Ok dan doe ik dat.quote:Op zondag 20 december 2020 09:07 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Wel 50+ gasten uitnodigen![]()
ALLES MOET KAPOT
Ik had je niet eens gezien daarquote:Op zondag 20 december 2020 09:05 schreef maily het volgende:
[..]
Die anderen.hadden mij in het vorige topic al begroet en toen was het ineens dicht
...
Duud!
Die gaat nooit meer voorbijquote:
Komt vooral doordat die kleine al meer dan een week aan het hoesten is.quote:Op zondag 20 december 2020 09:06 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Jammer dat het zo vlak voor kerst is.![]()
Maar wie weet komt het gwn door slecht slapen en/of teveel gewerkt ?
Dacht een nieuwe userquote:
Sterktequote:Op zondag 20 december 2020 09:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik had je niet eens gezien daar![]()
Hoi maily baby
[..]
Die gaat nooit meer voorbij
[..]
Komt vooral doordat die kleine al meer dan een week aan het hoesten is.
Zal wel doorgezet hebben door overbelasting van m'n lichaam. Maar kijken of ik voor de kerst nog getest kan worden.
De roze met bubbelsquote:Op zondag 20 december 2020 09:09 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik neem de jip&janneke kinderchampagne wel mee
New UI, new mequote:
Ga je nu ook zingenquote:
Vandaag nog even kijken of je een afspraak kan maken voor morgen misschien al.quote:Op zondag 20 december 2020 09:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik had je niet eens gezien daar![]()
Hoi maily baby
[..]
Die gaat nooit meer voorbij
[..]
Komt vooral doordat die kleine al meer dan een week aan het hoesten is.
Zal wel doorgezet hebben door overbelasting van m'n lichaam. Maar kijken of ik voor de kerst nog getest kan worden.
Kerstliedjes jaquote:
Behalve dat hij drie keer een nat bed had vannacht gaat het daarmee weer prima.quote:Op zondag 20 december 2020 09:10 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Vandaag nog even kijken of je een afspraak kan maken voor morgen misschien al.
Met de kleine wel weer helemaal goed?
Beterschap
Van Mariahquote:
We doen gek , ik neem van beide 1 meequote:
Wetenquote:
Ahw .. nachtmerries ?quote:Op zondag 20 december 2020 09:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
Behalve dat hij drie keer een nat bed had vannacht gaat het daarmee weer prima.
Dan nietquote:Op zondag 20 december 2020 09:11 schreef Haags het volgende:
IK LEEF NIET MEER VOOR JOU.
Doet het ook goed op begrafenissen
quote:Op zondag 20 december 2020 09:12 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
We doen gek , ik neem van beide 1 mee![]()
Ow wacht... de Hema is dicht![]()
Online bestellen zal niet op tijd zijn
Waarschijnlijk niet anders hadden ze allang geklaagd.quote:Op zondag 20 december 2020 09:11 schreef Mikeytt het volgende:
Vraag me altijd af of de buren me horen zingen
Mag je doen zonder melden hoorquote:
Nee dat gelukkig nietquote:
Of hij zingt heel mooiquote:Op zondag 20 december 2020 09:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet anders hadden ze allang geklaagd.
Je weet het nooit he.quote:
Best k** eigenlijk voor ze. Volgens mij draaide de Hema wel heel goed met de feestdagen alleen al qua gebak enzo. En die kinderchampagne was rond feestdagen vaak wel echt goed verkocht weet ik nogquote:
Jazeker. Maar de kans dat we hier te maken hebben met de nieuwe winnaar van The Voice...quote:Op zondag 20 december 2020 09:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je weet het nooit he.
ZItten veel verborgen talenten in Nederland
Die schat ik nihilquote:Op zondag 20 december 2020 09:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jazeker. Maar de kans dat we hier te maken hebben met de nieuwe winnaar van The Voice...
het gevt ook somige Do They know its christmas versies, 1984,1989,2004,2014,dat zijn van de engelsequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |