2011, Jan Smit zijn favorietquote:Op zaterdag 19 december 2020 21:35 schreef H_T het volgende:
[..]
Topshow!
Welke Moldaafse non-qualifier had je liever gezien dan?
Ik wil weer boos kunnen worden om zoietsquote:Op zaterdag 19 december 2020 21:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ben er nu gewoon wéér boos over
Dat was zéér terecht gewoon een qualifierquote:
Blackbird is de logische keuze., Maar ik kan niet mee gaan met jullie enthousiasme hiervoor.quote:Op zaterdag 19 december 2020 21:34 schreef BillDauterive het volgende:
Blackbird is ook de enige logische keuze. Toch had ik graag När jag blundar gehoord.
Was dat met die puntmutsen en eenwielers?quote:
Die haalden het toch juist wel?quote:
Jaaaa, bazennummerquote:Op zaterdag 19 december 2020 21:36 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Was dat met die puntmutsen en eenwielers?
Idd, het was ook gewoon een grappig nummerquote:Op zaterdag 19 december 2020 21:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat was zéér terecht gewoon een qualifier
Die was geweldigquote:Op zaterdag 19 december 2020 21:36 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Jep!quote:Op zaterdag 19 december 2020 21:36 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik had hem wel buiten de Top 10 verwacht toen, maar niet buiten de finale.quote:Op zaterdag 19 december 2020 21:37 schreef Lamballert het volgende:
Stiekem kan ik wel begrijpen dat het zich misschien niet gekwaliet had... het is mooi daar niet van. Maar beetje hetzelfde?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |