Laten wij even stellen dat je gelijk hebt en dat het aantal positieve testen inderdaad alleen maar (of vooral) omhoog gaan doordat men meer test. Hoe verklaar je dan de toename van het aantal opgenomen patienten?quote:Op zondag 20 december 2020 21:21 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Ik hoop dat je begrijpt dat ik het over de correlatie c.q. samenhang heb tussen positieve testen en het aantal afgenomen testen. Maargoed, ik heb al vaker geprobeerd met jou een gesprek te voeren, maar het lijkt wederom niet te lukken.
Dat schommelt al weken rond en onder de 12 procent, waar het in oktober en november veel hoger was. Wat probeer je precies te bereiken?quote:Op zondag 20 december 2020 21:21 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Alleen jammer dat het percentage positief geteste mensen meestijgt, waardoor jouw hele verhaal niet opgaat.
ik kom je gewoon halen met mijn roeiboot, geen zorgenquote:Op zondag 20 december 2020 21:29 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Liever niet, ik zou nog graag terug naar huis willen...
Dat dat het belangrijkste gegeven van al die data is.quote:Op zondag 20 december 2020 21:28 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Dat schommelt al weken rond en onder de 12 procent, waar het in oktober en november veel hoger was. Wat probeer je precies te bereiken?
Hah, ja, ik hoor dat de ferries ook stilgelegd zijn, dat word wat de komende dagen.quote:Op zondag 20 december 2020 21:30 schreef Predator40 het volgende:
[..]
ik kom je gewoon halen met mijn roeiboot, geen zorgen
Ik reageerde op een post waarin iemand zich afvroeg wat er aan de hand was met de stijging van positieve testen.quote:Op zondag 20 december 2020 21:27 schreef Kyran het volgende:
[..]
Laten wij even stellen dat je gelijk hebt en dat het aantal positieve testen inderdaad alleen maar (of vooral) omhoog gaan doordat men meer test. Hoe verklaar je dan de toename van het aantal opgenomen patienten?
Aantal reguliere opnamen stijgen, aantal IC opnamen stijgen. Komt dat ook door meer testen?
Puur politiek spel dit waarom zou je vluchten uit Nederland bannen?quote:Op zondag 20 december 2020 21:29 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik heb tunneltje staan voor half januari. Ben benieuwdquote:Op zondag 20 december 2020 21:29 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
overdreven drama voor niks aangezien die mutatie er allang is ......en ons quarantaine beleid hield het ook amper tegenquote:Op zondag 20 december 2020 21:31 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Hah, ja, ik hoor dat de ferries ook stilgelegd zijn, dat word wat de komende dagen.
Succes en sterkte in elk geval.quote:Op zondag 20 december 2020 21:31 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Hah, ja, ik hoor dat de ferries ook stilgelegd zijn, dat word wat de komende dagen.
Strafje voor Brexit van de EUquote:Op zondag 20 december 2020 21:39 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Het VK wordt wel vies gecorred zeg.
Niet zo woke zijn dat je snapt dat corona een grote conspiracy van Albert Hijen isquote:Op zondag 20 december 2020 21:41 schreef XDo het volgende:
“Kerst vieren we dit jaar thuis zonder gasten” incoming.
En iedereen die al boodschappen heeft gedaan 😓
Niet alleen de EU meer. Ook Australie en Turkije inmiddels.quote:Op zondag 20 december 2020 21:41 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Strafje voor Brexit van de EU:?
In hoeverre is dit eigenlijk nieuwswaardig allemaal? Virussen muteren toch constant, overal, of is het hier anders?quote:Op zondag 20 december 2020 21:42 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Niet alleen de EU meer. Ook Australie en Turkije inmiddels.
Dit is wel heel erg belangrijk ja, je kan je eten toch ook gewoon de week erna opeten?quote:Op zondag 20 december 2020 21:41 schreef XDo het volgende:
ja, kort gezegd zijn veel mutaties los al eerder gezien, maar deze versie heeft ze blijkbaar (bijna) allemaal. Waardoor het veel makkelijker verspreid.quote:Op zondag 20 december 2020 21:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
In hoeverre is dit eigenlijk nieuwswaardig allemaal? Virussen muteren toch constant, overal, of is het hier anders?
Snellere verspreiding is wel relevant. Alleen moet je er vanuit gaan dat die variant vast ook al in de EU opgedoken is en je die niet nu nog tegen gaat houden.quote:Op zondag 20 december 2020 21:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
In hoeverre is dit eigenlijk nieuwswaardig allemaal? Virussen muteren toch constant, overal, of is het hier anders?
Bij corona is alles anders.quote:Op zondag 20 december 2020 21:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Verwacht niet dat ze dat nog echt gaan doen daags voor Kerstquote:Op zondag 20 december 2020 21:41 schreef XDo het volgende:
“Kerst vieren we dit jaar thuis zonder gasten” incoming.
Het zit voornamelijk in Zuid Engeland nuquote:Op zondag 20 december 2020 21:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |