SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De speeldagenverdeling tot en met 23 december:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het programma:
Format
R1: First to 3 sets (zonder tiebreak)
R2: First to 3 sets
R3: First to 4 sets
R4: First to 4 sets
QF: First to 5 sets
SF: First to 6 sets
F: First to 7 sets
Prijzengeld
Winner (1) £500,000
Runner-up (1) £200,000
Semi-finalists (2) £100,000
Quarter-finalists (4) £50,000
Fourth round losers (8) £35,000
Third round losers (16) £25,000
Second round losers (32) £15,000
First round losers (32) £7,500
De virtuele post-WK ranking
https://www.dartsrankings.com/postwch
Slotwoord voor deze OP
Wat een feest gaat het de komende weken weer worden.
We mogen ons weer ergeren aan Marcel Maijer, er komen weer schijtlollige items van Arjan van der Giessen, houdt Arjan van der Giessen de goede band met Van Gerwen, komt er weer ongemakkelijkheid met Van der Voort, welke BN'ers komen langs, welke kut-reclames zijn er, verliest Cullen weer traditioneel in de laatste 64?
HAMEREN DLM LOONVISIE HUURPONTONS MAXIMAALADVIES BENGI TONZON JAAAAAAAAAAAAAA
Vroege stunts uit de voorgaande twee jaren, want first to 3 sets blijft smerig
2020: Smith 1-3 Woodhouse, Cross 0-3 Huybrechts, Suljovic 1-3 Sherrock
2019: Whitlock 0-3 Joyce, Suljovic 1-3 Searle, Price 2-3 Aspinall, Wright 1-3 Alcinas
Wright, Suljovic en Price hebben dus geen hol te verdedigen ten opzichte van 2 jaar terug eigenlijk haha doei “There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
https://www.destentor.nl/(...)aar-londen~a456de1a/quote:Van Gerwen kan kerst thuis vergeten, in alle haast terug naar Londen
Michael van Gerwen keerde na zijn sublieme overwinning in de tweede ronde van het WK darts in Londen per auto terug naar Nederland. Zijn volgende partij vindt immers pas na Kerstmis plaats. Maar hij was nog maar een paar uur bij zijn vrouw Daphne en hun kinderen Zoë en Mike toen hij al weer in de auto zat, terug naar Londen.
Vanwege het muterende coronavirus in Engeland zijn er extra reisbeperkingen ingevoerd. Vooral vanuit Engeland, maar ook de vluchten er naartoe zijn stilgelegd. De kanaaltunnel is nog wel open, dus racete Mighty Mike daar vanmiddag naartoe. Bang als hij was om anders Engeland niet meer in te kunnen en het WK dan voor hem dan voorbij zou zijn. Begin van de avond was hij in Calais, rond 22.00 uur Engelse tijd wordt hij terug verwacht in het spelershotel.
Van Gerwen was voor zover bekend de enige speler die was teruggekeerd naar het vasteland van Europa na een overwinning. Vincent van der Voort was van plan om terug te gaan naar huis na zijn zege vanavond, maar heeft vanwege de actuele situatie besloten in Engeland te blijven.
De spelers en organisatieleden van het WK darts verblijven in een bubbel in Londen. Zij komen alleen in het door de PDC afgehuurde hotel en in de speellocatie Alexandra Palace.
kennelijk kun je die bubbel toch gewoon in en uit danquote:Op zondag 20 december 2020 19:46 schreef hole1988 het volgende:
[..]
https://www.destentor.nl/(...)aar-londen~a456de1a/
Sportief gezien verstandig.quote:Op zondag 20 december 2020 19:46 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Eerst testen en wachten op uitslag op je kamer, dan mag je de rest van het hotel inquote:Op zondag 20 december 2020 19:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
kennelijk kun je die bubbel toch gewoon in en uit dan
Grapjas.quote:Op zondag 20 december 2020 19:48 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik wil een comeback van Meikle.
Je wil om half 10 naar bed?quote:
Oh vandaar de haast ookquote:Op zondag 20 december 2020 19:48 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Eerst testen en wachten op uitslag op je kamer, dan mag je de rest van het hotel in
Hebben we al iets gehad sinds vanmiddag? Nee toch?quote:Op zondag 20 december 2020 19:51 schreef Tagliano het volgende:
Hard stukje in het bord zit er wel aan te komen
Muah dat was sowieso het geval geweestquote:
Trebles for show, bubbles for doughquote:Op zondag 20 december 2020 19:49 schreef El-Stinho het volgende:
Ik word onrustig van het woord 'bubbel' in de Coronacontext.
Misschien Hollandse avond, ik heb niet zo goed op zitten lettenquote:Op zondag 20 december 2020 19:51 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Hebben we al iets gehad sinds vanmiddag? Nee toch?
Nopequote:Op zondag 20 december 2020 19:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Misschien Hollandse avond, ik heb niet zo goed op zitten letten
Alleen ORANJE DAG heb ik gehoordquote:Op zondag 20 december 2020 19:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
De 1e helft wel, de 2e helft waren ze beter dan Vitesse maar dat domineren van Dickie heb ik niet gezien. Vooral veel kansen uit corners en opportunisme. Maar ik had niet beter dan dit verwacht met deze spelers.quote:
Zjozé vindt dit leukquote:Op zondag 20 december 2020 19:53 schreef Mani89 het volgende:
Zjak wil nooit meer dat mensen voor de bullseye gaan.
Hollandse dag zei Bartje.quote:Op zondag 20 december 2020 19:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Heb jij niet die vele kansen uit het goede veldspel gezien dan?quote:Op zondag 20 december 2020 19:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De 1e helft wel, de 2e helft waren ze beter dan Feyenoord maar dat domineren van Dickie heb ik niet gezien. Vooral veel kansen uit corners en opportunisme. Maar ik had niet beter dan dit verwacht met deze spelers.
Nee en ook geen prachtige aanvallen.quote:Op zondag 20 december 2020 19:53 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Heb jij niet die vele kansen uit het goede veldspel gezien dan?
Blijft leuk, sorry
Ik heb het commentaar eigenlijk nooit aan, maar was Zjak te harden bij Van der Voort v Meulenkamp vanmiddag?quote:Op zondag 20 december 2020 19:53 schreef Mani89 het volgende:
Zjak wil nooit meer dat mensen voor de bullseye gaan.
Dickgodquote:Op zondag 20 december 2020 19:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De 1e helft wel, de 2e helft waren ze beter dan Vitesse maar dat domineren van Dickie heb ik niet gezien. Vooral veel kansen uit corners en opportunisme. Maar ik had niet beter dan dit verwacht met deze spelers.
Slim.quote:Op zondag 20 december 2020 19:46 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |