SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
Dit ookquote:
Ik heb serieus nog steeds niet de film gekeken, is het wat voor als je niet onder de plak zit?quote:
dAT NUMMER IS VERWARREND.quote:
Zwijmel, dan kan je beter Grease kijken, daar zit nog een soort van long time ago romance aan vast.quote:Op zaterdag 19 december 2020 02:20 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Ik heb serieus nog steeds niet de film gekeken, is het wat voor als je niet onder de plak zit?
Geen idee, ik zit boven de plak, maar misschien er net iets tusseninquote:Op zaterdag 19 december 2020 02:20 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Ik heb serieus nog steeds niet de film gekeken, is het wat voor als je niet onder de plak zit?
quote:
Misschien iets met je Capslockquote:Op zaterdag 19 december 2020 02:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
dAT NUMMER IS VERWARREND.
zO GOED.. ZO SLECHT... LEKKER WEL
quote:Op zaterdag 19 december 2020 02:23 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Misschien iets met je Capslock
Ja maar Grease is natuurlijk anders, Film gebaseerd op muziek. Die handel met Lady Gaga, muziek gebaseerd op een film. Krijg het idee na 100x de muziek gezien te hebben dat ik de film al heb gezienquote:Op zaterdag 19 december 2020 02:21 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Zwijmel, dan kan je beter Grease kijken, daar zit nog een soort van long time ago romance aan vast.
quote:Op zaterdag 19 december 2020 02:23 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Misschien iets met je Capslock
Ow sorry, das een grapje wat ik wekelijks maak als ik Toto Wolff in beeld zie.quote:
Kom eruit dan, tief ik je door een bushokje heen en daarna trek ik die grote onderbroek van je op de knieën.quote:Op zaterdag 19 december 2020 02:24 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Goed hoor, zin om iemand volledig tegen de vlakte te slaan.
< Kijkt je breed grijnzend aan.quote:Op zaterdag 19 december 2020 02:24 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 19 december 2020 02:24 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Kwam Hitler daar ook niet vandaan uit de buurt?quote:Op zaterdag 19 december 2020 02:26 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ow sorry, das een grapje wat ik wekelijks maak als ik Toto Wolff in beeld zie.
Cousin.
Ik heet Wolff (nouja, mijn moeder heette zo en ze kwam ook uit de omgeving van Graz, dus ik zeg altijd voor de gein das mijn neef
Slaat nergens op, I know
Ah, lekker Bas!quote:
Kom dan, gvdquote:Op zaterdag 19 december 2020 02:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kom eruit dan, tief ik je door een bushokje heen en daarna trek ik die grote onderbroek van je op de knieën.
Die las ik nog, mijn opa is opgepakt door Hitler.quote:Op zaterdag 19 december 2020 02:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kwam Hitler daar ook niet vandaan uit de buurt?
Zij is zo'n lekkere Merry om te temmen heh, heerlijk!quote:
Door Hitler persoonlijk? Nou nouquote:Op zaterdag 19 december 2020 02:28 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Die las ik nog, mijn opa is opgepakt door Hitler.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |