SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Meh.. voel me niet lekker en beetie verdrietig. Ik dacht hier gaat het vast weer over eten of gerries dus kan ik even m'n gedachten verzettenquote:
k heb net een gerrie gedaan maar niet zo indrukkend dat ik em moest delen eigenlijk...:Pquote:Op zaterdag 19 december 2020 18:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Meh.. voel me niet lekker en beetie verdrietig. Ik dacht hier gaat het vast weer over eten of gerries dus kan ik even m'n gedachten verzetten
4 jan is de planning voor inwerkenquote:Op zaterdag 19 december 2020 18:24 schreef kwiwi het volgende:
W
[..]
Wanneer begint je nieuwe baan trouwens?
quote:Op zaterdag 19 december 2020 18:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
k heb net een gerrie gedaan maar niet zo indrukkend dat ik em moest delen eigenlijk...:P
wil je er over praten?
quote:Op zaterdag 19 december 2020 18:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
Bruiloft van m'n broer was vandaag en zat de hele dag op foto's te wachten maar niemand uit de familie heeft me een beetje op de hoogte gehouden
Ah mooi, kun je lekker nog even van 2 weken 'vakantie' genietenquote:Op zaterdag 19 december 2020 18:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
4 jan is de planning voor inwerken
Nee niet echtquote:Op zaterdag 19 december 2020 18:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ah mooi, kun je lekker nog even van 2 weken 'vakantie' genietenNog plannen?
quote:Op zaterdag 19 december 2020 18:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
Bruiloft van m'n broer was vandaag en zat de hele dag op foto's te wachten maar niemand uit de familie heeft me een beetje op de hoogte gehouden
Nee, wilde even een paar min met het bruidspaar videobellen maar ze zeiden vorige week al dat ze daar geen tijd voor hadden.. dus voel me een beetje buitengesloten. Maar ja. Morgen ben ik het vast weer vergetenquote:Op zaterdag 19 december 2020 18:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
oh wat jammer. Heb je al iemand van de fam gesproken?
Maar het is toch je broer?quote:Op zaterdag 19 december 2020 18:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, wilde even een paar min met het bruidspaar videobellen maar ze zeiden vorige week al dat ze daar geen tijd voor hadden.. dus voel me een beetje buitengesloten. Maar ja. Morgen ben ik het vast weer vergeten
Is het ook administratie? Want als ze online wel verkopen dan kunnen ze je daar wellicht goed voor gebruiken.quote:Op zaterdag 19 december 2020 18:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee niet echtGang maar schilderen en zo
![]()
ja ben echt benieuwd. Wel blij dat k weer onder de mensen ben ook. Maar de winkel is nog een tijdje dicht dus hoop dat ze niet toch nog beslissen dat ik niet nodig ben.
ja ze doen geen online verkoop :p Maar ja ze wisten woensdag natuurlijk al dat ze zo lang dicht moetenquote:Op zaterdag 19 december 2020 18:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is het ook administratie? Want als ze online wel verkopen dan kunnen ze je daar wellicht goed voor gebruiken.
Ja verder juist heel goed contact, we hebben alleen elkaar eigenlijk als familie (broer, zus en ik) en zijn vrij close, dus beetje vreemd.quote:Op zaterdag 19 december 2020 18:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Maar het is toch je broer?![]()
Verder wel goed contact?
Vind zeggen dat je geen tijd hebt wel wat vreemd eigenlijk? Stuur je ze nog een berichtje?quote:Op zaterdag 19 december 2020 18:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja verder juist heel goed contact, we hebben alleen elkaar eigenlijk als familie (broer, zus en ik) en zijn vrij close, dus beetje vreemd.
Ja inderdaad. Wel ideaal om ingewerkt te worden op een rustig momentquote:Op zaterdag 19 december 2020 18:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ze doen geen online verkoop :p Maar ja ze wisten woensdag natuurlijk al dat ze zo lang dicht moeten
Ja had al berichtje gestuurd. Ach ja, ik spreek ze dan van de week wel.quote:Op zaterdag 19 december 2020 18:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Vind zeggen dat je geen tijd hebt wel wat vreemd eigenlijk? Stuur je ze nog een berichtje?
Lijkt me wel een leuke zaak voor online verkoop. zeggen dat een bank 2000 euro kost en dan online afdingen om op 300 euro uit te komen.quote:Op zaterdag 19 december 2020 18:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ze doen geen online verkoop :p Maar ja ze wisten woensdag natuurlijk al dat ze zo lang dicht moeten
Ja iddquote:Op zaterdag 19 december 2020 18:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja had al berichtje gestuurd. Ach ja, ik spreek ze dan van de week wel.
quote:Op zaterdag 19 december 2020 18:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lijkt me wel een leuke zaak voor online verkoop. zeggen dat een bank 2000 euro kost en dan online afdingen om op 300 euro uit te komen.
Of gewoon hoogste bieder veilingquote:Op zaterdag 19 december 2020 18:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lijkt me wel een leuke zaak voor online verkoop. zeggen dat een bank 2000 euro kost en dan online afdingen om op 300 euro uit te komen.
via fb messengerquote:Op zaterdag 19 december 2020 18:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jawel, en hij moest weer pwompwoensoep natuurlijkquote:Op zaterdag 19 december 2020 18:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja iddNou ja wat jammer allemaal.
Geen gargamel dit weekend?
typisch.quote:Op zaterdag 19 december 2020 18:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jawel, en hij moest weer pwompwoensoep natuurlijkBen blij als die dingen niet meer te koop zijn op een gegeven moment
Nee met kerst één avond kippenpasteitjes (mijn favoriete etenquote:Op zaterdag 19 december 2020 18:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
typisch.
Gaan jullie dat met kerst ook eten?
Ja 24ste bij de zus van stiefmonster, die komt nietquote:Op zaterdag 19 december 2020 18:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee met kerst één avond kippenpasteitjes (mijn favoriete eten) en één avond zijn favoriete eten (met gehakt gevulde zuurkoolbladen).
Krijg jij nog bezoek met kerst of ging je naar je tante?
quote:Op zaterdag 19 december 2020 18:42 schreef kwiwi het volgende:
KLB / Beste smoes voor NS vertraging ooit
altijd leuk, topics waarin de ex van TS komt posten
Hmm ja wij zijn ook uitgenodigd bij de beste vriendin van gergi, maar die nodigt ook weer een aantal andere mensen uit (hoeveel was nog niet bekend) dus weet niet of ik ga.quote:Op zaterdag 19 december 2020 18:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja 24ste bij de zus van stiefmonster, die komt niet
1e kerstdag tante en dan 2e kerstdag bij nicht maar daar komen ook weer andere mensen dus misschien dat ik die cancel vanwege covids
Tis lastig he. je hebt er toch wel zin in maar er hoeft er maar 1 bij te zitten en je bent misschien het haasje.quote:Op zaterdag 19 december 2020 18:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hmm ja wij zijn ook uitgenodigd bij de beste vriendin van gergi, maar die nodigt ook weer een aantal andere mensen uit (hoeveel was nog niet bekend) dus weet niet of ik ga.
En je bent verkouden zei jequote:Op zaterdag 19 december 2020 18:48 schreef bitterbal het volgende:
Net zoals bnij mijn sollicitatie zaten we ook te dicht bij elkaar. En eigenlijk had ik er iets van moeten zeggen maar ja je wil die baanKan zo maar raak zijn
Popcorn topicquote:Op zaterdag 19 december 2020 18:42 schreef kwiwi het volgende:
KLB / Beste smoes voor NS vertraging ooit
altijd leuk, topics waarin de ex van TS komt posten
Ja en dan zit je de rest van je vakantie in quarantainequote:Op zaterdag 19 december 2020 18:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Tis lastig he. je hebt er toch wel zin in maar er hoeft er maar 1 bij te zitten en je bent misschien het haasje.
Nou ja of je steekt iemand aan die echt ziek wordt ofzo.quote:Op zaterdag 19 december 2020 18:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja en dan zit je de rest van je vakantie in quarantaine
quote:Op zaterdag 19 december 2020 18:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hmm ja wij zijn ook uitgenodigd bij de beste vriendin van gergi, maar die nodigt ook weer een aantal andere mensen uit (hoeveel was nog niet bekend) dus weet niet of ik ga.
Cobit?quote:Op zaterdag 19 december 2020 18:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja. '
nu ben ik wel vaker verkouden maar heb een gevoel in mijn keel die ik niet vaak heb
Ja precies. Nou ja ik zou sowieso niet gaan als ik nog verkouden ben. Maar je weet het inderdaad nooit en bij zo'n etentje zit je toch dicht op elkaar een paar uur.quote:Op zaterdag 19 december 2020 18:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou ja of je steekt iemand aan die echt ziek wordt ofzo.
of je hebt zelf helemaal niks door. kan ook nog
Ik zou niet gaan. Niet in deze tijdquote:Op zaterdag 19 december 2020 18:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja precies. Nou ja ik zou sowieso niet gaan als ik nog verkouden ben. Maar je weet het inderdaad nooit en bij zo'n etentje zit je toch dicht op elkaar een paar uur.
O ik zat laatst bij m'n ouders aan het andere uiteinde van de tafel met het tussenschot ertussenquote:Op zaterdag 19 december 2020 18:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja precies. Nou ja ik zou sowieso niet gaan als ik nog verkouden ben. Maar je weet het inderdaad nooit en bij zo'n etentje zit je toch dicht op elkaar een paar uur.
Doorzichtig of hout?quote:Op zaterdag 19 december 2020 18:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O ik zat laatst bij m'n ouders aan het andere uiteinde van de tafel met het tussenschot ertussen
kijk het ff 2 dagen nog aanquote:Op zaterdag 19 december 2020 18:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ga je je weer laten testen?
Ja nou vind ik wel zo verstandig. Maar dat verwacht ik bij dit etentje niet.. Hoe meer ik erover nadenk hoe minder ik wil gaan.quote:Op zaterdag 19 december 2020 18:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O ik zat laatst bij m'n ouders aan het andere uiteinde van de tafel met het tussenschot ertussen
Bij een vriend laatst ook, hij had een tafel voor zes (of acht dan) personen, allebei aan een uiteinde. Je loopt een beetje naar elkaar te schreeuwen alleen.quote:Op zaterdag 19 december 2020 18:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja nou vind ik wel zo verstandig. Maar dat verwacht ik bij dit etentje niet.. Hoe meer ik erover nadenk hoe minder ik wil gaan.
quote:Op zaterdag 19 december 2020 18:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dus je kon elkaar alleen horen maar niet zien?
Nee niet zo'n tussenschotquote:Op zaterdag 19 december 2020 18:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dus je kon elkaar alleen horen maar niet zien?
oh horizontaal bedoel je?quote:Op zaterdag 19 december 2020 18:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee niet zo'n tussenschotzo'n verlengstuk
Oh zoquote:Op zaterdag 19 december 2020 18:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Aah.quote:Op zaterdag 19 december 2020 18:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ik ook, dacht iets van plastic eerstquote:Op zaterdag 19 december 2020 18:57 schreef bitterbal het volgende:
ik dacht ook zon rechtopstaand schot
Gewoon alleen nog FOK!-diners doen.quote:Op zaterdag 19 december 2020 18:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Diners zonder plexiglas tussen mensen is zo 2019.
”Gezocht: vriendin voor diners met tussenschot. Als je raar doet wordt het een nekschot.”quote:Op zaterdag 19 december 2020 19:00 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb trouwens nog niks van die ene vriendin vernomen dus ik heb een vacature.
reageert ze normaal sneller?quote:Op zaterdag 19 december 2020 19:00 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb trouwens nog niks van die ene vriendin vernomen dus ik heb een vacature.
Succesquote:Op zaterdag 19 december 2020 19:04 schreef Budapestenaar het volgende:
Zo nog even een poging tot boodschappen doen. Vanmiddag stond er een lange rij bij de AH
Wat ga je eten met kerst?quote:Op zaterdag 19 december 2020 19:04 schreef Budapestenaar het volgende:
Zo nog even een poging tot boodschappen doen. Vanmiddag stond er een lange rij bij de AH
Jammer. Kaartje is al wat dagen terug toch?quote:Op zaterdag 19 december 2020 19:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ik ben degene die traag reageert.
Is een familietraditie denk ik.
Je krijgt hooikoorts van hyacinten?quote:Op zaterdag 19 december 2020 19:07 schreef FranticDJ het volgende:
Alleen m'n ma had hyacinten staan.. En daar ga ik een partij slecht opDus maar wat vroeger dan geplanned naar huis.
ik krijg er allergische reacties van jaquote:Op zaterdag 19 december 2020 19:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je krijgt hooikoorts van hyacinten?
Ja een week. Er komt nog een kerstkaart achteraan maar als ik er geen terugkrijg is het klaar denk ik, want ze is meestal wel van de kerstkaarten. Beetje kleinzielig maar goed. Doei.quote:Op zaterdag 19 december 2020 19:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Jammer. Kaartje is al wat dagen terug toch?
Hoe uit zich dat? Alleen van de aanwezigheid van die dingen? Je hebt er toch niet aan zitten knagen?quote:Op zaterdag 19 december 2020 19:08 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik krijg er allergische reacties van ja
Die gekleurde stinken. Ik koop meestal witte of lichtroze. Zeker geen paarse.quote:Op zaterdag 19 december 2020 19:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je krijgt hooikoorts van hyacinten?
Aanwezigheid van die dingen is voldoende ja.quote:Op zaterdag 19 december 2020 19:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoe uit zich dat? Alleen van de aanwezigheid van die dingen? Je hebt er toch niet aan zitten knagen?
Maakt voor mij niet uit, ik ga slecht op elke kleurquote:Op zaterdag 19 december 2020 19:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die gekleurde stinken. Ik koop meestal witte of lichtroze. Zeker geen paarse.
Komt misschien nog. Maar ja klonk alsof jullie niet echt paste ook qua karakters?quote:Op zaterdag 19 december 2020 19:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja een week. Er komt nog een kerstkaart achteraan maar als ik er geen terugkrijg is het klaar denk ik, want ze is meestal wel van de kerstkaarten. Beetje kleinzielig maar goed. Doei.
quote:Op zaterdag 19 december 2020 19:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Aanwezigheid van die dingen is voldoende ja.
Tranende ogen jeukende ogen, niezen, benauwd.
In veel ziekenhuizen zijn ze er ook niet blij mee als je er mee af komt als 'cadeau voor de zieke'.quote:
quote:Op zaterdag 19 december 2020 19:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Aanwezigheid van die dingen is voldoende ja.
Tranende ogen jeukende ogen, niezen, benauwd.
Op de longafdeling zijn bloemen sowieso verbodenquote:Op zaterdag 19 december 2020 19:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
In veel ziekenhuizen zijn ze er ook niet blij mee als je er mee af komt als 'cadeau voor de zieke'.
In Zweden is het zelfs verboten.
Tegen die hyacinten niet nee. Met lelies is 't beetje Russische roulette of ze wel of niet helpen.quote:Op zaterdag 19 december 2020 19:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]Wat irritant. En allergietabletten ofzo helpen niet?
Nee dat is dus bijna 20 jaar goed gegaan. Denk dat we allebei veranderd zijn de afgelopen paar jaar.quote:Op zaterdag 19 december 2020 19:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Komt misschien nog. Maar ja klonk alsof jullie niet echt paste ook qua karakters?
Ik neem het sowieso nooit mee naar het ziekenhuis. Had bij m'n moeder toen zo'n vrolijke stoffen bloem met een smileyface neergezet op de kamerquote:Op zaterdag 19 december 2020 19:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Op de longafdeling zijn bloemen sowieso verboden
Ik ga maandag aan The Crown beginnen. Gergi moet nog 3 dagen werken dus kan ik mooi 3 dagen netflix bingenquote:Op zaterdag 19 december 2020 19:13 schreef Budapestenaar het volgende:
Ben een beetje The Walking Dead aan het bingen.
Maar na zombieaanval 3935 begint het wel een tikje eentonig te worden
Ik had m'n oma wel narcisjes gegeven toen ze in het ziekenhuis lag. Maar volgens mij heeft ze die niet meer op zien komen.quote:Op zaterdag 19 december 2020 19:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik neem het sowieso nooit mee naar het ziekenhuis. Had bij m'n moeder toen zo'n vrolijke stoffen bloem met een smileyface neergezet op de kamer
Klopt.quote:Op zaterdag 19 december 2020 19:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Op de longafdeling zijn bloemen sowieso verboden
Aaawquote:Op zaterdag 19 december 2020 19:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik neem het sowieso nooit mee naar het ziekenhuis. Had bij m'n moeder toen zo'n vrolijke stoffen bloem met een smileyface neergezet op de kamer
quote:Op zaterdag 19 december 2020 19:14 schreef bitterbal het volgende:
30 MINUTEN GELEDEN
Heel Nederland is nu risiconiveau 'zeer ernstig'
In heel Nederland geldt nu het risiconiveau 'zeer ernstig', blijkt uit het corona-dashboard van de Rijksoverheid. Vanwege de stijging van het aantal coronabesmettingen geldt nu ook in veiligheidsregio's Zeeland, Friesland, Groningen en Drenthe niveau 4.
Voor die vier regio's gold nog risiconiveau 'ernstig'. Een regio gaat over van 'ernstig' naar 'zeer ernstig' als er meer dan een week meer dan 250 positieve testuitslagen per 100.000 inwoners zijn.
In Zeeland werd een recordaantal van 234 besmettingen gemeld, schrijft Omroep Zeeland. En in Friesland naderde het aantal besmettingen een recordhoogte, volgens Omroep Fryslân, met 288 nieuwe gevallen.
[ afbeelding ]
Heerlijkquote:Op zaterdag 19 december 2020 19:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ga maandag aan The Crown beginnen. Gergi moet nog 3 dagen werken dus kan ik mooi 3 dagen netflix bingen![]()
Seizoen 1quote:Op zaterdag 19 december 2020 19:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
HeerlijkBegin je bij seizoen 1 of alleen het nieuwe seizoen?
Die wil ik wel zien maar weet niet waar?quote:Op zaterdag 19 december 2020 19:16 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan geen series bingen. Ben al drie weken met The Handmaids Tale bezig en ben net met seizoen drie begonnen.
Ik kijk op Ziggo on demand.quote:Op zaterdag 19 december 2020 19:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die wil ik wel zien maar weet niet waar?
quote:Op zaterdag 19 december 2020 19:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die wil ik wel zien maar weet niet waar?
Ik kan juist geen losse afleveringen meer kijken, ben veel te gewend geraakt aan hele seizoenen in één keer kijken.quote:Op zaterdag 19 december 2020 19:16 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan geen series bingen. Ben al drie weken met The Handmaids Tale bezig en ben net met seizoen drie begonnen.
quote:Op zaterdag 19 december 2020 19:14 schreef bitterbal het volgende:
30 MINUTEN GELEDEN
Heel Nederland is nu risiconiveau 'zeer ernstig'
In heel Nederland geldt nu het risiconiveau 'zeer ernstig', blijkt uit het corona-dashboard van de Rijksoverheid. Vanwege de stijging van het aantal coronabesmettingen geldt nu ook in veiligheidsregio's Zeeland, Friesland, Groningen en Drenthe niveau 4.
Voor die vier regio's gold nog risiconiveau 'ernstig'. Een regio gaat over van 'ernstig' naar 'zeer ernstig' als er meer dan een week meer dan 250 positieve testuitslagen per 100.000 inwoners zijn.
In Zeeland werd een recordaantal van 234 besmettingen gemeld, schrijft Omroep Zeeland. En in Friesland naderde het aantal besmettingen een recordhoogte, volgens Omroep Fryslân, met 288 nieuwe gevallen.
[ afbeelding ]
Met Star Trek vind ik het stiekem wel fijn dat er maar één aflevering per week verschijnt.quote:Op zaterdag 19 december 2020 19:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik kan juist geen losse afleveringen meer kijken, ben veel te gewend geraakt aan hele seizoenen in één keer kijken.
Ik wacht bij zulke series tot een heel seizoen erop staatquote:Op zaterdag 19 december 2020 19:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Met Star Trek vind ik het stiekem wel fijn dat er maar één aflevering per week verschijnt.
Zolang kan ik niet wachtenquote:Op zaterdag 19 december 2020 19:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik wacht bij zulke series tot een heel seizoen erop staat
Kan het schelen, beetje leven toch?quote:Op zaterdag 19 december 2020 18:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 19 december 2020 19:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Kan het schelen, beetje leven toch?
En als je COVID hebt gehad dan draag je toch weer een beetje bij aan de groepsimmuniteit.
Wie bang leeft gaat bang dood.
Belachelijk wel.quote:Op zaterdag 19 december 2020 19:29 schreef UitStraling het volgende:
In Engeland nemen ze ook geen halve maatregelen;
There will be no Christmas bubbles for anyone, which means millions of people will have to cancel plans to visit friends and family over the festive period. Indoor socialising with people not in your direct household is completely banned.
One person from one household will be allowed to meet one person from another household in a public, outdoor space. This means a maximum of two people can meet up, although there is an exception for those with young children, or those with severe disabilities who are dependent on round the clock care.
quote:,,Maar we hebben dit jaar ook zoveel verdriet gezien, vooral bij de patiënten. Bij onze zorginstelling is niemand aan het virus zelf overleden, maar wel aan eenzaamheid door het virus.”
Meh, door het jaar heen ben ik er niet zo bang voor, maar om nou een kerstdiner te hebben met mensen die ik verder niet ken en daardoor wellicht de rest van de vakantie in quarantaine te moeten..quote:Op zaterdag 19 december 2020 19:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Kan het schelen, beetje leven toch?
En als je COVID hebt gehad dan draag je toch weer een beetje bij aan de groepsimmuniteit.
Wie bang leeft gaat bang dood.
Die arme oudjes die maandenlang op hun kamertje zitten, tja ik heb eigenlijk tot nu toe weinig gemerkt van het corona virusquote:Op zaterdag 19 december 2020 19:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Belachelijk wel.
Las net ook dit, die vrouw maakt dit mee:
https://www.ad.nl/binnenl(...)l-verdriet~ae6b2d37/
[..]
Ja die zien een gemuteerd virus ontstaan, besmetting gaat daar veel en veel sneller maar nog geen virus dat een andere leeftijd aanvalt, daar wachten ze al een tijdje op maar dat is nu nog niet het geval.quote:Op zaterdag 19 december 2020 19:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Belachelijk wel.
Las net ook dit, die vrouw maakt dit mee:
https://www.ad.nl/binnenl(...)l-verdriet~ae6b2d37/
[..]
Bufiequote:
Rom ?quote:Op zaterdag 19 december 2020 19:41 schreef Lospedrosa het volgende:
Zeg nou ff wat tegen elkaar ipv zwaaien.
Maar ja, dan kun je als overheid in ieder geval zeggen dat ze niet aan corona overleden zijn..quote:Op zaterdag 19 december 2020 19:41 schreef crv het volgende:
Hoor net van engeland, schotland en wales dat ie ook op slot gaan om de ouwetjes te beschermen
Zal je zien dat ze weer met bosjes gaan in eenzaamheid zonder dat ze hun familie hebben gezien en dus komende kerst niet halen
Lekkerquote:
Knettersuiker.. is dat zoiets als wat vroeger in die knetterijsjes zat?quote:Op zaterdag 19 december 2020 20:00 schreef Muck het volgende:
[..]
Lekker![]()
Ik heb voor de neefjes vanmiddag kerstkransjes met knettersuiker erop meegenomen
quote:Op zaterdag 19 december 2020 20:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Knettersuiker.. is dat zoiets als wat vroeger in die knetterijsjes zat?
Dat jaquote:Op zaterdag 19 december 2020 20:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
quote:
Wat zijn knetterijsjes?quote:Op zaterdag 19 december 2020 20:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 19 december 2020 21:01 schreef mschol het volgende:
[..]
klinkt als koud vuurwerk in je mond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Kom maar bossiequote:
Ik heb soep op.quote:Op zaterdag 19 december 2020 21:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
krijg je van teveel suikers
Nee, laat maar. Heb net een zakje tijgernootjes opengetrokken.quote:Op zaterdag 19 december 2020 21:42 schreef Muck het volgende:
[..]
Kom maar bossie![]()
Knetterkoekje erbij?
BIBABALLIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:
BOSSEPOSSSSSSSSquote:Op zaterdag 19 december 2020 21:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
BIBABALLIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Ik hoorde zojuist op de radio dat Badr zo in actie komt, ga je dat volgen??quote:
nee moet je betalen:Pquote:Op zaterdag 19 december 2020 22:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik hoorde zojuist op de radio dat Badr zo in actie komt, ga je dat volgen??
Als dat zo is, dan gaat 't 'm tegen Rico ook nooit meer wordenquote:Op zaterdag 19 december 2020 22:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee moet je betalen:P
kijken of die er weer uitvliegt met een blessure :p
Ik hoop het.quote:Op zaterdag 19 december 2020 22:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee moet je betalen:P
kijken of die er weer uitvliegt met een blessure :p
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Denk dat Badr zijn tijd heeft gehad. Maar weet er verder niets vanaf.quote:Op zaterdag 19 december 2020 22:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Als dat zo is, dan gaat 't 'm tegen Rico ook nooit meer worden
quote:Op zaterdag 19 december 2020 22:08 schreef bitterbal het volgende:
Hij had een grote mond. Hij zei dat je geen tijd had om naar het toilet te gaan want zo snel zou hij zijn tegenstander KO slaan
Net als Mike Tysonquote:Op zaterdag 19 december 2020 22:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk dat Badr zijn tijd heeft gehad. Maar weet er verder niets vanaf.
BIERTJUUUU?quote:
Gaat ie oortjes happen dan ?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Oh hij is pas 54, dacht eigenlijk al dat hij in de zestig was. Lijkt ook al een eeuwigheid geleden dat hij dat oortje op at.quote:Op zaterdag 19 december 2020 22:11 schreef FranticDJ het volgende:
oh dik twee weken geleden al..
https://www.rtlnieuws.nl/(...)den-roy-jones-boksen
quote:Op zaterdag 19 december 2020 22:13 schreef crv het volgende:
[..]
Gaat ie oortjes happen dan ?Dat was Tyson jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
yupquote:Op zaterdag 19 december 2020 22:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Oh hij is pas 54, dacht eigenlijk al dat hij in de zestig was. Lijkt ook al een eeuwigheid geleden dat hij dat oortje op at.
jepsquote:Op zaterdag 19 december 2020 22:45 schreef Lospedrosa het volgende:
Jongons jullie moeten zo naar bed.
quote:Op zaterdag 19 december 2020 22:45 schreef Lospedrosa het volgende:
quote:Op zaterdag 19 december 2020 22:45 schreef Lospedrosa het volgende:
Helft van de tijd moet hij zeepjes oprapen in de gevangenis of zit aan de drugs. Dat is op dit niveau niet zo handig. Nu ook na 2 rondes weer klaar, had na ronde 2 echt de beste papieren, maar druipt weer af.quote:Op zondag 20 december 2020 01:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Om dat tikje tegen zijn hoofd had mijn oma hard gelachen.
Hij is ook pafferig (shoarma?) en wat is dat voor een soort op wild geslagen celdeling op zijn rug, wtfquote:Op zondag 20 december 2020 01:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Helft van de tijd moet hij zeepjes oprapen in de gevangenis of zit aan de drugs. Dat is op dit niveau niet zo handig. Nu ook na 2 rondes weer klaar, had na ronde 2 echt de beste papieren, maar druipt weer af.
Men wil voor 2021 een wereldwijde lockdown invoerenquote:Op zondag 20 december 2020 08:06 schreef Budapestenaar het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)-1-januari~afae7fe1/
Dat lees ik nergens in het artikel?quote:Op zondag 20 december 2020 08:12 schreef crv het volgende:
[..]
Men wil voor 2021 een wereldwijde lockdown invoeren
Covid 19 was pas het begin
Daarok boek ik geen vluchten meer, alles last minute met de auto de komende tijdquote:Op zondag 20 december 2020 08:06 schreef Budapestenaar het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)-1-januari~afae7fe1/
Gezelligquote:Op zondag 20 december 2020 08:12 schreef crv het volgende:
[..]
Men wil voor 2021 een wereldwijde lockdown invoeren
Covid 19 was pas het begin
Mja, ik heb een vlucht naar Boedapest voor maart. Zie ik ook niet gebeurenquote:Op zondag 20 december 2020 08:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Daarok boek ik geen vluchten meer, alles last minute met de auto de komende tijd
Gewoon doen joh en anders erheen tuffen.quote:Op zondag 20 december 2020 08:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, ik heb een vlucht naar Boedapest voor maart. Zie ik ook niet gebeuren
quote:Op zondag 20 december 2020 01:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hij is ook pafferig (shoarma?) en wat is dat voor een soort op wild geslagen celdeling op zijn rug, wtf
Het kan dan weer zo anders zijn. Zou de hoop nog niet verliezenquote:Op zondag 20 december 2020 08:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, ik heb een vlucht naar Boedapest voor maart. Zie ik ook niet gebeuren
komt goedquote:Op zondag 20 december 2020 09:25 schreef Haags het volgende:
[..]
Lekker nieuws zeg van die mutatie. Godskolere zeg
Ik moet eerlijk bekennen dat ik er een beetje somber van werd toen ik het las.quote:
Dat denk ik ook.quote:Op zondag 20 december 2020 09:31 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk bekennen dat ik er een beetje somber van werd toen ik het las.
Anderzijds hebben we waarschijnlijk gezien de enorm rappe toename van de besmettingen in zo'n beetje heel Europa al langer te maken met deze variant.
Hallo Lenny!quote:Op zondag 20 december 2020 09:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Boys
Lenny hier
Waar kan ik mee helpen?
quote:Op zondag 20 december 2020 09:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Boys
Lenny hier
Waar kan ik mee helpen?
quote:Op zondag 20 december 2020 09:38 schreef Budapestenaar het volgende:
Nog verrassend moeilijk om je eigen oog te vinden als daar een druppeltje in moet
Kutzooi is het. IC te druk. OK weer ver afgeschaald om covid druk op IC aan te kunnen. Landelijk moeten we nog meer IC bedden in de lucht hebben, maar ik ben nog zoekende hoe we dat gaan halen. Ik jaag personeel al flink in het rood.quote:
En vrouwen maar paniekerig klagen altijd.quote:Op zondag 20 december 2020 09:38 schreef Budapestenaar het volgende:
Nog verrassend moeilijk om je eigen oog te vinden als daar een druppeltje in moet
Mooi kak dus! En de piek verwachten ze vlak voor kerst toch?quote:Op zondag 20 december 2020 09:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Kutzooi is het. IC te druk. OK weer ver afgeschaald om covid druk op IC aan te kunnen. Landelijk moeten we nog meer IC bedden in de lucht hebben, maar ik ben nog zoekende hoe we dat gaan halen. Ik jaag personeel al flink in het rood.
Cohorten kliniek waren niet meer voldoende. Uitgebreid.
Ook ten koste van reguliere zorg.
Waarover?quote:Op zondag 20 december 2020 09:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En vrouwen maar paniekerig klagen altijd.
Mwah dat valt mee. Ik vind het geen enorme piek. Maar de reguliere zorg draaide op zo'n 70-80 procent. Wachtlijsten liepen dus op. Nu zitten we op OK nog op 55-60 procent. Wachtlijsten nemen dus verder toe. Ook echt zorg die eigenlijk niet kan wachten.quote:Op zondag 20 december 2020 09:40 schreef Haags het volgende:
[..]
Mooi kak dus! En de piek verwachten ze vlak voor kerst toch?
Verontrustendquote:Op zondag 20 december 2020 09:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Mwah dat valt mee. Ik vind het geen enorme piek. Maar de reguliere zorg draaide op zo'n 70-80 procent. Wachtlijsten liepen dus op. Nu zitten we op OK nog op 55-60 procent. Wachtlijsten nemen dus verder toe. Ook echt zorg die eigenlijk niet kan wachten.
Genoeg mensen die overlijden omdat de ingreep te ver vooruit is geschoven.
We gaan het enorme stuwmeer aan zorg komend jaar niet eens goed kunnen maken, zelfs niet in het meest positieve scenario.
We rekenen op jequote:Op zondag 20 december 2020 09:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Mwah dat valt mee. Ik vind het geen enorme piek. Maar de reguliere zorg draaide op zo'n 70-80 procent. Wachtlijsten liepen dus op. Nu zitten we op OK nog op 55-60 procent. Wachtlijsten nemen dus verder toe. Ook echt zorg die eigenlijk niet kan wachten.
Genoeg mensen die overlijden omdat de ingreep te ver vooruit is geschoven.
We gaan het enorme stuwmeer aan zorg komend jaar niet eens goed kunnen maken, zelfs niet in het meest positieve scenario.
Dit moet je niet verwisselen.quote:Op zondag 20 december 2020 09:36 schreef Budapestenaar het volgende:
Zo even kijken welke spulletjes oma in het verpleeghuis nodig heeft. De rest laten we afvoeren.
Wordt er nou echt veel gekrikt in de ziekenhuizen?quote:Op zondag 20 december 2020 09:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Kutzooi is het. IC te druk. OK weer ver afgeschaald om covid druk op IC aan te kunnen. Landelijk moeten we nog meer IC bedden in de lucht hebben, maar ik ben nog zoekende hoe we dat gaan halen. Ik jaag personeel al flink in het rood.
Cohorten kliniek waren niet meer voldoende. Uitgebreid.
Ook ten koste van reguliere zorg.
Grey's Anatomy is geen documentaire.quote:Op zondag 20 december 2020 09:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wordt er nou echt veel gekrikt in de ziekenhuizen?
Ja, die bedden gaan niet uit zichzelf omhoog of omlaagquote:Op zondag 20 december 2020 09:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Misschien die AIOS? Zou kunnen.quote:Op zondag 20 december 2020 09:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat doe jij daar dan, als ik vragen mag?quote:Op zondag 20 december 2020 09:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Misschien die AIOS? Zou kunnen.
Houd ik me ook niet echt mee bezig.
Alles komt altijd goed.quote:
Not todayquote:Op zondag 20 december 2020 09:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nothing dampens your spirits bal
LOTRquote:Op zondag 20 december 2020 09:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nothing dampens your spirits bal
Beetje vroeg wel hoor.quote:
Yippee-ki-yay, motherfucker.quote:Op zondag 20 december 2020 10:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
A day may come when the courage of men fails… but it is not THIS day.
Ik ben klaar, kom je m'n billen afvegen?quote:Op zondag 20 december 2020 09:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Boys
Lenny hier
Waar kan ik mee helpen?
Dude...quote:Op zondag 20 december 2020 10:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik ben klaar, kom je m'n billen afvegen?
Capaciteitsmanager.quote:Op zondag 20 december 2020 09:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat doe jij daar dan, als ik vragen mag?
Denk eerder gehandicaptenzorg.quote:Op zondag 20 december 2020 10:10 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Oh was het niet dat soort ouderenhulp?
Dan ken je de problematiek wel. Zag dat je ook al aangaf dat er enorm veel uitgestelde zorg is. Denk dat daar bovenop ook wat diagnoses uitblijven van mensen die nu niet naar een (huis)arts gaan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |