abonnement Unibet Coolblue
pi_196830955
Nou.. boek was onwijs spannend dus meteen een ander boek werkt dan vaak niet zo.

Dus eerst even op de nintendo switch gespeeld.
En toen the templar legacy van steve berry maar uit de kast gepakt.

Vriendin langs geweest.. die kwam pas om 18.00 dus meteen maar blijven eten.
Creatief met avondeten dus want daar hadden we niet helemaal op gerekend _O-
Zalm, kip, roodlof en avocado.

En thuis bleken de pakjes van amazon er te zijnzz

Heerlijk dagje zo
Al vonden de de katers het wel wat laat... toen ik thuis kwam hadden ze de zak brokken open geknaagd.
Niet dat de brokjes op waren ofzo overigens.. maar toch :X
pi_196835166
Goedemorgen,

Vandaag een luie zondag op de planning.

Sorry dat ik amper reageer op anderen, beetje erg vol hoofd. Het gaat wel steeds beter hoor. Alleen door het oefenen en alles is mijn concentratie niks. Mijn excuses
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_196835645
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2020 06:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen,

Vandaag een luie zondag op de planning.

Sorry dat ik amper reageer op anderen, beetje erg vol hoofd. Het gaat wel steeds beter hoor. Alleen door het oefenen en alles is mijn concentratie niks. Mijn excuses
Rustig aan hoor :)
Volgens mij is je “plicht” jegens ons.. niet om fanatiek elke dag bij te praten.
Denk lekker even aan jezelf en wij zijn gewoon hier als je ons zoekt :*
pi_196835973
@summpi gister om half 11 de fles gevuld met water uit de waterkoker...
(Wel pas na een kwartier ofzo want afgeleid)
En vanochtend om half 8 was het water op een temperatuur waarop het nog wel echt goed warm was.. maar wel drinkbaar.

Dus ik ben vooralsnog best tevreden want hij hoeft mn koffie geen 3 dagen warm te houden... daar wordt hij ook niet lekkerder van.
Maar liefst wel wat langer dan de half uur/45 mins die de huidige beker doet.

Heb het water ee in laten zin ivm de claim op de doos dat het 12 uur heet blijft.
Maar goed... ik ben al tevreden :)
pi_196835979
Fail...
pi_196835990
Poging 3 _O-

@Sumppi
pi_196836853
Geen zorgen CotS :* post afentoe gewoon lekker over jezelf wanneer je daar zin in hebt.

Ik merk dat het mij nu ook even niet lukt, maar dat komt vanzelf weer.
  zondag 20 december 2020 @ 10:57:56 #9
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_196837102
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2020 06:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen,

Vandaag een luie zondag op de planning.

Sorry dat ik amper reageer op anderen, beetje erg vol hoofd. Het gaat wel steeds beter hoor. Alleen door het oefenen en alles is mijn concentratie niks. Mijn excuses
In jouw situatie is dat toch helemaal niet erg?
Gewoon om jezelf denken en doen wat goed voelt op dit moment :)
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_196838822
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2020 09:06 schreef Uhmmpie het volgende:
@:summpi gister om half 11 de fles gevuld met water uit de waterkoker...
(Wel pas na een kwartier ofzo want afgeleid)
En vanochtend om half 8 was het water op een temperatuur waarop het nog wel echt goed warm was.. maar wel drinkbaar.

Dus ik ben vooralsnog best tevreden want hij hoeft mn koffie geen 3 dagen warm te houden... daar wordt hij ook niet lekkerder van.
Maar liefst wel wat langer dan de half uur/45 mins die de huidige beker doet.

Heb het water ee in laten zin ivm de claim op de doos dat het 12 uur heet blijft.
Maar goed... ik ben al tevreden :)
Dat klinkt goed! Het gaat me ook om of het niet gaat lekken in mijn tas. Dat is me al een paar keer gebeurd. :X

Voor langere tochten heb ik een thermos voor eten. Ik hoop dat het nog flink koud gaat worden, dan neem ik een thermos met chili mee en ga ik een eind wandelen. :9
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_196838862
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2020 06:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen,

Vandaag een luie zondag op de planning.

Sorry dat ik amper reageer op anderen, beetje erg vol hoofd. Het gaat wel steeds beter hoor. Alleen door het oefenen en alles is mijn concentratie niks. Mijn excuses
Geeft toch niks.

Waar oefen je nu mee? En hoe is het in het huis?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_196839061
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2020 12:37 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Dat klinkt goed! Het gaat me ook om of het niet gaat lekken in mijn tas. Dat is me al een paar keer gebeurd. :X

Voor langere tochten heb ik een thermos voor eten. Ik hoop dat het nog flink koud gaat worden, dan neem ik een thermos met chili mee en ga ik een eind wandelen. :9
Nog niet geprobeerd... deksel ziet er uit als potentieel lekvrij... schroefdop met aan de binnenkant een rubberen afsluitring

Maar slechte ervaringen met dingen die beweren lekvrij te zijn :)
Valt toch wel vaak tegen..

Hij overigens smal genoeg om makkelijk in een zijvak van een rugzak te passen.. dat dan weer wel.

[ Bericht 4% gewijzigd door Uhmmpie op 20-12-2020 13:03:41 ]
pi_196839719
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2020 12:39 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Geeft toch niks.

Waar oefen je nu mee? En hoe is het in het huis?
Op dit moment met ritme, zelfzorg (elke dag douchen, schone kledij, tandenpoetsen noem maar op) met elke dag koken en eten. Zelfstandig naar de winkel gaan, nette week- en dagplanning die niet te vol is. Emotieregulatie, leren hulp vragen voor een crisis aan ipv tijdens of na de crisis. Omgaan met prikkels en omgaan met stemmen en hallucinaties. Traumaverwerking en medicatie gebruik op juiste momenten en hoeveelheden. Samengevat als zelfstandigheid vergroten en tot rust komen.

En verder een beetje heimwee zo nu en dan. Maar de sfeer is goed en zo
Gezamenlijke dingen gaan niet door..bezoek mag niet. Je mag op een andere plek met max 1 Familielid afspreken ( en niet elke keer een andere. Altijd dezelfde) maar dat stiekem wel.lekker
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_196844401
Niet zo gek dat je hoofd dan wel aardig vol zit he :)
Hoop dat het een beetje routine word zodat het allemaal wat makkelijker gaat.

Hier net even naar het strand geweest, nat geregend... nu lekker warm op de bank weer :)
  zondag 20 december 2020 @ 17:06:17 #15
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_196844986
Ik heb de derde manche afgewerkt.

Score: 238

2 keer in de 10
13 keer in de 9
2 missers
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_196845791
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2020 16:40 schreef Uhmmpie het volgende:
Niet zo gek dat je hoofd dan wel aardig vol zit he :)
Hoop dat het een beetje routine word zodat het allemaal wat makkelijker gaat.

Hier net even naar het strand geweest, nat geregend... nu lekker warm op de bank weer :)
Ja het is allemaal wat pittig om eerlijk te zijn... Klinkt misschien raar, want het niet concreet is, maar km werk me uit de naad

Ooooh strand

Geniet van het opwarmen
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_196846058
Even huilen hoor; na anderhalf week op enkel een appel en groente geleefd te hebben, eet ik weer drie maaltijden en en twee keer fruit. Dit is dag twee dat ik dat doe. En dan wordt er door mijn groep enkel ongezonde meuk voorgeschoteld en ik voel me afschuwelijk en misselijk en naar... Zit letterlijk te huilen nu
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_196846183
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2020 17:40 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Ja het is allemaal wat pittig om eerlijk te zijn... Klinkt misschien raar, want het niet concreet is, maar km werk me uit de naad

Ooooh strand

Geniet van het opwarmen
Vooral veel verschillende dingen waar je allemaal op het juiste moment aan moet denken.
En die niet vanzelf gaan...

Klinkt niet heel raar hoor :)
pi_196846229
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2020 17:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
Even huilen hoor; na anderhalf week op enkel een appel en groente geleefd te hebben, eet ik weer drie maaltijden en en twee keer fruit. Dit is dag twee dat ik dat doe. En dan wordt er door mijn groep enkel ongezonde meuk voorgeschoteld en ik voel me afschuwelijk en misselijk en naar... Zit letterlijk te huilen nu
Wat is volgens jou ongezond dan?

Want alleen een appel en groenten... is ook niet heel gezond. Tenzij je er heel veel van eet natuurlijk.
pi_196846388
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2020 17:59 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Vooral veel verschillende dingen waar je allemaal op het juiste moment aan moet denken.
En die niet vanzelf gaan...

Klinkt niet heel raar hoor :)
Ja klopt :) en ik ben gewoon heel erg labiel door alles. Dat vreet energie

quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2020 18:01 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Wat is volgens jou ongezond dan?

Want alleen een appel en groenten... is ook niet heel gezond. Tenzij je er heel veel van eet natuurlijk.
I know. Maar gewoon dat er groente bij de maaltijd zit. Een koolhydraten iets en een vlees(vervanger). En af en toe niet gezond is niet erg...

Ach... Even gehuild. Even naar de vpk geweest en ik doe het weer.

Haken met een kop thee
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_196849877
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2020 17:40 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Ja het is allemaal wat pittig om eerlijk te zijn... Klinkt misschien raar, want het niet concreet is, maar km werk me uit de naad

Ooooh strand

Geniet van het opwarmen
Het is ook best wel veel waar je nu aan werkt en waar je dan aan moet denken. Daar komt op een gegeven ogenblik dan een vast ritme in, denk ik. :* Dat geeft je straks een fijne start in je eigen huisje.

Kook je alleen voor jezelf of worden de maaltijden voor de hele groep gemaakt?

:*
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_196854248
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2020 20:53 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Het is ook best wel veel waar je nu aan werkt en waar je dan aan moet denken. Daar komt op een gegeven ogenblik dan een vast ritme in, denk ik. :* Dat geeft je straks een fijne start in je eigen huisje.

Kook je alleen voor jezelf of worden de maaltijden voor de hele groep gemaakt?

:*
Ja zeker weten! En ondanks mijn heimwee ga ik gewoon door. Schouders eronder dus.

Ik zit nog in de eerste fase
Dus ik kook voor mijn groep (zeven man)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_196854277
Nog drie dagen tot kerstverlof *O* (donderdag heen en zondag terug *O* )
Lekker met mijn moeder kerst vieren.

En Oud en Nieuw mag ik lekker alleen in mijn eigen huis vieren...

Dankbaar voor alle zorg. Maar dit is ook wel super fijn en ik denk dat ik nooit zo'n bijzondere en fijne feestdagen krijg.

En nogmaals, ik ben dankbaar met alle zorg. Ik doe mijn best, werk hard, maar even feestelijke pauze! Nog drie dagen
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_196857129
Dat klinkt heel fijn! *O* Mooi dat het verlof door kan gaan.

En wat kook je voor veel mensen. Daar zou ik stress van krijgen, maar ik ben dan ook niet degene die elke dag kookt hier. Als je thuis dezelfde hoeveelheden kookt heb je bakken vol om in te vriezen. :Y)
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_196857177
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2020 02:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
Nog drie dagen tot kerstverlof *O* (donderdag heen en zondag terug *O* )
Lekker met mijn moeder kerst vieren.

En Oud en Nieuw mag ik lekker alleen in mijn eigen huis vieren...

Dankbaar voor alle zorg. Maar dit is ook wel super fijn en ik denk dat ik nooit zo'n bijzondere en fijne feestdagen krijg.

En nogmaals, ik ben dankbaar met alle zorg. Ik doe mijn best, werk hard, maar even feestelijke pauze! Nog drie dagen
Wat fijn dat je met kerst naar je moeder kan! O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_196857369
Mogguh :W
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_196858955
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2020 10:45 schreef Sumppi het volgende:
Dat klinkt heel fijn! *O* Mooi dat het verlof door kan gaan.

En wat kook je voor veel mensen. Daar zou ik stress van krijgen, maar ik ben dan ook niet degene die elke dag kookt hier. Als je thuis dezelfde hoeveelheden kookt heb je bakken vol om in te vriezen. :Y)
Het is echt super fijn!

Eigenlijk wat ik zelf thuis ook eet, maar kwantitatief anders. Dus van vga naar curry naar maaltijd omeletten naar pasta of rijst.
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_196859003
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2020 10:48 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Wat fijn dat je met kerst naar je moeder kan! O+
Ja ik verheug me enorm

Heel gemeen, maar ik had een rare droom over jou. Je was mijn tandarts en had een hondje. Je wist niet of je nou moest boren bij mij of het hondje. Of dat je een kies moest trekken bij mij of het hondje. En je bent enorm aan het twijfelen wat je bij wie moest doen...
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_196859450
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2020 12:20 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Ja ik verheug me enorm

Heel gemeen, maar ik had een rare droom over jou. Je was mijn tandarts en had een hondje. Je wist niet of je nou moest boren bij mij of het hondje. Of dat je een kies moest trekken bij mij of het hondje. En je bent enorm aan het twijfelen wat je bij wie moest doen...
:D

Wees gerust, ik heb nooit tandartsambities gehad. :7 Of een hond. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_196859643
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2020 12:43 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

:D

Wees gerust, ik heb nooit tandartsambities gehad. :7 Of een hond. :+
I know

Je was wel heel lief hoor! Erg sympathiek en aardig. Alleen ik ben bang voor tandartsen en honden _O-
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_196859681
Mogge

Beetje laat.. moest ineens op stel en sprong mee naar “een huisje in het bos”.
Voor 4 dagen.. heel vervelend :)

Dus nu in de auto... onderweg naar weert.

Mini vakantie O+
  maandag 21 december 2020 @ 13:05:53 #33
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_196859908
:W
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_196859917
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2020 12:54 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

I know

Je was wel heel lief hoor! Erg sympathiek en aardig. Alleen ik ben bang voor tandartsen en honden _O-
:D
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_196861247
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2020 12:55 schreef Uhmmpie het volgende:
Mogge

Beetje laat.. moest ineens op stel en sprong mee naar “een huisje in het bos”.
Voor 4 dagen.. heel vervelend :)

Dus nu in de auto... onderweg naar weert.

Mini vakantie O+
Wist je van niks? :D
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_196861364
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2020 12:55 schreef Uhmmpie het volgende:
Mogge

Beetje laat.. moest ineens op stel en sprong mee naar “een huisje in het bos”.
Voor 4 dagen.. heel vervelend :)

Dus nu in de auto... onderweg naar weert.

Mini vakantie O+
Wat heerlijk O+ geniet er van

Over 2 dagen ben ik ook in Weert, zal wel even zwaaien :D
pi_196861388
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2020 14:14 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Wist je van niks? :D
Nou ik had gezegd dat het qua timing een beetje lastig was allemaal. En daarna niet meer aan gedacht eigenlijk.
Tot ik gister gebeld werd.... jullie komen dinsdag/woensdag toch?

Maar geen auto dinsdag... en bij mijn lief komen de kerstboodschappen woensdag..
dus nu toch maar vandaag mee.. en dan lief woensdag na de boodschappen onze kant op.

Dus ja en nee... _O-
pi_196861764
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2020 14:20 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Wat heerlijk O+ geniet er van

Over 2 dagen ben ik ook in Weert, zal wel even zwaaien :D
Ah.. bij het bier?
pi_196861781
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2020 14:21 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Nou ik had gezegd dat het qua timing een beetje lastig was allemaal. En daarna niet meer aan gedacht eigenlijk.
Tot ik gister gebeld werd.... jullie komen dinsdag/woensdag toch?

Maar geen auto dinsdag... en bij mijn lief komen de kerstboodschappen woensdag..
dus nu toch maar vandaag mee.. en dan lief woensdag na de boodschappen onze kant op.

Dus ja en nee... _O-
Wel weer eens wat anders. :D
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_196861795
Tevens, lekker werkdagje. Weinig echt lastige dingen en een mooi stapeltje kleine klusjes dat zo af komt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_196861852
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2020 14:42 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Wel weer eens wat anders. :D
We hebben vakantie... dus het kan :)
pi_196863347
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2020 12:55 schreef Uhmmpie het volgende:
Mogge

Beetje laat.. moest ineens op stel en sprong mee naar “een huisje in het bos”.
Voor 4 dagen.. heel vervelend :)

Dus nu in de auto... onderweg naar weert.

Mini vakantie O+
Wat heerlijk O+ geniet er van

Over 2 dagen ben ik ook in Weert, zal wel even zwaaien :D
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2020 14:41 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Ah.. bij het bier?
:Y pakketje ophalen
  maandag 21 december 2020 @ 16:31:58 #43
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_196863871
Today is a day I stay in my nest.

Buh.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_196863949
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2020 16:05 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Wat heerlijk O+ geniet er van

Over 2 dagen ben ik ook in Weert, zal wel even zwaaien :D
[..]

:Y pakketje ophalen
Ah leuk :)

Ik zou bijna zeggen: kom even koffie halen
Maar corona technisch is dat misschien niet superhandig :)
pi_196864033
Nee, laten we dat nu maar niet doen :)

Wie weet volgend jaar een keertje.
pi_196871089
Heel veel plezier deze dagen Uhmmpie!

Wij kregen vorige week een huisje in het bos aangeboden van mijn schoonzusje O+ , omdat haar gezin ziek thuis zit (corona). Beetje gek, maar we hadden geen zin om voor 5 man te pakken en te verkassen, daarom vriendelijk bedankt. :+
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_196871317
Het is echt heerlijk om niks te moeten. We slapen langer, knuffelen meer, spelen bordspellen, klooien aan met lego en tekenspullen, spelen 'volleybal' met de ballonnen die hier nog liggen, hangen wat voor de tv, wandelen in de buurt en koken samen, enz.

En nu baal ik dat het hele gezin morgen tussendoor naar de tandarts moet. Allemaal keurig aangekleed en de auto in. :{w
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_196871397
Maargoed de twee meiden riepen: 'ooh, leuk, naar de tandarts!!' en 'mag ik dan weer op die grote stoel??' en 'mag ik dan nu EINDELIJK fluor??? Dat wil ik zooo graag!' *)

8)7
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_196871620
Dat ik niet op de klok hoef te kijken vind ik het meest prettig eigenlijk. Wat we doen is niks bijzonders.

Middelste (dochter) heeft sinds vandaag een mailadres. Kreeg ik een mail: 'ik hou van jou!' en m'n man: 'vrijdag wil ik kipnuggets eten'. :')

Vier op een rij. ~:)
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_196875097
Goedemorgen

Vandaag wordt denk ik een vermoeiende en leuke dag. Eerst boodschappen doen voor de groep. Dan wil ik langs huis. Even de plantjes en de post en een wasje draaien (een wasmachine op achtentwintig man en geen wasrek alleen droger). Even gewoon op mijn stekje zijn

Begin van de middag kom ik terug. Rusten, koken, huiskamervergadering.

Als ik van boodschappen te moe wordt blijf ik hier en was ik morgen. Maar het liefst vandaag
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_196875815
Oh....mag morgen pas langs huis
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_196875887
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2020 08:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oh....mag morgen pas langs huis
He bah, wat een tegenvaller... :*
Hou vol vandaag!
pi_196875904
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2020 08:23 schreef Shandaly het volgende:

[..]

He bah, wat een tegenvaller... :*
Hou vol vandaag!
Beetje wel. Ik snap het wel :) morgen ook leuk

Dank je wel! Nu heerlijk haken. De pinpas van de groep is kwijt, dus ik kan niet naar de winkel
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_196876040
Tegenvaller CotS
Maar wel iets om naar uit te kijken morgen.

Hier werd ik wakker terwijl oma en dochter allebei voor de haard zaten met een brandend vuurtje.

Inmiddels is opa ook uit bed na een golf van muziek, kussengevecht, dekens weg...

Zelf maar met dekentje en ereader op de bank gekropen.. want alle gordijnen moeten dicht voor het haardvuur :)
Niet dat ik echt toe kom aan lezen zo met stoeiende opa en kind op een paar meter afstand _O-
pi_196877212
Goedemorgen :W

Haardvuur O+ altijd leuk.

Vandaag 13 jaar samen met mijn man O+ geen echte plannen, behalve vanavond sushi bestellen
pi_196877397
Gefeliciteerd Sarabi!

quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2020 08:38 schreef Uhmmpie het volgende:
Tegenvaller CotS
Maar wel iets om naar uit te kijken morgen.

Hier werd ik wakker terwijl oma en dochter allebei voor de haard zaten met een brandend vuurtje.

Inmiddels is opa ook uit bed na een golf van muziek, kussengevecht, dekens weg...

Zelf maar met dekentje en ereader op de bank gekropen.. want alle gordijnen moeten dicht voor het haardvuur :)
Niet dat ik echt toe kom aan lezen zo met stoeiende opa en kind op een paar meter afstand _O-
Klinkt goed! :D
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_196877642
Dankjewel :)

Ik had gisteren onderzetters gehaakt en ben er nu al eentje kwijt. Ik verdenk de katten....
pi_196878296
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2020 10:52 schreef Sarabi het volgende:
Dankjewel :)

Ik had gisteren onderzetters gehaakt en ben er nu al eentje kwijt. Ik verdenk de katten....
Hahaha tja... Dan kunnen katten ook netjes hun spullen neerzetten ;)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_196878320
Een tafelkleed haken is best nog wel een klus. Ben nu doodmoe van alles. Bijkomen tot ik ga koken. En misschien een dutje en/of bad
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_196878578
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2020 10:32 schreef IJsdraakje het volgende:
Gefeliciteerd Sarabi!
[..]

Klinkt goed! :D
is het ook :)

enige is dat oma altijd vanalles MOET in de vakantie
leuke dingen hoor.. daar niet van.
maar dus ook sochtends opschieten want we moeten nog heel veel doen die dag

dus zo mogelijk nu nog meer aan het genieten dat iedereen even naar de supermarkt is omdat er anders NIETS (uhu... je kunt hier een week leven op alles wat er nog in het huisje is) in huis is voor de lunch :)
en dan MOETen we een spelletje spelen en wandelen...

het is onwijs gezellig hoor.. alleen dat moeten.. vind ik altijd wat lastig :)
ik ben altijd op vakantie om eens even wat minder te moeten :)
maar uiteindelijk doen we alsnog altijd eigenlijk vooral leuke dingen dus het is meer mijn gevoel mbt de manier waarop.. dan dat ik echt wil klagen :)

neemt niet weg dat die momentjes dat iedereen weg is... ook wel erg lekker zijn _O-
zo maar eens op het gemakje douchen met een muziekje aan op standje "niet helemaal sociaal als je met zn 4en in een vakantiehuisje zit" maar dat natuurlijk prima kan als iedereen boodschappen doet

heerlijk zo :)
jammer dat het maar een paar daagjes is.
pi_196878618
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2020 10:52 schreef Sarabi het volgende:
Dankjewel :)

Ik had gisteren onderzetters gehaakt en ben er nu al eentje kwijt. Ik verdenk de katten....
ik maakte ooit een sjaal voor kleuterdochter... van allemaal sterren die je vervolgens aan elkaar maakte door er stuk voor stuk in 1 sliert omheen te haken.
sterren af eindelijk.. want duurde toch best wel even voor ik genoeg sterren had voor de juiste lengte
volgende ochtend: sterren foetsie!
ik snapte er niks van.. nergens te vinden en niemand die ergens wat van wist

zit ik een week later te kijken hoe dochterlief al dr playmobilkindjes in een groepsbed aan het stoppen was van een lege eierdoos...
zit er dus in elk vakje een stapel sterretjes als matras en deken _O-
pi_196878917
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2020 11:46 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

ik maakte ooit een sjaal voor kleuterdochter... van allemaal sterren die je vervolgens aan elkaar maakte door er stuk voor stuk in 1 sliert omheen te haken.
sterren af eindelijk.. want duurde toch best wel even voor ik genoeg sterren had voor de juiste lengte
volgende ochtend: sterren foetsie!
ik snapte er niks van.. nergens te vinden en niemand die ergens wat van wist

zit ik een week later te kijken hoe dochterlief al dr playmobilkindjes in een groepsbed aan het stoppen was van een lege eierdoos...
zit er dus in elk vakje een stapel sterretjes als matras en deken _O-
_O- _O- _O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_196879128
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2020 11:46 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

ik maakte ooit een sjaal voor kleuterdochter... van allemaal sterren die je vervolgens aan elkaar maakte door er stuk voor stuk in 1 sliert omheen te haken.
sterren af eindelijk.. want duurde toch best wel even voor ik genoeg sterren had voor de juiste lengte
volgende ochtend: sterren foetsie!
ik snapte er niks van.. nergens te vinden en niemand die ergens wat van wist

zit ik een week later te kijken hoe dochterlief al dr playmobilkindjes in een groepsbed aan het stoppen was van een lege eierdoos...
zit er dus in elk vakje een stapel sterretjes als matras en deken _O-
_O-

Ik heb net al in alle mandjes van de katten gekeken en onder kasten enzo. Geen idee waar het ding is.
pi_196879157
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2020 12:18 schreef Sarabi het volgende:

[..]

_O-

Ik heb net al in alle mandjes van de katten gekeken en onder kasten enzo. Geen idee waar het ding is.
Onder de verwarming, bank?

Hier eindigen speeltjes vaak in mijn bed...
ik zie ze er nooit mee spelen.. kom ik thuis ligt er weer een (pluche!) muis in bed :X

Misschien hebben de jouwe ook wel een geheim speelplekje :)
pi_196879588
Katten zijn gaaf *O*

Hier komt een buurtkat regelmatig binnen en even langs alle deuren. Echt een schat en boef in een
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_196882282
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2020 14:27 schreef Sarabi het volgende:
[ afbeelding ]

Hij hangt *O*
Wauw! _O_ O+
pi_196882665
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2020 14:27 schreef Sarabi het volgende:
[ afbeelding ]

Hij hangt *O*
Echt gaaf
pi_196882708
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2020 14:27 schreef Sarabi het volgende:
[ afbeelding ]

Hij hangt *O*
Prachtig!!!
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_196882722
Gelijk weer zin om met de mijne bezig te gaan
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_196884443
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2020 14:27 schreef Sarabi het volgende:
[ afbeelding ]

Hij hangt *O*
Wow! _O_
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_196884648
Bloembollen komen hier al op. :{
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_196885597
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 december 2020 16:47 schreef Sumppi het volgende:
Bloembollen komen hier al op. :{
Speciaal voor jou dan.

Vers van vandaag O+
pi_196886871
Morgen mag ik wel langs huis! Van 8:00 tot 15:00. Dus lekker rommelen en als ik hier terug kom een dutje en bijkomen. Spannend, maar zo fijn
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_196887481
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2020 11:46 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

ik maakte ooit een sjaal voor kleuterdochter... van allemaal sterren die je vervolgens aan elkaar maakte door er stuk voor stuk in 1 sliert omheen te haken.
sterren af eindelijk.. want duurde toch best wel even voor ik genoeg sterren had voor de juiste lengte
volgende ochtend: sterren foetsie!
ik snapte er niks van.. nergens te vinden en niemand die ergens wat van wist

zit ik een week later te kijken hoe dochterlief al dr playmobilkindjes in een groepsbed aan het stoppen was van een lege eierdoos...
zit er dus in elk vakje een stapel sterretjes als matras en deken _O-
Ha lees net op fb... dat dat vandaag exact 7 jaar geleden is _O-
pi_196887717
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2020 18:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
Morgen mag ik wel langs huis! Van 8:00 tot 15:00. Dus lekker rommelen en als ik hier terug kom een dutje en bijkomen. Spannend, maar zo fijn
Spannend O+

Hoe is het afgelopen met de pinpas?
pi_196888230
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2020 19:30 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Spannend O+

Hoe is het afgelopen met de pinpas?
Ja maar wel heel leuk

Een vpk is mee naar de winkel gegaan en heeft voorgeschoten. Pas is weg
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_196888362
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2020 19:49 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Ja maar wel heel leuk

Een vpk is mee naar de winkel gegaan en heeft voorgeschoten. Pas is weg
Lekker van genieten morgen.

Wel onhandig van die pas...
pi_196888892
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2020 19:53 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Lekker van genieten morgen.

Wel onhandig van die pas...
Dank je!

Nogal ja... Maar goed... Komt vast wel boven water
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_196889977
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2020 17:28 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Speciaal voor jou dan.
[ afbeelding ]
Vers van vandaag O+
Mooi!!

En het verhaal over je dochter is zo lief. O+
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_196892181
Tijdens paddington kijken...



En het blauwe touwtje is omdat het dochters fopkurk is.
Kurk onder de bank met een touwtje vastgebonden aan de poot....
In de hoop dat oma denkt “wat doet die kurk hier nou?!” en hem wil opruimen _O-

Werkt ook ELKE vakantie weer.
Je zou denken dat ze toch ooit eens achterdochter zou worden _O-
pi_196896367
Goedemorgen!

Zo'n zin in deze dag :)
Nu even lekker rustig wakker worden.

Het gaat steeds beter en dat maakt me enorm blij.
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_196897312
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2020 06:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen!

Zo'n zin in deze dag :)
Nu even lekker rustig wakker worden.

Het gaat steeds beter en dat maakt me enorm blij.
Veel plezier vandaag :)

Rustig aan :)
pi_196897377
Hier nog een dagje vakantie... vanavond komt mijn lief ook.

Oma wil een spelletje doen vandaag.. ik wil graag nog even wandelen maar voorlopig is het nog niet droog geweest vandaag.

We gaan het zien :)
pi_196897434
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2020 08:55 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Veel plezier vandaag :)

Rustig aan :)
Dank je wel en dat gaat zeker lukken! Zit nu in mijn hobbykamer... Even verzinnen wat ik wil doen. Ben mijn knutsel aantekeningen vergeten. Dus even iets nieuws doen
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_196897451
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2020 09:03 schreef Uhmmpie het volgende:
Hier nog een dagje vakantie... vanavond komt mijn lief ook.

Oma wil een spelletje doen vandaag.. ik wil graag nog even wandelen maar voorlopig is het nog niet droog geweest vandaag.

We gaan het zien :)
Lekker dat je nog een dagje vakantie hebt :*

Oeh aan het weer te zien wint oma dus? Veel plezier vandaag
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_196897618
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2020 09:09 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Lekker dat je nog een dagje vakantie hebt :*

Oeh aan het weer te zien wint oma dus? Veel plezier vandaag
Houtblokje brandt al in de haard.. en ik denk dat oma wel wint ja :)

Geen straf verder :)
pi_196897683
quote:
1s.gif Op woensdag 23 december 2020 09:22 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Houtblokje brandt al in de haard.. en ik denk dat oma wel wint ja :)

Geen straf verder :)
Snap ik :* haard! Gezellig

Have fun
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_196898286
Ik zag laatst een tafelhaard, ook apart.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_196899541
Lekker een kussen aan het knopen...

Echt geen zin om straks weer terug te fietsen. Maar goed... Schouders eronder. De hulp is nog wel even nodig.
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_196900027
Goedemiddag :W

Lekker even thuis CotS?

Ik ben ondertussen de gratin voor morgen aan het maken. Zometeen ook alvast beginnen aan het toetje, dan hoef ik morgen niet zoveel meer.
pi_196900071
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2020 12:17 schreef Sarabi het volgende:
Goedemiddag :W

Lekker even thuis CotS?

Ik ben ondertussen de gratin voor morgen aan het maken. Zometeen ook alvast beginnen aan het toetje, dan hoef ik morgen niet zoveel meer.
Ook een goedemiddag voor jou :*

Het is heerlijk. Ik geniet. Wasje gedraaid en verder heerlijk rommelen in mijn hobbykamer.

Oeh gratin is lekker! En toetjes ook
Veel succes en fijn dat je morgen dan even rust hebt :*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_196901918
Mooi, zo'n dagje thuis. En bijna kerstverlof ~:)

Wat voor fases heb je trouwens nog meer? Je kookt nu voor de groep en dat is fase 1?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_196902385
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2020 13:52 schreef Sumppi het volgende:
Mooi, zo'n dagje thuis. En bijna kerstverlof ~:)

Wat voor fases heb je trouwens nog meer? Je kookt nu voor de groep en dat is fase 1?
Er zijn vier fases. Ik zit nu in 2. In fase 1 gaat de vpk mee naar de winkel en helpt koken. Huishouden van jezelf en kamer etc. Daarna fase 2 zelfstandig winkelen, koken, kamer schoonhouden etc. In fase 3 zit je niet meer in een groep kook je zelfstandig voor jezelf en moet je ipv een dagbudget een weekbudget bijhouden. Je begint naar huis toe te werken. In fase 4 ben je meer thuis, alles zelfstandig. Dan mag je bijna weg en is het geen bemoeizorg meer.

Fase 3 staat voor mij op de planning. Fase 4 ga ik nooit bereiken. Simpelweg omdat ik bemoeizorg nodig heb. Volledige zelfstandigheid kan ik niet aan. Niet omdat ik dom ben trouwens, zeggen ze, maar door complexe diagnostiek
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_196902393
Morgen kerstverlof!!!
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_196902766
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2020 14:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
Morgen kerstverlof!!!
*O*

En dank voor de uitgebreide uitleg over de stappen die je nu doorloopt. Mijn moeder kon ook zelfstandig wonen mét bemoeizorg, maar zonder niet (vergelijkbare diagnose, geloof ik). Dat ligt niet aan een gebrek aan intelligentie, inderdaad.

Ik ben alleen maar blij dat je op die manier zo kunt wonen. :Y
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_196903393
quote:
1s.gif Op woensdag 23 december 2020 14:30 schreef Sumppi het volgende:

[..]

*O*

En dank voor de uitgebreide uitleg over de stappen die je nu doorloopt. Mijn moeder kon ook zelfstandig wonen mét bemoeizorg, maar zonder niet (vergelijkbare diagnose, geloof ik). Dat ligt niet aan een gebrek aan intelligentie, inderdaad.

Ik ben alleen maar blij dat je op die manier zo kunt wonen. :Y
Je kent de klappen van de zweep :* ik vind het echt heel heftig voor lieverd *knuffel*

Ik vind het prachtig dat het bestaat. Zowel het fasehuis als bemoeizorg. Soms is het vervelend, maar dan gaat het niet goed ;) nu ben ik er alleen maar dankbaar voor
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_196904668
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2020 14:13 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Er zijn vier fases. Ik zit nu in 2. In fase 1 gaat de vpk mee naar de winkel en helpt koken. Huishouden van jezelf en kamer etc. Daarna fase 2 zelfstandig winkelen, koken, kamer schoonhouden etc. In fase 3 zit je niet meer in een groep kook je zelfstandig voor jezelf en moet je ipv een dagbudget een weekbudget bijhouden. Je begint naar huis toe te werken. In fase 4 ben je meer thuis, alles zelfstandig. Dan mag je bijna weg en is het geen bemoeizorg meer.

Fase 3 staat voor mij op de planning. Fase 4 ga ik nooit bereiken. Simpelweg omdat ik bemoeizorg nodig heb. Volledige zelfstandigheid kan ik niet aan. Niet omdat ik dom ben trouwens, zeggen ze, maar door complexe diagnostiek
Mja afgezien van dat het niet leuk is... is het wel fijn dat het op deze manier wel kan.

Beter dan het alternatief ook denk ik.
pi_196904994
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2020 16:00 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Mja afgezien van dat het niet leuk is... is het wel fijn dat het op deze manier wel kan.

Beter dan het alternatief ook denk ik.
Ik ben er ook erg dankbaar voor.
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_196908338
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2020 15:01 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Je kent de klappen van de zweep :* ik vind het echt heel heftig voor lieverd *knuffel*

Ik vind het prachtig dat het bestaat. Zowel het fasehuis als bemoeizorg. Soms is het vervelend, maar dan gaat het niet goed ;) nu ben ik er alleen maar dankbaar voor
Lief. :* Wat betreft mijn moeder kijk ik met warme gevoelens terug, geen zorgen.

Snap dat het knap vervelend kan zijn als hulp nodig is. Helemaal als anderen de wereld niet ervaren zoals jij dat op bepaalde momenten doet? Het is voor mij bijzonder om nu een en ander te volgen vanuit jouw perspectief en te lezen over bijvoorbeeld het fasehuis. En dat je zo hulp aanpakt en je daardoor sterker komt te staan, daar heb ik bewondering voor. :

Morgen lekker verlof. Ik wens je ontspannen, fijne dagen bij je moeder. :*
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  woensdag 23 december 2020 @ 19:29:13 #101
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_196908702
In Zoersel was het ook zo maar ik denk daar liever niet aan terug.

Ik ben nu gelukkiger ondanks corona.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_196908740
Er kwam een kerstman een kerstpakket brengen. :D

Gelukkig hadden we ook dingen weg te geven aan anderen. Kleinigheidje voor de buren, wat voor bekenden en via via een laptop gegeven aan een gezin waar het welkom was. *O*

Ik vind het alleen verdrietig dat een van mijn vriendinnen alleen is met de feestdagen. Ze durft niet op bezoek te komen en eigenlijk gaat dat ook niet goed vanwege werk en een avondklok (ze woont over de grens). Mijn plan valt door de maatregelen daar ook in het water en daar baal ik van. Nu afgesproken dat we videobellen, maar dat voelt heel mager.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_196908771
quote:
1s.gif Op woensdag 23 december 2020 19:29 schreef Pinnenmutske het volgende:
In Zoersel was het ook zo maar ik denk daar liever niet aan terug.

Ik ben nu gelukkiger ondanks corona.
Ook een soort fasehuis?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_196908841
En ik brei kerstcadeautjes voor twee vriendinnen. Over een dag of twee heb ik het wel af, maar het worden dan maar nieuwjaarscadeautjes. Ik begin altijd te laat. |:(
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  woensdag 23 december 2020 @ 19:33:50 #105
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_196908848
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2020 19:31 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Ook een soort fasehuis?
Psychiatrie met fases
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_196908991
quote:
1s.gif Op woensdag 23 december 2020 19:33 schreef Pinnenmutske het volgende:

[..]

Psychiatrie met fases
Gelukkig ben je daar nu vanaf, als ik het goed begrijp.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  woensdag 23 december 2020 @ 19:40:13 #107
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_196909017
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2020 19:39 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Gelukkig ben je daar nu vanaf, als ik het goed begrijp.
Yup.

Houtbewerking is me bijgebleven ;)
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_196910091
Bedoel je echt de hobby houtbewerken?

Door wat je zei over dat je er liever niet aan terug wil denken en de knipoog denk ik vast te nare dingen. :X
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  woensdag 23 december 2020 @ 20:30:22 #109
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_196910401
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2020 20:18 schreef Sumppi het volgende:
Bedoel je echt de hobby houtbewerken?

Door wat je zei over dat je er liever niet aan terug wil denken en de knipoog denk ik vast te nare dingen. :X
Therapie houtbewerking was mijn lichtpuntje. Ik was op een afdeling voor mensen met beperking maar aardde niet zo goed.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_196910510
Wat maakte je van hout?

Mijn man vindt werken met hout helemaal leuk. Hij heeft nu voor de jongste kleine meubeltjes voor het poppenhuis gemaakt van hout, stelten voor de middelste en voor de oudste een werkbank.



Juiste benadering :D
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  woensdag 23 december 2020 @ 20:55:42 #111
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_196911153
Mijn laptop is nu niet hier maar zal foto's plaatsen als ie hersteld is.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_196918183
Goedemorgen!!!

Straks lekker naar huis :)

Mocht ik niet online komen; heel erg fijne kerst allemaal!
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_196919150
Laatste werkdag hier voor dit jaar :)
Nog even wat losse eindjes aan elkaar knopen, en dan de boel de boel laten, volgend jaar weer een kans :W

(niet dat dat zo werkt in mijn hoofd, maar kan het allicht proberen...)

Gister was een rampendag, dus vandaag kan alleen maar beter worden O-)

Fijne feestdagen iedereen!!! ~:)
pi_196919422
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 09:05 schreef Shandaly het volgende:
Laatste werkdag hier voor dit jaar :)
Nog even wat losse eindjes aan elkaar knopen, en dan de boel de boel laten, volgend jaar weer een kans :W

(niet dat dat zo werkt in mijn hoofd, maar kan het allicht proberen...)

Gister was een rampendag, dus vandaag kan alleen maar beter worden O-)

Fijne feestdagen iedereen!!! ~:)
Oeh! Lekker lang vakantie. Goed dat je probeert je gedachtes bij te sturen! Respect

En een dikke knuffel voor gister. Hopelijk heb je fijne feestdagen
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  donderdag 24 december 2020 @ 15:13:56 #115
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_196924891
Kan ik één van jullie nog blij maken met een filmvoucher?

FHF / [Aangeboden] Filmcode MyJane
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_196925433
:W

Beetje drukke dag in de keuken maar ik wil jullie allemaal fijne kerstdagen wensen :*
  donderdag 24 december 2020 @ 15:37:53 #117
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_196925448
Fijne vreetdagen.

Ik heb er zin in.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_196927435
Ik ben zo verwend door mijn moeder en zijn door mij. Allemaal knutsel dingen
Echt alles wat ik wenste
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_196929130
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 17:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik ben zo verwend door mijn moeder en zijn door mij. Allemaal knutsel dingen
Echt alles wat ik wenste
Heerlijk

Hier ook onverwachts kadootjes onder de boom.
Thee, theebekers met zeeuwse tekst (voor ons allebei 1 alvast voor het nieuwe huis).
Nieuwe mixer (eigen belang aldus oma... want dan kan ik vaker cake bakken. _O- )
En voor dochterlief allerhande kerstspulletjes en thee.

En als je dan eigenlijk nergens op rekent... is dat wel echt heel leuk O+
pi_196940949
Leuke cadeaus *O*

Partytent staat weer, eten staat ook klaar. Alleen zelf nog douchen :+

Ergens wel fijn zo'n relaxte kerst, over een paar uur kunnen we de rest van de kerstdagen gewoon weer liggend op de bank door brengen.
pi_196941772
Fijne kerstdagen O+

Hier heeft lief vooral alles klaar gezet dat morgen mee moet.
Straks bij mij even opruimen want alle spullen die mee gingen naar de paar daagjes weg staan nog midden in de kamer...

Vanmiddag bank, kaasje, boek vermoed ik :)

En ergens na het kerstdiner komt dochterlief weer terug. Dat zal wel niet heel vroeg zijn vermoed ik.
Mijn poging om wat langer te slapen werd echter verstoord door iemand die vond dat 6 uur een prima tijd was om eerst uit bed te gaan... en vervolgens gezellig kletsend weer in bed te kruipen :)

Dus rond half 7 aan de koffie denk ik :)

Relaxt wel op zich...

Stiekem eigenlijk wel behoefte aan even alleen thuis als vakantie. Maar dat zit er niet echt in... want moet nog vanalles gedaan worden voor ik 4/1 aan het werk kan -O-

Dus dagje lui in pyama netflixen zie ik nog niet gebeuren.

Maar goed... nieuwe baan is wel fijn toch.
pi_197017168
Zo.. soort van back to normal :)
pi_197017451
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2020 11:47 schreef Uhmmpie het volgende:
Zo.. soort van back to normal :)
Ja he

Toch ook altijd weer fijn
pi_197017523
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2020 11:57 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ja he

Toch ook altijd weer fijn
Ja hoor..
Paar daagjes weg geweest.. heel de week eigenlijk (verantwoord) sociaal geweest ook.

Nu wel toe aan even... rust in de tent.
Blij dat ik nog niet hoef te werken.
Ga zo dekentje pakken want het is beetje fris bij lief in huis. Switch en haakspul erbij.. even niet-sociaal :)
pi_197017589
Hier iemand doodmoe :O
Wel blij. Woensdag en dinsdag thuis lekker rondhangen e! Op oudjaarsdag naar huis en op drie januari weer terug...

Wil daar zoveel mogelijk zijn en dat wordt ook gestimuleerd
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  maandag 28 december 2020 @ 12:10:31 #127
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_197017741
Hier vooral een onder- en overprikkeld gevoel.

Maarrr... 2021 wordt hopelijk beter.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_197019287
Had ik heel december alle spelletjes aanbiedingen van 999games gecheckt... niks van mn gading... of gecombineerd met dingen die ik niet perse wilde hebben.. dus dan toch maar niet gekocht.

Net aanbiedingen bij trekpleister.
50% korting op spelletjes.
Dus nu voor 5¤ lost cities rivals besteld.
En kolonisten van catan - opkomst van de inca’s voor 17¤.
Plus verzendkosten 26¤ armer.

Happy me.
Heb een bon van bol liggen... maar dan was ik hier dus ruim 70¤ armer voor geweest.
Dus toch maar niet de bon ingezet deze keer.

Nu al paar keer gehad dat mijn conclusie is dat bol wel echt aan de prijs is maar dit verschil is wel heel groot.
pi_197019390
Bol is zeker duur :Y maar ik vind het vaak wel makkelijk
Maar als het inderdaad zulke grote verschillen zijn dan koop ik het ook ergens anders
pi_197019519
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2020 13:12 schreef Sarabi het volgende:
Bol is zeker duur :Y maar ik vind het vaak wel makkelijk
Maar als het inderdaad zulke grote verschillen zijn dan koop ik het ook ergens anders
Tegenwoordig steeds vaker bij amazon merk ik hier.

Ondertussen had mijn lief een verzwaringsdeken besteld die net binnen kwam.
En dropte die dus over mij heen in de stoel.
Voorlopig zit ik hier nog wel even O+ _O-
  maandag 28 december 2020 @ 13:53:51 #131
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_197020702
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2020 13:16 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Tegenwoordig steeds vaker bij amazon merk ik hier.

Ondertussen had mijn lief een verzwaringsdeken besteld die net binnen kwam.
En dropte die dus over mij heen in de stoel.
Voorlopig zit ik hier nog wel even O+ _O-
Oh ik ben jaloers. Waarschijnlijk gaat de mama er eentje maken want nogal duur vind ik.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_197021002
quote:
1s.gif Op maandag 28 december 2020 13:53 schreef Pinnenmutske het volgende:

[..]

Oh ik ben jaloers. Waarschijnlijk gaat de mama er eentje maken want nogal duur vind ik.
Nou deze was 44¤ op amazon... want wij vonden ze ook nogal duur. Maar 44¤ is wel te doen.
https://www.amazon.nl/dp/(...)_encoding=UTF8&psc=1
pi_197051065
Nieuwe BuJo is binnen O+ zo'n eerste keer in een nieuw boekje schrijven voelt toch heerlijk
  dinsdag 29 december 2020 @ 11:02:00 #134
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_197051151
Ik hou het op een agenda en kladschriftje.

Fijne dag!
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_197051407
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 10:57 schreef Sarabi het volgende:
Nieuwe BuJo is binnen O+ zo'n eerste keer in een nieuw boekje schrijven voelt toch heerlijk
Ja, dat is fijn! Hier nog geen nieuwe. In 2020 heb ik zo weinig genoteerd dat mijn boekje nog wel een half jaar mee kan.

Wat voor BuJo heb je gekocht?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_197051495
Ik ga zo aan mijn goede voornemens beginnen. :7
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_197051805
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 december 2020 11:12 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Ja, dat is fijn! Hier nog geen nieuwe. In 2020 heb ik zo weinig genoteerd dat mijn boekje nog wel een half jaar mee kan.

Wat voor BuJo heb je gekocht?
2019 en 2020 zaten bij mij bij elkaar :) maar nu dus wel echt vol

Ik gebruik altijd een gestippelde moleskine
pi_197051846
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 december 2020 11:15 schreef Sumppi het volgende:
Ik ga zo aan mijn goede voornemens beginnen. :7
Ik ben benieuwd :)
Ik doe niet echt aan goede voornemens.
pi_197053291
Mijn goede voornemens heb ik al in november gestart (goed voor mezelf zorgen). Dus dat wordt gewoon goede gewoontes doorzetten ;)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_197073139
Mijn goede voornemens hebben ook te maken met het beter/ goed voor mezelf zorgen.

Nu kan ik in elk geval zeggen dat ik begonnen ben met het maken van wandelingen. Eerder vond ik dat stomvervelend, maar sinds dit jaar begin ik er plezier in te krijgen. Vooral door te wandelen in mooie gebieden, met een vriendin of een podcast. App erbij en zien dat ik elke dag wat wandel. Hoe pak jij dat aan, Sarabi?

Ik heb ook voornemens voor 2021 op het gebied van (vrijwilligers)werk, maar dat is nog niet concreet. Nog weer wat meer mijn draai vinden hier in Drenthe.

En zo nog wat.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_197073202
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_197073970
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 22:05 schreef Sumppi het volgende:
Mijn goede voornemens hebben ook te maken met het beter/ goed voor mezelf zorgen.

Nu kan ik in elk geval zeggen dat ik begonnen ben met het maken van wandelingen. Eerder vond ik dat stomvervelend, maar sinds dit jaar begin ik er plezier in te krijgen. Vooral door te wandelen in mooie gebieden, met een vriendin of een podcast. App erbij en zien dat ik elke dag wat wandel. Hoe pak jij dat aan, Sarabi?

Ik heb ook voornemens voor 2021 op het gebied van (vrijwilligers)werk, maar dat is nog niet concreet. Nog weer wat meer mijn draai vinden hier in Drenthe.

En zo nog wat.
/remindervoormezelf morgen hier op reageren :D
pi_197074580
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 22:05 schreef Sumppi het volgende:
Mijn goede voornemens hebben ook te maken met het beter/ goed voor mezelf zorgen.

Nu kan ik in elk geval zeggen dat ik begonnen ben met het maken van wandelingen. Eerder vond ik dat stomvervelend, maar sinds dit jaar begin ik er plezier in te krijgen. Vooral door te wandelen in mooie gebieden, met een vriendin of een podcast. App erbij en zien dat ik elke dag wat wandel. Hoe pak jij dat aan, Sarabi?

Ik heb ook voornemens voor 2021 op het gebied van (vrijwilligers)werk, maar dat is nog niet concreet. Nog weer wat meer mijn draai vinden hier in Drenthe.

En zo nog wat.
Klinkt alsof je heel goed bezig bent! En stiekem al begonnen bent? Jouw wandeltips ga ik overnemen. Ik ben moeilijk mijn huis te schoppen :@
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_197082597
Goedemorgen!

Vandaag weer een dagje thuis. Volgens mij is elke dag een dagje thuis :)
Al heeft hier blijven vandaag ook zo zijn voordelen...
Lastig, maar goed, straks even overleggen
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_197083942
Ennnn lekker thuis

Even bedenken wat ik wil gaan maken en doen
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_197084217
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 22:05 schreef Sumppi het volgende:
Mijn goede voornemens hebben ook te maken met het beter/ goed voor mezelf zorgen.

Nu kan ik in elk geval zeggen dat ik begonnen ben met het maken van wandelingen. Eerder vond ik dat stomvervelend, maar sinds dit jaar begin ik er plezier in te krijgen. Vooral door te wandelen in mooie gebieden, met een vriendin of een podcast. App erbij en zien dat ik elke dag wat wandel. Hoe pak jij dat aan, Sarabi?

Ik heb ook voornemens voor 2021 op het gebied van (vrijwilligers)werk, maar dat is nog niet concreet. Nog weer wat meer mijn draai vinden hier in Drenthe.

En zo nog wat.
Voordeel van vrijwilligerswerk is dat je meteen weer wat mensen leert kennen ook.

Hier ook in december begonnen met wat meer wandelen. Bevalt tot nu toe prima eigenlijk.
Wel doorgaans met zn 2-3en. Nu op zoek naar een ander leuk wandelplekje want strand bij hoek van holland hebben we wel gezien.
En staalduinse bos dat hier vlakbij zit staan mensen elk weekend weer voor in de file dus dat is een stuk minder aantrekkelijk toch.
pi_197084309
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2020 09:31 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Voordeel van vrijwilligerswerk is dat je meteen weer wat mensen leert kennen ook.

Hier ook in december begonnen met wat meer wandelen. Bevalt tot nu toe prima eigenlijk.
Wel doorgaans met zn 2-3en. Nu op zoek naar een ander leuk wandelplekje want strand bij hoek van holland hebben we wel gezien.
En staalduinse bos dat hier vlakbij zit staan mensen elk weekend weer voor in de file dus dat is een stuk minder aantrekkelijk toch.
Ooooh wat woon jij op een heerlijke plek
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_197084375
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 22:05 schreef Sumppi het volgende:
Mijn goede voornemens hebben ook te maken met het beter/ goed voor mezelf zorgen.

Nu kan ik in elk geval zeggen dat ik begonnen ben met het maken van wandelingen. Eerder vond ik dat stomvervelend, maar sinds dit jaar begin ik er plezier in te krijgen. Vooral door te wandelen in mooie gebieden, met een vriendin of een podcast. App erbij en zien dat ik elke dag wat wandel. Hoe pak jij dat aan, Sarabi?

Ik heb ook voornemens voor 2021 op het gebied van (vrijwilligers)werk, maar dat is nog niet concreet. Nog weer wat meer mijn draai vinden hier in Drenthe.

En zo nog wat.
Voor het wandelen heb ik mijn Fitbit, alweer 5 jaar volgens mij.
En die 10k moet gehaald worden per dag :D

Ik hoor nu ook veel mensen over Ommetje app ofzo? Maar daar heb ik geen ervaring mee.

Verder wandel ik vooral samen met mijn man, maar vaak luisteren we dan wel gewoon naar een podcast. We zijn niet (altijd) van het kletsen.
pi_197084444
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2020 09:36 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Ooooh wat woon jij op een heerlijke plek
Nou.. ik woon hartje stad hoor :)
Maar met de auto ben je er relatief snel gelukkig
pi_197084480
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2020 09:38 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Voor het wandelen heb ik mijn Fitbit, alweer 5 jaar volgens mij.
En die 10k moet gehaald worden per dag :D

Ik hoor nu ook veel mensen over Ommetje app ofzo? Maar daar heb ik geen ervaring mee.

Verder wandel ik vooral samen met mijn man, maar vaak luisteren we dan wel gewoon naar een podcast. We zijn niet (altijd) van het kletsen.
Hier ook een smartwatch inderdaad. Altijd leuk om te zien hoeveel je hebt gelopen
Maar geen verplichte 10k hier.

Dochter heeft een soort van fitbit achtig armbandje gekregen omdat ze steeds mijn horloge om wil :)

Maar met al dat thuis werken beweeg je helemaal niks meer... dus we moeten gewoon af en toe echt even de deur uit.
pi_197084556
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2020 09:41 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Nou.. ik woon hartje stad hoor :)
Maar met de auto ben je er relatief snel gelukkig
Klinkt ideaal alsnog ;)

Naja... Hier heb je dat niet ;) en ik ben niet gewend aan auto's. Dus bewonder ik je plekje ;):*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_197084583
Ik heb trouwens een smart-weegschaal. Heel fijn; die geeft ook een seintje als ik te snel ga. Erg blij met dat ding
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_197084611
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2020 09:43 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Hier ook een smartwatch inderdaad. Altijd leuk om te zien hoeveel je hebt gelopen
Maar geen verplichte 10k hier.

Dochter heeft een soort van fitbit achtig armbandje gekregen omdat ze steeds mijn horloge om wil :)

Maar met al dat thuis werken beweeg je helemaal niks meer... dus we moeten gewoon af en toe echt even de deur uit.
Als ik die 10k niet als stok achter de deur heb, dan kom ik niet verder dan 2k. Zelfs 1k lukte me op slechte dagen.
Misschien klinkt het obsessief maar na zo veel jaar is het een gewoonte, net zoals tandenpoetsen.
pi_197084667
Ommetje app heb ik in gebruik. Van die vrolijke neuropsycholoog. Ik vind het fijn als ik niet een bepaald aantal stappen moet, maar een bepaalde tijd (20 minuten minimaal per dag). En het is leuk om te zien welke route ik heb gelopen. De kinderen vinden het grappig dat ik XP verdien en hersenweetjes verzamel. :')

Ik weet niet hoe ver 10k is. Daar kan ik me niet zo goed een voorstelling van maken, waardoor de zin om daar dan mee te werken er niet is.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_197084723
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2020 09:45 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Klinkt ideaal alsnog ;)

Naja... Hier heb je dat niet ;) en ik ben niet gewend aan auto's. Dus bewonder ik je plekje ;):*
Meest ideale vind ik dat ik vlakbij een groot park EN bij een groot winkelcentrum dat eigenlijk alles heeft. Waardoor ik dus eigenlijk heel niet weg hoef hier. Want ik heb ook geen auto :)
pi_197084748
Mijn man haat wandelen en de kinderen lopen mij te langzaam. Thuis luisterde ik graag naar podcasts, maar als iedereen thuis is komt daar niks van. Mooie oplossing voor het in mijn eentje wandelen.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_197084799
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2020 09:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik heb trouwens een smart-weegschaal. Heel fijn; die geeft ook een seintje als ik te snel ga. Erg blij met dat ding
Die heeft mijn lief ook.. dat is leuker dan een gewone weegschaal vind ik inderdaad.
De stand sinds corona... (daarvoor deed ik aan weegschaalweigering..) is nu -4,8.
Eigenlijk nauwelijks iets voor gedaan en minder bewogen dan normaal.
Maar dus wel een redelijk deel van de tijd gegeten volgens het dieet van mijn lief (geen aardappels!) en kennelijk is dat toch zo slecht niet.
En minder gesnoept. Ik eet graag een chippie savonds.. maar om dat nou in je eentje te doen als er iemand naast zit is meestal niet heel aantrekkelijk. Soms een pakje zoute crackers en daar blijft het wel bij.

Dus niet ontevreden hier.
(Zeker als je bedenkt dat exschoonouders er in 3 dagen vakantie een kg weer bijvoerden... )
pi_197084995
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2020 09:50 schreef Sumppi het volgende:
Ommetje app heb ik in gebruik. Van die vrolijke neuropsycholoog. Ik vind het fijn als ik niet een bepaald aantal stappen moet, maar een bepaalde tijd (20 minuten minimaal per dag). En het is leuk om te zien welke route ik heb gelopen. De kinderen vinden het grappig dat ik XP verdien en hersenweetjes verzamel. :')

Ik weet niet hoe ver 10k is. Daar kan ik me niet zo goed een voorstelling van maken, waardoor de zin om daar dan mee te werken er niet is.
Mijn oude werkgever had een team in die app. Maar ik was even niet in de stemming daar aan mee te doen :)
pi_197084996
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2020 09:50 schreef Sumppi het volgende:
Ommetje app heb ik in gebruik. Van die vrolijke neuropsycholoog. Ik vind het fijn als ik niet een bepaald aantal stappen moet, maar een bepaalde tijd (20 minuten minimaal per dag). En het is leuk om te zien welke route ik heb gelopen. De kinderen vinden het grappig dat ik XP verdien en hersenweetjes verzamel. :')

Ik weet niet hoe ver 10k is. Daar kan ik me niet zo goed een voorstelling van maken, waardoor de zin om daar dan mee te werken er niet is.
1,5u wandelen geloof ik. Maar goed je zit de rest van de dag niet stil, je doet altijd al wat in huis.
Echt wandelen doe ik meestal ongeveer een half uur per dag.
pi_197085025
Volgens mij heb ik ook een smart weegschaal maar die kan alleen de gegevens naar mijn mobiel sturen. Geeft verder geen tips.
pi_197085071
Netjes, Uhmmpie. Hier komt er alleen gewicht bij. :@

Maar door de fysio heb ik eindelijk geen pijn meer en dat motiveert om meer te bewegen. Eten passen we in januari weer aan. Gelukkig doet mijn man dan wel mee.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_197085132
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2020 10:07 schreef Sarabi het volgende:

[..]

1,5u wandelen geloof ik. Maar goed je zit de rest van de dag niet stil, je doet altijd al wat in huis.
Echt wandelen doe ik meestal ongeveer een half uur per dag.
Wandel je gewoonlijk direct vanuit huis? Of rijden jullie ergens heen?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_197085454
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2020 10:13 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Wandel je gewoonlijk direct vanuit huis? Of rijden jullie ergens heen?
De laatste tijd meer vanuit huis :)
pi_197085619
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2020 10:11 schreef Sumppi het volgende:
Netjes, Uhmmpie. Hier komt er alleen gewicht bij. :@

Maar door de fysio heb ik eindelijk geen pijn meer en dat motiveert om meer te bewegen. Eten passen we in januari weer aan. Gelukkig doet mijn man dan wel mee.
Mja dat was hier ook steeds het geval :X
Ook geen idee wat precies de reden van omslag is... misschien de nachtschade waar mijn lief allergisch voor is en ik dus ook nog zelden eet.
Maar niet snoepen zal ook schelen... alhoewel ik dus wel heel regelmatig savonds nog een pakje crackers pak.. dus het is ook niet dat ik echt niet snoep ofzo
pi_197085825
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2020 10:30 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

misschien de nachtschade waar mijn lief allergisch voor is en ik dus ook nog zelden eet.

Vond ik ook bijzonder om eergisteren in CUL te lezen :Y

Enige goede voornemen is om niet meer in Dieetclub te posten :D ben toch niet echt bezig met afvallen dus het heeft geen nut.
pi_197088801
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2020 10:38 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Vond ik ook bijzonder om eergisteren in CUL te lezen :Y

Enige goede voornemen is om niet meer in Dieetclub te posten :D ben toch niet echt bezig met afvallen dus het heeft geen nut.
Chips is ook nachtschade _O-
Toevallig gister een zakje meegenomen.. maar tegenwoordig gaan die dus heel lang mee :)

Moet wel de kerstbox die ik van mn moeder kreeg nog leeg eten/drinken. En daar zit werkelijk niks gezonds in geloof ik. Nahja.. kaas :)
Maar ook nootjes, likeur, bier, koekjes, cake, chocolade... O+
pi_197124067
Goedemorgen lieve mensen

Laatste dag van dit jaar *O*
Om acht uur mijn pillen regelen en dan lekker op huis aan!

Zo fijn om even echt alleen te zijn en niet al mijn stappen te hoeven verantwoorden.

Wel spannend. Maar ach, het is mijn thuis. Dus zodra ik er ben is het fijn
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_197150662
De beste wensen voor 2021.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_197150785
Beste wensen ladies en @Faxie :)
pi_197150868
Beste wensen!
pi_197150877
Gelukkig en fijn nieuwjaar gewenst :*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_197151989
Chocoladebroodjes gemaakt en net nog oudejaarsconference terug gekeken. Vond beide eigenlijk niet heel goed...
pi_197152012
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 12:01 schreef Sarabi het volgende:
Chocoladebroodjes gemaakt en net nog oudejaarsconference terug gekeken. Vond beide eigenlijk niet heel goed...
Door alle coronagedoe geen zin gehad om te kijken dit jaar. Gewoon genoten van knutselen ;)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_197152582
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 09:49 schreef Uhmmpie het volgende:
Beste wensen ladies en @:Faxie :)
:D :*
  vrijdag 1 januari 2021 @ 12:45:50 #175
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_197152683
Gelukkig nieuwjaar!
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_197164980
Hč wat een heerlijke start van het nieuwe jaar vandaag. Lekker lummelen en tv kijken en lezen en stemming goed! Morgen nog een dag thuis. Heerlijk
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  zaterdag 2 januari 2021 @ 09:38:03 #177
370431 drakin
vurig typje
pi_197168898
Nog maar 364 dagen over voor creatieve dingen :o

En mijn kitscherige fluffy roze unicorn puzzel is af *O*
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_197186084
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 09:38 schreef drakin het volgende:
Nog maar 364 dagen over voor creatieve dingen :o

En mijn kitscherige fluffy roze unicorn puzzel is af *O*
Lekker bezig

Hier ook mn eerste boek al uit EN mn eerste haakfrutsel af.
Niet dat beiden enorm inspannend was... want het boek was al voor 2/3e uit toen het jaar begon.
Maar uit is uit :)

En mijn monster.. heeft al diverse soortgenootjes in verschillende maten/kleuren en gezichtjes/kapsels.
Al was dit hele dikke wol.. en haakte dat niet enorm fijn eigenlijk dus toch wel even mee bezig geweest.
pi_197186555
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2021 11:19 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Lekker bezig

Hier ook mn eerste boek al uit EN mn eerste haakfrutsel af.
Niet dat beiden enorm inspannend was... want het boek was al voor 2/3e uit toen het jaar begon.
Maar uit is uit :)

En mijn monster.. heeft al diverse soortgenootjes in verschillende maten/kleuren en gezichtjes/kapsels.
Al was dit hele dikke wol.. en haakte dat niet enorm fijn eigenlijk dus toch wel even mee bezig geweest.
[ afbeelding ]
Ik ben verliefd op je monster O+
Wat leuk dat je een hele kudde maakt!
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_197186577
Hier nog niks afgerond. Heb grote projecten liggen. Het lezen schiet wel op bij mij ;)

Hier nog even chillen en dan weer richting het fasehuis... Ik wil met ontslag...
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_197186617
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2021 11:51 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Ik ben verliefd op je monster O+
Wat leuk dat je een hele kudde maakt!
Net voor dochterlief even een foto gemaakt dat hij al wat vriendjes heeft gevonden :)
(Meer kon ik er niet vinden.. maar het is wel een leuk stoer groepje zo O+ )

Het begon niet met kudde-behoefte trouwens hoor. Maar het is een heerlijk tussendoortje dat je natuurlijk net zo kunt uitvoeren als dat je zelf wil. De variaties zijn eindeloos.
pi_197186654
quote:
1s.gif Op zondag 3 januari 2021 11:55 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Net voor dochterlief even een foto gemaakt dat hij al wat vriendjes heeft gevonden :)
(Meer kon ik er niet vinden.. maar het is wel een leuk stoer groepje zo O+ )

Het begon niet met kudde-behoefte trouwens hoor. Maar het is een heerlijk tussendoortje dat je natuurlijk net zo kunt uitvoeren als dat je zelf wil. De variaties zijn eindeloos.
[ afbeelding ]
Aws!

Kudde bedoelde ik niet negatief!
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_197186851
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2021 11:57 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Aws!

Kudde bedoelde ik niet negatief!
Ik ook niet hoor... meer dat ik niet had verwacht ze dusdanig vermakelijk te vinden dat er nu best een aantal door het huis dwaalt :)
pi_197187057
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2021 12:09 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Ik ook niet hoor... meer dat ik niet had verwacht ze dusdanig vermakelijk te vinden dat er nu best een aantal door het huis dwaalt :)
Hahaha heerlijk toch :*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_197187076
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2021 12:24 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Hahaha heerlijk toch :*
Alle verschillende koppies maken het leuk :)

Oh en die sokken zijn eigenlijk hondensokken.
Gup wilde ze testen op de katten maar die vonden dat (natuurlijk) helemaal niks :)
  zondag 3 januari 2021 @ 12:28:56 #186
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_197187097
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2021 11:19 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Lekker bezig

Hier ook mn eerste boek al uit EN mn eerste haakfrutsel af.
Niet dat beiden enorm inspannend was... want het boek was al voor 2/3e uit toen het jaar begon.
Maar uit is uit :)

En mijn monster.. heeft al diverse soortgenootjes in verschillende maten/kleuren en gezichtjes/kapsels.
Al was dit hele dikke wol.. en haakte dat niet enorm fijn eigenlijk dus toch wel even mee bezig geweest.
[ afbeelding ]
Ooohh schattig.

Hier is het vooral rusten want zware dagen.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_197188603
Het is weer terug... Ontslag gaat alleen trager worden dan ik wil...

Naja...het is wat het is!
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  zondag 3 januari 2021 @ 14:15:23 #188
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_197188655
quote:
1s.gif Op zondag 3 januari 2021 11:55 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Net voor dochterlief even een foto gemaakt dat hij al wat vriendjes heeft gevonden :)
(Meer kon ik er niet vinden.. maar het is wel een leuk stoer groepje zo O+ )

Het begon niet met kudde-behoefte trouwens hoor. Maar het is een heerlijk tussendoortje dat je natuurlijk net zo kunt uitvoeren als dat je zelf wil. De variaties zijn eindeloos.
[ afbeelding ]
Geinig!
Ook leuk om restjes op te maken, denk ik :)

quote:
1s.gif Op zondag 3 januari 2021 12:26 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Alle verschillende koppies maken het leuk :)

Oh en die sokken zijn eigenlijk hondensokken.
Gup wilde ze testen op de katten maar die vonden dat (natuurlijk) helemaal niks :)
Mijn oudste kat zou het best vinden, maar bij de jongste durf ik het eens te proberen _O-

quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2021 14:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het is weer terug... Ontslag gaat alleen trager worden dan ik wil...

Naja...het is wat het is!
Gelukkig ben je op een plek waar ze je willen helpen, hoe naar het ook is, natuurlijk!
Zet hem op :*
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_197189190
@Muck; ze vinden alle kleding prima.. maar sokken... daar gingen ze echt heel gek van doen.
Maart ze hebben inmiddels een jas, een trui en mutsen :)
pi_197189314
Grappig Uhmmpie. Je monsters doen me aan Foomp denken. Dat zijn kleine poppetjes die je ook op tig verschillende manieren kunt maken. Een rage in Breda, met zelfs een Foompfestival. :D



In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_197189542
Net door mijn man gemaakte pittige bloemkoolsoep op. :9 Om op te warmen na een lange wandeling door het bos. Even helemaal alleen flink doorstappen doet me echt goed. Als straks de peuter ook naar school mag gaan mijn man en ik samen zulke wandelingen maken 's morgens. Ik heb hem zo gek weten te krijgen. 8-)

Gaat goed met de voornemens.

Dit jaar wil ik ook een trui leren breien van boven naar beneden. Zijn er op creatief gebied specifiek dingen die jullie dit jaar willen leren of maken?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_197190821
Bleh de afgelopen dag (en nacht) ziek geweest. Hoop dat het nu een beetje achter de rug is.
Ik denk dat ik iets verkeerds gegeten heb -O-
pi_197191327
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2021 14:58 schreef Sumppi het volgende:
Grappig Uhmmpie. Je monsters doen me aan Foomp denken. Dat zijn kleine poppetjes die je ook op tig verschillende manieren kunt maken. Een rage in Breda, met zelfs een Foompfestival. :D

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Die zijn ook wel echt supercute inderdaad
pi_197191329
Ai, beterschap.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_197191346
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2021 15:12 schreef Sumppi het volgende:
Net door mijn man gemaakte pittige bloemkoolsoep op. :9 Om op te warmen na een lange wandeling door het bos. Even helemaal alleen flink doorstappen doet me echt goed. Als straks de peuter ook naar school mag gaan mijn man en ik samen zulke wandelingen maken 's morgens. Ik heb hem zo gek weten te krijgen. 8-)

Gaat goed met de voornemens.

Dit jaar wil ik ook een trui leren breien van boven naar beneden. Zijn er op creatief gebied specifiek dingen die jullie dit jaar willen leren of maken?
Eerst mn werk maar eens goed doen :)
En dan zie ik daarna wel hoeveel er nog overblijft.

Net wel tegen vriendin gezegd dat ik wel mee wil naar een beginnersworkshop glaskralen.
Af en toe wat nieuws... is wel zo leuk tenslotte
pi_197202855
Goedemorgen allemaal :)

Ongesteld en humeurig en moet ook nog voor de groep koken en kan niet langs huis daardoor (moet ook de boodschappen doen en daardoor wordt het me teveel). Maar goed :) nait soezen. Ik ga de heule dag filmpjes kijken en haken. Niks nuttigs verder.

En morgen weer naar huis en dan haal ik buiten gewone boodschappen allemaal lekkere dingen; want woensdag ben ik jarig *O* en als een grote kleuter verheug ik me er enorm op. En mijn moeder komt dan een gebakje eten :) Super gezellig
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_197203067
goedemorgen.. hier aan het aftellen naar de nieuwe werkdag.. |zit al braaf in de teamsmeetang.. maar moet nog 2 minuten wachten :)
pi_197203244
Succes vandaag! Spannend Uhmmpie!!
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_197203933
Goeiemorgen!!! En nog een gelukkig nieuwjaar allemaal! *O*

Hier volop aan het 'genieten' :X van de lockdown, met thuisonderwijs enzo. Gelukkig heb ik zelf op maandag mijn parttime dag zodat ik vandaag nog wel mijn kroost op weg kan helpen. Maar oef... zie er zo tegenop |:(
Normaalgesproken zou ik vandaag heerlijk zitten borduren met Netflix, maar dat moet nu maar tot na kinderbedtijd wachten...
pi_197204061
Ik moest al aan je denken. Succes deze weken. :*

Nou, ondanks zeer goede mondhygiëne (aldus de tandarts) moet ik naar de kaakchirurg om wortelpunten te laten verwijderen. Ik heb 1 probleemkies. :( Nu heb ik net gelezen dat ze mijn tandvlees los gaan halen van de kaak. Echt, ik ben niet bang voor de tandarts, maar hier kreeg ik rillingen van. ;(
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_197204068
Eigen risico er direct doorheen. :9 :')
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_197204084
quote:
1s.gif Op maandag 4 januari 2021 09:43 schreef Sumppi het volgende:
Succes vandaag! Spannend Uhmmpie!!
Kop is er af. So far so good
pi_197204109
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2021 11:03 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Kop is er af. So far so good
Yes! Go You!!!!! *O* Zet hem op vandaag :*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_197204133
quote:
1s.gif Op maandag 4 januari 2021 11:01 schreef Sumppi het volgende:
Ik moest al aan je denken. Succes deze weken. :*

Nou, ondanks zeer goede mondhygiëne (aldus de tandarts) moet ik naar de kaakchirurg om wortelpunten te laten verwijderen. Ik heb 1 probleemkies. :( Nu heb ik net gelezen dat ze mijn tandvlees los gaan halen van de kaak. Echt, ik ben niet bang voor de tandarts, maar hier kreeg ik rillingen van. ;(
Ik heb het ook gehad, het klinkt echt enger dan het is.

Tip: eet geen rijst totdat het goed geheeld...

En lief zijn voor jezelf. Maar dat moet je sowieso ;)

Sterkte en zet hem op :*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_197204137
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2021 11:03 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Kop is er af. So far so good
*O*

Lijkt me heel raar om online je nieuwe baan te beginnen. :D
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_197204143
quote:
1s.gif Op maandag 4 januari 2021 11:02 schreef Sumppi het volgende:
Eigen risico er direct doorheen. :9 :')
Ach...ik kost per dag in het fasehuis honderden euro's ;)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_197204152
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2021 11:07 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Ik heb het ook gehad, het klinkt echt enger dan het is.

Tip: eet geen rijst totdat het goed geheeld...

En lief zijn voor jezelf. Maar dat moet je sowieso ;)

Sterkte en zet hem op :*
Oh, dankjewel! Dat werkt wel geruststellend. En goede tip. Ik ben dol op rijst namelijk. :D
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_197204186
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2021 09:28 schreef Uhmmpie het volgende:
goedemorgen.. hier aan het aftellen naar de nieuwe werkdag.. |zit al braaf in de teamsmeetang.. maar moet nog 2 minuten wachten :)
Succes *O*
pi_197204187
quote:
1s.gif Op maandag 4 januari 2021 11:09 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Oh, dankjewel! Dat werkt wel geruststellend. En goede tip. Ik ben dol op rijst namelijk. :D
En ik ben heel kleinzerig eerlijk gezegd, dus misschien helpt dat nog meer
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_197204189
quote:
1s.gif Op maandag 4 januari 2021 11:01 schreef Sumppi het volgende:
Ik moest al aan je denken. Succes deze weken. :*

Nou, ondanks zeer goede mondhygiëne (aldus de tandarts) moet ik naar de kaakchirurg om wortelpunten te laten verwijderen. Ik heb 1 probleemkies. :( Nu heb ik net gelezen dat ze mijn tandvlees los gaan halen van de kaak. Echt, ik ben niet bang voor de tandarts, maar hier kreeg ik rillingen van. ;(
Brrr -O-
Sterkte
pi_197204707
quote:
1s.gif Op maandag 4 januari 2021 11:01 schreef Sumppi het volgende:
Ik moest al aan je denken. Succes deze weken. :*

Nou, ondanks zeer goede mondhygiëne (aldus de tandarts) moet ik naar de kaakchirurg om wortelpunten te laten verwijderen. Ik heb 1 probleemkies. :( Nu heb ik net gelezen dat ze mijn tandvlees los gaan halen van de kaak. Echt, ik ben niet bang voor de tandarts, maar hier kreeg ik rillingen van. ;(
Brr!!! Daar krijg ik ook rillingen van... Sterkte!

Nu ben ik sowieso geen held mbt tandartdingen dus die rillingen komen wel snel hier :p
pi_197204739
quote:
1s.gif Op maandag 4 januari 2021 11:07 schreef Sumppi het volgende:

[..]

*O*

Lijkt me heel raar om online je nieuwe baan te beginnen. :D
is het ook wel.. gelukkig wel al maanden gewend om online te werken
maar het blijft gek..
pi_197204838
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2021 11:54 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

is het ook wel.. gelukkig wel al maanden gewend om online te werken
maar het blijft gek..
Snap ik! Gelukkig weet je wel een beetje hoe je het thuiswerken moet aanvliegen dus
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_197204940
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2021 12:00 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Snap ik! Gelukkig weet je wel een beetje hoe je het thuiswerken moet aanvliegen dus
mja vorige week bij mijn lief even aparte kamer met bureau ingericht... dat scheelt wel
thuis moet het gewoon aan de eetkamertafel...
dochter is bij opa en oma logeren want die had vandaag vrij en morgen natuurlik online les.
het is een beetje schipperen op het moment

maar goed.. ik heb in ieder geval een baan en kan vanuit huis werken.
ik mag niet echt klagen vrees ik.
hoop mensen zullen er jaloers op zijn.
pi_197204986
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2021 12:04 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

mja vorige week bij mijn lief even aparte kamer met bureau ingericht... dat scheelt wel
thuis moet het gewoon aan de eetkamertafel...
dochter is bij opa en oma logeren want die had vandaag vrij en morgen natuurlik online les.
het is een beetje schipperen op het moment

maar goed.. ik heb in ieder geval een baan en kan vanuit huis werken.
ik mag niet echt klagen vrees ik.
hoop mensen zullen er jaloers op zijn.
Oh dat lijkt me wel lastig en afleidend!
En je mag wel klagen! Het is een rare en ingewikkelde situatie. Er zullen altijd mensen te vinden zijn die jaloers zijn op je situatie, betekent niet dat jij je situatie prettig moet vinden!
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  maandag 4 januari 2021 @ 12:15:50 #217
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_197205157
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2021 12:04 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

mja vorige week bij mijn lief even aparte kamer met bureau ingericht... dat scheelt wel
thuis moet het gewoon aan de eetkamertafel...
dochter is bij opa en oma logeren want die had vandaag vrij en morgen natuurlik online les.
het is een beetje schipperen op het moment

maar goed.. ik heb in ieder geval een baan en kan vanuit huis werken.
ik mag niet echt klagen vrees ik.
hoop mensen zullen er jaloers op zijn.
Succes!
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  maandag 4 januari 2021 @ 12:16:30 #218
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_197205166
quote:
1s.gif Op maandag 4 januari 2021 11:01 schreef Sumppi het volgende:
Ik moest al aan je denken. Succes deze weken. :*

Nou, ondanks zeer goede mondhygiëne (aldus de tandarts) moet ik naar de kaakchirurg om wortelpunten te laten verwijderen. Ik heb 1 probleemkies. :( Nu heb ik net gelezen dat ze mijn tandvlees los gaan halen van de kaak. Echt, ik ben niet bang voor de tandarts, maar hier kreeg ik rillingen van. ;(
Hoi, ken je mij nog. :+

Ik heb een paar keer een apexresectie (zo heet het toch?) gehad. Ga je naar het UMCG of een ziekenhuis dichterbij?

Het valt mee, hoor.
The love you take is equal to the love you make.
pi_197205381
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2021 12:07 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Oh dat lijkt me wel lastig en afleidend!
En je mag wel klagen! Het is een rare en ingewikkelde situatie. Er zullen altijd mensen te vinden zijn die jaloers zijn op je situatie, betekent niet dat jij je situatie prettig moet vinden!
Ja klopt natuurlijk.
Maar neemt niet weg dat het een stuk vervelender kan...
pi_197209320
Net de eerste idee voor het etiket gezien *O* moeilijk om een keuze te maken omdat alles gaaf is.
pi_197209328
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2021 12:30 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Ja klopt natuurlijk.
Maar neemt niet weg dat het een stuk vervelender kan...
Dat is waar :*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  maandag 4 januari 2021 @ 21:03:49 #222
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_197214896
Koud vandaag. Gisteren bestelling opgehaald bij de plaatselijke bakker omdat de mama nog in der nest lag hihi.

Aankondiging: DEN BAKKER!! Halfbevroren.

Fijne avond!
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_197219304
Goedemorgen :O
Onderweg naar de brouwerij *O*
pi_197219430
Goedemorgen

Hier een baggere nacht gehad. Zo richting huis
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_197219446
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 07:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen

Hier een baggere nacht gehad. Zo richting huis
Hoop dat het overdag beter gaat dan.

@Barreltje: veel plezier en succes :)
  dinsdag 5 januari 2021 @ 07:48:59 #226
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_197219483
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 07:38 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Hoop dat het overdag beter gaat dan.

@:barreltje: veel plezier en succes :)
Huh :? :+
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_197219497
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 07:48 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Huh :? :+
Sorry.. niet wakker nog :)

@Sarabi: veel succes en plezier :D
pi_197219974
Ik zit nu hardop te lachen _O-
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  dinsdag 5 januari 2021 @ 09:17:56 #229
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_197219998
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 06:53 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen :O
Onderweg naar de brouwerij *O*
Succes!
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_197227043
Poeh... Gruwel heimwee... Straks moet ik terug en ik wil niet nog heel lang opgenomen zijn. Ik hoor thuis thuis en niet in een instelling
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  dinsdag 5 januari 2021 @ 16:27:47 #232
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_197227912
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 15:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
Poeh... Gruwel heimwee... Straks moet ik terug en ik wil niet nog heel lang opgenomen zijn. Ik hoor thuis thuis en niet in een instelling
Krijg je nou ook inzicht in wat er/hoe het mis ging?
The love you take is equal to the love you make.
pi_197228155
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 16:27 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Krijg je nou ook inzicht in wat er/hoe het mis ging?
Ja het is wel duidelijk wat er is gebeurd. Al vind ik dit een beetje schieten met een kanon op een mug. Ik snap waar het mis ging, maar het is voor mij niet helder waarom ze me ineens lieten opnemen uit het niets. Waarom dat moment... Zo out of the blue...
Dus aanleiding is duidelijk... maar echt overdreven reactie erop
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  dinsdag 5 januari 2021 @ 16:48:42 #234
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_197228357
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 16:39 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Ja het is wel duidelijk wat er is gebeurd. Al vind ik dit een beetje schieten met een kanon op een mug. Ik snap waar het mis ging, maar het is voor mij niet helder waarom ze me ineens lieten opnemen uit het niets. Waarom dat moment... Zo out of the blue...
Dus aanleiding is duidelijk... maar echt overdreven reactie erop
Kan het zijn dat je beeld niet helder is? Je hebt wel eens vaker gezegd dat er in slechtere periodes flinke gaten vallen in je herinnering.

Met wat ik op FOK! las voorafgaand aan je opname, was ik niet verbaasd. En dat bedoel ik niet rot.
The love you take is equal to the love you make.
pi_197238682
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 16:48 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Kan het zijn dat je beeld niet helder is? Je hebt wel eens vaker gezegd dat er in slechtere periodes flinke gaten vallen in je herinnering.

Met wat ik op FOK! las voorafgaand aan je opname, was ik niet verbaasd. En dat bedoel ik niet rot.
Ik kan me niks heftigs herinneren. Ja was een beetje gestrest, de hoe en wat weet ik niet meer? Ik weet dat mijn hulpverlener zo maar langskwam en de bom dropte...
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_197238700
Maaaaaaaar eerst goedemorgen!

33 jaartjes oud vanaf vandaag! Volgens mij moeder krijg ik vandaag alles wat je bij een naaimachine nodig hebt en de naaimachine als ik met ontslag ben. Net als elk jaar blij met mijn verjaardag :) Lekker mezelf verwennen, moeder op visite.
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_197238739
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2021 06:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
Maaaaaaaar eerst goedemorgen!

33 jaartjes oud vanaf vandaag! Volgens mij moeder krijg ik vandaag alles wat je bij een naaimachine nodig hebt en de naaimachine als ik met ontslag ben. Net als elk jaar blij met mijn verjaardag :) Lekker mezelf verwennen, moeder op visite.
Gefeliciteerd!! O+
pi_197239116
Gefeliciteerd CotS!! *O* Mooie leeftijd! En toffe cadeaus O+
pi_197239117
c_/

[ Bericht 86% gewijzigd door Shandaly op 06-01-2021 09:31:57 (teveel negativiteit, meer positiviteit nodig!) ]
  woensdag 6 januari 2021 @ 08:34:04 #240
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_197239365
Gefeliciteerd, CotS.
The love you take is equal to the love you make.
  woensdag 6 januari 2021 @ 08:40:23 #241
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_197239421
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2021 06:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
Maaaaaaaar eerst goedemorgen!

33 jaartjes oud vanaf vandaag! Volgens mij moeder krijg ik vandaag alles wat je bij een naaimachine nodig hebt en de naaimachine als ik met ontslag ben. Net als elk jaar blij met mijn verjaardag :) Lekker mezelf verwennen, moeder op visite.
Gefeliciteerd en een dikke knuffel :*
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_197239438
Dank jullie wel dames! Verjaardagen zijn magisch
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_197239484
Gefeliciteerd CotS *O*
  woensdag 6 januari 2021 @ 08:50:53 #244
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_197239538
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2021 06:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
Maaaaaaaar eerst goedemorgen!

33 jaartjes oud vanaf vandaag! Volgens mij moeder krijg ik vandaag alles wat je bij een naaimachine nodig hebt en de naaimachine als ik met ontslag ben. Net als elk jaar blij met mijn verjaardag :) Lekker mezelf verwennen, moeder op visite.
Gefeliciteerd! En mooi cadeau. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_197241120
Dank u dank u!
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_197243704
Van harte gefeliciteerd CotS! *O*

quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 06:53 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen :O
Onderweg naar de brouwerij *O*
Jaaa, jullie zijn weer gestart. *O* Wat vind je het leukst van het hele proces?

quote:
1s.gif Op maandag 4 januari 2021 12:16 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Hoi, ken je mij nog. :+

Ik heb een paar keer een apexresectie (zo heet het toch?) gehad. Ga je naar het UMCG of een ziekenhuis dichterbij?

Het valt mee, hoor.
Dat is ook fijn om te lezen. Had je achteraf last van de zwelling?

Ik hoop dat ik terecht kan dichterbij, maar ik moet even wachten op de brief. Het is inderdaad een apexresectie. Ik was de naam al vergeten, maar nu kon ik afbeeldingen bekijken via google. :9

Woensdagmiddag. Ik heb mijn eigen laptop weer terug. *O* De kinderen hebben ook eigen spullen, maar mijn dochter gebruikt het liefst twee laptops (een voor de video en de ander voor het online werken).
@Shandaly hoe is het gegaan?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  woensdag 6 januari 2021 @ 13:56:29 #247
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_197243893
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2021 13:47 schreef Sumppi het volgende:
Van harte gefeliciteerd CotS! *O*
[..]

Jaaa, jullie zijn weer gestart. *O* Wat vind je het leukst van het hele proces?
[..]

Dat is ook fijn om te lezen. Had je achteraf last van de zwelling?

Ik hoop dat ik terecht kan dichterbij, maar ik moet even wachten op de brief. Het is inderdaad een apexresectie. Ik was de naam al vergeten, maar nu kon ik afbeeldingen bekijken via google. :9

Woensdagmiddag. Ik heb mijn eigen laptop weer terug. *O* De kinderen hebben ook eigen spullen, maar mijn dochter gebruikt het liefst twee laptops (een voor de video en de ander voor het online werken).
@:Shandaly hoe is het gegaan?
Bij de eerste keer had ik een zwak moment net na de verdoving. Ik zei dat ik het gevoel had niet goed adem te kunnen halen. De verpleegkundige zei: ‘dat lijkt misschien zo maar het is niet zo’. En daarna kon ik me wel weer vrij aardig ontspannen en overgeven aan het proces. De ingreep zelf moet je gewoon niet voelen. Als ik maar kan aangeven dat iets wel pijn doet en ze spuiten dan bij, kom ik er wel doorheen.

Ik herinner me geen heftige zwelling, maar ik sluit het niet uit. Pijnstilling wel trouw genomen. Verstandskiezen vond ik erger.

Ben nog een keer teruggegaan voor een tweede ingreep, zelfde kies. Kies (was al een kroon, trouwens) uiteindelijk toch helemaal eruit gegaan, nu implantaat en kroon. Pijnklachten zijn sindsdien wel voor 95% weg.

Ik heb echt veel te lang met bijna voortdurende pijn rondgelopen.
The love you take is equal to the love you make.
  woensdag 6 januari 2021 @ 14:02:29 #248
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_197244043
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2021 13:47 schreef Sumppi het volgende:
Van harte gefeliciteerd CotS! *O*
[..]

Jaaa, jullie zijn weer gestart. *O* Wat vind je het leukst van het hele proces?
[..]

Dat is ook fijn om te lezen. Had je achteraf last van de zwelling?

Ik hoop dat ik terecht kan dichterbij, maar ik moet even wachten op de brief. Het is inderdaad een apexresectie. Ik was de naam al vergeten, maar nu kon ik afbeeldingen bekijken via google. :9

Woensdagmiddag. Ik heb mijn eigen laptop weer terug. *O* De kinderen hebben ook eigen spullen, maar mijn dochter gebruikt het liefst twee laptops (een voor de video en de ander voor het online werken).
@:Shandaly hoe is het gegaan?
Een extra scherm werkt ook gewoon lekker, ben ik helemaal met je dochter eens. :9 Al is een letterlijk extra scherm wel makkelijker dan een extra laptop kapen. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_197244118
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2021 14:02 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Een extra scherm werkt ook gewoon lekker, ben ik helemaal met je dochter eens. :9 Al is een letterlijk extra scherm wel makkelijker dan een extra laptop kapen. :+
hier ook structureel 2 schermen.. hele dag laptopscherm is gewoon niet heel fijntjes.
pi_197244134
quote:
1s.gif Op woensdag 6 januari 2021 13:56 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Bij de eerste keer had ik een zwak moment net na de verdoving. Ik zei dat ik het gevoel had niet goed adem te kunnen halen. De verpleegkundige zei: ‘dat lijkt misschien zo maar het is niet zo’. En daarna kon ik me wel weer vrij aardig ontspannen en overgeven aan het proces. De ingreep zelf moet je gewoon niet voelen. Als ik maar kan aangeven dat iets wel pijn doet en ze spuiten dan bij, kom ik er wel doorheen.

Ik herinner me geen heftige zwelling, maar ik sluit het niet uit. Pijnstilling wel trouw genomen. Verstandskiezen vond ik erger.

Ben nog een keer teruggegaan voor een tweede ingreep, zelfde kies. Kies (was al een kroon, trouwens) uiteindelijk toch helemaal eruit gegaan, nu implantaat en kroon. Pijnklachten zijn sindsdien wel voor 95% weg.

Ik heb echt veel te lang met bijna voortdurende pijn rondgelopen.
De verdoving is net zoals bij het trekken van de verstandskiezen? Een verstandskies heb ik laten trekken, maar dat was gelukkig zo gepiept. Bij jou was dat dan ook een heel gedoe? :X De andere verstandskiezen heb ik nog niet.

Het valt me wel tegen dat bij jou de pijnklachten niet weg zijn gegaan en je nu zelfs nog niet volledig pijnvrij bent. Ik loop er ook al een poos mee. Eerst kreeg ik een vulling, daarna een wortelkanaal behandeling en nu dan dit.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_197244189
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2021 14:02 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Een extra scherm werkt ook gewoon lekker, ben ik helemaal met je dochter eens. :9 Al is een letterlijk extra scherm wel makkelijker dan een extra laptop kapen. :+
Ja, dat is ook prettig. Mijn man heeft drie schermen, waarvan een heel grote. Pas na jouw post bedacht ik me dat ze dat dus waarschijnlijk van hem heeft afgekeken. Voor mij is het wel goed om wat minder achter de laptop te zitten.

En na het nieuws over Static had ik ook even geen zin om over ditjes en datjes te posten. :{
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  woensdag 6 januari 2021 @ 14:20:31 #252
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_197244430
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2021 14:05 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

hier ook structureel 2 schermen.. hele dag laptopscherm is gewoon niet heel fijntjes.
Op het werk zou ik met 3 kunnen werken, maar ik laat er één m'n laptopscherm kopiëren. Dezelfde schermen kijken toch het prettigst en meer dan 2 is toch overkill voor m'n werkzaamheden. :)

quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2021 14:09 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Ja, dat is ook prettig. Mijn man heeft drie schermen, waarvan een heel grote. Pas na jouw post bedacht ik me dat ze dat dus waarschijnlijk van hem heeft afgekeken. Voor mij is het wel goed om wat minder achter de laptop te zitten.

En na het nieuws over Static had ik ook even geen zin om over ditjes en datjes te posten. :{
:D

En snap ik, rotnieuws. ;(
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  woensdag 6 januari 2021 @ 14:30:19 #253
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_197244614
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2021 14:06 schreef Sumppi het volgende:

[..]

De verdoving is net zoals bij het trekken van de verstandskiezen? Een verstandskies heb ik laten trekken, maar dat was gelukkig zo gepiept. Bij jou was dat dan ook een heel gedoe? :X De andere verstandskiezen heb ik nog niet.

Het valt me wel tegen dat bij jou de pijnklachten niet weg zijn gegaan en je nu zelfs nog niet volledig pijnvrij bent. Ik loop er ook al een poos mee. Eerst kreeg ik een vulling, daarna een wortelkanaal behandeling en nu dan dit.
Ik had afgebroken kies, tijdelijke kroon, pijn, provisorische wortelkanaalbehandeling en permanente kroon. Nieuwe tandarts die vond dat de wortelkanaalbehandeling over moest (hoewel ik geen klachten had!) en daarmee begon bij mij de ellende.

De verdoving is mogelijk net wat anders door de plek (meer naar voren) en de aard van de ingreep (ze gaan toch snijden, boren en hechten).

Ik had de tweede keer de professor, die was er ook wel mee begaan. Ik had nog een derde keer kunnen proberen maar ben toen toch voor het implantaat gegaan.

Als ik jou was, zou ik er toch hoopvol instappen. Het is toch niet te zeggen in hoeverre mijn ervaring representatief is. Je mag toch aannemen dat dit in veel gevallen wel tot een pijnvrije uitkomst leidt. Mijn eigen theorie is dat ik een soort pijngeheugen heb op/mbt die plek, dus een soort fantoompijn. Vonden ze op de poli nog best plausibel.


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The love you take is equal to the love you make.
pi_197245093
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2021 14:20 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Op het werk zou ik met 3 kunnen werken, maar ik laat er één m'n laptopscherm kopiëren. Dezelfde schermen kijken toch het prettigst en meer dan 2 is toch overkill voor m'n werkzaamheden. :)
[..]

:D

En snap ik, rotnieuws. ;(
Als ik 2 schermen heb.. zoals op kantoor.
Dan doe ik de laptop dicht en maak van de 2 schermen 1 groot scherm.
Dat is met 1 laptop en 1 scherm minder ideaal.
pi_197245178
@Sumppi poe het leukste....nu weer met een andere/grotere installatie was wel gaaf. Het gevoel er omheen was ook professioneler, bij die ander werden we meer verzorgd. Wel fijn :+ maar het is eigenlijk ook gewoon werk dus dat professionele is wel hoe het hoort.

Wat ik er minder aan vind, is dat ik zo weer terug naar de HA mag. Gisteren mijn hand flink verbrand aan de stoom van de kookketel. Gisteren hebben ze al 2 grote blaren geprikt, die zien er nu goed uit. Maar de blaren die gisteren klein waren, zijn nu huge. Dus weer even naar laten kijken.
Voel me echt zo dom en lullig he -O-
  woensdag 6 januari 2021 @ 15:18:56 #256
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_197245549
Dat is een rottige pijn.
The love you take is equal to the love you make.
pi_197245690
Tweede graads brandwonden? :X Succes bij de huisarts. Hopelijk herstelt het snel en goed.

Het werk doe je daar echt zelf onder begeleiding?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  woensdag 6 januari 2021 @ 15:30:53 #258
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_197245733
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2021 14:58 schreef Sarabi het volgende:
@:Sumppi poe het leukste....nu weer met een andere/grotere installatie was wel gaaf. Het gevoel er omheen was ook professioneler, bij die ander werden we meer verzorgd. Wel fijn :+ maar het is eigenlijk ook gewoon werk dus dat professionele is wel hoe het hoort.

Wat ik er minder aan vind, is dat ik zo weer terug naar de HA mag. Gisteren mijn hand flink verbrand aan de stoom van de kookketel. Gisteren hebben ze al 2 grote blaren geprikt, die zien er nu goed uit. Maar de blaren die gisteren klein waren, zijn nu huge. Dus weer even naar laten kijken.
Voel me echt zo dom en lullig he -O-
Ah crap. -O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  woensdag 6 januari 2021 @ 15:32:30 #259
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_197245761
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2021 14:52 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Als ik 2 schermen heb.. zoals op kantoor.
Dan doe ik de laptop dicht en maak van de 2 schermen 1 groot scherm.
Dat is met 1 laptop en 1 scherm minder ideaal.
Ja, dat als in die eerste situatie heb ik hier ook. :Y Thuis is dat toch wat behelpen met die verschillende schermen naast elkaar.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_197245863
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2021 15:32 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Ja, dat als in die eerste situatie heb ik hier ook. :Y Thuis is dat toch wat behelpen met die verschillende schermen naast elkaar.
mja nieuwe baan is 100% thuis
dus nu mn videocall die al heel de dag loopt op het ene scherm.. en de rest op een ander scherm
  woensdag 6 januari 2021 @ 15:56:34 #261
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_197246092
We hadden weer bericht over een voorstelling die is verplaatst, nu naar eind september. Zou het?

Ik denk dat wij (man en ik) pas in de laatste groep aan de beurt komen voor vaccineren. Tot die tijd zie ik nog niet zoveel veranderen voor ons.
The love you take is equal to the love you make.
pi_197246383
Ik vroeg me al af wat er met die kaarten zou gebeuren. Jullie zouden deze maand gaan, geloof ik? Ik denk dat het wel door zal gaan in september, als ik die routekaart zo bekijk.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_197246507
En jarig en nu al een ontslagdatum
Volgende week donderdag. En vrijdag tot maandagochtend thuis
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  woensdag 6 januari 2021 @ 16:21:24 #264
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_197246532
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2021 16:13 schreef Sumppi het volgende:
Ik vroeg me al af wat er met die kaarten zou gebeuren. Jullie zouden deze maand gaan, geloof ik? Ik denk dat het wel door zal gaan in september, als ik die routekaart zo bekijk.
Spinvis was deze maand, die is ook uitgesteld. Die was dan in principe al wel op een aangepaste publieksgrootte. We hebben nog twee die al een paar keer zijn opgeschoven.
The love you take is equal to the love you make.
pi_197247116
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2021 15:28 schreef Sumppi het volgende:
Tweede graads brandwonden? :X Succes bij de huisarts. Hopelijk herstelt het snel en goed.

Het werk doe je daar echt zelf onder begeleiding?
Alles is weer doorgeprikt. Lucht meteen op :D

De eerste zoveel keer is het onder begeleiding :Y
  woensdag 6 januari 2021 @ 16:59:04 #266
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_197247199
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2021 16:54 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Alles is weer doorgeprikt. Lucht meteen op :D

De eerste zoveel keer is het onder begeleiding :Y
Niet om het een of ander, maar dat mag toch eigenlijk niet kunnen, je zo branden aan die stoom?
The love you take is equal to the love you make.
pi_197247526
quote:
1s.gif Op woensdag 6 januari 2021 16:59 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Niet om het een of ander, maar dat mag toch eigenlijk niet kunnen, je zo branden aan die stoom?
Een ongeluk kan natuurlijk altijd. Ookal gebeurd het in de brouwwereld wel erg vaak, ik ken geen prof brouwer die zich niet verbrand heeft.

Ik was gewoon te snel met hop toevoegen. De eerste 2x die dag gingen wel goed.

[ Bericht 0% gewijzigd door Sarabi op 06-01-2021 17:40:00 ]
  woensdag 6 januari 2021 @ 17:21:38 #268
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_197247603
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2021 17:16 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Een ongeluk kan natuurlijk altijd. Ookal gebeurd het in de bouwwereld wel erg vaak, ik ken geen prof brouwer die zich niet verbrand heeft.

Ik was gewoon te snel met hop toevoegen. De eerste 2x die dag gingen wel goed.
Ah, dus het ie eigenlijk een vuurdoop. En straks een ‘ereteken’. :+

(Bij (ernstig) letsel is het op andere werkvloeren mogelijk een zaak voor de arbeidsinspectie. Ik vraag me af hoe een brouwerij dit soort dingen aanpakt voor gelegenheidsbrouwers.)
The love you take is equal to the love you make.
pi_197261378
Goeiemorgen! c_/
pi_197261383
Hoe gaat het met je hand?
pi_197261995
goedemorgen

dag 4.
nu eindelijk de geplande trainingssessie van dinsdag/woensdag :)
  donderdag 7 januari 2021 @ 10:15:24 #273
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_197262278
Mogguh.

Matig slapen begint nu wel echt vervelend te worden. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_197263613
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 09:18 schreef Shandaly het volgende:
Hoe gaat het met je hand?
Nog niet super, denk dat ik straks weer naar de HA mag. Gisteren ookal weer terug geweest.
pi_197264192
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 11:42 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Nog niet super, denk dat ik straks weer naar de HA mag. Gisteren ookal weer terug geweest.
Brandwonden zijn ook best naar
pi_197266029
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 10:15 schreef IJsdraakje het volgende:
Mogguh.

Matig slapen begint nu wel echt vervelend te worden. :')
Weet je wat de reden is dat je matig slaapt?

Mijn man heeft pas een nieuw kussen in gebruik genomen en opeens slaapt hij weer door. Vandaar mijn vraag. :P

Ik heb gister te lang doorgekeken naar het nieuws uit Amerika. :O En tussen 6 en 7 mist de poes ons zo dat ze sinds kort besluit een klaaglijk concert te geven.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_197266529
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 12:18 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Brandwonden zijn ook best naar
Yep, gelukkig zo goed als geen pijn. Begint wel te jeuken :D
Over een uurtje gaat de HA er weer naar kijken, denk dat er toch weer een paar blaren geprikt moeten worden.
  donderdag 7 januari 2021 @ 15:00:09 #278
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_197267257
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 14:01 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Weet je wat de reden is dat je matig slaapt?

Mijn man heeft pas een nieuw kussen in gebruik genomen en opeens slaapt hij weer door. Vandaar mijn vraag. :P

Ik heb gister te lang doorgekeken naar het nieuws uit Amerika. :O En tussen 6 en 7 mist de poes ons zo dat ze sinds kort besluit een klaaglijk concert te geven.
Nog niet, ik heb er sinds deze week ineens last van. :{

Al denk ik dat het door het gebrek van natuurlijk licht/overvloed aan kunstlicht komt. Vanavond ruim voor ik ga slapen even geen schermpjes voor m'n neus dus. :Y
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En schattig dat poes jullie zo mist, maar zo'n concert is wel wat jammer. :')

quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 14:25 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Yep, gelukkig zo goed als geen pijn. Begint wel te jeuken :D
Over een uurtje gaat de HA er weer naar kijken, denk dat er toch weer een paar blaren geprikt moeten worden.
Oh, dat scheelt al wat. :Y
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_197267471
Hopelijk helpt dat! Op tijd melatonine aanmaken. :z

Mooi nieuws dat je vriend weer werk heeft. *O*
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_197271017
Ik ben vanmiddag lekker aan het breien. Heb zo'n leuk gratis patroon voor een col gevonden en ik had nog een grote bol wol liggen waar ik eerder niets mee wist te maken. *O*

In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_197271092
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 17:56 schreef Sumppi het volgende:
Ik ben vanmiddag lekker aan het breien. Heb zo'n leuk gratis patroon voor een col gevonden en ik had nog een grote bol wol liggen waar ik eerder niets mee wist te maken. *O*

[ afbeelding ]
Mooi O+ goede kleur ook
pi_197271189
Ja, dat vind ik ook. O+ Deze is voor iemand anders, maar ik ga er nog een maken voor mezelf. Zo af en afwisselend, dat zijn leuke projecten.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_197272021
Bedenk me nu dat je niet veel kan met die hand. Is het je dominante hand? Hoe lang verwachten ze dat het herstel duurt?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_197272083
quote:
11s.gif Op donderdag 7 januari 2021 18:57 schreef Sumppi het volgende:
Bedenk me nu dat je niet veel kan met die hand. Is het je dominante hand? Hoe lang verwachten ze dat het herstel duurt?
Gelukkig niet mijn dominante hand, dat zou echt vervelend zijn.

Over 4 weken gaan we bottelen en dan moet ik ook weer sjouwen dus ik vroeg of dat zou lukken. Dat verwachten ze wel, maar niet heel veel eerder.
pi_197272507
Zo.. ik kom weer even aanwaaien...
niet heel gezellig deze week.

Wel begonnen aan de larve van een lieveheersbeestje.. maar echt opschieten doet het niet. Gaar inmiddels.
Nog 1 dagje.. :)

En dan op naar een relaxt weekend.
En vast ook weer wat socialer dan :)
pi_197272537
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 19:02 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Gelukkig niet mijn dominante hand, dat zou echt vervelend zijn.

Over 4 weken gaan we bottelen en dan moet ik ook weer sjouwen dus ik vroeg of dat zou lukken. Dat verwachten ze wel, maar niet heel veel eerder.
Zeker vervelend met de dingen die je leuk vindt om te doen. Hoop voor je man dat je tegen die tijd gewoon mee kunt sjouwen. :+

@Uhmmpie, wat bedoel je met die larve?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_197272581
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 19:27 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Zeker vervelend met de dingen die je leuk vindt om te doen. Hoop voor je man dat je tegen die tijd gewoon mee kunt sjouwen. :+

@:Uhmmpie, wat bedoel je met die larve?
Uit dit boek: Bekijk Kevers, insecten en vlinders op: https://www.bol.com/nl/p/(...)lshare_pdp_iphoneapp

Je maakt dus een larve.. met een ei erbij..
En ene soort van gordel met vleugels
En dan kun je dus alle stadia maken van hetzelfde haaksel. Dn weer uit elkaar halen dus ook :)
pi_197272687


^O^

Ik dacht dat je het over je werk had en vroeg me al af wat je dan deed. :D
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_197273861
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 19:35 schreef Sumppi het volgende:
[ afbeelding ]

^O^

Ik dacht dat je het over je werk had en vroeg me al af wat je dan deed. :D
Haha nou... ik ben straks supervisor op een callcenter.
En had vandaag call center training samen met de agents. Erg leuk :)
En leerzaam wel.. ondanks dat ik dus straks niet zelf aan de telefoon zit.

Niks met lieveheersbeestjes helaas :)
  donderdag 7 januari 2021 @ 23:09:25 #290
370431 drakin
vurig typje
pi_197278120
Voordat het topic vol is, want dit kan niet in een volgend topic

Ik heb deze week nog een kerstslinger gemaakt _O-



Hertjes kwam nu pas binnen
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_197280361
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 23:09 schreef drakin het volgende:
Voordat het topic vol is, want dit kan niet in een volgend topic

Ik heb deze week nog een kerstslinger gemaakt _O-

[ afbeelding ]

Hertjes kwam nu pas binnen
Ze zijn wel heel erg leuk :)

Winterhertjes O+
pi_197280385
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 23:09 schreef drakin het volgende:
Voordat het topic vol is, want dit kan niet in een volgend topic

Ik heb deze week nog een kerstslinger gemaakt _O-

[ afbeelding ]

Hertjes kwam nu pas binnen
Met die hertjes ook gewoon een prachtige winterslinger toch
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_197280390
Tot maandagochtend thuis! Dus drie nachten in mijn eigen bed en me om 10:00 weer melden in het fasehuis. Laatste loodjes (donderdag ontslag)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_197280470
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 07:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
Tot maandagochtend thuis! Dus drie nachten in mijn eigen bed en me om 10:00 weer melden in het fasehuis. Laatste loodjes (donderdag ontslag)
Oh dat valt dus eigenlijk nog wel mee qua dat het extra lang ging duren?

Geniet er van O+
  vrijdag 8 januari 2021 @ 08:35:44 #295
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_197280640
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 23:09 schreef drakin het volgende:
Voordat het topic vol is, want dit kan niet in een volgend topic

Ik heb deze week nog een kerstslinger gemaakt _O-

[ afbeelding ]

Hertjes kwam nu pas binnen
Ach, waarom ook niet?
Gewoon een euh, winterslinger joh (a)
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
  vrijdag 8 januari 2021 @ 08:42:24 #296
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_197280696
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 15:10 schreef Sumppi het volgende:
Hopelijk helpt dat! Op tijd melatonine aanmaken. :z

Mooi nieuws dat je vriend weer werk heeft. *O*
Het werkte *O* Uiteindelijk mezelf rond tien uur naar bed geschopt met m'n boek en nog een uurtje gelezen in gedimd licht tot vriend naar bed kwam. Slapen. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_197280922
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 08:06 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Oh dat valt dus eigenlijk nog wel mee qua dat het extra lang ging duren?

Geniet er van O+
Ja... Het was een vpk die me niet goed kende en zijn mening verkondigde. Met de beste bedoelingen. Alleen de vpk die me wel kennen vonden donderdag een mooie dag
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_197280926
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 08:42 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Het werkte *O* Uiteindelijk mezelf rond tien uur naar bed geschopt met m'n boek en nog een uurtje gelezen in gedimd licht tot vriend naar bed kwam. Slapen. O+
Wat heerlijk!!!
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_197281557
Goedemorgen *O*
Wat fijn nieuws CotS!
En ijs heeft lekker geslapen *O*
pi_197283521
Zo lekker een cake met boerenjongens gebakken. Plakje voor mij. Plakje voor mijn twee portiek genoten en de rest de vriezer in
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  vrijdag 8 januari 2021 @ 12:19:48 #301
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_197283556
Cake. :9
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')