Daar deed het mij ook aan denken.quote:Op maandag 3 november 2008 12:16 schreef Z het volgende:
Ik heb ook wel eens lopen pielen met dit soort figuren. Ik was geïnspireerd door Islamitische kunst en getallenreeksen e.d. Op de getallenreeksen na vond ik er niet veel aan. En dat geldt eigenlijk ook voor bovenstaande.
Ja, ik wel. Ik was aanvankelijk bang dat de eeltgroei nooit meer op zou houden en dat ik zou veranderen in een berg eelt met twee oogjes. Maar dat viel mee; op een gegeven moment was het toch stabiel, al jeukt het heel af en toe.quote:
Ik dacht ik kop hem gewoon even in,quote:Op maandag 3 november 2008 14:48 schreef Gellius het volgende:
Eigenaardig, veel mensen suggereren grappenderwijs dat een pas getrouwde man al wel spijt zal hebben. Is dat nu de kift?
Dag zodiakk.
quote:Op maandag 3 november 2008 15:16 schreef zodiakk het volgende:
[..]
jonge, slanke en intelligente kroondienaressen.
Mijn powersuit blijft in de kast. Ik ga casual. Dus een casual overhemd met optioneel opgestroopte mouwen, twee losse knoopjes, een spijkerbroek en wat vale sneakers. Dat in combinatie met wat luie charme werkt prima.quote:Op maandag 3 november 2008 15:22 schreef Gellius het volgende:
[..]. Powersuit al terug van de stomerij?
Bijpassende achtergrondmuziek:quote:Op maandag 3 november 2008 17:45 schreef Gellius het volgende:
wo bistu bleven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |