Hier zakt je broek toch van af of niet danquote:
Ik moet gewoon lachen om dit soort halfslachtge idioterie. Veel gezonder dan je lopen te frustreren.quote:Op zondag 20 december 2020 10:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier zakt je broek toch van af of niet dan
Het is ook om te lachen allemaal.quote:Op zondag 20 december 2020 10:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik moet gewoon lachen om dit soort halfslachtge idioterie. Veel gezonder dan je lopen te frustreren.
quote:Op zondag 20 december 2020 10:25 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
is er nog meer als corona of wat
Wat een vrolijk koppiequote:
Is-ie 11 dagen geleden geïdentificeerd of zo?quote:Op zondag 20 december 2020 10:26 schreef Dotteke het volgende:
Ze hebben er ook al een naam voor SARS-COV-2 VUI 202012/01,
kijk dit zijn betere postenquote:
Al eerder dacht ikquote:Op zondag 20 december 2020 10:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Is-ie 11 dagen geleden geïdentificeerd of zo?
Hij was naar een filmpje van zichzelf aan het kijken, dat-ie enorm als een malle zit te brabbelen met allemaal spannende bewegingen enzo!quote:
Aparte naam dan!quote:Op zondag 20 december 2020 10:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Al eerder dacht ik
Het zit al in meer landen lees ik
Verder zijn er gevallen bekend in België, Denemarken en in Australië.
O, dat vinden ze vaak leuk om zichzelf te zien.quote:Op zondag 20 december 2020 10:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij was naar een filmpje van zichzelf aan het kijken, dat-ie enorm als een malle zit te brabbelen met allemaal spannende bewegingen enzo!
Ja, ik heb hem niet verzonnenquote:
Ging wel redelijk. Niet super, niet echt slecht.quote:Op zondag 20 december 2020 10:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, dat vinden ze vaak leuk om zichzelf te zien.
Heeft Mini een beetje geslapen vannacht?
Blijft wisselend hequote:Op zondag 20 december 2020 10:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Ging wel redelijk. Niet super, niet echt slecht.
Jah.quote:
quote:Op zondag 20 december 2020 10:32 schreef Dotteke het volgende:
@:ToT mijn kleindochter sliep ook zo slecht, ze zijn naar een osteopaat geweest na drie behandelingen ging het slapen goed.
Te druk om te slapen. Maar ondanks zijn slechte slapen bij het een vrolijk kereltje of niet.quote:Op zondag 20 december 2020 10:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Jah.
Hij was enorm energiek toen we gingen slapen. De hele tijd: "Hejejujee JOE JOE, hejejujee JOE JOE!!"
Ja de p, b, d, r en t zijn nogal moeilijk uit te spreken!
En vanmorgen ging hij weer vrolijk door met dat verjaardagsliedje te zingen!
quote:Op zondag 20 december 2020 10:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik stond net op het punt een bakkie te halen.
Lichte slaper dus. Daarom zou het fijn zijn als hij lekker in zijn eigen bedje in zijn eigen kamertje zou willen slapen.quote:Op zondag 20 december 2020 10:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach echt heel erg slecht slaapt hij niet, maar hij had gewoon wat veel energie en was vannacht wat gevoeliger voor als iemand ff bewoog of zich omdraaide of zo. Werd hij steeds wakker van.
quote:Op zondag 20 december 2020 10:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Te druk om te slapen. Maar ondanks zijn slechte slapen bij het een vrolijk kereltje of niet.
Zeker!quote:Op zondag 20 december 2020 10:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lichte slaper dus. Daarom zou het fijn zijn als hij lekker in zijn eigen bedje in zijn eigen kamertje zou willen slapen.
hij wil alleen zingenquote:Op zondag 20 december 2020 10:35 schreef ToT het volgende:
[..]Sowieso!
Maar als hij zingt, moet je NIET met hem meezingen!
![]()
Dan krijg je z'n nageltjes in je lippen, beetje zoals dat iemand bij Donald Duck de snavel pakt omdat-ie stil moet zijn!
hahaha ik zie het al voor mij. Maar jij bent groter als je gaat staan komt hij niet bij je lippenquote:Op zondag 20 december 2020 10:35 schreef ToT het volgende:
[..]Sowieso!
Maar als hij zingt, moet je NIET met hem meezingen!
![]()
Dan krijg je z'n nageltjes in je lippen, beetje zoals dat iemand bij Donald Duck de snavel pakt omdat-ie stil moet zijn!
Ben je ziek Mikey?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |