SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De speeldagenverdeling tot en met 23 december:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het programma:
Format
R1: First to 3 sets (zonder tiebreak)
R2: First to 3 sets
R3: First to 4 sets
R4: First to 4 sets
QF: First to 5 sets
SF: First to 6 sets
F: First to 7 sets
Prijzengeld
Winner (1) £500,000
Runner-up (1) £200,000
Semi-finalists (2) £100,000
Quarter-finalists (4) £50,000
Fourth round losers (8) £35,000
Third round losers (16) £25,000
Second round losers (32) £15,000
First round losers (32) £7,500
De virtuele post-WK ranking
https://www.dartsrankings.com/postwch
Slotwoord voor deze OP
Wat een feest gaat het de komende weken weer worden.
We mogen ons weer ergeren aan Marcel Maijer, er komen weer schijtlollige items van Arjan van der Giessen, houdt Arjan van der Giessen de goede band met Van Gerwen, komt er weer ongemakkelijkheid met Van der Voort, welke BN'ers komen langs, welke kut-reclames zijn er, verliest Cullen weer traditioneel in de laatste 64?
HAMEREN DLM LOONVISIE HUURPONTONS MAXIMAALADVIES BENGI TONZON JAAAAAAAAAAAAAA
Vroege stunts uit de voorgaande twee jaren, want first to 3 sets blijft smerig
2020: Smith 1-3 Woodhouse, Cross 0-3 Huybrechts, Suljovic 1-3 Sherrock
2019: Whitlock 0-3 Joyce, Suljovic 1-3 Searle, Price 2-3 Aspinall, Wright 1-3 Alcinas
Wright, Suljovic en Price hebben dus geen hol te verdedigen ten opzichte van 2 jaar terug eigenlijk haha doei Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
Echt veel enge darters dit toernooiquote:Op zondag 20 december 2020 14:24 schreef maxi-mus het volgende:
Putin vindt dit niet leuk. Oh, Lowe is een kinderlokker.
Bij thuiskomst de stropquote:Op zondag 20 december 2020 14:24 schreef maxi-mus het volgende:
Putin vindt dit niet leuk. Oh, Lowe is een kinderlokker.
Grijze muizen krijgen wat ze verdienenquote:Op zondag 20 december 2020 14:29 schreef LordVoldermort het volgende:
Neeee Martijn van Zijeveld bij Heracles
Oke Koosquote:
Hij moet alleen nog leren zijn haar met een strijkijzer te doen, dat doen die andere twee toch nog beter.quote:Op zondag 20 december 2020 14:30 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Combi tussen Snoei en Ivo Niehe
#eng
Afgevinkt.quote:Op zondag 20 december 2020 14:31 schreef El-Stinho het volgende:
@:Zipportal Zijtmannetje bij HEE-HER
Dit is overduidelijk Jack Nicholsonquote:Op zondag 20 december 2020 14:30 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Combi tussen Snoei en Ivo Niehe
#eng
ORESHKINGOD wordt node gemistquote:Op zondag 20 december 2020 14:31 schreef Doevelaer het volgende:
Oreshkin snoerde mondjes in 2016, voorkwam toch mooi even de Paul Lim hype
Martijn mag altijd de wedstrijden doen waar niemand naar kijkt.quote:Op zondag 20 december 2020 14:31 schreef El-Stinho het volgende:
@:Zipportal Zijtmannetje bij HEE-HER
Jack Snikkelson eerderquote:Op zondag 20 december 2020 14:31 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Dit is overduidelijk Jack Nicholson
Dom. Je kan beter friet nemen.quote:
Een poging tot spionage op Nederlands grondgebiedquote:Op zondag 20 december 2020 14:33 schreef Mani89 het volgende:
Wat zou er allemaal op het strafblad van deze Rus staan?
Homofilie.quote:Op zondag 20 december 2020 14:33 schreef Mani89 het volgende:
De vergiftiging van Navalnyquote:Op zondag 20 december 2020 14:33 schreef Mani89 het volgende:
En dat allemaal door de coronaquote:Op zondag 20 december 2020 14:34 schreef Mani89 het volgende:
Qua gemiddelden zou dit wel eens het slechtste darttoernooi allertijden kunnen worden.
Bukraketje schieten.quote:Op zondag 20 december 2020 14:33 schreef Mani89 het volgende:
De relevantie van deze "quiz" ontgaat mij ook volledig.quote:
Ik zit ook op een achterbankje hoor.quote:Op zondag 20 december 2020 14:34 schreef Mani89 het volgende:
De eenzame bandwagon van Stijn kan feest vieren.
I.p.v. die mistletoe-aids.quote:Op zondag 20 december 2020 14:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kunnen we niet gewoon hele reclametijd Hunkemoller-reclame erin hebben
Kosten: 0 euro.quote:Op zondag 20 december 2020 14:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
De relevantie van deze "quiz" ontgaat mij ook volledig.
Net als de kijkcijfers dus ha ha ha.quote:
Waren ook vragen van het niveau lik-muh-vessiequote:Op zondag 20 december 2020 14:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Net als de kijkcijfers dus ha ha ha.
Een gewone aardappel noem je een aardappel of pieper.quote:Op zondag 20 december 2020 14:37 schreef wimderon het volgende:
[..]
Friet is toch lekkerder dan een gewone aardappel?
Dat shirtje hangt wat te laagquote:Op zondag 20 december 2020 14:38 schreef De_Kraam het volgende:
[ twitter ]
Haal dat shirtje maar weg, Rudie.
Een een gefrituurde noem je friet. Dan zijn we eruitquote:Op zondag 20 december 2020 14:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een gewone aardappel noem je een aardappel of pieper.
Hoe zou dat gegaan zijn in de vergaderzaal? Ja we gaan een quiz doen van sport. Oke, en dan? Nou we stellen een vraag van sport en als je hem goed hebt krijg je een punt. Heb je meer punten dan die ene dan win je. Wat win je? De Quiz. Oke, we doen het.quote:Op zondag 20 december 2020 14:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waren ook vragen van het niveau lik-muh-vessie
De discussie kwam bij mij niet boven de lachband uit, terechte klachtquote:Op zondag 20 december 2020 14:38 schreef TjjWester het volgende:
Ik hoor net een discussie over spelers die zich ergeren aan het geluid in de zaal. Ik snap niet waarom ze het niet gewoon weg laten, er onstaat zoveel discussie over en sommige spelers gaan er merkbaar slechter door spelen.
Ik kan me niet voorstellen dat de "publiekspelers" nu echt opgewonden raken van dit sfeerpubliek.
Nee dat noem je patat in Nederland.quote:Op zondag 20 december 2020 14:39 schreef wimderon het volgende:
[..]
Een een gefrituurde noem je friet. Dan zijn we eruit
Er is geen discussie. Patat en anders niks.quote:Op zondag 20 december 2020 14:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
Immer vermoeiende friet-patat-discussie
Helemaal niks. Hier had ook iemand anders kunnen staan.quote:Op zondag 20 december 2020 14:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gorbunov kan er niet zoveel van
quote:Op zondag 20 december 2020 14:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee dat noem je patat in Nederland.
Wat ze in België doen moeten hunnie weten.
Dit topic zit vol met experts zie ik.quote:Op zondag 20 december 2020 14:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Er is geen discussie. Patat en anders niks.
Je zou een cirkel ook een driehoek kunnen noemen, het blijft uiteindelijk toch een cirkel.quote:Op zondag 20 december 2020 14:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee dat noem je patat in Nederland.
Wat ze in België doen moeten hunnie weten.
KOLTSOV!quote:Op zondag 20 december 2020 14:42 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Helemaal niks. Hier had ook iemand anders kunnen staan.
Onnodig kwetsend dit.quote:Op zondag 20 december 2020 14:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gorbunov kan er niet zoveel van
Dat record moet er toch komen hè.quote:Op zondag 20 december 2020 14:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
Immer vermoeiende friet-patat-discussie
Is Wimderon een Brabander?quote:Op zondag 20 december 2020 14:39 schreef wimderon het volgende:
[..]
Een een gefrituurde noem je friet. Dan zijn we eruit
Belg.quote:Op zondag 20 december 2020 14:44 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Is Wimderon een Brabander?
Erg jammer.
Hij heeft in elk geval de comfortabelste pantalon van het toernooi aan.quote:Op zondag 20 december 2020 14:44 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Gorbatsjov heeft iets teveel wodka gedronken voor de wedstrijd
Dat is dus zo'n figuur waar we begin volgend jaar weer smakelijk om lachen als de scores van de Q School bekend worden gemaaktquote:Op zondag 20 december 2020 14:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
EU Q School dit jaar
[ afbeelding ]
Die sjips is echt ranzig.quote:Op zondag 20 december 2020 14:44 schreef Mani89 het volgende:
Ik probeer nu Lays Jalapeno/Cheese en het smaakt naar zweetvoeten.
Niet te vreten.quote:Op zondag 20 december 2020 14:44 schreef Mani89 het volgende:
quote:Op zondag 20 december 2020 14:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
EU Q School dit jaar
[ afbeelding ]
Dit wordt de eerste keer in mijn leven dat ik een opengebroken zak sjips in de vuilnisbak flikker.quote:
Ik snap nu waarom het in een kerstpakket zat. Lays had nog een partijtje liggen.quote:
waarom kies je dit soort aidsquote:Op zondag 20 december 2020 14:44 schreef Mani89 het volgende:
Het was geen keuze.quote:Op zondag 20 december 2020 14:49 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
waarom kies je dit soort aids
Ik wist toch van te voren niet of dit lekker was achterlijke klaphark.quote:Op zondag 20 december 2020 14:50 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
het is toch een keuze om dit in je mond te douwen, dikke
Erg mooi om die PURE haat te zien.quote:Op zondag 20 december 2020 14:50 schreef de_boswachter het volgende:
jaaaaa verbrand je handen maar kale gek!
Zet de gifjes maar klaar jongens.quote:Op zondag 20 december 2020 14:51 schreef De_Kraam het volgende:
@:Zipportal en ik zitten al klaar voor de grote Vinny show die er zo aankomt.
Ik vind Vinnie wel een leuke rubriek.quote:Op zondag 20 december 2020 14:51 schreef De_Kraam het volgende:
Je ziet die smaak op de verpakking en denkt: dit moet ik proberenquote:Op zondag 20 december 2020 14:50 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik wist toch van te voren niet of dit lekker was achterlijke klaphark.
Veel plezier met Carolissen in ronde 2.quote:Op zondag 20 december 2020 14:45 schreef LordVoldermort het volgende:
Ik ben blij als die eerste ronde erop zit.
Ik vind er niks mis meequote:Op zondag 20 december 2020 14:52 schreef De_Kraam het volgende:
Wat veel viesdikke wijven in de Hunkemoller reclame. Geen fan.
Ik kende tot vandaag nog geen sjips die ik te ranzig vond om op te eten dus ik ben momenteel redelijk in shock.quote:Op zondag 20 december 2020 14:52 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je ziet die smaak op de verpakking en denkt: dit moet ik proberenAls het Lays Strontsmaak was geweest had je het dan ook in je vlezige mondje gepropt, papzak.
Dat is toch juist leuk.quote:Op zondag 20 december 2020 14:52 schreef De_Kraam het volgende:
Wat veel viesdikke wijven in de Hunkemoller reclame. Geen fan.
Alles doet me pijn.quote:Op zondag 20 december 2020 14:51 schreef De_Kraam het volgende:
okquote:Op zondag 20 december 2020 14:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik kende tot vandaag nog geen sjips die ik te ranzig vond om op te eten dus ik ben momenteel redelijk in shock.
Lays bolognesequote:Op zondag 20 december 2020 14:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik kende tot vandaag nog geen sjips die ik te ranzig vond om op te eten dus ik ben momenteel redelijk in shock.
Boer met kiespijn krijgt een hele nieuwe dimensie.quote:
Muah goaltje of drie/vierquote:Op zondag 20 december 2020 14:53 schreef de_boswachter het volgende:
Den Haag gaat er ook met 0-10 af. Wat een slapzakken.
Jammer.quote:Op zondag 20 december 2020 14:54 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
We hebben niet allemaal een fetish om geplet te worden.
Weet nietquote:Op zondag 20 december 2020 14:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zolang ze maar geen last hebben van kutschimmel.
Minderwaardige mening. Al vind ik persoonlijk Hamka's ook niet te vreten.quote:
Nee, dan mogen ze oprotten inderdaadquote:Op zondag 20 december 2020 14:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bolognese... volgende morgen een smaak in de mond alsof je een tranny hebt gerimt achter CSquote:
Die pindacheepeto's zijn ranzig.quote:Op zondag 20 december 2020 14:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Minderwaardige mening. Al vind ik persoonlijk Hamka's ook niet te vreten.
Voor je het weet last van eikelschimmel.quote:Op zondag 20 december 2020 14:54 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Weet niet
Lijkt me niet besmettelijk voor mannen
Hoe ken jij de smaak of je een tranny hebt gerimd achter CSquote:Op zondag 20 december 2020 14:55 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Bolognese... volgende morgen een smaak in de mond alsof je een tranny hebt gerimt achter CS
Ik denk dat Gorbunov daar af en toe wel last van heeft.quote:Op zondag 20 december 2020 14:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nooit de neiging gehad te kopenquote:Op zondag 20 december 2020 14:55 schreef Mani89 het volgende:
Wat is jullie mening over Patatje Joppie tjips?
Ha maagd!quote:Op zondag 20 december 2020 14:55 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hoe ken jij de smaak of je een tranny hebt gerimd achter CS
Matig.quote:Op zondag 20 december 2020 14:55 schreef Mani89 het volgende:
Ben ik niet bekend mee (zou het iets uitmaken?).quote:Op zondag 20 december 2020 14:55 schreef Mani89 het volgende:
Alleen te doen in van die kleine zakjes.quote:Op zondag 20 december 2020 14:55 schreef Mani89 het volgende:
ooit ten tijde van die prijsvraag wel eens geklapt omdat het aantrekkelijk klonk. Gadverdamme...quote:Op zondag 20 december 2020 14:55 schreef Mani89 het volgende:
Nee, ik ben ook vrij conservatief qua chips.quote:Op zondag 20 december 2020 14:56 schreef Caland het volgende:
Heeft iemand hier wel eens die lays stokbroodje kruidenboter op?
Nee dat idee is al te debiel om het ooit te kopen.quote:Op zondag 20 december 2020 14:56 schreef Caland het volgende:
Misschien dat ik er ooit op een verjaardag een paar op heb gehad ofzoquote:Op zondag 20 december 2020 14:56 schreef Caland het volgende:
De eerste tien lekker, daarna niet meer.quote:Op zondag 20 december 2020 14:55 schreef Mani89 het volgende:
Wattequote:Op zondag 20 december 2020 14:57 schreef AllesKaputt het volgende:
[ afbeelding ]
Een nieuwe dimensie van goorheid
dit vreten marokkanen tochquote:Op zondag 20 december 2020 14:57 schreef AllesKaputt het volgende:
[ afbeelding ]
Een nieuwe dimensie van goorheid
Deze troep is in NL niet te krijgen mag ik hopenquote:Op zondag 20 december 2020 14:57 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Watte
Kettle seasalt is wel prima trouwens
Niet alleen qua chips haha!quote:Op zondag 20 december 2020 14:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee, ik ben ook vrij conservatief qua chips.
Ja die is echt genotquote:Op zondag 20 december 2020 14:57 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Watte
Kettle seasalt is wel prima trouwens
Kringverjaardagenquote:Op zondag 20 december 2020 14:57 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Misschien dat ik er ooit op een verjaardag een paar op heb gehad ofzo
Geen blijvende indruk achter gelaten
Kettle chips welquote:Op zondag 20 december 2020 14:58 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Deze troep is in NL niet te krijgen mag ik hopen
Als je onder invloed van truffels bent, heeft Croky chips de textuur van zand, dat is minderquote:Op zondag 20 december 2020 14:55 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Bolognese... volgende morgen een smaak in de mond alsof je een tranny hebt gerimt achter CS
Je kan net zo goed wiet meenemen danquote:Op zondag 20 december 2020 14:55 schreef Mani89 het volgende:
quote:Op zondag 20 december 2020 14:58 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Als je onder invloed van truffels bent, heeft Croky chips de textuur van zand, dat is minder
Dit is fantastischquote:Op zondag 20 december 2020 14:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Matig.
Je kan dan nog beter naturel chips kopen met joppiesaus.
Bolognese/wokkels/paprike. En dan cola.quote:Op zondag 20 december 2020 14:58 schreef Mani89 het volgende:
Ik eet eigenlijk het liefst oven chips naturel met een bakje zaanse mayo erbij en een glaasje cola.
Origineel, light, zero, kaneel?quote:Op zondag 20 december 2020 14:59 schreef de_boswachter het volgende:
Ik schenk me een cola in
COCA COLA
mayo bij chips??? wtf. Is dat nieuw?quote:Op zondag 20 december 2020 14:58 schreef Mani89 het volgende:
Ik eet eigenlijk het liefst oven chips naturel met een bakje zaanse mayo erbij en een glaasje cola.
quote:Op zondag 20 december 2020 14:59 schreef de_boswachter het volgende:
Ik schenk me een cola in
COCA COLA
Jij bent echt een cultuurbarbaar he?quote:Op zondag 20 december 2020 14:59 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
mayo bij chips??? wtf. Is dat nieuw?
Eindelijk iemand met smaak.quote:Op zondag 20 december 2020 15:00 schreef Caland het volgende:
Ik ben persoonlijk erg fan van bugles met heksenkaas.
Wat maakt het uit of je mensen kent die dat doen?quote:Op zondag 20 december 2020 15:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Niet lekker en ken niemand die dat doet.
Dat is een smaak die iedere paar jaar onder een andere naam terugkomt.quote:Op zondag 20 december 2020 14:56 schreef Caland het volgende:
Ik heb ooit een keer per ongeluk zero gepakt en dat beviel me best redelijk, sindsdien drink ik alleen maar cola zero. Einde verhaalquote:
nee helemaal niet. Maar mayo bij chips... dan heb je het niet helemaal begrepenquote:Op zondag 20 december 2020 15:00 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jij bent echt een cultuurbarbaar he?
Voor je mening of je het gewoon vindt ja of nee? Uhm, nou nogal veel eigenlijk.quote:Op zondag 20 december 2020 15:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat maakt het uit of je mensen kent die dat doen?
Nee, ik kom niet zovaak bij de laajdel.quote:Op zondag 20 december 2020 15:00 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Eindelijk iemand met smaak.
Vreet jij ook de nep heksenkaas van de Lidl?
Vijftien darts hequote:Op zondag 20 december 2020 15:01 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Gorbatsjov begint te schroeien. Weer ontopic!
Oh kan mij het schelen of het "gewoon" is.quote:Op zondag 20 december 2020 15:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Voor je mening of je het gewoon vindt ja of nee? Uhm, nou nogal veel eigenlijk.
Ik met Alpenkruidenkaas.quote:Op zondag 20 december 2020 15:00 schreef Caland het volgende:
Ik ben persoonlijk erg fan van bugles met heksenkaas.
Dat is boven niveau door iemand die 79 gemiddeld gooitquote:
Gewoon FOX 1quote:Op zondag 20 december 2020 15:02 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb streampje Frass
Nu valt hij hier
Ik snap niet dat jij niet al jaren vies dik bent.quote:Op zondag 20 december 2020 14:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Matig.
Je kan dan nog beter naturel chips kopen met joppiesaus.
Bijzondere reactie dit.quote:Op zondag 20 december 2020 15:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh kan mij het schelen of het "gewoon" is.
Pannenkoeken met mayonaise zijn echt heel goorquote:Op zondag 20 december 2020 15:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vind mayonaise sowieso totaal niet lekker
Heb nooit begrepen waarom er bij ieder gerecht maar mayo gepleurd moet worden
https://www.action.com/nl-nl/p/doritos-bits-honey-bbq/quote:Op zondag 20 december 2020 15:01 schreef Mani89 het volgende:
Ik had gister Dorito Bits Honey BBQ, dat was goddelijk. Zit dat ook in een normale zak?
Ja weet ik maar ik heb ook nog dartsquote:
Waarom zou je dat uberhaupt doen WTF.quote:Op zondag 20 december 2020 15:03 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Pannenkoeken met mayonaise zijn echt heel goor
Ik eet zelden chips.quote:Op zondag 20 december 2020 15:03 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ik snap niet dat jij niet al jaren vies dik bent.
Wat is jouw bekende tostirecept ook alweer?quote:Op zondag 20 december 2020 15:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh kan mij het schelen of het "gewoon" is.
Doen mensen datquote:Op zondag 20 december 2020 15:03 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Dankquote:
Oh niet gewoon als driehoekjes. Jammer.quote:Op zondag 20 december 2020 15:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
https://www.action.com/nl-nl/p/doritos-bits-honey-bbq/
Dit is de grootste na snel googelen.
Drankspelletjesquote:Op zondag 20 december 2020 15:03 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Waarom zou je dat uberhaupt doen WTF.
Alles met mayonaise is minder lekker. En ketchup vind ik vaak ook maar goedkope zooi.quote:Op zondag 20 december 2020 15:03 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Het leven is een aaneenschakeling van teleurstellingen.quote:Op zondag 20 december 2020 15:03 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Oh niet gewoon als driehoekjes. Jammer.
Ook geen vaststaand recept hoor, je moet af en toe wat nieuws proberen.quote:Op zondag 20 december 2020 15:03 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Wat is jouw bekende tostirecept ook alweer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |