Elite volgt elite en vooralsnog heb ik geen vertrouwen in hun "ontnuchterende" inzichten die vooral bestaat ui taxeren en dan dat volgen dat het beste lijkt voor het eigen groepsgevoel.quote:Op zondag 20 december 2020 22:40 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Neelie Kroes zei vanochtend toch wat anders bij buitenhof vanochtend.
https://www.parool.nl/ned(...)gssituatie~b7c18ea1/
Leek wel alsof zij opeens de Corona gezant was want ze wist het allemaal zo goed.
Gewoon op de site van de UK?quote:Op zondag 20 december 2020 22:57 schreef Sfancta het volgende:
Kan iemand me in het kort uitleggen wat tier 4 inhoudt? Ik vind alleen betaalartikelen.a
Je klinkt als Jaap van Dissel in februari. Je kan beter te hard ingrijpen dan te zacht nu.quote:Op zondag 20 december 2020 22:56 schreef leolinedance het volgende:
Gooit Turkije serieus de grens met NL dicht omdat we één besmetting van het gemuteerde coronavirus hebben? Ze zijn daar nog gekker dan hier!![]()
Eiersnijder?quote:Op zondag 20 december 2020 22:05 schreef Vallon het volgende:
[..]
WC papier: Check
Diepvries: Check
Fok!: Check
En de paniekreactie is weer: nog meer op slot gooien.quote:Op zondag 20 december 2020 22:58 schreef galantis het volgende:
[..]
Misschien zijn zij nog wel op tijd.
Ik heb het gevoel alsof de rest nu een beetje probeert een reeds gesprongen leiding met de vingers dicht te drukken. Zo van je weet dat het geen zin meer heeft, maar toch probeer je nog maar even wat.
Alle straten leeg in bijvoorbeeld Londen, maar alle stations bomvol duizenden mensen.quote:Op zondag 20 december 2020 22:59 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Harwich is niet naast Dover, maar ook niet heel ver weg. Voor die groep wordt nog wel wat geregeld. Die zijn met Kerst gewoon thuis neem ik aan. Hoop ik voor ze.
Dan kunnen ze beter al het vliegverkeer stilleggenquote:Op zondag 20 december 2020 23:01 schreef Confetti het volgende:
[..]
Je klinkt als Jaap van Dissel in februari. Je kan beter te hard ingrijpen dan te zacht nu.
Waar ben jij besmet? Ja bij het ontvluchten van London... bron- en contactonderzoek ERRORquote:Op zondag 20 december 2020 23:03 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Alle straten leeg, maar alle stations bomvol duizenden mensen.
Ja zo gaat het wel hard.
Wat ben jij toch een enorme mensenliefhebber! Als jij nu eens thuisblijft en jezelf een straatverbod oplegt? Kun je het ook niet krijgen!quote:Op zondag 20 december 2020 23:04 schreef JosMert het volgende:
Eind van de week straatverbod hoop ik.
Je mag ff bij mij in de tuin komen, iedere avond rond schemertijd!quote:Op zondag 20 december 2020 22:37 schreef Sfancta het volgende:
Zat de hele zomer al klaar met luchtbuks 's avonds om een vleermuis neer te schieten als wraak, maar geen enkele gezien dit jaar
Kerst komt..... hij komt.quote:
Thuisblijven alleen echt essentieel verkeer. Avondklok. Winkels dicht. En je mag het gebied niet uit.quote:Op zondag 20 december 2020 22:57 schreef Sfancta het volgende:
Kan iemand me in het kort uitleggen wat tier 4 inhoudt? Ik vind alleen betaalartikelen.a
Zoiets moet je niet hopen!quote:Op zondag 20 december 2020 23:04 schreef JosMert het volgende:
Eind van de week straatverbod hoop ik.
De apocapylse is nabij.quote:Op zondag 20 december 2020 22:45 schreef popje het volgende:
Ik heb na het lezen en posten van deze thread echt het idee dat we zometeen een luchtalarm horen, de schuilkelders in moeten en maanden op blikvoer moeten gaan leven...
Hoe kom je bij 75%? Kan het me moeilijk voorstellen.quote:Op zondag 20 december 2020 22:23 schreef JosMert het volgende:
75% van nederland wilt nog strengere maatregelen las ik deze week.
Nou, die gaan we krijgen 😍
Was dit niet over maandag?quote:Op zondag 20 december 2020 23:06 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hoe kom je bij 75%? Kan het me moeilijk voorstellen.
75% van nederland wilt strengere maatregelen. Kom op nou, dan niet zeuren.quote:Op zondag 20 december 2020 23:05 schreef popje het volgende:
[..]
Wat ben jij toch een enorme mensenliefhebber! Als jij nu eens thuisblijft en jezelf een straatverbod oplegt? Kun je het ook niet krijgen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |