SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De speeldagenverdeling tot en met 23 december:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het programma:
Format
R1: First to 3 sets (zonder tiebreak)
R2: First to 3 sets
R3: First to 4 sets
R4: First to 4 sets
QF: First to 5 sets
SF: First to 6 sets
F: First to 7 sets
Prijzengeld
Winner (1) £500,000
Runner-up (1) £200,000
Semi-finalists (2) £100,000
Quarter-finalists (4) £50,000
Fourth round losers (8) £35,000
Third round losers (16) £25,000
Second round losers (32) £15,000
First round losers (32) £7,500
De virtuele post-WK ranking
https://www.dartsrankings.com/postwch
Slotwoord voor deze OP
Wat een feest gaat het de komende weken weer worden.
We mogen ons weer ergeren aan Marcel Maijer, er komen weer schijtlollige items van Arjan van der Giessen, houdt Arjan van der Giessen de goede band met Van Gerwen, komt er weer ongemakkelijkheid met Van der Voort, welke BN'ers komen langs, welke kut-reclames zijn er, verliest Cullen weer traditioneel in de laatste 64?
HAMEREN DLM LOONVISIE HUURPONTONS MAXIMAALADVIES BENGI TONZON JAAAAAAAAAAAAAA
Vroege stunts uit de voorgaande twee jaren, want first to 3 sets blijft smerig
2020: Smith 1-3 Woodhouse, Cross 0-3 Huybrechts, Suljovic 1-3 Sherrock
2019: Whitlock 0-3 Joyce, Suljovic 1-3 Searle, Price 2-3 Aspinall, Wright 1-3 Alcinas
Wright, Suljovic en Price hebben dus geen hol te verdedigen ten opzichte van 2 jaar terug eigenlijk haha doei
quote:Op zondag 20 december 2020 13:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
STAND UP IF YOU LOOOOOOOOVE THE DARTS
Beetje sfeer erin jongens wellicht helpt dat Derk
Weet je dat heel zeker?quote:Op zondag 20 december 2020 13:20 schreef El-Stinho het volgende:
Ik was nog mild met mijn 2-3 voor Kenny.
Ik sta volledig achter Stokstaartje Kenny.quote:
Ik wilde me afvragen of hij dat ook in een lege zaal doet, maarjaquote:Op zondag 20 december 2020 13:28 schreef wimderon het volgende:
Vaste kijkers wisten al dat Derk nog roder aanloopt dan Rintje Ritsma in een vol Thialf.
quote:Op zondag 20 december 2020 13:23 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De altijd ziedende lelijke arrogante jankbal Ross the Boss Montgomery.
nog bruiner als hem?quote:Op zondag 20 december 2020 13:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij hep ook een vriendin die er precies bij past.
Eigenlijk moet je ze allebei afvoeren.quote:Op zondag 20 december 2020 13:29 schreef Kopiko het volgende:
De keuze van @:szura was misschien zo slecht nog niet.
Maar je kan ook minder verdienenquote:Op zondag 20 december 2020 13:30 schreef TjjWester het volgende:
Dit jaar heb je slechts 44k nodig voor een echte tourkaart, volgens mij was het vorig jaar ergens in de 50.
Heeft corona toch nog voordelen.
Uit De Worp komt hij.quote:Op zondag 20 december 2020 13:32 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
woont de beste man op de Vetkampstraat?
#tuig
Dat valt niet mee (BEANquote:Op zondag 20 december 2020 13:31 schreef de_boswachter het volgende:
Kijkcijfers zaterdag 19 december
Darts middag: 106.000 gemiddeld
Mr. Bean: 145.000 gemiddeld
Darts avond: 269.000 gemiddeld
quote:Op zondag 20 december 2020 13:31 schreef de_boswachter het volgende:
quote:Op zondag 20 december 2020 13:31 schreef de_boswachter het volgende:
Kijkcijfers zaterdag 19 december
Darts avond: 269.000 gemiddeld
Kijkcijfers vrijdag 18 december
Darts middag: 94.000 gemiddeld
Darts avond: 228.000 gemiddeld
Kijkcijfers donderdag 17 december
Darts middag: 75.000 gemiddeld
Darts avond: 197.000 gemiddeld
Kijkcijfers woensdag 16 december
Darts middag: 87.000 gemiddeld
Darts avond: 143.000 gemiddeld
Kijkcijfers dinsdag 15 december
Darts avond: 164.000 gemiddeld
Ongetwijfeld, is dat bij het Go Ahead Eagles stadion?quote:Op zondag 20 december 2020 13:32 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
woont de beste man op de Vetkampstraat?
#tuig
Zeker.quote:Op zondag 20 december 2020 13:34 schreef Nober het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, is dat bij het Go Ahead Eagles stadion?
Jazeker! Mr Bean, seizoen 1 aflevering 3quote:Op zondag 20 december 2020 13:33 schreef Tagliano het volgende:
[..]Beangod
Als ik Zippy goed begreep krijgen we het vandaag weer
Beangodquote:Op zondag 20 december 2020 13:35 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jazeker! Mr Bean, seizoen 1 aflevering 3
Gisteren 1 en 2.
Ik denk wel 'iets' minder dan de helftquote:Op zondag 20 december 2020 13:35 schreef Madhouse11 het volgende:
Geloof niets van die kijkcijfers. Maar misschien ligt het aan mijn elitaire dartsbubbel.
Sowieso kijkt de helft online via laptop of tablet, worden die ook meegeteld?
Dat Mr Bean hogere cijfers krijgt is wel terecht btw
quote:Op zondag 20 december 2020 13:35 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Gisteren 1 en 2.
Nou, half 1 danquote:Op zondag 20 december 2020 13:35 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Gisteren 1 en 2.
42 voor 28 zijn ook Whitlockse toestanden.quote:Op zondag 20 december 2020 13:35 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
NEDERLANDSE regie dus Zjak durft ze niet aan te pakken
Heeft Aad de Mos deze post geredigeerd of watquote:Op zondag 20 december 2020 13:37 schreef Nober het volgende:
[..]
42 voor 28 zijn ook Whitlockse toestanden.
Kijkcijferonderzoek klopt sowieso geen reet van, alleen mensen met een kastje tellen mee en dat zijn er niet zo veel.quote:Op zondag 20 december 2020 13:35 schreef Madhouse11 het volgende:
Geloof niets van die kijkcijfers. Maar misschien ligt het aan mijn elitaire dartsbubbel.
Sowieso kijkt de helft online via laptop of tablet, worden die ook meegeteld?
Dat Mr Bean hogere cijfers krijgt is wel terecht btw
Dat is niet inclusief en past derhalve niet in DRTquote:Op zondag 20 december 2020 13:38 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Kijkcijferonderzoek klopt sowieso geen reet van, alleen mensen met een kastje tellen mee en dat zijn er niet zo veel.
Dat hoeft op zich ook niet om hem statistisch significant te makenquote:Op zondag 20 december 2020 13:38 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Kijkcijferonderzoek klopt sowieso geen reet van, alleen mensen met een kastje tellen mee en dat zijn er niet zo veel.
Gisteren wel een interessante route. T19 missen vanaf 161 en dan voor twee T17s gaan om tops over te laten.quote:Op zondag 20 december 2020 13:37 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Heeft Aad de Mos deze post geredigeerd of wat
Laten we het hopen. Heel Nederland is wel klaar met de Feyenoord hypequote:Op zondag 20 december 2020 13:39 schreef Szura het volgende:
Zou de reeks van Dick ‘antivoetbal’ Advocaat eindelijk ten einde komen?
De reeks van antivoetbal nog nietquote:Op zondag 20 december 2020 13:39 schreef Szura het volgende:
De dikke dame heeft nog niet gezongen.quote:Op zondag 20 december 2020 13:39 schreef Szura het volgende:
Maar dit is toch totaal niet grappig?quote:Op zondag 20 december 2020 13:40 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Deze was beter overigens. Lekker twee minuten je tijd nemen
De_Kraam is voor Feyenoord. We weten genoeg.quote:Op zondag 20 december 2020 13:39 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat hoeft op zich ook niet om hem statistisch significant te maken
Wat had ie gedaan?quote:Op zondag 20 december 2020 13:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Is zelf ook niet echt handig geweest
Dit is DRTquote:
Als ik een WK zou moeten spelen zou ik bijvoorbeeld niet een paar dagen voor vertrek nog even naar de studio van RTL gaanquote:
Eens.quote:Op zondag 20 december 2020 13:43 schreef El-Stinho het volgende:
Wat is 'zuur' voor Kleermaker. Jef heeft het toch beter bekeken door z'n vriendin al vier weken niet te zien.
Beidequote:Op zondag 20 december 2020 13:44 schreef TjjWester het volgende:
We hebben vanavond een zeer korte avond?? Of hebben ze iemand standby staan?
Niet.quote:Op zondag 20 december 2020 13:44 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Beide
Ze hadden Payne standby maar die is ook positief getest
Wie is Patient Zero in de RTL-studio?quote:Op zondag 20 december 2020 13:44 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als ik een WK zou moeten spelen zou ik bijvoorbeeld niet een paar dagen voor vertrek nog even naar de studio van RTL gaan
FAKENEWSquote:Op zondag 20 december 2020 13:44 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Beide
Onee je hebt gelijkquote:
Met een paar avondjes rtl verdiend hij meer dan op het wk.quote:Op zondag 20 december 2020 13:44 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als ik een WK zou moeten spelen zou ik bijvoorbeeld niet een paar dagen voor vertrek nog even naar de studio van RTL gaan
Hopelijk Zijlermansquote:Op zondag 20 december 2020 13:45 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Wie is Patient Zero in de RTL-studio?
Ja ene Bean. Ken hem niet verder.quote:Op zondag 20 december 2020 13:44 schreef TjjWester het volgende:
We hebben vanavond een zeer korte avond?? Of hebben ze iemand standby staan?
Ook niet heel slim nee.quote:Op zondag 20 december 2020 13:45 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Onee je hebt gelijk
Maar wel in de buurt van een positief getest persoon
Dat lijkt mij niet.quote:Op zondag 20 december 2020 13:45 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Met een paar avondjes rtl verdiend hij meer dan op het wk.
Tja ligt eraan wie die persoon isquote:
Wat is jouw BMIquote:Op zondag 20 december 2020 13:46 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
wat is dik? BMI van 29 kan toch nog wel?
leugenaarquote:[img]https://fokstatic.nl/p/80s.gif[h/img] Op zondag 20 december 2020 13:44 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Beide
Die kun je ook wel 2 weken missen toch, beetje trainen enzo.quote:Op zondag 20 december 2020 13:46 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Tja ligt eraan wie die persoon is
Als dat je vriendin is kan ik het me nog wel voorstellen allemaal
hoe moet ik dat wetenquote:Op zondag 20 december 2020 13:46 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wat is jouw BMI
En bij voorkeur vetpercentage
Ik zou het niet wetenquote:Op zondag 20 december 2020 13:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die kun je ook wel 2 weken missen toch, beetje trainen enzo.
Komt vast ooit wel eens, als FA staan ze voor je in de rij.quote:Op zondag 20 december 2020 13:47 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten
Wat een treurig leven heb ik toch ook
Vooral veel van die nutteloze international qualifiers. Het is tijd voor de glorieuze terugkeer van Cadby.quote:Op zondag 20 december 2020 13:41 schreef Szura het volgende:
Er zit echt teveel toernooivulling in. Allebei nutteloze spelers dit.
De enige FA bij wie ik me dit kan heugen is gedaan door Tong80quote:Op zondag 20 december 2020 13:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Komt vast ooit wel eens, als FA staan ze voor je in de rij.
En het klinkt leuker dan het is.
quote:Op zondag 20 december 2020 13:48 schreef Tagliano het volgende:
[..]
De enige FA bij wie ik me dit kan heugen is gedaan door Tong80
Tel uit je winst
Weet je het zeker? Als je leest dat Jef vrij minutieus kiest om zijn vriendin (die wel op een kerona-afdeling werkt) niet 4 weken te zien en ook bewust alternatieve reisroutes neemt om zo weinig mogelijk contact te hebben.quote:Op zondag 20 december 2020 13:46 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Tja ligt eraan wie die persoon is
Als dat je vriendin is kan ik het me nog wel voorstellen allemaal
Ik zou het ook doen zoals Sjef maar ik kan me ook wel weer voorstellen dat je je vriendin wil blijven zienquote:Op zondag 20 december 2020 13:49 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Als je leest dat Jef vrij minutieus kiest om zijn vriendin (die wel op een kerona-afdeling werkt) niet 4 weken te zien en ook bewust alternatieve reisroutes neemt om zo weinig mogelijk contact te hebben.
quote:Op zondag 20 december 2020 13:48 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Tel uit je winst
Hij leeft in de RTL7 darts studio, dus hij heeft hem nooit nodigquote:
Dit is te dik voor een model.quote:Op zondag 20 december 2020 13:46 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
wat is dik? BMI van 29 kan toch nog wel?
Dan aanvaard je een risico en zou ik het woord ''zuur'' niet willen gebruiken.quote:Op zondag 20 december 2020 13:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik zou het ook doen zoals Sjef maar ik kan me ook wel weer voorstellen dat je je vriendin wil blijven zien
TongGodquote:Op zondag 20 december 2020 13:48 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Tel uit je winst
Dat ben ik met je eensquote:Op zondag 20 december 2020 13:51 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dan aanvaard je een risico en zou ik het woord ''zuur'' niet willen gebruiken.
Uitstekend figuur die bovenste.quote:Op zondag 20 december 2020 13:51 schreef Nober het volgende:
[..]
Dit is te dik voor een model.
[ afbeelding ]
Hij kreeg errors in zn hoofdquote:
Error in zijn hoofd.quote:
Hij luistert niet echt naar jequote:Op zondag 20 december 2020 13:57 schreef Szura het volgende:
Prima leg dit
Nu nog even 6 pijlen op de dubbel missen
Met plezier gekekenquote:Op zondag 20 december 2020 13:56 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
https://www.rtlnieuws.nl/(...)on-errors-mijn-hoofd
Loting is precies zo gedaan dat er zo snel mogelijk zo veel mogelijk NLers uit liggen #aluhoedjequote:Op zondag 20 december 2020 13:58 schreef de_boswachter het volgende:
Ik zie nu dat de winnaar tegen Jermain mag.!!!
Of in Dikke van Darte!! Oh wacht nee, daar zitten miljoen fouten in hahaquote:Op zondag 20 december 2020 14:04 schreef DKUp het volgende:
Stel vooral geen vragen, alles is gewoon te vinden op internet en de RTL7Dartsshop.......
Hier heb je geen klote aan, want nu krijg je weer de ongeslagen reeks in de Kuip in de Eredivisiequote:Op zondag 20 december 2020 14:08 schreef maxi-mus het volgende:
JAAAAA definitieve einde ongeslagen reeksaids.
[ afbeelding ]
genot, niet hele jaar ongeslagen!quote:Op zondag 20 december 2020 14:08 schreef maxi-mus het volgende:
JAAAAA definitieve einde ongeslagen reeksaids.
[ afbeelding ]
Dan mogen de sympathieke Friezen dat deze week even aan gort schieten.quote:Op zondag 20 december 2020 14:08 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hier heb je geen klote aan, want nu krijg je weer de ongeslagen reeks in de Kuip in de Eredivisie
Oh krijgen we nog Fey-Heequote:Op zondag 20 december 2020 14:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan mogen de sympathieke Friezen dat deze week even aan gort schieten.
nee hoorquote:Op zondag 20 december 2020 14:03 schreef Doevelaer het volgende:
Deze partij gaat echt alle kanten op
quote:Op zondag 20 december 2020 14:08 schreef Szura het volgende:
De altijd conservatieve, seniele, Calimero-jankende en rijp voor z’n pensioen zijnde antivoetbaltrainer D Advocaat heeft verloren.
quote:Op zondag 20 december 2020 14:13 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je zei dat je te voorzichtig was, niet dat je er boenk op zou zitten.
Badrquote:Op zondag 20 december 2020 14:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat gaat er nou weer in elkaar geslagen worden?
Mooi.quote:
quote:Op zondag 20 december 2020 12:56 schreef Nober het volgende:
Zondag 20 december 13:00
R1: Derk Telnekes v Nick Kenny 1-3
Eens. Sterker nog, in die gevallen schakelde ik afgelopen week nog wel eens naar het snooker op Eurosport.quote:Op zondag 20 december 2020 14:13 schreef Tagliano het volgende:
Opvallend vaak valt de rust/periode tussen wedstrijden bij voetbal gelijk met een break bij darten
Tot zover mijn conspiracytheorie
Sterktequote:Op zondag 20 december 2020 14:14 schreef Szura het volgende:
Ondertussen heeft m’n hond in de brandnetels gezeten, genot
Slimme hond wel.quote:Op zondag 20 december 2020 14:14 schreef Szura het volgende:
Ondertussen heeft m’n hond in de brandnetels gezeten, genot
De start van het biatlon valt ook al samen met de start van Lowe-Gorbunov. @heywoodu en ik vinden dit niet leuk.quote:Op zondag 20 december 2020 14:13 schreef Tagliano het volgende:
Opvallend vaak valt de rust/periode tussen wedstrijden bij voetbal gelijk met een break bij darten
Tot zover mijn conspiracytheorie
En dan moet er ook nog alpineskiën en langlaufen en bobsleeën en rodelen en schansspringen en NoKo gekeken worden, niet te doen niet te doenquote:Op zondag 20 december 2020 14:15 schreef wimderon het volgende:
[..]
De start van het biatlon valt ook al samen met de start van Lowe-Gorbunov. @:heywoodu en ik vinden dit niet leuk.
2x nu Kleermaker niet speeltquote:Op zondag 20 december 2020 14:14 schreef Tagliano het volgende:
Mr. Bean probeert zijn nieuwe televisie goed te installeren, maar dit lukt niet helemaal. Als zijn polaroidcamera wordt gestolen, gaat hij achter de dief aan. Tot slot brengt hij de avond door in een disco waar hij de nodige grappen uithaalt.
Deze komt vanmiddag ook nog
Balletje moet ten koste van alles gepakt wordenquote:
Dit is alleen nog na de middagsessiequote:
Hij miste al genoeg.quote:Op zondag 20 december 2020 14:18 schreef Tagliano het volgende:
Geen interview![]()
Nouja niet dat we er veel van missen
Ditmagnietgebeurequote:Op zondag 20 december 2020 14:18 schreef Tagliano het volgende:
Geen interview![]()
Hier ga ik ongegeneerd van genietenquote:Op zondag 20 december 2020 14:14 schreef Tagliano het volgende:
Mr. Bean probeert zijn nieuwe televisie goed te installeren, maar dit lukt niet helemaal. Als zijn polaroidcamera wordt gestolen, gaat hij achter de dief aan. Tot slot brengt hij de avond door in een disco waar hij de nodige grappen uithaalt.
Deze komt vanmiddag ook nog
Volgens Dickie 'was er maar één ploeg die het spel dicteerde'.quote:Op zondag 20 december 2020 14:08 schreef Szura het volgende:
De altijd conservatieve, seniele, Calimero-jankende en rijp voor z’n pensioen zijnde antivoetbaltrainer D Advocaat heeft verloren.
Zal wel een of andere tenniscoach zijn.quote:Op zondag 20 december 2020 14:20 schreef Nober het volgende:
Weet nog steeds niet wie er naast Jan Dekker zit?
Remco???
Had ie maar niet met zo’n schijtopstelling moeten startenquote:Op zondag 20 december 2020 14:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Volgens Dickie 'was er maar één ploeg die het spel dicteerde'.
En Feyenoord dicteerde het spel niet, 1e helft was Vitesse beter en 2e helft kwam vrijwel al het gevaar uit corners.quote:Op zondag 20 december 2020 14:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Had ie maar niet met zo’n schijtopstelling moeten starten
Die waterpolocoach moet ook nog komen.quote:Op zondag 20 december 2020 14:21 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Zal wel een of andere tenniscoach zijn.
Heeft ie wel gelijk inquote:Op zondag 20 december 2020 14:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Volgens Dickie 'was er maar één ploeg die het spel dicteerde'.
Wie, Derrek?quote:Op zondag 20 december 2020 14:18 schreef Tagliano het volgende:
Geen interview![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |