Hier in de orginele post ook gewoonquote:Op zondag 20 december 2020 10:07 schreef maily het volgende:
[..]
In de originele post moeten wij maar raden wat er staat, maar in de quote staat wel garmin
Hey Woudquote:
Schatjequote:
Ja ik hoorde het gisteren, niet normaal hequote:Op zondag 20 december 2020 10:09 schreef maily het volgende:
[..]
Bij de Makro is alles nog gewoon te koop; het is een gekkenhuis daarbinnen
quote:
quote:Op zondag 20 december 2020 10:07 schreef maily het volgende:
[..]
In de originele post moeten wij maar raden wat er staat, maar in de quote staat wel garmin
quote:
quote:
Zal wel, maar ze schrijven ook dat de vaccins werken bij deze variantquote:Op zondag 20 december 2020 10:11 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]Now THAT'S oddly specific!
Hoe weten ze dat zo precies? Is er al ZO veel bekend over beide versies? Dan is dit idd echt geen plotseling nieuws.
Ahhhh dat scheelt!quote:Op zondag 20 december 2020 10:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zal wel, maar ze schrijven ook dat de vaccins werken bij deze variant
Vreemd of niet, waar zal dat aan liggenquote:
geen idee, DJMO snapt er zelf ook niks van, heb al screenshot gestuurdquote:Op zondag 20 december 2020 10:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vreemd of niet, waar zal dat aan liggen
Het gekke wat ze schrijven is dat er in Nederland 1 is maar ze weten niet wiequote:
Oke, misschien omdat het reclame is?quote:Op zondag 20 december 2020 10:14 schreef maily het volgende:
[..]
geen idee, DJMO snapt er zelf ook niks van, heb al screenshot gestuurd
quote:
quote:Op zondag 20 december 2020 10:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het gekke wat ze schrijven is dat er in Nederland 1 is maar ze weten niet wie
Nou dat was begin dec al, dus zijn er nu dan weer vast meer/
Ik vraag mij dan af hoe ze dat weten, als ze niet weten wie
Ja raar toch ToT?quote:
Ja hopelijk is deze ook gewoon te detecteren met de bestaande test.quote:Op zondag 20 december 2020 10:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja raar toch ToT?
Ik vraag mij dan nu ook af of ze mensen die ze testen op corona ook op deze variant gelijk testen?
ik geleuff nog niet alles wat er staatquote:Op zondag 20 december 2020 10:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja hopelijk is deze ook gewoon te detecteren met de bestaande test.
Dit is dan ook weer vreemd, reizigers mogen wel naar Belgie, vandaar uit is de weg naar Nederland makelijjkquote:Op zondag 20 december 2020 10:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja hopelijk is deze ook gewoon te detecteren met de bestaande test.
Ga uit mijn hoofd. Dat wilde ik net posten vanaf de potquote:
quote:Op zondag 20 december 2020 10:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dit is dan ook weer vreemd, reizigers mogen wel naar Belgie, vandaar uit is de weg naar Nederland makelijjk
Het is wel mogelijk dat passagiers die Nederland als bestemming hadden, moeten uitwijken naar de luchthaven in Zaventem. Brussels Airport is open voor vliegverkeer vanuit het Verenigd Koninkrijk. Reizigers hebben dus de mogelijkheid een vlucht van Londen naar Brussel te boeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |