Ik moet zeggen dat ik het tot nu toe gelukkig nog vind meevallen. Heb nog niet zoveel extreme metal gehoord. Of misschien heb ik geluk gehad met mijn luisterbeurten.quote:Op maandag 21 december 2020 10:17 schreef Mansjester het volgende:
Ik vind er echt heel veel herrie ook tussen zitten![]()
Al die metal muziek trek ik echt slecht
Zeker, Green Grass and High Tides is ook topklasse!quote:Op maandag 21 december 2020 10:53 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dagje hoor! Absynthe Minded <3, je merkt langzaam wel dat we in een ander segment van de lijst komen
Omdat er dan geen plek meer is voor een niemendalletje van Borsato.quote:Op maandag 21 december 2020 11:11 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Hoezo staat dit by far beste nummer van Janis Joplin niet in de T2000 dan
Fair enoughquote:Op maandag 21 december 2020 11:22 schreef Aanmodderfakker het volgende:
[..]
Omdat er dan geen plek meer is voor een niemendalletje van Borsato.
Toch weer een Queen plaat gevonden die niet in de Top 2000 staatquote:Op maandag 21 december 2020 11:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
Lekkere steek van Queen richting de platenmaatschappij
Op Twitter zag ik een berichtje langskomen dat het een foutje was. Over het hoofd gezien.quote:Op maandag 21 december 2020 11:35 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Ohja dit nummer dat al 3 jaar in de Top 2000 staat, maar blijkbaar ook in de Snob mag blijven
Heeft wel iets weg van Miley Cyrus ja. Helemaal geen verkeerd nummer sws, dus geen probleem dat die dubbel genoteerd staat wmbquote:Op maandag 21 december 2020 11:37 schreef W_Wolf het volgende:
[..]
Op Twitter zag ik een berichtje langskomen dat het een foutje was. Over het hoofd gezien.
Trouwens, elke keer dat ik het hoor denk ik dat Miley Cyrus dit zingt, die heeft ook zo'n stem (afgezien van de wat hogere uithalen).
Rapalje, dat kan ik echtttt slecht hebbenquote:Op maandag 21 december 2020 10:17 schreef Mansjester het volgende:
Ik vind er echt heel veel herrie ook tussen zitten![]()
Al die metal muziek trek ik echt slecht
Maar die komen niet meer voorbij dit jaar, gelukje voor jou.quote:Op maandag 21 december 2020 12:01 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
Rapalje, dat kan ik echtttt slecht hebben
Ja, vind je? Ik kan er nauwelijks naar luisteren. Komen zoveel poepclichés uit.quote:Op maandag 21 december 2020 13:19 schreef MielMonteur het volgende:
Tatjana is ook wel de fijnste DJ vind ik.
Die metal-purist van 11-12 staat ver onderaan
Ik vind Slint wel echt een albumband, ik moet eigenlijk gewoon heel Spiderland horen al is de afsluiter wel het beste losse onderdeel (en ook de enige die ik in lijstjes zet)quote:Op maandag 21 december 2020 13:23 schreef MielMonteur het volgende:
Slint, echt een top 50 plaat allertijden voor mij
Als de Top 2000 een weekje eerder had plaatsgevonden, graag..quote:Op maandag 21 december 2020 16:10 schreef MielMonteur het volgende:
Zijn er echt mensen die het jaar afsluiten met de Snob 2000?
Ja, why not?quote:Op maandag 21 december 2020 16:10 schreef MielMonteur het volgende:
Zijn er echt mensen die het jaar afsluiten met de Snob 2000?
Ik weet niet, het jaar afsluiten met Bohemian Rhapsody klinkt me toch vrolijker dan een jaar afsluiten met Exit Music of Arriving Somewherequote:
En als je moet kiezen tussen Rollercoaster en An Ocean In Between The Waves?quote:Op maandag 21 december 2020 16:24 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
Ik weet niet, het jaar afsluiten met Bohemian Rhapsody klinkt me toch vrolijker dan een jaar afsluiten met Exit Music of Arriving Somewhere
Simpele keuze.quote:Op maandag 21 december 2020 16:26 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
En als je moet kiezen tussen Rollercoaster en An Ocean In Between The Waves?
Rollercoasterquote:Op maandag 21 december 2020 16:26 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Als ik alleen zou zijn met Oud en Nieuw had ik het wel geweten, dan was het die tweede geworden. Maar gelukkig ga ik het wel vieren in gezelschapquote:Op maandag 21 december 2020 16:26 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Nu vond ik afgelopen jaren Peaches En Regalia ook wel prima, maar afwisseling is altijd welkom.quote:Op maandag 21 december 2020 16:58 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Gruppo Sportivo komt de zaak als filler redden
En ik vond Heilung wel verfrissendquote:Op maandag 21 december 2020 16:54 schreef BillDauterive het volgende:
De keuze tussen dit lied of Roller Coaster is wel een stuk makkelijker. Alfadhirhaiti is niet helemaal mijn ding
Gelukkig wordt het laatste uur straks een stuk beterquote:Op maandag 21 december 2020 17:27 schreef Scorpion_17 het volgende:
T gaat een beetje de verkeerde kant op het laatste uurtje
Klonk heel fijn ja!quote:Op maandag 21 december 2020 17:43 schreef Eightyone het volgende:
Toch hoor ik nog liever de 'Dave's Home Mix' van dit.
Wel een grijsgedraaid album trouwens, De La Soul is dead.
En daar is 'ie weer.quote:Op maandag 21 december 2020 17:03 schreef W_Wolf het volgende:
[..]
Nu vond ik afgelopen jaren Peaches En Regalia ook wel prima, maar afwisseling is altijd welkom.
Ja, kan ik begrijpen. Een keer een beetje is prima, maar sommige DJ's leken het er toen om te doen om maar zoveel mogelijk van dit nummer te draaien aan het eind van het uur.quote:Op maandag 21 december 2020 17:57 schreef Eightyone het volgende:
[..]
En daar is 'ie weer.
Vorig jaar ging de radio op een gegeven moment een paar minuutjes op een andere zender aan het einde van het uur.
Op een gegeven moment heb je het in 1 week tijd tientallen keren gehoord. Zelfs het allerleukste nummer denkbaar wordt zo nog verziekt.quote:Op maandag 21 december 2020 17:58 schreef W_Wolf het volgende:
[..]
Ja, kan ik begrijpen. Een keer een beetje is prima, maar sommige DJ's leken het er toen om te doen om maar zoveel mogelijk van dit nummer te draaien aan het eind van het uur.
Kendrick is helaas wel in de podcast terechtgekomen. Daar zullen ze waarschijnlijk de volle 12 minuten draaien. Maar dus niet in dit uur.quote:Op maandag 21 december 2020 17:58 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Dit is een heerlijk uur om mee af te sluiten vandaag tochLekkerste voor het laatst vooral wmb met Kendricks beste en Wolf Alice
Ben benieuwd of de volle 12 minuten van Sing About Me, I’m Dying Of Thirst gedraaid gaat worden met lang outrogenot
Nooooooo, meen jequote:Op maandag 21 december 2020 18:17 schreef W_Wolf het volgende:
[..]
Kendrick is helaas wel in de podcast terechtgekomen. Daar zullen ze waarschijnlijk de volle 12 minuten draaien. Maar dus niet in dit uur.
Haha, dan moet je genoeg keelpastilles slikken tussendoorquote:Op maandag 21 december 2020 18:42 schreef Eightyone het volgende:
Als je dit mee probeert te zingen krijg je keelpijn.
Nee Cornell is eng dan liever Ilse de Lange.quote:Op dinsdag 22 december 2020 04:56 schreef Eightyone het volgende:
Zijn er meer mensen die steeds nummers zitten the Shazammen, en vervolgens in de uren dat de lijst níet bezig is het resultaat door zitten te nemen?
Chris Cornell's Seasons komt blijkbaar alweer uit 1992. Hadden ze door de jaren heen best eens wat vaker mogen draaien op Radio 2 of 3 (het is geen ontoegankelijke freakmuziek, de onderliggende muziek doet zelfs aan R.e.m.'s Automatic for the people denken).
In de tijd dat Cornell nog muziek kon uitbrengen was het niet bepaald een radio 2-fahige artiest anders. De bal moet je hier bij 3 leggen.quote:Op dinsdag 22 december 2020 08:03 schreef Aanmodderfakker het volgende:
[..]
Nee Cornell is eng dan liever Ilse de Lange.
Gr gr de zenderbaas van radio2
Pak het lekker serieus opquote:Op dinsdag 22 december 2020 08:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In de tijd dat Cornell nog muziek kon uitbrengen was het niet bepaald een radio 2-fahige artiest anders. De bal moet je hier bij 3 leggen.
Oh nee dat het met een knipoog was had ik wel door. En ja, maar One is dus bekender bij het publiek.quote:Op dinsdag 22 december 2020 08:24 schreef Aanmodderfakker het volgende:
[..]
Pak het lekker serieus op
One van Metallica staat toch ook in de top? Nog ouder dan die van Cornell.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |