Ik zie nergens staan dat je naar de junior puzzel moet kijken :pquote:Op zaterdag 26 december 2020 20:59 schreef Djezzebella het volgende:
Geven de rode lijnen bij opgave 20 aan dat de letters niet in dezelfde sudoku horen (zoals bij de junior editie) of juist wel?
quote:Op zaterdag 26 december 2020 20:59 schreef Djezzebella het volgende:
Geven de rode lijnen bij opgave 20 aan dat de letters niet in dezelfde sudoku horen (zoals bij de junior editie) of juist wel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 26 december 2020 21:18 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 26 december 2020 21:59 schreef Djezzebella het volgende:
[..]Ja, eens, zoiets zou wel kunnen in principe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 26 december 2020 22:13 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ja, eens, zoiets zou wel kunnen in principe.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: ThemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe weet je zo zeker dat je er nog 7 mist???quote:Op zondag 27 december 2020 10:54 schreef Whukintia het volgende:
Nog 7 woorden te gaan voor 10a, de korte zijn toch wel vervelender om te vinden
quote:Op zondag 27 december 2020 01:25 schreef ErKu het volgende:
Vraagje met betrekking tot opgave 8...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
omdat er nog zoveel woorden ontbreken in het kruiswoord, inmiddels nog 3quote:Op zondag 27 december 2020 11:46 schreef jurjen3000 het volgende:
[..]
Hoe weet je zo zeker dat je er nog 7 mist???
Ik zou vraag 10b nog eens aandachtig lezenquote:Op zondag 27 december 2020 11:50 schreef Whukintia het volgende:
omdat er nog zoveel woorden ontbreken in het kruiswoord, inmiddels nog 3
die heb al wel gelezen, ook al een aantal gevonden die niet passen.quote:Op zondag 27 december 2020 11:55 schreef MMunkun het volgende:
[..]
Ik zou vraag 10b nog eens aandachtig lezen
Ja echt verschrikkelijk. Hier idem ditoquote:Op zondag 27 december 2020 13:04 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ik word echt #gek van opgave 15 zeg...
Wat ik ook probeer, hoe logisch het ook lijkt... Het komt nergens op uit. Nog nooit zoveel tijd gestopt in één punt volgens mij.
Wow, hoeveel werk heeft dat wel gekost?quote:Op zondag 27 december 2020 13:48 schreef De_Escalatievogel het volgende:
[..]
Ja echt verschrikkelijk. Hier idem dito
Wel 6 net opgelost![]()
Bij vraag 9 maak ik ouderwets gebruik van papier en schaar, maar ook nog niet opgelost.quote:Op zondag 27 december 2020 16:23 schreef Malaka81 het volgende:
Zou willen dat ik kon programmeren.
Ik gebruikt nu vooral photoshopbij vragen zoals 9 best handig (al heb ik die nog niet opgelost)
Wat fijn dat deze haalbaar is. Nu kijken of het gewone gepeupel hier ook achter kan komen, zonder programmeerkunsten of een plek in de top van 100 clubquote:Op zondag 27 december 2020 13:48 schreef De_Escalatievogel het volgende:
[..]
Ja echt verschrikkelijk. Hier idem dito
Wel 6 net opgelost![]()
De 2 S-en kloppen.quote:Op zondag 27 december 2020 19:24 schreef Paulineo het volgende:
Ik ben hier voor het eerst. Ik heb niet echt iemand om mee te sparren dus wie weet kan hier iemand me af en toe verder helpen.
Bij opgave 7 krijg ik een stuk of 5 niet opgelost en ik zie ook nog geen logica qua welke twee landen zouden missen. Een concrete vraag: voor APPSSUU heb ik iets gevonden wat volgens mij doorgaans met maar 1 s geschreven wordt, kloppen die twee s-en wat jullie betreft?
En dan nog 9: ik zit me er blind op te staren. Er komt geen gecodeerde tekst uit toch? Sommige letters achter elkaar zijn zo onlogisch dat ik twijfel of het iets horizontaals of verticaals moet opleveren. Wie geeft me een zetje de goede kant uit?
quote:Op zondag 27 december 2020 19:24 schreef Paulineo het volgende:
Ik ben hier voor het eerst. Ik heb niet echt iemand om mee te sparren dus wie weet kan hier iemand me af en toe verder helpen.
Bij opgave 7 krijg ik een stuk of 5 niet opgelost en ik zie ook nog geen logica qua welke twee landen zouden missen. Een concrete vraag: voor APPSSUU heb ik iets gevonden wat volgens mij doorgaans met maar 1 s geschreven wordt, kloppen die twee s-en wat jullie betreft?
En dan nog 9: ik zit me er blind op te staren. Er komt geen gecodeerde tekst uit toch? Sommige letters achter elkaar zijn zo onlogisch dat ik twijfel of het iets horizontaals of verticaals moet opleveren. Wie geeft me een zetje de goede kant uit?
SPOILER: 7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Over 9 kan ik niet veel zeggen want die heb ik zelf nog niet
De twee s-en kloppen. Wat betreft 9: Wat mag je bij tetris met blokjes doen?quote:Op zondag 27 december 2020 19:24 schreef Paulineo het volgende:
Zonder programmeren gedaan, dus je kunt het!!quote:Op zondag 27 december 2020 18:25 schreef QIXL het volgende:
[..]
Wat fijn dat deze haalbaar is. Nu kijken of het gewone gepeupel hier ook achter kan komen, zonder programmeerkunsten of een plek in de top van 100 club
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |