Ah, duidelijk. Dankje voor de toelichting.quote:Op maandag 21 december 2020 17:52 schreef CarloV het volgende:
[..]
Sommige mensen willen graag nog doorpuzzelen met of zonder de hints die op de site worden geplaatst.
quote:Op maandag 21 december 2020 12:52 schreef EvelynNoel het volgende:
ik heb bij 20 slechts 21 verschillende letters.
Kijk ik gewoon scheef? of mis ik wellicht nog een laag van de puzzel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu ben ik toch benieuwd. Ik kwam op één duidelijk antwoord uit, geen idee hoe jij dit anders kunt interpreteren.quote:Op zondag 20 december 2020 19:45 schreef CarloV het volgende:
[..]
Oh ja nee het antwoord is gewoon de volle punt waard, dat weet ik zeker. En je gaat ook zeker niet meer punten krijgen met mijn antwoorden, maar goed misschien dat ik een gokje ga wagen
Overigens is het hier deze week nog even stil qua puzzelen, chaos op het werk. Ik denk dat ik inmiddels ook weet hoe 28 werkt - gelukkig is het een opgave die potentieel veel werk is, daar hadden we er nog niet zoveel van.
Ja ik zal hier wel over ophouden voordat ik teveel verklapquote:Op maandag 21 december 2020 18:19 schreef ZiGZaG3737 het volgende:
Nu ben ik toch benieuwd. Ik kwam op één duidelijk antwoord uit, geen idee hoe jij dit anders kunt interpreteren.
quote:Op maandag 21 december 2020 18:23 schreef CarloV het volgende:
[..]
Ja ik zal hier wel over ophouden voordat ik teveel verklap
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 21 december 2020 18:38 schreef Habi82 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er zal vast wel iemand zijn die het heeft gevonden!quote:Op maandag 21 december 2020 19:33 schreef Legoblokje het volgende:
Iemand die 10b al gevonden heeft? Ik krijg op geen enkele manier iets in het kruiswoord, wat ik ook probeer
Zoals jij?quote:Op maandag 21 december 2020 19:35 schreef CarloV het volgende:
[..]
Er zal vast wel iemand zijn die het heeft gevonden!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 21 december 2020 20:23 schreef IshaD het volgende:
Komt 14 perfect uit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inmiddels bezig met 10, hier gaat het over gewichten(van de woorden?) Is dit een bepaalde puzzel methode die vaker voorkomt? Denk dat ik nog wel even zoet ben met deze puzzel.
Idd, net iets te laat verbeterd :-)quote:Op maandag 21 december 2020 21:47 schreef billiebob123 het volgende:
datum?
edit: ow laat maar, je bedoelde 5.
quote:Op maandag 21 december 2020 21:40 schreef mister_xxx het volgende:
Vraagje over vraag 5SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AIVD puzzel 2024:
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 10, 11, 13, 14abc, 15, 16, 17, 18a, 19, 22, 24abc, 25abc, 27
quote:Op maandag 21 december 2020 21:50 schreef jurjen3000 het volgende:
[..]hmm, dan vertrouw ik mijn antwoord nog niet helemaal :-)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit: en nu weet ik ook waarom 😊 dat krijg je als je de punten wel ziet maar niet volledig juist interpreteert
[ Bericht 7% gewijzigd door mister_xxx op 21-12-2020 22:26:39 ]
Ja. Misschien. Nee.quote:Op dinsdag 22 december 2020 00:37 schreef Beerrend het volgende:
Hoe staat iedereen ervoor met 20? Programmeren? Huilen?
Misschien. Ja. Ga ik zo zienquote:Op dinsdag 22 december 2020 00:37 schreef Beerrend het volgende:
Hoe staat iedereen ervoor met 20? Programmeren? Huilen?
Ondertussen is het: Deelpunten, ja en neequote:
Alles is met logica op te lossenquote:Op dinsdag 22 december 2020 15:17 schreef puzzelaar85 het volgende:
Iemand 6 al opgelost? Zo ja, met gokken of met logica?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |