Oh vandaar de haast ookquote:Op zondag 20 december 2020 19:48 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Eerst testen en wachten op uitslag op je kamer, dan mag je de rest van het hotel in
Hebben we al iets gehad sinds vanmiddag? Nee toch?quote:Op zondag 20 december 2020 19:51 schreef Tagliano het volgende:
Hard stukje in het bord zit er wel aan te komen
Muah dat was sowieso het geval geweestquote:
Trebles for show, bubbles for doughquote:Op zondag 20 december 2020 19:49 schreef El-Stinho het volgende:
Ik word onrustig van het woord 'bubbel' in de Coronacontext.
Misschien Hollandse avond, ik heb niet zo goed op zitten lettenquote:Op zondag 20 december 2020 19:51 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Hebben we al iets gehad sinds vanmiddag? Nee toch?
Nopequote:Op zondag 20 december 2020 19:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Misschien Hollandse avond, ik heb niet zo goed op zitten letten
Alleen ORANJE DAG heb ik gehoordquote:Op zondag 20 december 2020 19:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
De 1e helft wel, de 2e helft waren ze beter dan Vitesse maar dat domineren van Dickie heb ik niet gezien. Vooral veel kansen uit corners en opportunisme. Maar ik had niet beter dan dit verwacht met deze spelers.quote:
Zjozé vindt dit leukquote:Op zondag 20 december 2020 19:53 schreef Mani89 het volgende:
Zjak wil nooit meer dat mensen voor de bullseye gaan.
Hollandse dag zei Bartje.quote:Op zondag 20 december 2020 19:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Heb jij niet die vele kansen uit het goede veldspel gezien dan?quote:Op zondag 20 december 2020 19:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De 1e helft wel, de 2e helft waren ze beter dan Feyenoord maar dat domineren van Dickie heb ik niet gezien. Vooral veel kansen uit corners en opportunisme. Maar ik had niet beter dan dit verwacht met deze spelers.
Nee en ook geen prachtige aanvallen.quote:Op zondag 20 december 2020 19:53 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Heb jij niet die vele kansen uit het goede veldspel gezien dan?
Blijft leuk, sorry
Ik heb het commentaar eigenlijk nooit aan, maar was Zjak te harden bij Van der Voort v Meulenkamp vanmiddag?quote:Op zondag 20 december 2020 19:53 schreef Mani89 het volgende:
Zjak wil nooit meer dat mensen voor de bullseye gaan.
Dickgodquote:Op zondag 20 december 2020 19:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De 1e helft wel, de 2e helft waren ze beter dan Vitesse maar dat domineren van Dickie heb ik niet gezien. Vooral veel kansen uit corners en opportunisme. Maar ik had niet beter dan dit verwacht met deze spelers.
Slim.quote:Op zondag 20 december 2020 19:46 schreef hole1988 het volgende:
[..]
https://www.destentor.nl/(...)aar-londen~a456de1a/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |