Wat toevallig, ik ben net wakker!quote:Op zondag 20 december 2020 08:40 schreef mario390 het volgende:
[..]
neee helemal niet je kann nog ingehalt werden,![]()
![]()
![]()
werd wakker hoor
Tjaquote:Op zondag 20 december 2020 08:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wat een mooi spel. Door niets doen winnaar worden.
quote:Op zondag 20 december 2020 08:38 schreef mario390 het volgende:
[..]
je kann wel 3 dagen wegblijven maar nee ,je moet
elke ochtend andansen
Dat post wel makkelijker als je wakker bentquote:
ja en? niemand kann hem halen ook niet met 20 uren dtimequote:Op zondag 20 december 2020 08:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
Beter dan gisteren.
[..]
De maand is nog niet voorbij
Zeker.quote:Op zondag 20 december 2020 08:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat post wel makkelijker als je wakker bent
Ja, of hulptroepen inschakelen.quote:Op zondag 20 december 2020 08:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat post wel makkelijker als je wakker bent
Ja. Verbaasde mij ook. Maar zal wel te maken hebben dat je met 150 man opgepakt in een vliegtuig zit, en in trein + boot wat meer gescheiden?quote:Op zondag 20 december 2020 08:44 schreef Haags het volgende:
Gooien ze eindelijk al het vliegverkeer dicht van en naar de UK, laten ze de trein en boot wel gaan
Denk het, maar volgens mij kan je beter alles gewoon even dichtgooien.quote:Op zondag 20 december 2020 08:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja. Verbaasde mij ook. Maar zal wel te maken hebben dat je met 150 man opgepakt in een vliegtuig zit, en in trein + boot wat meer gescheiden?
Als je met de bus komt en je bent besmet dan besmet je toch ook mensen. Dat is het begin. ELlende is nu dat ze niet weten wie besmet is. Raar, ik vraag mij dan ook af hoe ze weten dat er een besmet isquote:Op zondag 20 december 2020 08:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja. Verbaasde mij ook. Maar zal wel te maken hebben dat je met 150 man opgepakt in een vliegtuig zit, en in trein + boot wat meer gescheiden?
Ja of ze doen het om het enorme vrachtverkeer deze maand gewoon door te kunnen laten gaan vanwege de BrExit.quote:Op zondag 20 december 2020 08:46 schreef Haags het volgende:
[..]
Denk het, maar volgens mij kan je beter alles gewoon even dichtgooien.
Geen wonder dat ze zoveel geld verdiend of niet danquote:Op zondag 20 december 2020 08:46 schreef mario390 het volgende:
[..]
even mariah met justin bieber
om half 9 ariana grande met mariah
Economische motieven wellicht.quote:Op zondag 20 december 2020 08:46 schreef Haags het volgende:
[..]
Denk het, maar volgens mij kan je beter alles gewoon even dichtgooien.
tja daar gaan we weerquote:Op zondag 20 december 2020 08:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Economische motieven wellicht.
Inmiddels 8.52quote:
Dat is in ieder geval een verbetering danquote:Op zondag 20 december 2020 08:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
Beter dan gisteren.
[..]
De maand is nog niet voorbij
Hahaha tjaquote:Op zondag 20 december 2020 08:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja ineens valt het stil hier.
Kans zit erinquote:Op zondag 20 december 2020 08:52 schreef Haags het volgende:
Werkt straks dat vaccin niet meer op de nieuwe variant van het virus, heeft Beppie zich voor Jan Lul in laten enten op tv
yep en met all i want...christmasquote:Op zondag 20 december 2020 08:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen wonder dat ze zoveel geld verdiend of niet dan
Ja en ieder jaar wordt het grijs gedraaid overal dus dat tikt lekker aan.quote:Op zondag 20 december 2020 08:54 schreef mario390 het volgende:
[..]
yep en met all i want...christmas
over 25 jaren al om dat ze altijd nieuwe versionen
makt of met justin zingt
robbie heeft ook somige kerstliedjes en ookquote:Op zondag 20 december 2020 08:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en ieder jaar wordt het grijs gedraaid overal dus dat tikt lekker aan.
Met Nicole Kidman is mooiquote:Op zondag 20 december 2020 08:56 schreef mario390 het volgende:
[..]
robbie heeft ook somige kerstliedjes en ook
met helene fischer, nicole kidman,jamie cullum
Maar niet zo veel toch als Mariahquote:Op zondag 20 december 2020 08:56 schreef mario390 het volgende:
[..]
robbie heeft ook somige kerstliedjes en ook
met helene fischer, nicole kidman,jamie cullum
En dus hoeft hij dan niet meer mee te spelen? Wat is dat nou voor rare redenering?quote:Op zondag 20 december 2020 08:43 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja en? niemand kann hem halen ook niet met 20 uren dtime
Wel beter kunnen slapen, niet fit.quote:Op zondag 20 december 2020 08:51 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Goedemorgen lief Goudvisje![]()
![]()
Heb je vandaag wel beter kunnen slapen en weer helemaal fit ?
Klopt en jou zien hier vrolijkt me altijd opquote:Op zondag 20 december 2020 08:52 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Dat is in ieder geval een verbetering dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |