Een maandje of 2 terug denk ik.quote:Op zondag 20 december 2020 08:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zat jij een tijdje terug niet in quarantaine?
quote:Op zondag 20 december 2020 08:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, anders blijven de kijkcijfers laag. En die kosten van 'mensen kopen' is niets vergeleken met wat het allemaal opbrengt aan Werbung.
Niet vaak nee. Maar ik ga zo even wat brood smeren...quote:Op zondag 20 december 2020 08:25 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Alleen koffie in de ochtend? Niks verder erbij om te ontbijten?
Zolang mensen zichzelf opgeven niets aan het handje lijkt mij toch?quote:Op zondag 20 december 2020 08:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, anders blijven de kijkcijfers laag. En die kosten van 'mensen kopen' is niets vergeleken met wat het allemaal opbrengt aan Werbung.
alles goed gegaan, ben je nog besmet geweest?quote:Op zondag 20 december 2020 08:27 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Een maandje of 2 terug denk ik.
Even slapenquote:Op zondag 20 december 2020 08:29 schreef gebrokenglas het volgende:
Hee, daar is Haags weer. Waar was je?
Vind het ook nog te vroeg voor ontbijt.quote:Op zondag 20 december 2020 08:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Niet vaak nee. Maar ik ga zo even wat brood smeren...
Lijkt mij ook niet.quote:Op zondag 20 december 2020 08:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zolang mensen zichzelf opgeven niets aan het handje lijkt mij toch?
Neef je en nichtje van 2 en 3 zijn blijven slapen. Koffie helpt niet meer.quote:Op zondag 20 december 2020 08:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wil je een koffie, om op te starten?
Sexy hoor, nu ben ik nog meer nieuwsgieriger gewordenquote:Op zondag 20 december 2020 08:29 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
[..]
Een beetje zo:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Nog helemaal coronavrijquote:Op zondag 20 december 2020 08:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
alles goed gegaan, ben je nog besmet geweest?
quote:Op zondag 20 december 2020 08:29 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
[..]
Een beetje zo:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Oei, sterktequote:Op zondag 20 december 2020 08:29 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Neef je en nichtje van 2 en 3 zijn blijven slapen. Koffie helpt niet meer.
[..]
Gelukkig maar, die ellende wil je niet.quote:
Niet zo gek, als je de hele nacht hebt doorgehaald.quote:
Wel langer denk ik,quote:Op zondag 20 december 2020 08:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Niet zo gek, als je de hele nacht hebt doorgehaald.
Ik zag dat je een half uur een post had staan waar niemand je blokte.
[..]
onzin vind ik het al,ook in duitsland willen ze obwohl corona is allequote:Op zondag 20 december 2020 08:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zolang mensen zichzelf opgeven niets aan het handje lijkt mij toch?
Heb gewoon geslapen, was alleen eind van de nacht even wakker, en nu weerquote:Op zondag 20 december 2020 08:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
TJa, wat doen we eraan?quote:Op zondag 20 december 2020 08:31 schreef mario390 het volgende:
[..]
onzin vind ik het al,ook in duitsland willen ze obwohl corona is alle
zendungen doorbringen bachelor, dschungelshow,paradise hotel,
bachelorette, selfs en gayshow hebben ze![]()
![]()
maar de dschungelshow mag niet in australie deze keer
ze moeten in duitsland en fakedschungel bouwen
en kijk selfs met geld mag het niet in australie
Bijna een uur, ik zat er bij en keek er naarquote:Op zondag 20 december 2020 08:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
dat is me egal, ik bedoel dat rtl ofzo de corona nietquote:Op zondag 20 december 2020 08:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
TJa, wat doen we eraan?
Ik denk dat ze wel binnen de regels van corona handelen
Ja, het draait alleen om geldquote:Op zondag 20 december 2020 08:35 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat is me egal, ik bedoel dat rtl ofzo de corona niet
zo boeit ze willen nur omzet maken,en dat elke show
altijd doorgaat
Wat een mooi spel. Door niets doen winnaar worden.quote:Op zondag 20 december 2020 08:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bijna een uur, ik zat er bij en keek er naar![]()
[ afbeelding ]
Haagsiequote:
Het is nog niet gespeeld.quote:Op zondag 20 december 2020 08:38 schreef mario390 het volgende:
[..]
je kann wel 3 dagen wegblijven maar nee ,je moet
elke ochtend andansen
Beter dan gisteren.quote:
De maand is nog niet voorbijquote:Op zondag 20 december 2020 08:38 schreef mario390 het volgende:
[..]
je kann wel 3 dagen wegblijven maar nee ,je moet
elke ochtend andansen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |