Genottelijke bijnaamquote:
Hij was eigenlijk iets te zacht nog.quote:Op zaterdag 19 december 2020 14:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Zit er lekker in, maar die keeper is wel heel langzaam
Toch weer een luizige overwinning.quote:Op zondag 20 december 2020 12:11 schreef maxi-mus het volgende:
Verwacht een zwaar potje voor Cambuur en denk wel puntverlies, bekerwedstrijd kortgeleden en het spel is stiekem al weken niet goed.
Hoe speelt Bande?quote:Op maandag 21 december 2020 19:49 schreef maxi-mus het volgende:
Almere met 1-0 achter bij PSV. Gaat Cambuur de kerst in met 6 punten voorsprong?
(Band speelt bij Jong Ajax)
quote:Op maandag 21 december 2020 19:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die beginnen pas om 21.00 uur lieverd.
Ik hou je op de hoogte.quote:Op maandag 21 december 2020 20:02 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]Ik check toch niet gelijk alles...
@Yannickdvquote:Op maandag 21 december 2020 20:39 schreef maxi-mus het volgende:
Almere maakt in de 94e minuut 1-2, dat is niet zo leuk.
Blijft gewoon knap dat Telstar met de minimaalste middelen negende staat. En dat had met een paar foutjes minder vierde of vijfde kunnen zijn.quote:Op maandag 21 december 2020 23:17 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Mooi reality-check voor die jongens van Ajax. Ze staan uiteindelijk gewoon onder Telstar.
Telstar doet het meer dan prima ja, spelen (de sporadische keren dat ik ze heb gezien) ook best leuk. Maakten het Cambuur erg lastig, vandaag wel 'mazzel' met de rode kaart van Band.quote:Op maandag 21 december 2020 23:39 schreef borisz het volgende:
[..]
Blijft gewoon knap dat Telstar met de minimaalste middelen negende staat. En dat had met een paar foutjes minder vierde of vijfde kunnen zijn.
ik ben niet zo fan van dat gooooaaaaal wat bij n van de teamnamen komt na een doelpunt.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:04 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe graphics allen.
Ik zie het ja. Circusachtig. Helemaal als de VAR er naar gaat kijken is de meerwaarde sowieso weg.quote:Op zondag 3 januari 2021 11:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
ik ben niet zo fan van dat gooooaaaaal wat bij n van de teamnamen komt na een doelpunt.
Als de KNVB niet zo achterlijk was geweest, dan hadden ze nu al in de Eredivisie gespeeld.quote:
madquote:Op zondag 3 januari 2021 15:05 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als de KNVB niet zo achterlijk was geweest, dan hadden ze nu al in de Eredivisie gespeeld.
Ik ga je alvast feliciteren met de promotie van de Cambuurtrein die voort dendert.quote:Op zondag 3 januari 2021 15:26 schreef maxi-mus het volgende:
Hans, Hans, Hans, waarom altijd die overacting?
Vorig jaar stonden ze ook 11 punten voor (lol) dus ik bedank je later mocht het lukken.quote:Op zondag 3 januari 2021 15:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ga je alvast feliciteren met de promotie van de Cambuurtrein die voort dendert.
Henkie moet helaas eerst weg voordat ik juich.
De CL. 5-1.quote:Op zondag 3 januari 2021 18:21 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Op naar de play offs met Telstar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |