Lekker hoor,quote:Op zondag 20 december 2020 09:51 schreef DJMO het volgende:
[..]
Was er om half drie ook al. En daarom uitgeslapen.
Hij gaat toch zijn oudejaars conference doenquote:
Deltaquote:
Daar kan je toch echt wel wat aan veranderen, kost wat tijd maar dan heb je ook watquote:Op zondag 20 december 2020 10:01 schreef DJMO het volgende:
en ja @:Haags mijn slaapritme is compleet naar de tyfus
Kunnen ze daar niets aan doen?quote:Op zondag 20 december 2020 10:01 schreef DJMO het volgende:
en ja @:Haags mijn slaapritme is compleet naar de tyfus
mooi voornemen voor het nieuwe jaarquote:Op zondag 20 december 2020 10:01 schreef Haags het volgende:
[..]
Daar kan je toch echt wel wat aan veranderen, kost wat tijd maar dan heb je ook wat
quote:Op zondag 20 december 2020 09:58 schreef Haags het volgende:
[..]
Gaat toch zijn conference doen he 31/12
Dit is zijn Kerstliedje.quote:Op zondag 20 december 2020 09:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij gaat toch zijn oudejaars conference doen
I had niet gekliktquote:
Sja ... niks nieuws onder de zon .... helaas .....quote:Op zondag 20 december 2020 10:02 schreef Dotteke het volgende:
Nou lekker dan, begin deze maand is al vastgesteld dat de nieuwe variant van corona al hier in het land was. Dan gaan ze nu pas maatregelen nemen....................
that having said, ik moet niet vergeten de batterijen van m'n garmin op te ladenquote:
In Engeland is het in september al vastgesteld . De kans is extreem groot dat deze nieuwe variant al massaal verspreid is over heel Europa, sindsdienquote:Op zondag 20 december 2020 10:05 schreef maily het volgende:
[..]
Sja ... niks nieuws onder de zon .... helaas .....
Nog voorzichtiger zijn dan maar .....
Ja, zit niets anders op he, maar dom dat ze weer zolang wachten.quote:Op zondag 20 december 2020 10:05 schreef maily het volgende:
[..]
Sja ... niks nieuws onder de zon .... helaas .....
Nog voorzichtiger zijn dan maar .....
Hey ToTquote:
Je watte?quote:Op zondag 20 december 2020 10:05 schreef DJMO het volgende:
[..]
that having said, ik moet niet vergeten de batterijen van m'n garmin op te laden
70%quote:Op zondag 20 december 2020 10:06 schreef ToT het volgende:
Ow en het schijnt NÓG weer extraderderder besmettelijk te zijn dan het origineel?
Godver moest lachenquote:Op zondag 20 december 2020 09:47 schreef Haags het volgende:
Hey @:dud0r , krijg je tenminste eens iets anders in je bek dan elke keer mijn penis ..
Whoehahahahahahahahaha...
In de originele post moeten wij maar raden wat er staat, maar in de quote staat wel garminquote:Op zondag 20 december 2020 10:05 schreef DJMO het volgende:
[..]
that having said, ik moet niet vergeten de batterijen van m'n garmin op te laden
quote:
Keckquote:Op zondag 20 december 2020 10:07 schreef DJMO het volgende:
[..]
https://www.bol.com/nl/p/(...).1_9.10.ProductTitle
70% besmettelijkerquote:Op zondag 20 december 2020 10:06 schreef ToT het volgende:
Ow en het schijnt NÓG weer extraderderder besmettelijk te zijn dan het origineel?
ja, is een fijn dingquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |