Wat mij betreft heet dit forum nog steeds K&L.quote:Op maandag 12 april 2021 17:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan had het jou meer aangesproken, bedoel je?
Ik heb iets semi-illegaals voor je gedaan: https://www.docdroid.net/(...)af-als-souffleur-pdfquote:
quote:Op maandag 12 april 2021 20:03 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik heb iets semi-illegaals voor je gedaan: https://www.docdroid.net/(...)af-als-souffleur-pdf
Wordt dit dan LITLPT?quote:
Die is via een zijdeur verdwenen. Al best een tijdje, volgens mij.quote:Op maandag 12 april 2021 21:07 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik zat te kijken wanneer het eerste topic dat TTKLPT heette geopend werd en tijdens die zoektocht bemerkte ik dat k_man z'n account heeft opgeblazen.
quote:Op maandag 12 april 2021 21:13 schreef I.R.Baboon het volgende:
Dat eerste topic is bij nalezen overigens ook het topic waartijdens dwerg zichzelve klemgezet had.
Ja maar het heette eerst voluit langzaampraattopic: LIT / TTK - l.a.n.g.z.a.a.m.p.r.a.a.t.t.o.p.i.c.quote:Op maandag 12 april 2021 21:11 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ok jongens: de RESULTATEN VAN MIJN ONDERZOEK.
-----------------------------------
Met dank aan: De postgeschiedenis van broer.
Alhier, 11 oktober 2008: LIT / K&L LPT Huwelijken en begravenissen
Dus toen was het nog K&L
En dan presenteer ik nu: 3 november 2008: LIT / 'TTK'LPT en niemand weet meer welk deel
Dussem dit overleven we ook wel weer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The love you take is equal to the love you make.
Andre70quote:
Godverdomme, wat fantasieloos.quote:Op dinsdag 13 april 2021 08:52 schreef LXIV het volgende:
[..]
Wat heb jij toch een olifantengeheugen, S!. Natuurlijk. Andre70!
Dat was een kloon om de figuur Bram Duikelaar te introduceren. En die was zeker niet fantasieloos.quote:
Ik meen mij te herinneren dat je Andre70 ook had gemaakt om een personage te hebben, een ietwat naïeve maar niet domme jongen. Maar ik kan dat niet terugvinden zo snel.quote:Op dinsdag 13 april 2021 13:14 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat was een kloon om de figuur Bram Duikelaar te introduceren. En die was zeker niet fantasieloos.
Het waren De Gifmenger en Moenens Luchtige Sprongen. Allebei bij Kok van de plank, ze zagen er redelijk ongelezen uit. Je mag ze altijd lenen hoor.quote:Op dinsdag 20 april 2021 17:06 schreef Gellius het volgende:
Ik wil best even terugkomen op de Late Brakman. Op zichzelf al een boektitel, overigens.
Welke waren het, IR?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |