Als de Top 2000 een weekje eerder had plaatsgevonden, graag..quote:Op maandag 21 december 2020 16:10 schreef MielMonteur het volgende:
Zijn er echt mensen die het jaar afsluiten met de Snob 2000?
Ja, why not?quote:Op maandag 21 december 2020 16:10 schreef MielMonteur het volgende:
Zijn er echt mensen die het jaar afsluiten met de Snob 2000?
Ik weet niet, het jaar afsluiten met Bohemian Rhapsody klinkt me toch vrolijker dan een jaar afsluiten met Exit Music of Arriving Somewherequote:
En als je moet kiezen tussen Rollercoaster en An Ocean In Between The Waves?quote:Op maandag 21 december 2020 16:24 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
Ik weet niet, het jaar afsluiten met Bohemian Rhapsody klinkt me toch vrolijker dan een jaar afsluiten met Exit Music of Arriving Somewhere
Simpele keuze.quote:Op maandag 21 december 2020 16:26 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
En als je moet kiezen tussen Rollercoaster en An Ocean In Between The Waves?
Rollercoasterquote:Op maandag 21 december 2020 16:26 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Als ik alleen zou zijn met Oud en Nieuw had ik het wel geweten, dan was het die tweede geworden. Maar gelukkig ga ik het wel vieren in gezelschapquote:Op maandag 21 december 2020 16:26 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Nu vond ik afgelopen jaren Peaches En Regalia ook wel prima, maar afwisseling is altijd welkom.quote:Op maandag 21 december 2020 16:58 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Gruppo Sportivo komt de zaak als filler redden
En ik vond Heilung wel verfrissendquote:Op maandag 21 december 2020 16:54 schreef BillDauterive het volgende:
De keuze tussen dit lied of Roller Coaster is wel een stuk makkelijker. Alfadhirhaiti is niet helemaal mijn ding
Gelukkig wordt het laatste uur straks een stuk beterquote:Op maandag 21 december 2020 17:27 schreef Scorpion_17 het volgende:
T gaat een beetje de verkeerde kant op het laatste uurtje
Klonk heel fijn ja!quote:Op maandag 21 december 2020 17:43 schreef Eightyone het volgende:
Toch hoor ik nog liever de 'Dave's Home Mix' van dit.
Wel een grijsgedraaid album trouwens, De La Soul is dead.
En daar is 'ie weer.quote:Op maandag 21 december 2020 17:03 schreef W_Wolf het volgende:
[..]
Nu vond ik afgelopen jaren Peaches En Regalia ook wel prima, maar afwisseling is altijd welkom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |