SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De speeldagenverdeling tot en met 23 december:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het programma:
Format
R1: First to 3 sets (zonder tiebreak)
R2: First to 3 sets
R3: First to 4 sets
R4: First to 4 sets
QF: First to 5 sets
SF: First to 6 sets
F: First to 7 sets
Prijzengeld
Winner (1) £500,000
Runner-up (1) £200,000
Semi-finalists (2) £100,000
Quarter-finalists (4) £50,000
Fourth round losers (8) £35,000
Third round losers (16) £25,000
Second round losers (32) £15,000
First round losers (32) £7,500
De virtuele post-WK ranking
https://www.dartsrankings.com/postwch
Slotwoord voor deze OP
Wat een feest gaat het de komende weken weer worden.
We mogen ons weer ergeren aan Marcel Maijer, er komen weer schijtlollige items van Arjan van der Giessen, houdt Arjan van der Giessen de goede band met Van Gerwen, komt er weer ongemakkelijkheid met Van der Voort, welke BN'ers komen langs, welke kut-reclames zijn er, verliest Cullen weer traditioneel in de laatste 64?
HAMEREN DLM LOONVISIE HUURPONTONS MAXIMAALADVIES BENGI TONZON JAAAAAAAAAAAAAA
Vroege stunts uit de voorgaande twee jaren, want first to 3 sets blijft smerig
2020: Smith 1-3 Woodhouse, Cross 0-3 Huybrechts, Suljovic 1-3 Sherrock
2019: Whitlock 0-3 Joyce, Suljovic 1-3 Searle, Price 2-3 Aspinall, Wright 1-3 Alcinas
Wright, Suljovic en Price hebben dus geen hol te verdedigen ten opzichte van 2 jaar terug eigenlijk haha doei Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
quote:
Pol Hogan is echt de grootste choker van de hele wereld.quote:Op vrijdag 18 december 2020 22:20 schreef Szura het volgende:
Nou moet ik weer denken aan Hogan die zich tegen Durrant kapot gooide met 3 matchdarts in de hand en na een dikke voorsprong nog verloor
Durrant v Adams 2015 blijft ook wel een prachtige halve finale.quote:Op vrijdag 18 december 2020 22:20 schreef Szura het volgende:
Nou moet ik weer denken aan Hogan die zich tegen Durrant kapot gooide met 3 matchdarts in de hand en na een dikke voorsprong nog verloor
Helaas wel, want tot de choke kan hij zo godsgruwelijk goed dartenquote:Op vrijdag 18 december 2020 22:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Pol Hogan is echt de grootste choker van de hele wereld.
Was het tegen Raman begin dit jaar? Dat ging echt nergens over tot de laatste beurtenquote:Op vrijdag 18 december 2020 22:21 schreef Grifte het volgende:
[..]
Helaas wel, want tot de choke kan hij zo godsgruwelijk goed darten
Die Nixon (of zo) die 6-0 voorstondquote:Op vrijdag 18 december 2020 22:21 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Durrant v Adams 2015 blijft ook wel een prachtige halve finale.
Die heeft zich voor heel veel toernooien afgemeld. Geen zicht op.quote:
Ja. Ook alweer 7 jaar dood.quote:Op vrijdag 18 december 2020 22:22 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Die Nixon (of zo) die 6-0 voorstond
Hoezo te laat?quote:Op vrijdag 18 december 2020 22:24 schreef El-Stinho het volgende:
Morgen Scotty2Hotty!!! Veel en veel te laat overgestapt helaas.
Adams stond 6-0 voor in de finale.quote:Op vrijdag 18 december 2020 22:22 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Die Nixon (of zo) die 6-0 voorstond
Ow ja, zo zat het. Mijn grootste teleurstellingen waren al de nederlagen van Daryll The Dazzler Fittonquote:Op vrijdag 18 december 2020 22:25 schreef Zorro het volgende:
[..]
Adams stond 6-0 voor in de finale.
Nixon kwam tot 6-6.
Grootste teleurstelling van de BDO ooit dat Adams toen toch nog won.
Nou ja, first to 3 sets is wel een buitenbuitengewoonsmerig format en een Van den Bergh in de vorm van nu kan zoals Sjaak zei de finale halen. Genoeg first to 3-trauma's tussen godstalenten.quote:Op vrijdag 18 december 2020 22:28 schreef wimderon het volgende:
[..]
Lim tegen Dimi is toch geen vooruitzicht als je ook Loek tegen Dimi kunt hebben?
quote:Op vrijdag 18 december 2020 22:24 schreef Tagliano het volgende:
Als het zo doorgaat sluit ik een diep in de nacht niet helemaal uit
Ik ben die man inmiddels meer dan beuquote:Op vrijdag 18 december 2020 22:28 schreef El-Stinho het volgende:
Zou het toch niet erg vinden als Lim dit wint.
Naar de bejaardenhuis met die kutjap.quote:Op vrijdag 18 december 2020 22:31 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik ben die man inmiddels meer dan beu
Sex on the beach kicks inquote:Op vrijdag 18 december 2020 22:32 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Naar de bejaardenhuis met die kutjap.
Ik ben bij de 2de een beetje uitgeschoten met de wodka.quote:
Zit jij niet met je vlaggetje klaar ouwe reusquote:Op vrijdag 18 december 2020 22:35 schreef de_boswachter het volgende:
Morgen verheug ik me op King - Hopp. Rest kan me gestolen worden. Ja misschien vette Andy.
Nu nog nietquote:Op vrijdag 18 december 2020 22:36 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zit jij niet met je vlaggetje klaar ouwe reus
Gewoon hard werreke dan vallen die dubbels vanzelfquote:Op vrijdag 18 december 2020 22:38 schreef Grifte het volgende:
Ligt aan de mentaliteit, niet de kwaliteit!
/Feijenoordtopic
Aan het zichzelf daaraan ergeren, vooral.quote:Op vrijdag 18 december 2020 22:38 schreef El-Stinho het volgende:
Humphries gaat ten onder aan het tempo van Lim.
Is een NEDERLANDERquote:Op vrijdag 18 december 2020 22:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
Regisseur is veel te laat met schakelen
Tempo jongen
Ik voel je pijn, maar vind het een hels dilemma.quote:
Uh jaquote:Op vrijdag 18 december 2020 22:41 schreef The_Undertone het volgende:
Haha, moet je ejzelf maar niet op D13 zetten, oen
Ja, precies dit.quote:Op vrijdag 18 december 2020 22:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vind het jammer voor Humphries, maar voor Dimitri is dit zeer gunstig
Scheelt gelukkig “maar” 2 punten op Dirk die ook bijna met 0-3 naar huis kon.quote:Op vrijdag 18 december 2020 22:42 schreef Szura het volgende:
Hahahahaha sukkels met Humphries in pick m
Nee joh LimGodquote:Op vrijdag 18 december 2020 22:42 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik voel je pijn, maar vind het een hels dilemma.
Er ligt wel potentie jaquote:Op vrijdag 18 december 2020 22:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
En nu DIEP in de nacht met Nummerbordgod
Doe nog eens wat foto’s van Sammiquote:Op vrijdag 18 december 2020 22:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
En nu DIEP in de nacht met Nummerbordgod
Humphries was uitstekend in vorm de laatste wedstrijdjes op TV. Als hij dan op tempo tegen Van den Bergh had kunnen gooien was dat vuurwerk geweest. Zeker in een first-to-3 format.quote:
One trick ponies hebben we een broertje dood aan.quote:Op vrijdag 18 december 2020 22:44 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Humphries was uitstekend in vorm de laatste wedstrijdjes op TV. Als hij dan op tempo tegen Van den Bergh had kunnen gooien was dat vuurwerk geweest. Zeker in een first-to-3 format.
Dit is toch geen one trick pony halve zool.quote:Op vrijdag 18 december 2020 22:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]
One trick ponies hebben we een broertje dood aan.
Die kut Belg is nooit leuk.quote:Op vrijdag 18 december 2020 22:44 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Humphries was uitstekend in vorm de laatste wedstrijdjes op TV. Als hij dan op tempo tegen Van den Bergh had kunnen gooien was dat vuurwerk geweest. Zeker in een first-to-3 format.
quote:Op vrijdag 18 december 2020 22:46 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Die kut Belg is nooit leuk.
Wat een tieten, bohhhquote:Op vrijdag 18 december 2020 22:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die tattooquote:Op vrijdag 18 december 2020 22:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik gooi voor T15 op 81quote:Op vrijdag 18 december 2020 22:42 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Uh ja
Wat had ie anders moeten doen vanaf 81
Ja T19 gooien maar buiten dat
Ik had 3-2 en dat vond ik smerig gewaagd.quote:Op vrijdag 18 december 2020 22:48 schreef El-Stinho het volgende:
Ik ga met spullen smijten als mensen een zege voor Lim hebben voorspeld.
quote:Op vrijdag 18 december 2020 22:52 schreef Slobeend het volgende:
Wade is de enige die consequent een hand geeft de laatste tijd. Viruswappie?
Ze worden toch allemaal getest, of niet?quote:Op vrijdag 18 december 2020 22:52 schreef Slobeend het volgende:
ZEAH ZEKAHquote:Op vrijdag 18 december 2020 22:53 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ze worden toch allemaal getest, of niet?
Of gewoon een autist.quote:Op vrijdag 18 december 2020 22:52 schreef Slobeend het volgende:
McAfee voor Wadequote:Op vrijdag 18 december 2020 22:53 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat is zo ja.quote:Op vrijdag 18 december 2020 22:53 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wade is zwaar autist héquote:Op vrijdag 18 december 2020 22:52 schreef Slobeend het volgende:
Is totaal niet de bedoeling volgens mijquote:Op vrijdag 18 december 2020 22:52 schreef Slobeend het volgende:
Naast de wedstrijd is ook de interpunctie verloren gegaanquote:
Hoe bedoel je, hij gaat vandaag niet eens winnen van Rydz.quote:Op vrijdag 18 december 2020 22:58 schreef El-Stinho het volgende:
Ah, de uit vorm zijnde Bunting zit natuurlijk ook in deze seeding. Wade gaat koprollend naar de kwartfinale.
Pauzequote:Op vrijdag 18 december 2020 22:58 schreef de_boswachter het volgende:
Zo helemaal leeg gescheten.
Ik zit er ook klaar voor.
Ha ha haquote:Op vrijdag 18 december 2020 22:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je, hij gaat vandaag niet eens winnen van Rydz.
Het is altijd Knoop In Je Zakdoek als Jair in de buurt is. Waarom mag die mongool op tv.quote:
quote:Op vrijdag 18 december 2020 23:02 schreef H_T het volgende:
Allemaal eVans in die reclame van Mercedes, maar Ricky zit er niet bij
Dit lukt me ook op een goede dagquote:Op vrijdag 18 december 2020 23:04 schreef de_boswachter het volgende:
Ik gooide vanavond 40 gemiddeld. Raak me aan.
Ik had na 300 pijlen vanavond 2x boven de 100.quote:Op vrijdag 18 december 2020 23:05 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit lukt me ook op een goede dag
Vanavond een beurtje honderd gegooid, dan ben ik trots
Dit is wel keurig bowaquote:Op vrijdag 18 december 2020 23:06 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik had na 300 pijlen vanavond 2x boven de 100.
#trots
Lopen al flink achter op record zeker?quote:Op vrijdag 18 december 2020 23:07 schreef Tagliano het volgende:
Ik zie dat een top honderd DRT users al niet meer de lading dekt
Dat vroeg ik slechtewoordgrappen maar die gaf geen sjoegequote:Op vrijdag 18 december 2020 23:08 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Lopen al flink achter op record zeker?
quote:Op vrijdag 18 december 2020 23:04 schreef de_boswachter het volgende:
Ik gooide vanavond 40 gemiddeld. Raak me aan.
GODENquote:Op vrijdag 18 december 2020 23:05 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit lukt me ook op een goede dag
Vanavond een beurtje honderd gegooid, dan ben ik trots
Bij welke speler zou je de grens trekken qua snelheid?quote:Op vrijdag 18 december 2020 23:08 schreef Slobeend het volgende:
Er mag van mij ook wel een WK Sneldarten komen.
Al twee kansen verloren gegaanquote:Op vrijdag 18 december 2020 23:09 schreef El-Stinho het volgende:
Wanneer kunnen we de ''typisch James Wade'' voor het eerst afvinken in daadwerkelijk een wedstrijd van Wade?
Erg jammer.quote:Op vrijdag 18 december 2020 23:08 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat vroeg ik slechtewoordgrappen maar die gaf geen sjoege
En wanneer gaan we horen dat dit wel eens het jaar van James Wade kan zijn?quote:
Het helpt overigens dat ik het Lim gun, aan de andere kant was Dimitri-Humphries ongeacht de onderliggende spanning een kraker geweest. Hopen dat Dimi gewoon doorzet, een kwartfinale vGerwen-Dimitri is eigenlijk het enige acceptabele wat uit het schema kan komen.quote:
Ja goeie. Evans, Rydz, Barry, Humfries, Wattimena, De Zwaan, Van Gerwen, VD Voort, Smith denk ik aan. Price is al een twijfelgeval.quote:Op vrijdag 18 december 2020 23:09 schreef Grifte het volgende:
[..]
Bij welke speler zou je de grens trekken qua snelheid?
We lopen anderhalve dag achter ofzoquote:
En nog weinig HOLLANDSE AVONDEN.quote:Op vrijdag 18 december 2020 23:13 schreef Tagliano het volgende:
[..]
We lopen anderhalve dag achter ofzo
Maar dat vertekent wat omdat we nu nog geen weekenddagen hebben gehad waar we die vorig jaar na net zoveel wedstrijddagen wel hadden
1quote:Op vrijdag 18 december 2020 23:13 schreef Tagliano het volgende:
[..]
We lopen anderhalve dag achter ofzo
Maar dat vertekent wat omdat we nu nog geen weekenddagen hebben gehad waar we die vorig jaar na net zoveel wedstrijddagen wel hadden
Zondag moet hem wordenquote:Op vrijdag 18 december 2020 23:14 schreef Slobeend het volgende:
[..]
En nog weinig HOLLANDSE AVONDEN.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |