Herkenbaar. L moet dan ook naast mij lopen aangezien ik niet achter hem aan kan rennen. Maar gelukkig zijn hier ook een aantal autovrije gebieden en daar kan hij los.quote:Op zondag 20 december 2020 20:11 schreef Malteser het volgende:
Ik heb een brave kleuter, peuter is wat avontuurlijker. Durft meer, zoekt meer grenzen op. Die moet ik dus ook meer in de gaten houden. Ik kan hem bijvoorbeeld niet te ver vooruit laten loopfietsen, want hij stopt echt niet aan het einde van de stoep, terwijl hij (sinds deze week ) duidelijk benoemt wat de stoep is en wat de straat. “Hars toep fietse, niet oppe traat!” Maar ondertussen gewoon doen dus...
quote:Op zondag 20 december 2020 21:33 schreef Elleska het volgende:
[..]
Even zien of ik dat goed op papier kan zetten. Misschien dat ik het straks weer verwijder ivm herkenbaarheid.Ken je het dick bruna boekje "stoeprand stop?" Heeft hier bij het ongeleid projectiel enig inzicht gegeven... Als hij er nu op afraced, een eindje van me vandaan roep ik "stoepraaaaand...." En dan roept hij "stop!"en stopt ie daadwerkelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Herkenbaar. L moet dan ook naast mij lopen aangezien ik niet achter hem aan kan rennen. Maar gelukkig zijn hier ook een aantal autovrije gebieden en daar kan hij los.
Sinds afgelopen week roept L ineens "stoeprand STOP!". Enige nadeel is dat hij dat roept als we de stoep weer op gaan dus daar moet nog even aan worden gewerkt maar het begin is er..
Hier overigens ook eentje die ik echt niet alleen kan laten, hij klimt overal op, zit overal aan ect. is is daarbij vreselijk onhandig, wat nogal een onhandige combi iseen erg pittig karakter, intens en vol vuur. Van 0-10 in minder dan een seconde, erg fysiek ook daarbij, slaan ect.
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
Geenquote:Op maandag 21 december 2020 13:25 schreef twist02 het volgende:
Oh, da's zeker irritant Tolstoifijn dat het slapen goed ging!
En knap dat Mijm net zoals anders sliep, LeSage! Hier wordt ook nog altijd standaard met 'tuttie' geslapen en kan me er op het moment ook niet toe zetten om daar vanaf te komen
Afgelopen tijd al een hoop veranderingen gehad (ander bed, andere kamer), dus als dat allemaal gewend is, gaan we wel eens een poging doen ofzo
Je hebt gelijk ook ja!quote:Op maandag 21 december 2020 13:41 schreef Malteser het volgende:
[..]
Geenvoor nodig Twist. Jouw kinderen, jouw leven, jouw keuzes.
Mars heeft ook nog een fiep, ik heb er 0,0 last van. Ding ligt in zijn bed, moet daar ook blijven dus hij gebruikt ‘m alleen bij het slapen. Hij blij, wij blij.
Vond het met de operatie in het vooruitzicht wel een fijn idee, omdat hij niks met knuffels heeft. Aan zijn fiep hangt een doekje, daar friemelt hij altijd mee. Hij slaapt nu in een peuterbed, de operatie is achter de rug, dus over een tijdje gaan we eens kijken wat we met die fiep gaan doen, bij kleuter verliep dat destijds zonder problemen.
Gewoon ook lekker doen hoor, mijn wifi is uitstekend en ik krijg korting dus overstappen is voor mij om heel veel redenen geen optie. Onze buren hebben ook glasvezel maar die hebben zo ontzettend vaak storing dat ze ons wachtwoord maar hebben voor de buurjongen die online les krijgt.quote:Op maandag 21 december 2020 13:58 schreef LeSage het volgende:
@:exode voor ons is het wel een goede stap vooruit, omdat ons internet zo traag is en zeker met het thuiswerken is het niet handig.
Daar zeg je wat, dat boekje hebben we een tijd geleden 1x gelezen bij de bieb.quote:Op zondag 20 december 2020 21:49 schreef littledrummergirl het volgende:
Ken je het dick bruna boekje "stoeprand stop?" Heeft hier bij het ongeleid projectiel enig inzicht gegeven... Als hij er nu op afraced, een eindje van me vandaan roep ik "stoepraaaaand...." En dan roept hij "stop!"en stopt ie daadwerkelijk .
Jep die huren jullie ook in. En het verhaal dat je moet betalen voor een huisaansluiting kennen die monteurs ook. Maar de concurrent is inderdaad niets beter.quote:Op maandag 21 december 2020 14:02 schreef exode het volgende:
Maar goed, ik sluit niet uit dat wij ook dat soort suffe nitwits inhuren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |