Doe eens rustig. He. Dat liever dan geschel en gesneerquote:Op zondag 20 december 2020 19:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wat? Moet ik steeds die verziekende kutkleuter accepteren? Kutkaap, Kutop Kleutergedrag. Ik word er misselijk van.
Ik wilde er ooit eentje zelf maken van een oud bureau kastje. Bleek de bovenkant van samengeperst hout te zijn ipv ijzerquote:
echt he bah bahquote:
O ja ook nog uitzonderingen met vlees had hij hahahaquote:Op zondag 20 december 2020 19:25 schreef Schakeltopia het volgende:
ik mot vlees vreten
krijgt ie bokworsten![]()
CambuurGodenquote:Op zondag 20 december 2020 19:25 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
@:aloa en @:freshfruit hebben flink gefeest
quote:Op zondag 20 december 2020 19:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja ook nog uitzonderingen met vlees had hij hahaha
Dus ik moet mij rustig houden en dat continu geziek maar accepteren?quote:Op zondag 20 december 2020 19:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Doe eens rustig. He. Dat liever dan geschel en gesneer
Wees gewoon lekker jezelfquote:Op zondag 20 december 2020 19:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dus ik moet mij rustig houden en dat continu geziek maar accepteren?
Zet een trquote:Op zondag 20 december 2020 19:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dus ik moet mij rustig houden en dat continu geziek maar accepteren?
quote:Op zondag 20 december 2020 19:29 schreef Superbadeendje het volgende:
Dat mongooltje zie je nauwelijks tenzij kaap.
quote:
Gezond moequote:Op zondag 20 december 2020 19:28 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja maar ik heb ook echt wat gedaan vandaag
hij is gamen, wees blij dat hij er niet isquote:Op zondag 20 december 2020 19:29 schreef Superbadeendje het volgende:
Dat mongooltje zie je nauwelijks tenzij kaap.
haagsgodquote:Op zondag 20 december 2020 19:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ook maar ga zieken, het is toch toegestaan.
quote:Op zondag 20 december 2020 19:30 schreef Haags het volgende:
Volgens mij weet ik wie @:r-woud93 bedoelde met de 2e user. Lol
Goedzo!quote:Op zondag 20 december 2020 19:30 schreef Superbadeendje het volgende:
Zieken is te makkelijk, daar doe ik niet aan.
en dat siert je kerelquote:Op zondag 20 december 2020 19:30 schreef Superbadeendje het volgende:
Zieken is te makkelijk, daar doe ik niet aan.
Kapen mag. Dus snap die ophef erover niet zoquote:
Ik woensdag, kerstborrel genotquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |