SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
Dit ookquote:
Ik heb serieus nog steeds niet de film gekeken, is het wat voor als je niet onder de plak zit?quote:
dAT NUMMER IS VERWARREND.quote:
Zwijmel, dan kan je beter Grease kijken, daar zit nog een soort van long time ago romance aan vast.quote:Op zaterdag 19 december 2020 02:20 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Ik heb serieus nog steeds niet de film gekeken, is het wat voor als je niet onder de plak zit?
Geen idee, ik zit boven de plak, maar misschien er net iets tusseninquote:Op zaterdag 19 december 2020 02:20 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Ik heb serieus nog steeds niet de film gekeken, is het wat voor als je niet onder de plak zit?
quote:
Misschien iets met je Capslockquote:Op zaterdag 19 december 2020 02:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
dAT NUMMER IS VERWARREND.
zO GOED.. ZO SLECHT... LEKKER WEL
quote:Op zaterdag 19 december 2020 02:23 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Misschien iets met je Capslock
Ja maar Grease is natuurlijk anders, Film gebaseerd op muziek. Die handel met Lady Gaga, muziek gebaseerd op een film. Krijg het idee na 100x de muziek gezien te hebben dat ik de film al heb gezienquote:Op zaterdag 19 december 2020 02:21 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Zwijmel, dan kan je beter Grease kijken, daar zit nog een soort van long time ago romance aan vast.
quote:Op zaterdag 19 december 2020 02:23 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Misschien iets met je Capslock
Ow sorry, das een grapje wat ik wekelijks maak als ik Toto Wolff in beeld zie.quote:
Kom eruit dan, tief ik je door een bushokje heen en daarna trek ik die grote onderbroek van je op de knieën.quote:Op zaterdag 19 december 2020 02:24 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Goed hoor, zin om iemand volledig tegen de vlakte te slaan.
< Kijkt je breed grijnzend aan.quote:Op zaterdag 19 december 2020 02:24 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 19 december 2020 02:24 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Kwam Hitler daar ook niet vandaan uit de buurt?quote:Op zaterdag 19 december 2020 02:26 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ow sorry, das een grapje wat ik wekelijks maak als ik Toto Wolff in beeld zie.
Cousin.
Ik heet Wolff (nouja, mijn moeder heette zo en ze kwam ook uit de omgeving van Graz, dus ik zeg altijd voor de gein das mijn neef
Slaat nergens op, I know
Ah, lekker Bas!quote:
Kom dan, gvdquote:Op zaterdag 19 december 2020 02:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kom eruit dan, tief ik je door een bushokje heen en daarna trek ik die grote onderbroek van je op de knieën.
Die las ik nog, mijn opa is opgepakt door Hitler.quote:Op zaterdag 19 december 2020 02:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kwam Hitler daar ook niet vandaan uit de buurt?
Zij is zo'n lekkere Merry om te temmen heh, heerlijk!quote:
Door Hitler persoonlijk? Nou nouquote:Op zaterdag 19 december 2020 02:28 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Die las ik nog, mijn opa is opgepakt door Hitler.
Gohquote:Op zaterdag 19 december 2020 02:28 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Die las ik nog, mijn opa is opgepakt door Hitler.
quote:Op zaterdag 19 december 2020 02:30 schreef Stray_cat het volgende:
Klote YT, ik wil agressie in mijn lijst.
quote:Op zaterdag 19 december 2020 02:30 schreef Stray_cat het volgende:
Delete Disney danquote:Op zaterdag 19 december 2020 02:30 schreef Stray_cat het volgende:
Kom dan met je agressie johquote:Op zaterdag 19 december 2020 02:30 schreef Stray_cat het volgende:
quote:Op zaterdag 19 december 2020 02:33 schreef Stray_cat het volgende:
Dat wil ik niet echt, duidelijk zijn Stray
Denk dat je gewoon een net iets te harde beurt van je vent nodig hebtquote:Op zaterdag 19 december 2020 02:33 schreef Stray_cat het volgende:
Dat wil ik niet echt, duidelijk zijn Stray
Hmm, ik ga gewoon Disney postenquote:Op zaterdag 19 december 2020 02:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk dat je gewoon een net iets te harde beurt van je vent nodig hebt
Haha JezusChristus, hier wordt ik inderdaad agressief van.quote:
GAAN!!!quote:Op zaterdag 19 december 2020 02:30 schreef Stray_cat het volgende:
En morgen weer wakker worden met 4 mm minder glazuur op je tandenquote:Op zaterdag 19 december 2020 02:36 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Hmm, ik ga gewoon Disney posten
Wiequote:Op zaterdag 19 december 2020 02:38 schreef UitStraling het volgende:
Is dat gekke zure wijf door de plee heen gezakt?
Wie belt 112?
Arme jijquote:Op zaterdag 19 december 2020 02:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En morgen weer wakker worden met 4 mm minder glazuur op je tanden
Wat Prince voor 07:00 uur al achter zijn kiezen had daar moest MJ een contactadvertentie voor een ANWB draagmoeder zettenquote:Op zaterdag 19 december 2020 02:44 schreef cosmosis het volgende:
Als Prince en MJ tegenover elkaar stonden, weet ik wel wie er zou winnen!
Kwaliteitspost.quote:Op zaterdag 19 december 2020 02:47 schreef KillemWieft het volgende:
Effe schijten. Als ik IC onderweg tegenkom schijt ik haar onder.
Ja dat kan ik mij voorstellen, MJ deed niet vrijwillig aan 4CM glazuur op de tanden.quote:Op zaterdag 19 december 2020 02:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat Prince voor 07:00 uur al achter zijn kiezen had daar moest MJ een contactadvertentie voor een ANWB draagmoeder zetten
Hoe draai jij toch altijd alle gouwe ouwe!quote:
Gouwe ouwe? Ja alweer 19 jaar geleden inderdaad.quote:Op zaterdag 19 december 2020 02:52 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Hoe draai jij toch altijd alle gouwe ouwe!
quote:Op zaterdag 19 december 2020 02:54 schreef shiitake het volgende:
[..]
Gouwe ouwe? Ja alweer 19 jaar geleden inderdaad.
Sorry, bedoel gouwe gouwequote:Op zaterdag 19 december 2020 02:54 schreef shiitake het volgende:
[..]
Gouwe ouwe? Ja alweer 19 jaar geleden inderdaad.
Over wat?quote:Op zaterdag 19 december 2020 02:55 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Hij is er nog steeds niet overheen.
Whitesnakequote:
Sweet Dreams!quote:
trustequote:
Ik kijk al maanden naar Disneyquote:Op zaterdag 19 december 2020 03:02 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
En daar kijken wij al maanden naar, sluit het af.
Das echt een schijtnummerquote:
quote:Op zaterdag 19 december 2020 03:03 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ik kijk al maanden naar Disney
Heb je drama met Disney?quote:Op zaterdag 19 december 2020 03:04 schreef IxCalypso het volgende:
Dan kijk ik nog liever naar de drama van Killem vs mij dan de romantic shit van Disney
Dit.quote:
quote:Op zaterdag 19 december 2020 03:04 schreef IxCalypso het volgende:
Dan kijk ik nog liever naar de drama van Killem vs mij dan de romantic shit van Disney
Die gast is zo lelijk, maar dijk van een stem!quote:
Eh, neequote:Op zaterdag 19 december 2020 03:06 schreef cosmosis het volgende:
Jaa rawrr we need more Catfights. Beetje olie en modder en gaan! [ link | afbeelding ]
Grappigquote:Op zaterdag 19 december 2020 03:06 schreef Stray_cat het volgende:
[..]Je kan ook dm'en heh, zitten wij niet in jullie drama.
Dit. Is een nummer waar ik een goed humeur van krijgquote:
Mag niet zingen want corona.quote:
Meezingersquote:Op zaterdag 19 december 2020 03:06 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Die gast is zo lelijk, maar dijk van een stem!
Als je in je eentje zit te snuiven mag dat best hoor.quote:Op zaterdag 19 december 2020 03:08 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Mag niet zingen want corona.
Nou je hoort het B&A, je mag zingen.quote:Op zaterdag 19 december 2020 03:09 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Als je in je eentje zit te snuiven mag dat best hoor.
Rotterdam Nijmegen lijntje?quote:Op zaterdag 19 december 2020 03:12 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Nou je hoort het B&A, je mag zingen.
We snuiven nooit alleenquote:Op zaterdag 19 december 2020 03:12 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Nou je hoort het B&A, je mag zingen.
M’n poot zit in het gips, voorlopig geen gesnuif hier.quote:
Je knie zit vast aan je neus?quote:Op zaterdag 19 december 2020 03:16 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
M’n poot zit in het gips, voorlopig geen gesnuif hier.![]()
Kloptquote:Op zaterdag 19 december 2020 03:12 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Jij bent te droog voor dit topic
Je neus zit toch niet in het gips?quote:Op zaterdag 19 december 2020 03:16 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
M’n poot zit in het gips, voorlopig geen gesnuif hier.![]()
Dat was mijn grapje.quote:Op zaterdag 19 december 2020 03:19 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Je neus zit toch niet in het gips?
Iedereen doet hetzelfdequote:Op zaterdag 19 december 2020 03:15 schreef IxCalypso het volgende:
Het leuke van dit topic elke week weer is dat ik niet de enige ben die mezelf voor lul zet
Had ik die zachte g nou wel of nietquote:
Naar de klote gaan lijkt me niet bevorderlijk voor het herstel. Als het een botbreuk was had ik het misschien gedaan, maar goede doorbloeding is belangrijk voor m’n achillespees (die heb ik gisteravond compleet afgescheurd).quote:Op zaterdag 19 december 2020 03:19 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Je neus zit toch niet in het gips?
Je hebt iig wel iets intelligentere topics soms.quote:Op zaterdag 19 december 2020 03:21 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Snap ik wel, ik snuif ook alleen op vrijdag.
Je gaat lekker.quote:Op zaterdag 19 december 2020 03:22 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Naar de klote gaan lijkt me niet bevorderlijk voor het herstel. Als het een botbreuk was had ik het misschien gedaan, maar goede doorbloeding is belangrijk voor m’n achillespees (die heb ik gisteravond compleet afgescheurd).
quote:Op zaterdag 19 december 2020 03:21 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Had ik die zachte g nou wel of niet
quote:
Ja mevrouwquote:Op zaterdag 19 december 2020 03:23 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Draag eens iets bij wat de mensen de ogen opent.
Als je wilquote:Op zaterdag 19 december 2020 03:27 schreef IxCalypso het volgende:
Ik ben 47, gaat dat nog lukken? Poll
Psies, de goede houding heb je alquote:Op zaterdag 19 december 2020 03:29 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ik wil niet naar aanleiding van mensen online die ik niet ken.
Oei da's lelijk. Zit je voet nu in het gips?quote:Op zaterdag 19 december 2020 03:22 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Naar de klote gaan lijkt me niet bevorderlijk voor het herstel. Als het een botbreuk was had ik het misschien gedaan, maar goede doorbloeding is belangrijk voor m’n achillespees (die heb ik gisteravond compleet afgescheurd).
Vriendjes of clones? ^^quote:Op zaterdag 19 december 2020 03:34 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Oei da's lelijk. Zit je voet nu in het gips?
Ik ook niet zo veel. Maar nog wel dat het nieuwjaarsdag wasquote:Op zaterdag 19 december 2020 03:25 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Het was nieuwjaars dag, ik herinner me er weinig van. Jij?
Yep en ik ben er nog wel een tijdje zoet mee. Revalidatie 3-6 maanden.quote:Op zaterdag 19 december 2020 03:34 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Oei da's lelijk. Zit je voet nu in het gips?
Kanequote:
Gelukkig niet.quote:Op zaterdag 19 december 2020 04:19 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Vooroordelen, ben je ooit naar een concert van Kane geweest?
Noesquote:Op zaterdag 19 december 2020 04:20 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Dan heb je best de hoogtijdagen gemist.
Deze man...quote:Op zaterdag 19 december 2020 04:19 schreef IxCalypso het volgende:
Die man kon elke publiek opzwepen, elk publiek.
Mijn smaak is t niet.quote:Op zaterdag 19 december 2020 04:22 schreef IxCalypso het volgende:
Ik weet dat die band underrated is hier en het gekke is dat het toen in die tijd de grootste band van Nederland was
Jazeker wel, ik ben er minstens 5/7 keer geweest. Als iemand (en ik ben naar echt veel live concerten geweest van verschillende musicstyles, dan blijft Dinand me toch altijd bij).quote:
Wat een vrouw.quote:
quote:
quote:
Ouw jee daar gaan we weerquote:
My favorite, one of the 10.quote:Op zaterdag 19 december 2020 04:50 schreef IxCalypso het volgende:
Mocht ik ooit doodgaan door onvoorziene omstandigheden (Corona of whatever), dan deze graag
quote:
Ja doei.quote:Op zaterdag 19 december 2020 04:50 schreef IxCalypso het volgende:
Mocht ik ooit doodgaan door onvoorziene omstandigheden (Corona of whatever), dan deze graag
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |