dat het één met het ander te maken heeft.quote:Op zondag 20 december 2020 21:39 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Het VK wordt wel vies gecorred zeg. En dat net voor Brexit.
Dit heeft imho meer te maken met politieke redenen dan daadwerkelijk virus bestrijden.quote:Op zondag 20 december 2020 21:53 schreef RedFever007 het volgende:
Een jaar na dato en we gaan toch maar eens wat vliegverkeer minimaliserennu de rest van de onnodige vervoersbewegingen in Europa nog aan banden leggen
Grote groep gaat alsnog kerst vieren, ook al zegt het kabinet dat ze het niet mogen.quote:Op zondag 20 december 2020 21:57 schreef Fred het volgende:
Zal mij niks verbazen als straks blijkt dat het toenemende aantal besmettingen ook hier komt door een mutatie en dat het OMT en kabinet hadden gedacht dat ze de kerst wel konden halen zonder ingrijpen.
Ik kijk niet verbaasd op kerst deze week nog gecanceld wordt in Nederland.
Zou wat zijn. Dan gaan er hier vast mensen roepen dat het kabinet aan had moeten zien komen dat er een besmettelijkere mutatie zou ontstaan.quote:Op zondag 20 december 2020 21:57 schreef Fred het volgende:
Zal mij niks verbazen als straks blijkt dat het toenemende aantal besmettingen ook hier komt door een mutatie en dat het OMT en kabinet hadden gedacht dat ze de kerst wel konden halen zonder ingrijpen.
Kans lijkt me groot. Ik verdenk harde brexiters ervan hun lichaam te hebben volgepompt met corona en toen voor de magnetron zijn gaan staan.quote:Op zondag 20 december 2020 21:53 schreef Fred het volgende:
[..]
Je zou bijna gaan denken dat het één met het ander te maken heeft.
Ze willen de geboorte van Jezus na 2000 jaar geleden tegen houden?quote:Op zondag 20 december 2020 21:57 schreef Fred het volgende:
Ongetwijfeld, beter iets dan niets.quote:Op zondag 20 december 2020 21:59 schreef AlwaysHappy het volgende:
Grote groep gaat alsnog kerst vieren, ook al zegt het kabinet dat ze het niet mogen.
Spaanse griep taferelenquote:Op zondag 20 december 2020 21:57 schreef pussycatdoll het volgende:
"Clinicians have been providing anecdotal evidence of a shift in the clinical epidemiological picture – in particular noting that they are seeing a larger proportion of younger patients with no comorbidities presenting with critical illness," said Mkhize. The evidence "strongly suggests that the current second wave we are experiencing is being driven by this new variant".
https://www.iol.co.za/wee(...)56-a094-8c1c1516ab0d
Zag hier vanmiddag iets over de Zuid-Afrikaanse variant en daarbij stond iets over dat jongeren harder getroffen zouden worden maar niet in welk opzicht. Bij deze.
Maar ze hebben toch ingegrepen voor de kerst?quote:Op zondag 20 december 2020 21:57 schreef Fred het volgende:
Ja, post-vitale abortussen zijn het helemaal tegenwoordigquote:Op zondag 20 december 2020 22:01 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Ze willen de geboorte van Jezus na 2000 jaar geleden tegen houden?
Ik kan eerlijk zeggen dat als het kabinet zegt blijf allemaal alleen thuis met kerst, of met je eigen huishouden, ik zeker een dag wel mensen wil zien, want ik woon alleen en drie dagen alleen zitten vind ik niet menselijk (tegenover iedereen die wel rond de boom zit met zijn gezin ed)quote:Op zondag 20 december 2020 22:02 schreef Fred het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, beter iets dan niets.
De brandweer stopt ook niet met blussen als blijkt dat ze niet alles kunnen redden.
Voor sommige mensen kan het nu eenmaal niet hard genoeg zijn.quote:Op zondag 20 december 2020 22:02 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Maar ze hebben toch ingegrepen voor de kerst?
Yep. Nog strengere lockdown incoming in 1.2.3...quote:Op zondag 20 december 2020 21:57 schreef Fred het volgende:
Laat ik het anders zeggen: ze dachten het te kunnen zonder burgers elke vorm van bezoek te ontzeggen met kerst, ofwel een kerst thuis, in eigen huishouden.quote:Op zondag 20 december 2020 22:02 schreef WheeledWarrior het volgende:
Maar ze hebben toch ingegrepen voor de kerst?
WC papier: Checkquote:Op zondag 20 december 2020 22:04 schreef JosMert het volgende:
[..]
Yep. Nog strengere lockdown incoming in 1.2.3...
Even puur praktisch. Hoe wou je kerst cancelen?quote:Op zondag 20 december 2020 21:57 schreef Fred het volgende:
Politie aan de deur om je kerstboom op te halen. Simpel.quote:Op zondag 20 december 2020 22:06 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Even puur praktisch. Hoe wou je kerst cancelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |