Tand doormidden niet maar een flinke smak en de voortanden bijna helemaal terug in het tandvlees wel en dat is helemaal goed gekomen.quote:Op zondag 17 januari 2021 08:45 schreef Bot13 het volgende:
Ik plaats het maar hier ondanks dat mijn zoontje 15 maanden is, misschien meer ervaringen hier.
Gister komt meneer met zijn voortand op de straat (hij was al op z'n knietjes, zo hard kon het niet zijn!), en wat zie ik thuis: tand doormidden. Diagonaal van de onderkant tot net onder z'n tandvlees aan de zijkant. Onbegrijpelijk. Hij heeft niet eens echt gehuild en nogsteeds niet. Heeft er geen last van. Ene stukje staat iets naar achteren. Meerdere noodtandartsen gebeld, zeggen allemaal hetzelfde: jammer maar komt eigenlijk vanzelf goed bij kinderen. Eigenlijk alleen als het zou ontsteken, wat niet hoeft, zou de tand er eventueel uit gehaald worden.
Ik schrok me dood joh. Heb er echt slecht van geslapen. Zijn er nog ouders met bemoedigende woorden? 'Had mijn kind ook, geen paniek'? Ik ben dus echt zo'n type die een nieuw krasje op een meubel al verschrikkelijk vindt.. Loopt meneertje koekepeertje straks nog 5 jaar met zo'n voortand rond, mogelijk zelfs zonder
Van wie moet dat? De scholen zelf? Heb je al rondgebeld? Ligt natuurlijk ook de drukte en inschrijvingen maar hier hoeft het nog niet. Ja bij 1 school maar die hebben al jaren een wachtlijst voor de wachtlijst.quote:Op zondag 17 januari 2021 13:35 schreef Elleska het volgende:
Ik moet nog helemaal niet denken aan de basisschool maar we moeten blijkbaar komende maand al een school kiezen terwijl alle scholen dicht zijn. Hoe dan? Snap niet helemaal waarom ze dat niet hebben uitgesteld. De scholen willen natuurlijk graag weten welke kinderen ze volgend schooljaar kunnen verwachten maar het is nu best wel onmogelijk om een keuze te maken.
Zo zijn de regels hier in de gemeente. Iedereen die in schooljaar 2021/2022 start schrijft zich in voor maart. Normaal gesproken zijn er vooraf open dagen zodat je de scholen kan leren kennen maar omdat dat nu niet doorgaat had ik verwacht dat het inschrijven dan ook later zou zijn.quote:Op zondag 17 januari 2021 13:53 schreef exode het volgende:
[..]
Van wie moet dat? De scholen zelf? Heb je al rondgebeld? Ligt natuurlijk ook de drukte en inschrijvingen maar hier hoeft het nog niet. Ja bij 1 school maar die hebben al jaren een wachtlijst voor de wachtlijst.
Lijkt me inderdaad echt lastig om nu te moeten kiezen. Ook met andere ouders in de wijk kletsen zou misschien kunnen helpen? Wat hun ervaringen zijn etc.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En mijn peuter (wat normaal 90% van de tijd met auto’s speelt of over auto’s praat) wilde een jongenspop
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze heeft een nieuwe manier van lachen ontdekt
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let me see you stripped down to the bone
quote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:25 schreef rena het volgende:
NJ, wat een grote dame alHier is de speen nog heilig voor dutjes, wil binnenkort wel gaan afbouwen.
Nolita, heeft ze dat altijd gehad of is het iets nieuws? Anders zou ik gokken op een fase ja, hier een enorm buitenkind dus ik heb verder niet echt tips.
Fleur, wat aandoenlijk met die pop
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze heeft een nieuwe manier van lachen ontdekt![]()
![]()
quote:Op woensdag 20 januari 2021 07:25 schreef minilot het volgende:
Awww, met dat popje @:LaBelleFleur27! Wat een dotje!
Hier een dag te laat voor PeuterFotoDinsdag en deze superslaperige foto na een heel kort nachtje is de enige scherpe van de laatste tijd maar verder heb ik niks, dus jullie doen het er maar meeTevens covidkapsel
Slapen nog steeds 3x ruk daar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier begint het covidkapsel van kapitein ook ernstige vormen aan te nemen
Goeie zoekterm trouwens, running puli doggrappige foto's
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |