quote:Op zondag 20 december 2020 19:40 schreef z80 het volgende:
Dat was dus de tweede keer. Volgende keer beter opletten voor op zend te rammen.
Extra zuur dan, maar ach, dat is ook wel positiefquote:Op zondag 20 december 2020 19:36 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Maar ook Jij mag er zijn hoor
[..]![]()
Zonder hoofdletter ben ik een klasse van organische verbhindingen. Beetje zuur, beetje alcohol
Ja maar dat komt door dat punte op de iquote:Op zondag 20 december 2020 19:41 schreef minilot het volgende:
Ik vind mijn echte naam, ilona, er overigens zonder hoofdletter I echt vele malen gezelliger uitzien. En bij mijn zomerse alter ego iloņa al helemaal.
Daar hoefde ik dan weer niet lang over na te denken.quote:Op zondag 20 december 2020 19:36 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Maar ook Jij mag er zijn hoor
[..]![]()
Zonder hoofdletter ben ik een klasse van organische verbhindingen. Beetje zuur, beetje alcohol
Ik vind ilona veel minder mooi dan Ilona eigenlijkquote:Op zondag 20 december 2020 19:41 schreef minilot het volgende:
Ik vind mijn echte naam, ilona, er overigens zonder hoofdletter I echt vele malen gezelliger uitzien. En bij mijn zomerse alter ego iloņa al helemaal.
Ik sinds @Kreator ook welquote:Op zondag 20 december 2020 19:54 schreef fietsie het volgende:
Ik ben wel sterk voorstander van de Twentse uitspraak van die naam.
Welnee!quote:Op zondag 20 december 2020 19:55 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Die spreekt toch wel redelijk ABN?
/tocheensbeteropletten
Het is wel luie kant-en-klaar-falafel hoor. Maar prima op een broodje met een kwak knoflooksaus, sla, tomaatjes, knoflookolijfjes, avocado, paprikaatje en nog een dot knoflooksaus.quote:Op zondag 20 december 2020 19:55 schreef minilot het volgende:
Falafel, ik zou het lusten nu!Eet ze, Candaas! Heb echt in geen eeuwigheid falafel gegeten, ik probeer het in mijn achterhoofd te houden voor binnenkort
quote:Op zondag 20 december 2020 19:56 schreef minilot het volgende:
[..]
Welnee!Die heeft echt een heel, heel stevig accent dat echt dikke prima bij 'm klinkt
Ik belandde bij "Webster" vanmiddag.quote:Op zondag 20 december 2020 20:03 schreef Candaasje het volgende:
Ok, ik ga mezelf eens van de bank afschoppen. Zelfs Youtube begint nu uiterst deprimerende nummers op me af te vuren.
Ik had patat. Met. Dat.quote:
Alles smaakt hemels met knoflooksaus!quote:Op zondag 20 december 2020 20:10 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik had patat. Met. Dat.
En mayo. Amora. En kroket. Bloedworst. Was verrassend lekker. En groente. Kroket. Nogal romig
Mijn Youtube hield het bij een beschaafde maar uiterst tranentrekkende Damien Rice - 9 crimesquote:Op zondag 20 december 2020 20:11 schreef z80 het volgende:
Ik ben inmiddels tot Fok Julle Naaiers gezonken.
Wel denk ik dat mijn buren blij zijn met mijn hoofdtelefoon.
dat komt omdat er dan geen verschil tussen i en l zit, natuurlijk.quote:Op zondag 20 december 2020 19:52 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik vind ilona veel minder mooi dan Ilona eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |