quote:
Toch was dat een leuk lied!quote:Op zaterdag 19 december 2020 21:15 schreef Aoibhin het volgende:
Als we toch voor de ongemakkelijke blikken waren gegaan, hadden we beter nu Alekseev kunnen hebben met zijn hagelwitte muil
Liedje was best aardig jaquote:
Of Alexandra & Konstantin of Angelica Agurbash. Genoeg keuze voor iets beters.quote:Op zaterdag 19 december 2020 21:15 schreef BillDauterive het volgende:
Was Ivan - Help You Fly ook niet uit Wit-Rusland? Die had ik liever gezien.
Iedereen schrok toen ook in het perscentrum met die rozenblaadjesquote:Op zaterdag 19 december 2020 21:17 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Liedje was best aardig jaMaar slechte erevamp en die act was echt om te broekpiesen zo weird
Met zijn etterende zweer op zijn rug
Love me tonight was mijn keuzequote:Op zaterdag 19 december 2020 21:17 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
Of Alexandra & Konstantin of Angelica Agurbash. Genoeg keuze voor iets beters.
In mijn geval is dat beter voor iedereenquote:Op zaterdag 19 december 2020 21:18 schreef Lamballert het volgende:
Je zou maar je gitaarspel moeten fakenernstig
2016! Toen echt een topinzendingquote:
quote:Op zaterdag 19 december 2020 21:19 schreef H_T het volgende:
[..]
In mijn geval is dat beter voor iedereen
Ja, in 2016 met If Love Was a Crime, toen werd ze 4e overallquote:
Ja, die was leuk!quote:Op zaterdag 19 december 2020 21:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, in 2016 met If Love Was a Crime, toen werd ze 4e overall
Toen had ze moeten winnenquote:Op zaterdag 19 december 2020 21:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, in 2016 met If Love Was a Crime, toen werd ze 4e overall
Ja vind ik ook! Ook een stuk betere inzending dan deze, al had deze het ook best kunnen halen in dat jaarquote:
Je hoort in die inzending wel duidelijk de Zweedse producer, dat maakt het wel iets minder authentiek.quote:Op zaterdag 19 december 2020 21:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja vind ik ook! Ook een stuk betere inzending dan deze, al had deze het ook best kunnen halen in dat jaar
Toen had ze haar tattoos netjes afgedekt, en dat heeft haar hier waarschijnlijk genekt, want zo briljant was deze semi (met de 3JS enzo) niet.quote:Op zaterdag 19 december 2020 21:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja vind ik ook! Ook een stuk betere inzending dan deze, al had deze het ook best kunnen halen in dat jaar
We hebben anders vaak genoeg de finale niet gehaald, dus wat dat betreft zijn we zeker een kanshebberquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |