abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator donderdag 24 december 2020 @ 12:25:22 #51
382129 crew  Donna
pi_196922044
Hahahahahah _O_
pi_196922067
quote:
1s.gif Op maandag 21 december 2020 21:46 schreef Aure het volgende:
Maar ondertussen wel bij jou willen zijn op de wc als je zelf wil poepen }:|
_O- Sow, echt! :') En het nog proberen te pakken ook, als ze de kans krijgen! :')
pi_196922926
Dat over de bril plassen is wel een dingetje ja. Geen idee hoe hij het ene moment zijn piemel omlaag heeft en toch op de wcbril weet te plassen. :D

@Lemijn hij zit wel op de verkleiner met poepen maar zonder iets onder zijn voeten lukt het wel heel goed. Vanochtend binnen twee minuten. ^O^
De zitverkleiner is ook handig als hij gaat leren zelf af te vegen (als ik daar ooit aan durf te beginnen).

Poepen zonder meekijkers, ik kan gelukkig heel snel en stoor me niet zo aan hem. Die keren dat hij van plan was mijn billen af te vegen, dat was ongemakkelijk. :D
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_196923249
Haha, dat kan ik me voorstellen PKM!

Hier poept T nog steeds vooral in zijn luier en met de baby op komst laat ik het maar even zo. Logeerpartijtje is geregeld trouwens, van zondag op maandag rust in de keet!
  donderdag 24 december 2020 @ 13:49:48 #55
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_196923357
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 13:42 schreef Gogo83 het volgende:
Haha, dat kan ik me voorstellen PKM!

Hier poept T nog steeds vooral in zijn luier en met de baby op komst laat ik het maar even zo. Logeerpartijtje is geregeld trouwens, van zondag op maandag rust in de keet!
Goed zo!

@PKM , Jacob kan ik niet zelf leren afvegen, zijn armen lijken te kort als hij het probeert :? . Wilde jij hem leren om het zittend of staand te doen?
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_196927013
Heel goed @Gogo83 . Wat ik me afvroeg, heb je misschien recent veel in huis veranderd? Box in de kamer, babykamer gemaakt? Daar zou hij natuurlijk al wel op kunnen reageren.

Wij hebben de box trouwens al niet meer staan (baby is 7 weken). Banaan klom er steeds bij en dan zag ik de plaat doorbuigen. Wij hebben dus een kleed op de grond. Nouja Banaan lag er ook bijna nooit in.

@Lemijn ik wil het hem zittend leren want anders vallen er klodders af of smeert hij het aan de bril bij het afstappen. Daarom de zitverkleiner want anders kan hij niet zichzelf overeind houden en afvegen.
Ik ga er vanuit dat hij er wel bij kan als hij wat voorover leunt maar moet het ook nog gaan ontdekken.
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_196927421
@PKM: nee, niet echt. Hij is zelf al in september naar een nieuwe kamer verhuisd en de ledikant enzo staan ook al een paar weken in de babykamer weer. Box hebben we nog niet staan.
pi_196930910
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 11:46 schreef twist02 het volgende:
Weinig tips Gogo, maar zelf even opladen lijkt me nooit een slecht idee. En dat T bij opa en oma even alle aandacht krijgt lijkt me voor hem ook alleen maar fijn!

Wat knap LeSage! Hier echt nog 0 interesse. Laatst een keer op de wc geplast, maar hij leek alle commotie maar overdreven te vinden.
Onze Minion probeerde 'm zelfs te motiveren door een 'plasdiploma' voor 'm te maken O+ maar ook dat was niet interessant.

Laatst kroop-ie in een hoekje om in z'n luier te gaan zitten poepen, waarop m'n man een heel verhaal begon dat we in huis een heel speciaal poephoekje hadden, een klein kamertje zelfs. Toen was-ie wel onder de indruk en liep zo --> :o mee met 'm.
Zodra hij doorhad dat ze naar de wc gingen, kwam-ie zo --> }:| terug
_O- _O-
Goed verhaal! _O-

Hier is ze overdag sinds de vorige lockdown zindelijk. Toen nog regelmatig een ongelukje, nu zijn die zeldzaam.
Ze wil nu alleen nog maar in haar onderbroek slapen, maar dat gaat zelden goed. Soms lukt het maar dan moeten we haar wel 2-3x laten plassen op een nacht. En afhankelijk van hoe vaak baby wakker wordt lukt ons dat. Ik ben dat bed opmaken wel beu, maarja ze wil zo graag. Ik maak het bed dubbel op en na een ongelukje gaat wel een luier aan.

Hier hebben we met 3j4m ook nog niets van het cb gehoord. Vorig jaar heb ik ook zelf gebeld voor de 2 jaars afspraak we konden per toeval dezelfde week terecht (2j2m) anders werd het pas met 2j4m. Nu ga ik er niet meer achteraan bellen, ik geloof het wel..
pi_196936209
Ik ben nog in afwachting van de 2 jaar afspraak voor de heren. Gezien de huidige corona status zal dat ook wel telefonisch gebeuren.

De laatste keer dat wij ze wogen en op hebben gemeten wogen ze allebei rond de 15 kilo, en 95 cm lang. En als ik dat zo lees zijn ze dus best flink voor 2 jarigen _O-
pi_196938294
Aapie; mijn peuter is aan de kleine kant maar jouw jongens zijn volgens mij wel echt flinke knullen!
Sofie is, met 2jaar en 4 maanden, ongeveer 84cm en 11kg. Maar mijlpaal: we zijn over naar luiers maat 5!

1 voordeel van een kleine peuter: haar leuke kerstjurk van vorig jaar was aan de lange kant. Dus die paste ze dit jaar nog een keer :)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze plast regelmatig op het potje. Maar net zo vaak nog in haar luier. Poepen doet ze staand en dus altijd in haar luier. Ze wil dan ook echt niet op het potje. Ik vind het prima, komt vast wel.

Wij hebben gisteravond thuis kerst gevierd en Sofie heeft o.a. Hubelino gekregen. Wat is dat leuk zeg! Samen een baan bouwen en vervolgens is ze een uur aan het spelen.
pi_196944190
Iedereen een hele fijne Kerst toegewenst ~:) ~:) !

Gisteravond hebben wij lekker tapas zitten eten aan de salontafel in de woonkamer. Simon heeft heerlijk zitten eten en snoepen. Hij lag een uurtje later in bed dan normaal, maar dat is vandaag wel een beetje aan zijn humeur te merken, dus gaat ie nu een middagdutje doen en hopelijk dan vanavond een gezellig kerstdiner met zijn drietjes O+
pi_196944726
Mijn peuter is ziek :{
Arme jongen
pi_196948176
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 december 2020 13:52 schreef Adrian4 het volgende:
Arme jongen
Ach, dat is sneu met Kerst.
Beterschap!
pi_196949639
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 december 2020 13:52 schreef Adrian4 het volgende:
Arme jongen
Ah meh, beterschap! :*
Let me see you stripped down to the bone
pi_196949674
Peuter hier vindt de nieuwste Donald Duck tot dusver het hoogtepunt van kerst :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Let me see you stripped down to the bone
pi_196973461
Wat heb je een mooie man Minilot. En heerlijk, zo’n kerst met Donald Duck

Kevin was echt heel ziek gisteren, maar vandaag was ie weer de oude. En ik was gisteren de hele dag thuis, met boek en slapend kind. Er zijn slechtere kerstdagen geweest ;)

M’n zwager en zijn vrienden waren vandaag op de kerstdis en Kevin zat zijn gehaktballen met rode saus vrolijk weg te lepelen. Dat is dan ook weer fijn.

Kijk nou, een kerstengel })
pi_196974011
Heerlijke foto’s O+

Balen dat Kevin ziek was gisteren, gelukkig ging het vandaag al beter!

Hier kreeg ik maar weinig enthousiasme voor een kerstfoto :')

SPOILER
pi_196977703

Wij hadden 1e kerstdag twee kerstmannen in huis O+
Opa en oma kwamen een kwartiertje met de kindjes knuffelen en dat was onze kerst.
2e kerstdag zouden eigenlijk mijn zus en zwager komen borrelen, maar ivm mijn werk hebben we dat afgezegd.
Ik ben bezig aan mijn laatste dienst van deze week.
Morgen gaan we gourmetten om nog een beetje een feestje ervan te maken voor de kindjes.
pi_196983591
Familiefoto's. O+
pi_196997241
Wat leuk al die kerstfoto’s O+ en herkenbaar van niet meer enthousiast te krijgen voor een foto, Fleur. Hier lukt het momenteel bijna niet een fatsoenlijke foto te schieten van d’r :')

En beterschap voor alle zieken!

Mijn peuter is weer vreselijk rebels op het moment en af en toe echt hondsbrutaal, er komen dan uitspraken uit als “je bent een stout hondje mama :( “ en “je bent een poepje” }:| Als ik dan uitleg dat ze dat niet mag zeggen en dat ik er verdrietig van word als ze me zo noemt wordt ze alleen maar nog recalcitranter, empathie is nog wel een dingetje :X Ze noemde pas ook een vreemde mevrouw een stout hondje toen we aan het wandelen waren :X Mijn eerste “ik kan wel door de grond zakken” momentje als moeder _O-
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_196998934
rena, herkenbaar! Simon is ook weer wat recalcitrant, ik gok op een sprongetje waar hij doorheen gaat. Hij komt met uitspraken als "dat heb ik toch al gezegd" met zo'n snoet erbij :( of "mama, jij bent niet lief", die gooit hij er vaak uit als hij iets niet mag of als iets niet gaat zoals hij dat wil of dan gaat hij bijten of slaan/schoppen omdat hij verbaal nog niet goed kan uitleggen wat er in hem omgaat. En soms gewoon een keiharde brutale "NEEHEE" en het gillen en schreeuwen (op een toonhoogte dat je trommelvliezen nog net niet springen) :X

En dan 2 seconden later zegt hij "mama, kom maar, dan geef ik je een knuffel en een kus"

Never a dull moment :+

Ons door-de-grond-zak momentje: ik liep met Simon over straat en een postbode kwam ons tegemoet. Roept Simon "kijk, dat is een kalerd" :@ :@ :') Tja, de beste man had inderdaad geen haar :+ Maar dan ook gewoon blijven staan en wijzen :')
pi_196999818
Kerstfoto! Als ik deze 2 rond zie rennen, zie ik wel gelijkenissen maar vooral veel verschillen. Zie ik dan zo'n foto dan denk ik 'zo die lijken op elkaar'. B is echt een kloon van zijn moeder, dus benieuwd of Juul ook steeds meer op mijn vriendin gaat lijken.

SPOILER
pi_197009478
Dat is wel echt broer en zus @exode
Wat wordt Juul al groot!
pi_197012625
Tolstoi, ja vreselijk he, mijn mantra is op het moment; “het is een fase, het is een fase”. Ze is ook wel ontzettend lief en knuffelig maar het kan zo snel omslaan momenteel. Simon en de kalerd _O- Maar het schaamrood staat je dan op de kaken hè :')

Exode, wat een ontzettend leuke foto van je duo O+ Juul wordt idd groot!

Nog een plaatje van onze kerstengel dit weekend, een van de weinige waarop ze enigszins leuk kijkt :P
SPOILER
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  maandag 28 december 2020 @ 08:30:41 #75
319308 Tink89
To live is to dance
pi_197013129
quote:
7s.gif Op maandag 28 december 2020 07:18 schreef rena het volgende:
Tolstoi, ja vreselijk he, mijn mantra is op het moment; “het is een fase, het is een fase”. Ze is ook wel ontzettend lief en knuffelig maar het kan zo snel omslaan momenteel. Simon en de kalerd _O- Maar het schaamrood staat je dan op de kaken hè :')

Exode, wat een ontzettend leuke foto van je duo O+ Juul wordt idd groot!

Nog een plaatje van onze kerstengel dit weekend, een van de weinige waarop ze enigszins leuk kijkt :P
SPOILER
Wat een mooie outfit! Als je die ooit weg doet, houd ik me aanbevolen :D

Prul zegt heel veel lieve dingen wel, maar kan ook echt heel geïrriteerd 'Neehee mama, zo moet het niet ' roepen. Slaan zijn we consequent in, dan gaat ze in de hoek. Geen uren en we blijven erbij en leggen uit waarom enzo, maar dat is een van de harde grenzen hier in huis.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')