SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De speeldagenverdeling tot en met 23 december:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het programma:
Format
R1: First to 3 sets (zonder tiebreak)
R2: First to 3 sets
R3: First to 4 sets
R4: First to 4 sets
QF: First to 5 sets
SF: First to 6 sets
F: First to 7 sets
Prijzengeld
Winner (1) £500,000
Runner-up (1) £200,000
Semi-finalists (2) £100,000
Quarter-finalists (4) £50,000
Fourth round losers (8) £35,000
Third round losers (16) £25,000
Second round losers (32) £15,000
First round losers (32) £7,500
De virtuele post-WK ranking
https://www.dartsrankings.com/postwch
Slotwoord voor deze OP
Wat een feest gaat het de komende weken weer worden.
We mogen ons weer ergeren aan Marcel Maijer, er komen weer schijtlollige items van Arjan van der Giessen, houdt Arjan van der Giessen de goede band met Van Gerwen, komt er weer ongemakkelijkheid met Van der Voort, welke BN'ers komen langs, welke kut-reclames zijn er, verliest Cullen weer traditioneel in de laatste 64?
HAMEREN DLM LOONVISIE HUURPONTONS MAXIMAALADVIES BENGI TONZON JAAAAAAAAAAAAAA
Vroege stunts uit de voorgaande twee jaren, want first to 3 sets blijft smerig
2020: Smith 1-3 Woodhouse, Cross 0-3 Huybrechts, Suljovic 1-3 Sherrock
2019: Whitlock 0-3 Joyce, Suljovic 1-3 Searle, Price 2-3 Aspinall, Wright 1-3 Alcinas
Wright, Suljovic en Price hebben dus geen hol te verdedigen ten opzichte van 2 jaar terug eigenlijk haha doei Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
Neeeeeeee Van Gerwen v Chisnall te vaak gezien.quote:Op vrijdag 18 december 2020 23:16 schreef spleeh het volgende:
Hoop trouwens dat kwartfinale van Gerwen - Chisnall wordt.
Sjak heeft namelijk weinig vertrouwen in Chisnall
Chisnall laat nog enige spelvreugde zienquote:Op vrijdag 18 december 2020 23:17 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Neeeeeeee Van Gerwen v Chisnall te vaak gezien.
quote:Op vrijdag 18 december 2020 23:16 schreef Tagliano het volgende:
108 uiterst sympathieke users al jongens
[ afbeelding ] Top 500 van forum Darts van 15-12-2020 t/m 18-12-2020
nr / aantal posts / gebruiker
01 1064 Tagliano Michael van Gerwen
02 0703 Szura Peter Wright
03 0657 El-Stinho Gerwyn Price
04 0651 SlechteWoordgrappen Michael Smith
05 0520 JR-Style-93 Rob Cross
06 0411 Frozen-assassin Nathan Aspinall
07 0322 Coco James Wade
08 0311 de_boswachter Dave Chisnall
09 0293 Zipportal Dimitri Van den Bergh
10 0289 maxi-mus Ian WhiteIk deliver nog steeds niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Heeft er nog iemand vertrouwen in Chisnall?quote:Op vrijdag 18 december 2020 23:16 schreef spleeh het volgende:
Hoop trouwens dat kwartfinale van Gerwen - Chisnall wordt.
Sjak heeft namelijk weinig vertrouwen in Chisnall
@Nober komt dan weer buurten.quote:Op vrijdag 18 december 2020 23:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zondag HOLLANDSE DAG!!!
Volle bak, dranghekken nodig #dagjesvolk @:Zipportal
Ja, tot er druk op komt.quote:Op vrijdag 18 december 2020 23:18 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Heeft er nog iemand vertrouwen in Chisnall?
quote:Op vrijdag 18 december 2020 23:16 schreef Tagliano het volgende:
108 uiterst sympathieke users al jongens
[ afbeelding ] Top 500 van forum Darts van 15-12-2020 t/m 18-12-2020
nr / aantal posts / gebruiker
01 1064 Tagliano Michael van Gerwen
02 0703 Szura Peter Wright
03 0657 El-Stinho Gerwyn Price
04 0651 SlechteWoordgrappen Michael Smith
05 0520 JR-Style-93 Rob Cross
06 0411 Frozen-assassin Nathan Aspinall
07 0322 Coco James Wade
08 0311 de_boswachter Dave Chisnall
09 0293 Zipportal Dimitri Van den Bergh
10 0289 maxi-mus Ian WhiteGadverdamme, KingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alhoewel hij wel uit het zeer sympathieke Ipswich komt, de stad met de tweede mooiste voetbalclub van de wereld
Makkelijk eerste
Ipswich is best oké!quote:Op vrijdag 18 december 2020 23:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Gadverdamme, King
Alhoewel hij wel uit het zeer sympathieke Ipswich komt
Ipswich Town (en Norwich City) lijken me echt hele saaie clubs. Beetje Heerenveenachtig.quote:Op vrijdag 18 december 2020 23:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gadverdamme, King
Alhoewel hij wel uit het zeer sympathieke Ipswich komt, de stad met de tweede mooiste voetbalclub van de wereld
Tss, geen fan zijn van de Mervquote:Op vrijdag 18 december 2020 23:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gadverdamme, King
Dat lijkt me vrij saai maar dat is dat stuk van MvG sowieso alquote:
Ipswich is qua club het beste te vergelijken met de Graafschap denk ik. Saai zou ik ze zeker niet noemen.quote:Op vrijdag 18 december 2020 23:21 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ipswich Town (en Norwich City) lijken me echt hele saaie clubs. Beetje Heerenveenachtig.
Wij lijken meer op elkaar dan je denktquote:Op vrijdag 18 december 2020 23:22 schreef De_Kraam het volgende:
11 0256 De_Kraam Daryl Gurney
[ afbeelding ]
Goeie tweets over de gemeente.quote:Op vrijdag 18 december 2020 23:20 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Vriendin van Jelle twittert mee. Tijd voor een paar pedo tweets.
Oh, dit theater.quote:Op vrijdag 18 december 2020 23:22 schreef De_Kraam het volgende:
11 0256 De_Kraam Daryl Gurney
[ afbeelding ]
Aha, ik kijk het straks wel terug.quote:Op vrijdag 18 december 2020 23:23 schreef Slobeend het volgende:
Pauw heeft een Gommers-tattoo @:el-stinho
Die van zondagmiddag is erger.quote:
Ik geloof nog steeds dat Weghorst hier niet toneel speelde.quote:
Wie is Matt Campbell? En die Chinees ken ik ook al niet.quote:
Elche is geen porum om naar te kijken.quote:Op vrijdag 18 december 2020 23:27 schreef LordVoldermort het volgende:
Morgen eerst genieten van Atleti met Stihno
quote:Op vrijdag 18 december 2020 23:27 schreef Yannickdv het volgende:
Erg jammer dat de arrogante klootzak Wade van de erg sympathieke Rydz won. Wat mij betreft breekt Wade voor de volgende ronde nog zijn wijsvinger en duim.
Veel gelijk zie ikquote:Op vrijdag 18 december 2020 23:27 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Elche is geen porum om naar te kijken.
Spelen als een degradatieteam, creëren bijna geen bijzondere kansen. Vooral begin dit seizoen tegen de lamme en de blinde punten gepakt.quote:
Zend Ziggy het live uit? Barcelona sowieso natuurlijk. Denk dat ik die aanslinger en darts op de achtergrond.quote:Op vrijdag 18 december 2020 23:29 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Spelen als een degradatieteam, creëren bijna geen bijzondere kansen. Vooral begin dit seizoen tegen de lamme en de blinde punten gepakt.
Alleen Barça, want waarom ook niet.quote:Op vrijdag 18 december 2020 23:30 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Zend Ziggy het live uit? Barcelona sowieso natuurlijk. Denk dat ik die aanslinger en darts op de achtergrond.
En nog geen drie punten hoger dan Hughes, al had Rydz nog wat pijlen op de dubbelquote:Op vrijdag 18 december 2020 23:31 schreef El-Stinho het volgende:
Rydz 15 punten gemiddeld lager dan tegen Bailey.
Hameren.nlquote:Op vrijdag 18 december 2020 23:32 schreef Szura het volgende:
Waar komt dat eigenlijk vandaan dat studiogasten met reclame op hun shirts zitten? Ik ken volgens mij geen enkele andere sport waarbij dat is.
Die debiele Coronel familie is ook één reclamebord.quote:Op vrijdag 18 december 2020 23:32 schreef Szura het volgende:
Waar komt dat eigenlijk vandaan dat studiogasten met reclame op hun shirts zitten? Ik ken volgens mij geen enkele andere sport waarbij dat is.
Misschien omdat het geen sport is hihahoquote:Op vrijdag 18 december 2020 23:32 schreef Szura het volgende:
Ik zie geen bijzondere vorm bij Hamilton dus ik neem alvast de U-Bahn naar Station R2.quote:
Endie is een bijtertje, ik ben er niet zeker op.quote:Op vrijdag 18 december 2020 23:37 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik zie geen bijzondere vorm bij Hamilton dus ik neem alvast de U-Bahn naar Station R2.
Zijn we wel zeker van ons Heta tegen Baggish?quote:Op vrijdag 18 december 2020 23:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Endie is een bijtertje, ik ben er niet zeker op.
100%,quote:Op vrijdag 18 december 2020 23:38 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zijn we wel zeker van ons Heta tegen Baggish?
Helemaal mee eensquote:Op vrijdag 18 december 2020 23:31 schreef Slobeend het volgende:
Ton Kas is in Promenade wél leuk @:BlueDisplay
Is goedquote:Op zaterdag 19 december 2020 00:46 schreef Anneloos het volgende:
Morgen darts-kijk-date? @:Wereldgozer
De vervelende hamer wisselt 3 potjes van 80 gemiddeld af met eentje van 96 op de Home Tour.quote:Op vrijdag 18 december 2020 23:37 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik zie geen bijzondere vorm bij Hamilton dus ik neem alvast de U-Bahn naar Station R2.
Ja. Maar zondag NEDERLANDERSquote:Op zaterdag 19 december 2020 00:46 schreef Anneloos het volgende:
Morgen darts-kijk-date? @:Wereldgozer
Ik zal morgen eens kijken, maar ik vrees dat het tegen valt want ik heb vandaag niet kunnen spammenquote:Op vrijdag 18 december 2020 22:46 schreef Tagliano het volgende:
@:slechtewoordgrappen liggen we nog een beetje op schema tov vorig jaar
Maar vandaag toch ook?quote:Op zaterdag 19 december 2020 01:06 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ja. Maar zondag NEDERLANDERS
quote:Op zaterdag 19 december 2020 09:09 schreef borisz het volgende:
overige dagen had ik het nog druk met andere verplichtingen
quote:Op zaterdag 19 december 2020 08:37 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
MVG met z'n verfikte handen
De samenvatting was maar 1:16quote:Op zaterdag 19 december 2020 12:04 schreef maxi-mus het volgende:
Jammer dat Lim gewonnen heeft, ik ben klaar met die rubriek. Die partij duurde ook eindeloos, man wat is die opa traag.
https://www.flashscore.nl(...)menvatting-wedstrijdquote:Op zaterdag 19 december 2020 12:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De samenvatting was maar 1:16Hoeveel pijlen ging die derde leg van set 5 dan?
Stefan van der Walle?quote:Op zaterdag 19 december 2020 12:58 schreef Tagliano het volgende:
Sinterklaas overleden
Graag een minuutje stilte in dit topic
Ah ja, volgens mij zag ik hem recent nog als Sinterklaas in een aantal reclames.quote:
Voor Bol ja.quote:Op zaterdag 19 december 2020 13:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ah ja, volgens mij zag ik hem recent nog als Sinterklaas in een aantal reclames.
RIP aan de nabestaanden en sterkte aan alle Zwarte Pieten.
Pak je toch even mee op zo'n zaterdagmiddag, we gaan eerst bespreken of Donnie meer kinderen wil.quote:
Dat was inderdaad het eerste wat ik dachtquote:Op zaterdag 19 december 2020 13:09 schreef BB-King het volgende:
Kim gooit op de training geweldig!
Dat wordt dus weer niks.
Is hij ook maatjes met Promes?quote:Op zaterdag 19 december 2020 13:11 schreef Kopiko het volgende:
Komt weer een vlijmscherpe analyse van DONNIE aan.
Ik nietquote:Op zaterdag 19 december 2020 13:12 schreef AllesKaputt het volgende:
Ik ben voor de tegenstander van Kim H.
Het kan nog altijd erger.quote:Op zaterdag 19 december 2020 13:13 schreef AllesKaputt het volgende:
Koert, een stotterende repper, en een Urkse reljongere. Waarom, waarom, in godesnaam, kijken wij dit?
Altijd tegen mijquote:Op zaterdag 19 december 2020 13:14 schreef Szura het volgende:
Barney op Q-school, dit kan alleen maar een fiasco gaat worden
Juist op deze spaarzame momenten dat hij voor de camera verschijnt moet er een bepaalde mate van veiligheid zijnquote:Op zaterdag 19 december 2020 13:15 schreef maxi-mus het volgende:
Daniel Larsson, hou uw dochters binnen mensen.
We missen Ad van Gameren en Frank Verhoeven voor de middagsessiesquote:Op zaterdag 19 december 2020 13:15 schreef Szura het volgende:
Niels en Teun, de grootste aids die ze met de huidige commentatoren kunnen samenstellen
Totdat je beseft dat dit allemaal van tevoren opgenomen is en hij opeens je straat in rijdt met een ijsjesbus.quote:Op zaterdag 19 december 2020 13:16 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Juist op deze spaarzame momenten dat hij voor de camera verschijnt moet er een bepaalde mate van veiligheid zijn
Ja, het kan erger, maar toch: WAAROM?!?quote:Op zaterdag 19 december 2020 13:15 schreef BB-King het volgende:
[..]
Het kan nog altijd erger.
*kuch* Marcel. *kuch*
Hij staat ergens onderaan in de lijst van charismatische darters.quote:Op zaterdag 19 december 2020 13:19 schreef El-Stinho het volgende:
Lennon staat in de top 20 van first 9-avg's op de vloer.
Maar nog net boven Gildingquote:Op zaterdag 19 december 2020 13:20 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hij staat ergens onderaan in de lijst van charismatische darters.
Ja, met Femkequote:Op zaterdag 19 december 2020 13:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
Koert heeft ook nog een jong kind toch.
Nee nee, Gilding is pure cult/kinderlokker en daarom charismatisch op zijn eigen manier. Lennon is gewoon weer zo'n depressief eilandhoofd.quote:
Welk kind laat zich nou lokken door Gilding.quote:Op zaterdag 19 december 2020 13:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee nee, Gilding is pure cult/kinderlokker en daarom charismatisch op zijn eigen manier. Lennon is gewoon weer zo'n depressief eilandhoofd.
Veel discussiëren, weinig neuken.quote:
Ilana en Daxquote:Op zaterdag 19 december 2020 13:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
Koert heeft ook nog een jong kind toch.
Als bij jou charismatisch gelijk staat aan 'een beetje kots in m'n mond als ik z'n hoofd zie', dan is Gilding inderdaad charismatisch op zijn eigen manierquote:Op zaterdag 19 december 2020 13:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee nee, Gilding is pure cult/kinderlokker en daarom charismatisch op zijn eigen manier. Lennon is gewoon weer zo'n depressief eilandhoofd.
Met die gouden tanden, makkelijker dan je denkt.quote:Op zaterdag 19 december 2020 13:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Welk kind laat zich nou lokken door Gilding.
Je leest mijn gedachten.quote:Op zaterdag 19 december 2020 13:25 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Als bij jou charismatisch gelijk staat aan 'een beetje kots in m'n mond als ik z'n hoofd zie', dan is Gilding inderdaad charismatisch op zijn eigen manier
Is een Dax geen motorfiets(je)?quote:Op zaterdag 19 december 2020 13:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ilana en Dax![]()
(hij hep ook een jonge vrouw)
Jammer dat er bij Jan dan weer zo'n achterhoeks hoofd omheen zit.quote:Op zaterdag 19 december 2020 13:23 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Ik vind dat hij een beetje dezelfde blik heeft als Jan Dekker
Ik heb dus een uitzendkracht aan het werk bij wie dit ook het geval is. Iedere keer als ik haar zie, en ook ruik, moet ik kokhalsenquote:
En we weten allemaal dat jij de enige bent die dit hoopt.quote:Op zaterdag 19 december 2020 13:25 schreef El-Stinho het volgende:
Lennen mag van mij wel Pietersen eruit gooien maar we weten allemaal dat het niet gaat gebeuren.
Eensquote:Op zaterdag 19 december 2020 13:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dag van nationale rouw graag
Klinkt geil.quote:Op zaterdag 19 december 2020 13:26 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ik heb dus een uitzendkracht aan het werk bij wie dit ook het geval is. Iedere keer als ik haar zie, en ook ruik, moet ik kokhalsen
quote:Op zaterdag 19 december 2020 13:26 schreef Mani89 het volgende:
[..]
En we weten allemaal dat jij de enige bent die dit hoopt.
Jan D. zou het met zijn blotebillengezicht geen week uithouden in de Achterhoek.quote:Op zaterdag 19 december 2020 13:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jammer dat er bij Jan dan weer zo'n achterhoeks hoofd omheen zit.
Anderzijds, wie zou er langer dan 1 week in de Achterhoek willen vertoeven.quote:Op zaterdag 19 december 2020 13:27 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Jan D. zou het met zijn blotebillengezicht geen week uithouden in de Achterhoek.
Een rottend gebit, een overbeet, paar kilo's te veel, vet haar , acné probleempje en een zweem van oud zweet telkens wanneer ze voorbij loopt. Heerlijkquote:
Nee inderdaad, blijf er vooral weg!quote:Op zaterdag 19 december 2020 13:28 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Anderzijds, wie zou er langer dan 1 week in de Achterhoek willen vertoeven.
Nu kinderen dit allemaal horen kan Stefan de Walle beter niet meer opdagen volgend jaar.quote:
Gaat nog de hele middag door.quote:Op zaterdag 19 december 2020 13:28 schreef Vriezzer het volgende:
Zo... de tenenkrommende AH-reclame kunnen we ook weer afstrepen.
Hoe oud?quote:Op zaterdag 19 december 2020 13:28 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Een rottend gebit, een overbeet, paar kilo's te veel, vet haar , acné probleempje en een zweem van oud zweet telkens wanneer ze voorbij loopt. Heerlijk
Zou de wereld niet beter af zijn zonder zo iemand?quote:Op zaterdag 19 december 2020 13:28 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Een rottend gebit, een overbeet, paar kilo's te veel, vet haar , acné probleempje en een zweem van oud zweet telkens wanneer ze voorbij loopt. Heerlijk
Heel erg vervelendquote:Op zaterdag 19 december 2020 13:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik had dit nummer gisteren ook al de hele dag in mijn hoofd.
Ziedend.
Dat hangt van haar huidskleur af.quote:Op zaterdag 19 december 2020 13:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zou de wereld niet beter af zijn zonder zo iemand?
Allichtquote:Op zaterdag 19 december 2020 13:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zou de wereld niet beter af zijn zonder zo iemand?
Dan weet je wat je te doen staat.quote:
Carpaccioquote:Op zaterdag 19 december 2020 13:28 schreef Vriezzer het volgende:
Zo... de tenenkrommende AH-reclame kunnen we ook weer afstrepen.
Ik ook. Klote AHquote:Op zaterdag 19 december 2020 13:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik had dit nummer gisteren ook al de hele dag in mijn hoofd.
Ziedend.
Ze is meermaals gewezen op haar lichaamsgeur, toch het makkelijkst te verhelpen in haar geval, maar to no avail.quote:Op zaterdag 19 december 2020 13:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh misschien even subtiel wat tips geven dan.
Ze doet haar werk vrij goed, dus dan gaat m'n klant over de rooie.quote:Op zaterdag 19 december 2020 13:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dan weet je wat je te doen staat.
Is hij de beste Scandinaaf ?quote:Op zaterdag 19 december 2020 13:32 schreef El-Stinho het volgende:
Die Larsson komt door het jaar heen ook nooit opdagen op de Tour. Zal wel door Kerona zijn maar wel lichtelijk vermoeiend.
Scandinavië vind ik sowieso een volstrekt overbodig gebied.quote:Op zaterdag 19 december 2020 13:33 schreef Mani89 het volgende:
Wow, 79 gemiddeld voor Larsson. Waarom mogen scandinaviers nog darten?
quote:Op zaterdag 19 december 2020 13:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Scandinavië vind ik sowieso een volstrekt overbodig gebied.
Mooi gebied om op vakantie te gaan hoorquote:Op zaterdag 19 december 2020 13:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Scandinavië vind ik sowieso een volstrekt overbodig gebied.
Dat is Kantele, maar die hebben een Tour samen met de Baltische staten. Dan zou je ook Labby en Razma mee moeten rekenen.quote:Op zaterdag 19 december 2020 13:33 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Is hij de beste Scandinaaf ?
Correctquote:Op zaterdag 19 december 2020 13:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
Niks mis met Scandinavische vrouwen toch.
'Kneus' toch?quote:Op zaterdag 19 december 2020 13:34 schreef Tagliano het volgende:
Oh heeft Lennon inmiddels een bijnaam ja
Zijn jullie toen allemaal in zijn hype getrapt? #dtvquote:Op zaterdag 19 december 2020 13:35 schreef LordVoldermort het volgende:
Paar jaar terug dachten we echt dat die Lennon de top 32 ging bestormen.
Ai, als Kantele de beste is... Labby is wel OKquote:Op zaterdag 19 december 2020 13:34 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat is Kantele, maar die hebben een Tour samen met de Baltische staten. Dan zou je ook Labby en Razma mee moeten rekenen.
Al hoort Finland technisch gezien niet bij Scandinavië, maar okee. "Nordic" rekenen we ook goed.quote:Op zaterdag 19 december 2020 13:34 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat is Kantele, maar die hebben een Tour samen met de Baltische staten. Dan zou je ook Labby en Razma mee moeten rekenen.
Hoezo dan? Of bedoel je qua taal?quote:Op zaterdag 19 december 2020 13:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Al hoort Finland technisch gezien niet bij Scandinavië, maar okee. "Nordic" rekenen we ook goed.
heb het bronwater nog niet eens opquote:Op zaterdag 19 december 2020 13:37 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Op naar 3-0, vroeg in de middag
Mooi man, nog meer Beanquote:Op zaterdag 19 december 2020 13:37 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Op naar 3-0, vroeg in de middag
Bijvoorbeeld. Met Finland erbij heet het Fennoscandië volgens sommigen. Het is een beetje fuzzy allemaal daar.quote:Op zaterdag 19 december 2020 13:37 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Hoezo dan? Of bedoel je qua taal?
quote:Op zaterdag 19 december 2020 13:33 schreef Mani89 het volgende:
Wow, 79 gemiddeld voor Larsson. Waarom mogen scandinaviers nog darten?
Krokettenquote:Op zaterdag 19 december 2020 13:39 schreef Doevelaer het volgende:
Iemand nog inspiratie voor een bijgerecht voor kerst?
Lihanboutjesquote:Op zaterdag 19 december 2020 13:39 schreef Doevelaer het volgende:
Iemand nog inspiratie voor een bijgerecht voor kerst?
Dat is zo'n kneusquote:Op zaterdag 19 december 2020 13:40 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
[ twitter ]
De Jetze-goednieuwsshow pakt niet uit.
Die gozer heb ik al vaker gezienquote:Op zaterdag 19 december 2020 13:40 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
[ twitter ]
De Jetze-goednieuwsshow pakt niet uit.
Beetje de Yannick-aanpak dusquote:Op zaterdag 19 december 2020 13:43 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Die gozer heb ik al vaker gezienik ben ervan overtuigd dat hij voor het WK aan een rad draait en de 5 spelers die daar uit komen hypet hij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |