SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Meh.. voel me niet lekker en beetie verdrietig. Ik dacht hier gaat het vast weer over eten of gerries dus kan ik even m'n gedachten verzettenquote:
k heb net een gerrie gedaan maar niet zo indrukkend dat ik em moest delen eigenlijk...:Pquote:Op zaterdag 19 december 2020 18:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Meh.. voel me niet lekker en beetie verdrietig. Ik dacht hier gaat het vast weer over eten of gerries dus kan ik even m'n gedachten verzetten
4 jan is de planning voor inwerkenquote:Op zaterdag 19 december 2020 18:24 schreef kwiwi het volgende:
W
[..]
Wanneer begint je nieuwe baan trouwens?
quote:Op zaterdag 19 december 2020 18:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
k heb net een gerrie gedaan maar niet zo indrukkend dat ik em moest delen eigenlijk...:P
wil je er over praten?
quote:Op zaterdag 19 december 2020 18:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
Bruiloft van m'n broer was vandaag en zat de hele dag op foto's te wachten maar niemand uit de familie heeft me een beetje op de hoogte gehouden
Ah mooi, kun je lekker nog even van 2 weken 'vakantie' genietenquote:Op zaterdag 19 december 2020 18:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
4 jan is de planning voor inwerken
Nee niet echtquote:Op zaterdag 19 december 2020 18:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ah mooi, kun je lekker nog even van 2 weken 'vakantie' genietenNog plannen?
quote:Op zaterdag 19 december 2020 18:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
Bruiloft van m'n broer was vandaag en zat de hele dag op foto's te wachten maar niemand uit de familie heeft me een beetje op de hoogte gehouden
Nee, wilde even een paar min met het bruidspaar videobellen maar ze zeiden vorige week al dat ze daar geen tijd voor hadden.. dus voel me een beetje buitengesloten. Maar ja. Morgen ben ik het vast weer vergetenquote:Op zaterdag 19 december 2020 18:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
oh wat jammer. Heb je al iemand van de fam gesproken?
Maar het is toch je broer?quote:Op zaterdag 19 december 2020 18:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, wilde even een paar min met het bruidspaar videobellen maar ze zeiden vorige week al dat ze daar geen tijd voor hadden.. dus voel me een beetje buitengesloten. Maar ja. Morgen ben ik het vast weer vergeten
Is het ook administratie? Want als ze online wel verkopen dan kunnen ze je daar wellicht goed voor gebruiken.quote:Op zaterdag 19 december 2020 18:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee niet echtGang maar schilderen en zo
![]()
ja ben echt benieuwd. Wel blij dat k weer onder de mensen ben ook. Maar de winkel is nog een tijdje dicht dus hoop dat ze niet toch nog beslissen dat ik niet nodig ben.
ja ze doen geen online verkoop :p Maar ja ze wisten woensdag natuurlijk al dat ze zo lang dicht moetenquote:Op zaterdag 19 december 2020 18:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is het ook administratie? Want als ze online wel verkopen dan kunnen ze je daar wellicht goed voor gebruiken.
Ja verder juist heel goed contact, we hebben alleen elkaar eigenlijk als familie (broer, zus en ik) en zijn vrij close, dus beetje vreemd.quote:Op zaterdag 19 december 2020 18:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Maar het is toch je broer?![]()
Verder wel goed contact?
Vind zeggen dat je geen tijd hebt wel wat vreemd eigenlijk? Stuur je ze nog een berichtje?quote:Op zaterdag 19 december 2020 18:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja verder juist heel goed contact, we hebben alleen elkaar eigenlijk als familie (broer, zus en ik) en zijn vrij close, dus beetje vreemd.
Ja inderdaad. Wel ideaal om ingewerkt te worden op een rustig momentquote:Op zaterdag 19 december 2020 18:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ze doen geen online verkoop :p Maar ja ze wisten woensdag natuurlijk al dat ze zo lang dicht moeten
Ja had al berichtje gestuurd. Ach ja, ik spreek ze dan van de week wel.quote:Op zaterdag 19 december 2020 18:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Vind zeggen dat je geen tijd hebt wel wat vreemd eigenlijk? Stuur je ze nog een berichtje?
Lijkt me wel een leuke zaak voor online verkoop. zeggen dat een bank 2000 euro kost en dan online afdingen om op 300 euro uit te komen.quote:Op zaterdag 19 december 2020 18:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ze doen geen online verkoop :p Maar ja ze wisten woensdag natuurlijk al dat ze zo lang dicht moeten
Ja iddquote:Op zaterdag 19 december 2020 18:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja had al berichtje gestuurd. Ach ja, ik spreek ze dan van de week wel.
quote:Op zaterdag 19 december 2020 18:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lijkt me wel een leuke zaak voor online verkoop. zeggen dat een bank 2000 euro kost en dan online afdingen om op 300 euro uit te komen.
Of gewoon hoogste bieder veilingquote:Op zaterdag 19 december 2020 18:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lijkt me wel een leuke zaak voor online verkoop. zeggen dat een bank 2000 euro kost en dan online afdingen om op 300 euro uit te komen.
via fb messengerquote:Op zaterdag 19 december 2020 18:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jawel, en hij moest weer pwompwoensoep natuurlijkquote:Op zaterdag 19 december 2020 18:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja iddNou ja wat jammer allemaal.
Geen gargamel dit weekend?
typisch.quote:Op zaterdag 19 december 2020 18:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jawel, en hij moest weer pwompwoensoep natuurlijkBen blij als die dingen niet meer te koop zijn op een gegeven moment
Nee met kerst één avond kippenpasteitjes (mijn favoriete etenquote:Op zaterdag 19 december 2020 18:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
typisch.
Gaan jullie dat met kerst ook eten?
Ja 24ste bij de zus van stiefmonster, die komt nietquote:Op zaterdag 19 december 2020 18:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee met kerst één avond kippenpasteitjes (mijn favoriete eten) en één avond zijn favoriete eten (met gehakt gevulde zuurkoolbladen).
Krijg jij nog bezoek met kerst of ging je naar je tante?
quote:Op zaterdag 19 december 2020 18:42 schreef kwiwi het volgende:
KLB / Beste smoes voor NS vertraging ooit
altijd leuk, topics waarin de ex van TS komt posten
Hmm ja wij zijn ook uitgenodigd bij de beste vriendin van gergi, maar die nodigt ook weer een aantal andere mensen uit (hoeveel was nog niet bekend) dus weet niet of ik ga.quote:Op zaterdag 19 december 2020 18:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja 24ste bij de zus van stiefmonster, die komt niet
1e kerstdag tante en dan 2e kerstdag bij nicht maar daar komen ook weer andere mensen dus misschien dat ik die cancel vanwege covids
Tis lastig he. je hebt er toch wel zin in maar er hoeft er maar 1 bij te zitten en je bent misschien het haasje.quote:Op zaterdag 19 december 2020 18:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hmm ja wij zijn ook uitgenodigd bij de beste vriendin van gergi, maar die nodigt ook weer een aantal andere mensen uit (hoeveel was nog niet bekend) dus weet niet of ik ga.
En je bent verkouden zei jequote:Op zaterdag 19 december 2020 18:48 schreef bitterbal het volgende:
Net zoals bnij mijn sollicitatie zaten we ook te dicht bij elkaar. En eigenlijk had ik er iets van moeten zeggen maar ja je wil die baanKan zo maar raak zijn
Popcorn topicquote:Op zaterdag 19 december 2020 18:42 schreef kwiwi het volgende:
KLB / Beste smoes voor NS vertraging ooit
altijd leuk, topics waarin de ex van TS komt posten
Ja en dan zit je de rest van je vakantie in quarantainequote:Op zaterdag 19 december 2020 18:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Tis lastig he. je hebt er toch wel zin in maar er hoeft er maar 1 bij te zitten en je bent misschien het haasje.
Nou ja of je steekt iemand aan die echt ziek wordt ofzo.quote:Op zaterdag 19 december 2020 18:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja en dan zit je de rest van je vakantie in quarantaine
quote:Op zaterdag 19 december 2020 18:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hmm ja wij zijn ook uitgenodigd bij de beste vriendin van gergi, maar die nodigt ook weer een aantal andere mensen uit (hoeveel was nog niet bekend) dus weet niet of ik ga.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |