SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar hoe is de omgangsregeling enzo...gaat het allemaal geen gezeur geven?quote:Op vrijdag 18 december 2020 22:06 schreef UitStraling het volgende:
En nee is maar grapje, Rachid is een leuke gast maar voelde wel 0,003 seconden zo'n steekje van, verrekte mazzelpik
Huh? die twee zijn dolgelukkig met elkaar...quote:Op vrijdag 18 december 2020 22:07 schreef DW457 het volgende:
[..]
Maar hoe is de omgangsregeling enzo...gaat het allemaal geen gezeur geven?
Oooooooooooohhhhhhh.....ik dacht dat je een date met haar had...ah.quote:Op vrijdag 18 december 2020 22:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Huh? die twee zijn dolgelukkig met elkaar...
Met een zwangere vrouw?quote:Op vrijdag 18 december 2020 22:09 schreef DW457 het volgende:
[..]
Oooooooooooohhhhhhh.....ik dacht dat je een date met haar had...ah.
Kan toch? Ik heb destijds een ex ook leren kennen terwijl ik vader aan het worden was. Maar dat is ook wel een bijzonder verhaal.quote:
dit klinkt alsof je de verloskundige aan het versieren was tijdens de bevallingquote:Op vrijdag 18 december 2020 22:11 schreef DW457 het volgende:
[..]
Kan toch? Ik heb destijds een ex ook leren kennen terwijl ik vader aan het worden was. Maar dat is ook wel een bijzonder verhaal.
Serieus, dat moet toch ook wel bijzonder geweest zijn dan?quote:Op vrijdag 18 december 2020 22:11 schreef DW457 het volgende:
[..]
Kan toch? Ik heb destijds een ex ook leren kennen terwijl ik vader aan het worden was. Maar dat is ook wel een bijzonder verhaal.
Doet me een beetje aan mezelf denkenquote:Op vrijdag 18 december 2020 22:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dit klinkt alsof je de verloskundige aan het versieren was tijdens de bevalling
quote:Op vrijdag 18 december 2020 22:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dit klinkt alsof je de verloskundige aan het versieren was tijdens de bevalling
Ja, maar ook iets wat ik niet op een openbaar forum ga vertellenquote:Op vrijdag 18 december 2020 22:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Serieus, dat moet toch ook wel bijzonder geweest zijn dan?
jij was de verloskundige aan het versieren toen je uit je moeder kwam?quote:Op vrijdag 18 december 2020 22:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Doet me een beetje aan mezelf denken
Volgens mijn vader keek ik na de geboorte wel meteen omquote:Op vrijdag 18 december 2020 22:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
jij was de verloskundige aan het versieren toen je uit je moeder kwam?
Challenge acceptedquote:Op vrijdag 18 december 2020 22:15 schreef FranticDJ het volgende:
Belgen trekken hun keutel terug. je hebt alleen een negatieve test nodig als je langer dan 48u blijft.
ja want als je korter blijft kan je niemand besmetten
Besmetten met je CherryLips....prrr....quote:
Meeste mannen gaan toch voor de Antwerpse wip, flinke baas als je daar langer dan 48 uur voor nodig hebt.quote:Op vrijdag 18 december 2020 22:15 schreef FranticDJ het volgende:
Belgen trekken hun keutel terug. je hebt alleen een negatieve test nodig als je langer dan 48u blijft.
ja want als je korter blijft kan je niemand besmetten
Want het taaltje is zo zachtquote:Op vrijdag 18 december 2020 22:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Meeste mannen gaan toch voor de Antwerpse wip, flinke baas als je daar langer dan 48 uur voor nodig hebt.
"Ja, maar ook iets wat ik niet op een openbaar forum ga vertellenquote:Op vrijdag 18 december 2020 22:29 schreef DW457 het volgende:
[..]
Tell me more, tell me more, tell me more!
Nicequote:Op vrijdag 18 december 2020 22:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Ja, maar ook iets wat ik niet op een openbaar forum ga vertellen"
quote:Op vrijdag 18 december 2020 22:29 schreef DW457 het volgende:
[..]
Tell me more, tell me more, tell me more!
Scherp. Heb je mijn andere verwijzing ook gespot?quote:
quote:Op vrijdag 18 december 2020 22:54 schreef DW457 het volgende:
[..]
Scherp. Heb je mijn andere verwijzing ook gespot?
Ik stond zelfs in dubio, maar ik nam geen enkel risico.quote:
Ja ja, je bent goed bezig....is er trouwens leven op Pluto?quote:Op vrijdag 18 december 2020 22:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik stond zelfs in dubio, maar ik nam geen enkel risico.
Geen idee, kun je dansen op de maan?quote:Op vrijdag 18 december 2020 22:59 schreef DW457 het volgende:
[..]
Ja ja, je bent goed bezig....is er trouwens leven op Pluto?
Ik heb net malibu-cola opquote:Op vrijdag 18 december 2020 23:00 schreef bitterbal het volgende:
sigaretten op beeld zien er echt heel lekker uit
Hmm, goede vraag....maar goed...waar kan ik nu heen...niet naar Polen, want daar gaat het te goed, ik wil ook niet naar China, daar is het te druk...ah, ik weet het al: ik ga lekker naar bed. Slaap lekker allemaal.quote:Op vrijdag 18 december 2020 22:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geen idee, kun je dansen op de maan?
quote:Op vrijdag 18 december 2020 23:02 schreef DW457 het volgende:
[..]
Hmm, goede vraag....maar goed...waar kan ik nu heen...niet naar Polen, want daar gaat het te goed, ik wil ook niet naar China, daar is het te druk...ah, ik weet het al: ik ga lekker naar bed. Slaap lekker allemaal.
Bestaan die eigenlijk nog?quote:
Oh is het weer terug?quote:Op vrijdag 18 december 2020 23:04 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
https://www.plus.nl/produ(...)e-fles-275-ml-416100
Nu heb ik trek in dat toblerone toetjequote:Op vrijdag 18 december 2020 23:04 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
https://www.plus.nl/produ(...)e-fles-275-ml-416100
niet meer alle smaken van vroegah iig.
Jaja, rustig, WA heeft de laatste tijd ook sars ...quote:
van breezer naar Toblerone.. ok..quote:Op vrijdag 18 december 2020 23:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nu heb ik trek in dat toblerone toetje
Die verkopen ze bij de plusquote:Op vrijdag 18 december 2020 23:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
van breezer naar Toblerone.. ok..
Ballie logica, dat kost jaren om dat te begrijpen.quote:Op vrijdag 18 december 2020 23:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
van breezer naar Toblerone.. ok..
quote:Op vrijdag 18 december 2020 23:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ballie logica, dat kost jaren om dat te begrijpen.
ja was ik al achter, begin er ook niet meer aanquote:Op vrijdag 18 december 2020 23:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ballie logica, dat kost jaren om dat te begrijpen.
Nee ik ben ook niet logisch dat weet ik ook wel.quote:
op wat?quote:Op vrijdag 18 december 2020 23:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lijkt op Gü zo te zien [ afbeelding ]
Deze, geloof me, dat is beter dan de wildste bed-capriolenquote:
Oh die hebben ze geloof ik bij de ahquote:Op vrijdag 18 december 2020 23:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Deze, geloof me, dat is beter dan de wildste bed-capriolen![]()
https://www.culy.nl/inspi(...)e-cheesecake-van-gu/
Volgens mij alleen bij de AH inderdaad, zijn wel zwembandjeslatengroeiertjes maar goed erg lekker voor K&Kquote:Op vrijdag 18 december 2020 23:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh die hebben ze geloof ik bij de ah
En dat voor maar 3 euro.quote:Op vrijdag 18 december 2020 23:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Deze, geloof me, dat is beter dan de wildste bed-capriolen![]()
https://www.culy.nl/inspi(...)e-cheesecake-van-gu/
Ja anders nam ik hem nietquote:
Hmm, aanlokkelijk wel ditquote:Op vrijdag 18 december 2020 23:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja en zo'n potje Gü hakt achteraf je hoofd er niet af.
quote:Op vrijdag 18 december 2020 23:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hmm, aanlokkelijk wel dit [ afbeelding ]
Hij maakt wel een goed punt hoor.quote:
Lijkt me best lekkerquote:
Ga nooit heen zonder te groeten, ga nooit heen zonder een zoen, want wie het noodlot zal ontmoeten, kan het nimmer over doen.quote:Op vrijdag 18 december 2020 23:31 schreef UitStraling het volgende:
De vorige Koningin van deze SC zei altijd, zeg altijd lief gedag tegen iedereen want je weet niet of er nog een dag daarna komt.
Volgens mij zei ze dit altijd letterlijk ja.quote:Op vrijdag 18 december 2020 23:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ga nooit heen zonder te groeten, ga nooit heen zonder een zoen, want wie het noodlot zal ontmoeten, kan het nimmer over doen.
Ik ken die zin nog van een jaar of 20 geleden uit een of andere satirische Bert en Ernie sketchquote:Op vrijdag 18 december 2020 23:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgens mij zei ze dit altijd letterlijk ja.
quote:Op vrijdag 18 december 2020 23:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ken die zin nog van een jaar of 20 geleden uit een of andere satirische Bert en Ernie sketchMaar weet niet meer waarvan dat precies was, begon met een zwaar Limburgs accent 'Geachte aanwezigen, we zijn hier allen bijeen gekomen, om te gedenken, ons Lex die veel te vroeg is heen gegaan' en dan zo'n gniffelende kutopmerking van 'nou voorlopig gaat die helemaal nergens meer heen'
Uit de periode dat je cd's nog maar met 1x snelheid kon brandenquote:
Bij snelheid 16 x had je kans dat hij oversprong bij ieder drempeltje in je autocdspelert.quote:Op vrijdag 18 december 2020 23:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Uit de periode dat je cd's nog maar met 1x snelheid kon branden
Wat nou auto, discman op de fiets yo.quote:Op vrijdag 18 december 2020 23:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bij snelheid 16 x had je kans dat hij oversprong bij ieder drempeltje in je autocdspelert.
Nooit begrepen waar dat kutding nou moest hangen.quote:Op vrijdag 18 december 2020 23:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wat nou auto, discman op de fiets yo.
Gewoon in de broekzak van je skaterbroek met honderduizend zakken en 3 maten te grootquote:Op vrijdag 18 december 2020 23:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nooit begrepen waar dat kutding nou moest hangen.
En dan Melbourne shufflenquote:Op vrijdag 18 december 2020 23:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon in de broekzak van je skaterbroek met honderduizend zakken en 3 maten te groot
Dat kon alleen als je een kleine piel hadquote:Op vrijdag 18 december 2020 23:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon in de broekzak van je skaterbroek met honderduizend zakken en 3 maten te groot
Ik had skaterbroeken.quote:Op vrijdag 18 december 2020 23:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eensquote:
QFTquote:
quote:Op zaterdag 19 december 2020 07:49 schreef kwiwi het volgende:
Nou dat wordt een gezellige ochtend, als we allemaal slecht geslapen hebben
quote:Op zaterdag 19 december 2020 08:07 schreef Karzai het volgende:
o jee de zak zit weer vol, moet ik och even naar buiten, nu maar even doen in mijn smurfbroek en met ongekamde haren
Pics?!quote:Op zaterdag 19 december 2020 08:19 schreef Karzai het volgende:
Denk dat ik een nieuwe buurvrouw krijg vandaag
BUDAAAAAAAAAquote:Op zaterdag 19 december 2020 08:45 schreef Budapestenaar het volgende:
Worstjes, spek, eieren en champignons![]()
Wat klinkt dit weer lekker vautquote:Op zaterdag 19 december 2020 08:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Haagsie!![]()
Wil je ook een worstje?
huehuehuequote:Op zaterdag 19 december 2020 08:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Haagsie!![]()
Wil je ook een worstje?
quote:Op zaterdag 19 december 2020 08:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
IT’S THE MOST WONDERFUL TIME OF THE YEAR!
Worstje?quote:Op zaterdag 19 december 2020 08:52 schreef Budapestenaar het volgende:
@:bitterbal had vast een worstje gewild.
quote:Op zaterdag 19 december 2020 08:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
IT’S THE MOST WONDERFUL TIME OF THE YEAR!
Ding is in april gekocht, kan de garantie toch niet al zijn verlopen?quote:Garantieduur
Bij Blokker geven wij minimaal één jaar garantie op onze producten en minimaal twee jaar garantie op onze elektrische apparaten. Eventuele afwijkende langere garantietermijnen, zoals bijvoorbeeld fabrieksgarantie worden specifiek vermeld op het garantiebewijs van het aangekocht product. Deze garantietermijnen gelden onverminderd de rechten die je hebt op basis van de wettelijke garantie.
Als een product binnen de garantietermijn wordt gerepareerd blijft de oorspronkelijke garantietermijn van het product intact. Op de reparatie zelf geeft Blokker 3 maanden garantie, met uitzondering van reparaties aan producten met bliksem-, water, brand- en/of vochtschade, hierop wordt geen garantie verleend.
Nee garantie is meestal twee jaar.quote:Op zaterdag 19 december 2020 09:18 schreef bitterbal het volgende:
Blokkers eerste reactie is is dat mijn airfryert buiten de garantie valt.
maar dit staat op hun eigen site
[..]
Ding is in april gekocht, kan de garantie toch niet al zijn verlopen?
FNV kan dat wel roepen, maar denk je dat de mannetjes die de eurotekens zien daarin mee zullen gaan? drukste tijd van 't jaar voor hunquote:Op zaterdag 19 december 2020 09:17 schreef Haags het volgende:
https://www.ad.nl/werk/fn(...)dens-kerst~a3944d10/
Fnv slaat een beetje de plank mis
nieuw gekocht? dan heb je gewoon recht op garantie; evt gooien op non-conformiteit; van een airfryer mag je verwachten dat hij langer dan 8 maanden werkt (dunno wat probleem is)quote:Op zaterdag 19 december 2020 09:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja heb dat stukje maar weer naar ze toe gestuurdquote:Op zaterdag 19 december 2020 09:21 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee garantie is meestal twee jaar.
ja nieuw. Online gekocht.quote:Op zaterdag 19 december 2020 09:22 schreef mschol het volgende:
[..]
nieuw gekocht? dan heb je gewoon recht op garantie; evt gooien op non-conformiteit; van een airfryer mag je verwachten dat hij langer dan 8 maanden werkt (dunno wat probleem is)
Ze proberen het gewoonquote:Op zaterdag 19 december 2020 09:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nja buiten dat, het zijn veelal jongeren die werken op 1e en 2e kerstdag en die willen juist werken.quote:Op zaterdag 19 december 2020 09:22 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
FNV kan dat wel roepen, maar denk je dat de mannetjes die de eurotekens zien daarin mee zullen gaan? drukste tijd van 't jaar voor hun
Ja dat denk ik ook.quote:Op zaterdag 19 december 2020 09:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ze proberen het gewoonnail'em.
Is gewoon grantiequote:Op zaterdag 19 december 2020 09:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja nieuw. Online gekocht.
Hij wordt niet meer warm.
lol, stelletje schoftenquote:Op zaterdag 19 december 2020 09:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook.
het bericht werd afgesloten dat ik een nieuwe kon kopen voor 40 euro.
"Jullie kunnen mijn oude in je reet steken voor 40 Euro"quote:Op zaterdag 19 december 2020 09:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook.
het bericht werd afgesloten dat ik een nieuwe kon kopen voor 40 euro.
tja, moet je telefoon maar op stil zettenquote:Op zaterdag 19 december 2020 09:23 schreef FranticDJ het volgende:
Ik ben wakker gebelddoor een serieuze beller dat wel. Daarna nog 3 van die telefoonspammers..
Gaat nietquote:Op zaterdag 19 december 2020 09:25 schreef mschol het volgende:
[..]
tja, moet je telefoon maar op stil zetten
ja plus huilende smileyquote:Op zaterdag 19 december 2020 09:26 schreef UitStraling het volgende:
Ik zie het al voor me trouwens;
Lieve Blokker,
Me airfryert is kapot, ja en nu?
Gr, gr,
Bitterbal
Hey maat even een oprechte vraag he, wat vind jij van de letter S?quote:Op zaterdag 19 december 2020 09:26 schreef UitStraling het volgende:
Ik zie het al voor me trouwens;
Lieve Blokker,
Me airfryert is kapot, ja en nu?
Gr, gr,
Bitterbal
Sanne, Sammy, Sarah, Sofie, Suze, Steffie, Sjoukje, ja redelijke naam wel, hoezo?quote:Op zaterdag 19 december 2020 09:27 schreef Haags het volgende:
[..]
Hey maat even een oprechte vraag he, wat vind jij van de letter S?
Neequote:Op zaterdag 19 december 2020 09:31 schreef FranticDJ het volgende:
Dus je hebt serieus garantie proberen claimen op een fake pagina?
Ben je erin getraptquote:Op zaterdag 19 december 2020 09:33 schreef bitterbal het volgende:
Een of ander helpdesk account doet zich voor als helpdesk van blokker op de blokker page
Dit is precies de bitterbal mansionquote:Op zaterdag 19 december 2020 09:27 schreef CherryLips het volgende:
Ik had gedroomd dat ik een groot oud huis had geërfd dat ook ooit een instelling was geweest. En ik had m'n eigen appartement ook nog dus ik woonde op twee plekken. En dan oude huis was nogal vervallen en te groot voor me. Meerdere badkamers en van die wc-hokjes en een heel oude keuken. En muizen en enkel glas en verrotte kozijnen. Maar ik had het toch leuk ingericht. En het spookte er. Er gebeurden rare dingen.
ik heb dubbelglasquote:Op zaterdag 19 december 2020 09:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit is precies de bitterbal mansion
Wat heeft je drachtige lijf ermee te maken? Heb je de hapjespan nodig voor je thuisbevalling? Om de placenta in te bakken?quote:Erg teleurgesteld in de klantenservice van de Blokker!! Hoe kan je zo met klanten omgaan? In de lockdown is mijn hapjespan (binnen de garantie) van de tefal stuk gegaan.
De slogan op de website gaat helaas niet op!!.. Onze winkels zijn dicht: we staan online voor je klaar. Wel om te verkopen maar niet qua service en garantie🤬!! Heel slecht dit helemaal gezien alle info die ik heb aangeleverd en hoogzwanger ben.
Dit is niet mijn post hoorquote:Op zaterdag 19 december 2020 09:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat heeft je drachtige lijf ermee te maken? Heb je de hapjespan nodig voor je thuisbevalling? Om de placenta in te bakken?
Kleinigheidje hou je toch. De rest kloptquote:
Mooi dit, ik ben zwanger dus ik eis een hapjespan.quote:Op zaterdag 19 december 2020 09:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat heeft je drachtige lijf ermee te maken? Heb je de hapjespan nodig voor je thuisbevalling? Om de placenta in te bakken?
Ze heeft zich met jong laten schoppen tijdens de eerste lockdown dus nu heeft ze recht op service.quote:Op zaterdag 19 december 2020 09:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mooi dit, ik ben zwanger dus ik eis een hapjespan.
Neequote:Op zaterdag 19 december 2020 09:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat weten wij niet. Misschien wel.
Heb je weer een nieuwe FB-pagina gevonden om je te vermaken?quote:Op zaterdag 19 december 2020 09:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als de Blokker zou reageren; Geachte hapjespan, hier heeft u een setje breinaalden van ons voor de doe-het-zelf abortus.quote:Op zaterdag 19 december 2020 09:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze heeft zich met jong laten schoppen tijdens de eerste lockdown dus nu heeft ze recht op service.
Deze is nog vrij lafjes.quote:Op zaterdag 19 december 2020 09:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je weer een nieuwe FB-pagina gevonden om je te vermaken?
Nou die hapjespan zou misschien nog wel kunnen want hapjes, maar als ze hoogzwanger is heeft ze toch wel wat uit te leggenquote:Op zaterdag 19 december 2020 09:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat weten wij niet. Misschien wel.
Je vrouw is zwanger komen we net achter.quote:Op zaterdag 19 december 2020 09:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je weer een nieuwe FB-pagina gevonden om je te vermaken?
quote:Op zaterdag 19 december 2020 09:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je aanstaande babyquote:Op zaterdag 19 december 2020 09:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou die hapjespan zou misschien nog wel kunnen want hapjes, maar als ze hoogzwanger is heeft ze toch wel wat uit te leggen
Ik ben nog helemaal niet volwassen genoeg om papa te gaan spelenquote:Op zaterdag 19 december 2020 09:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je aanstaande baby
IK BEN NIET DRACHTIG!!!quote:Op zaterdag 19 december 2020 09:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben nog helemaal niet volwassen genoeg om papa te gaan spelen
Nee mogen alleen Nederlandstalige hapjes in.quote:Op zaterdag 19 december 2020 09:41 schreef FranticDJ het volgende:
Toch ook maar eens proberen.. Snacks bakken in een hapjespan.
Een snack is immers een hapje.
bitterball0n dusquote:Op zaterdag 19 december 2020 09:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee mogen alleen Nederlandstalige hapjes in.
Dat heeft volgens mij nog nooit iemand tegengehouden.quote:Op zaterdag 19 december 2020 09:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar hoe moet dat mormel straks gaan heten?quote:Op zaterdag 19 december 2020 09:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat heeft volgens mij nog nooit iemand tegengehouden.
wie weet is dit een trap, jou zover krijgen omdat ze eigenlijk zwaar tochtig is.quote:Op zaterdag 19 december 2020 09:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Met poepluiers spelen is net zo leuk als met LEGO spelenquote:Op zaterdag 19 december 2020 09:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
je spreekt uit ervaring?quote:Op zaterdag 19 december 2020 09:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met poepluiers spelen is net zo leuk als met LEGO spelen
Maar uit je eerdere uitspraak blijkt dat je ermee gespeeld hebtquote:Op zaterdag 19 december 2020 09:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb wel eens volle luiers gezien ja.
Nou dat betwijfel ikquote:Op zaterdag 19 december 2020 09:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met poepluiers spelen is net zo leuk als met LEGO spelen
quote:Op zaterdag 19 december 2020 09:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Van die mini bitterballetjes
Wenteltrap?quote:Op zaterdag 19 december 2020 09:44 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wie weet is dit een trap, jou zover krijgen omdat ze eigenlijk zwaar tochtig is.
Oh, nou ik vind de airfryerquote:Op zaterdag 19 december 2020 09:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sanne, Sammy, Sarah, Sofie, Suze, Steffie, Sjoukje, ja redelijke naam wel, hoezo?
uit de pixie/aerocinno ookquote:Op zaterdag 19 december 2020 09:49 schreef Haags het volgende:
Wat is cappuccino van dolce gusto toch een genot he
Oeh wentelteefjesquote:
imnomnomquote:Op zaterdag 19 december 2020 09:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
uit de pixie/aerocinno ook
Melk zo stevig opgeschuimd als pur schuim
turn bitchesquote:
De macchiato caramel moet je hebbenquote:Op zaterdag 19 december 2020 09:49 schreef Haags het volgende:
Wat is cappuccino van dolce gusto toch een genot he
quote:Op zaterdag 19 december 2020 09:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De macchiato caramel moet je hebben
Help ballie de winter door.quote:Op zaterdag 19 december 2020 09:54 schreef bitterbal het volgende:
oke tante gaat nu een survival pakket bij elkaar verzamelen en brengen
Misschien komt ze dat pakket wel brengen omdat ze vreest voor wat er gebeurt als er een hongerige ballie is.quote:Op zaterdag 19 december 2020 09:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
die denkt gelijk dat ik doodziek ben. Is puur om haar niet eventueel te besmetten
nee mijn tante is niet zo snel onder de indruk van mijquote:Op zaterdag 19 december 2020 09:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien komt ze dat pakket wel brengen omdat ze vreest voor wat er gebeurt als er een hongerige ballie is.
Worstenquote:Op zaterdag 19 december 2020 09:54 schreef bitterbal het volgende:
oke tante gaat nu een survival pakket bij elkaar verzamelen en brengen
quote:Op zaterdag 19 december 2020 09:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Worsten
Bacon
Hamlapjes
Cola
Hagelslag
Rode kool
Klaar!!!
Je vergeet de koekjesquote:Op zaterdag 19 december 2020 09:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Worsten
Bacon
Hamlapjes
Cola
Hagelslag
Rode kool
Klaar!!!
Bestaat daar ook al HG spul voor, mensen van 60+?quote:Op zaterdag 19 december 2020 10:01 schreef bitterbal het volgende:
ja of het komt van dat HG spul maar ja mijn tante is ook al 60 plus
quote:Op zaterdag 19 december 2020 10:02 schreef Haags het volgende:
[..]
Bestaat daar ook al HG spul voor, mensen van 60+?
Lees r/niceguys maar eens op Reddit. Dat is nog de light versie.quote:Op zaterdag 19 december 2020 10:04 schreef Lospedrosa het volgende:
Die hard fokkers daar in Canada en de US.![]()
https://www.ad.nl/buitenl(...)rouwenhaat~ad0db05b/
Wat een rare beweging is het ook dat incel.
Hoe kun je nou het niet kunnen verleiden van een vrouw, aan de vrouw verwijten?
Zou dan eerder aan aids denken.quote:Op zaterdag 19 december 2020 10:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:bitterbal heb je iets opgelopen in dat vieze huis? Komt over met de incubatietijd voor Corona en zo
Bijna elke vorm van terrorisme komt voort uit het feit dat lelijke mannen geen vrouw kunnen krijgen en daarom maar gekke dingen gaan doen.quote:Op zaterdag 19 december 2020 10:04 schreef Lospedrosa het volgende:
Die hard fokkers daar in Canada en de US.![]()
https://www.ad.nl/buitenl(...)rouwenhaat~ad0db05b/
Wat een rare beweging is het ook dat incel.
Hoe kun je nou het niet kunnen verleiden van een vrouw, aan de vrouw verwijten?
Ja geen idee tochquote:Op zaterdag 19 december 2020 10:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:bitterbal heb je iets opgelopen in dat vieze huis? Komt over met de incubatietijd voor Corona en zo
pinkeye bedoel jequote:Op zaterdag 19 december 2020 10:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zou dan eerder aan aids denken.
Of een poepmond.quote:Op zaterdag 19 december 2020 10:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geloof je meteen, hou niet van Reddit daar komt geen einde aan.quote:Op zaterdag 19 december 2020 10:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lees r/niceguys maar eens op Reddit. Dat is nog de light versie.
“Ik hield de deur voor haar open, maar ze wilde daarna geen seks”
quote:Op zaterdag 19 december 2020 10:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bijna elke vorm van terrorisme komt voort uit het feit dat lelijke mannen geen vrouw kunnen krijgen en daarom maar gekke dingen gaan doen.
Die lelijke mannen van 9-11, wat deden die als laatste?quote:Op zaterdag 19 december 2020 10:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wacht, terrorisme is eigenlijk de schuld van vrouwen die niet willen neuken.![]()
flight simulator spelen?quote:Op zaterdag 19 december 2020 10:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die lelijke mannen van 9-11, wat deden die als laatste?
Dan moet je nog even geduld hebben voordat je kunt testen daarop.quote:Op zaterdag 19 december 2020 10:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Beetje aan hun pik sjorren?quote:Op zaterdag 19 december 2020 10:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
maar die schoonmaak was dinsdag. Duurt het niet wat langer?quote:Op zaterdag 19 december 2020 10:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan moet je nog even geduld hebben voordat je kunt testen daarop.
Voor de vliegreis van hun leven?quote:Op zaterdag 19 december 2020 10:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik begrijp het om wat dingen op de zoeken in specifieke sub Reddit’s. Maar je kunt je daar ook wel in verliezen inderdaad. Net is net FOK!quote:Op zaterdag 19 december 2020 10:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Geloof je meteen, hou niet van Reddit daar komt geen einde aan.
quote:Op zaterdag 19 december 2020 10:15 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Voor de vliegreis van hun leven?
Trainen trainen trainen.
Wat die lui deden is bijna knap. Die zijn sowieso opgeleid door ss.
COVID 4-6 dagen. Dus je kunt er vroeg bij zijn.quote:Op zaterdag 19 december 2020 10:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar die schoonmaak was dinsdag. Duurt het niet wat langer?
Ik ken ook een terrorist in dat geval.quote:Op zaterdag 19 december 2020 10:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar ook naar striptenten om hun frustratie en haat nog even te bevestigen.
quote:Op zaterdag 19 december 2020 10:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
COVID 4-6 dagen. Dus je kunt er vroeg bij zijn.
Kun je meteen de mensen van Seats en Sofa’s bellen in het bron en contactonderzoek.
Denk dat het ook wel meevalt. Maar het aantal besmettingen is hoog genoeg om kans te maken daarop.quote:Op zaterdag 19 december 2020 10:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
zal allemaal wel meevallen :p
ja dat ben ik wel met je eens. Ga ook nog vaak naar de ah.quote:Op zaterdag 19 december 2020 10:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat het ook wel meevalt. Maar het aantal besmettingen is hoog genoeg om kans te maken daarop.
oh gecondoleerdquote:Op zaterdag 19 december 2020 10:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mijn oom is vanmorgen ook (eindelijk) overleden. Die heeft nog een week lang gelegen![]()
Als ik ooit van iedereen afscheid genomen heb, en klaar ben om dood te gaan mag het wel iets sneller gaan.
Wat is vaak?quote:Op zaterdag 19 december 2020 10:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat ben ik wel met je eens. Ga ook nog vaak naar de ah.
Vrijwel elke dagquote:Op zaterdag 19 december 2020 10:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat is vaak?
Ik ga 1x per week. Ook omdat het rondom de kerstdagen sowieso te druk voor mij is met mensen die de geklaarde boter niet kunnen vinden
Nadat mijn vader er geweest was (volgens mij zaterdag) is die in slaap gebracht en niet meer wakker geworden. Alleen duurde het tot vanmorgen voordat zijn lichaam het opgegeven heeft.quote:
Gecondoleerd man.quote:Op zaterdag 19 december 2020 10:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mijn oom is vanmorgen ook (eindelijk) overleden. Die heeft nog een week lang gelegen![]()
Als ik ooit van iedereen afscheid genomen heb, en klaar ben om dood te gaan mag het wel iets sneller gaan.
oh joh? Nou ja das dan nog iets positiefs geweest toch?quote:Op zaterdag 19 december 2020 10:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nadat mijn vader er geweest was (volgens mij zaterdag) is die in slaap gebracht en niet meer wakker geworden. Alleen duurde het tot vanmorgen voordat zijn lichaam het opgegeven heeft.
Thanks.quote:
Nou, gecondoleerd in ieder gevalquote:Op zaterdag 19 december 2020 10:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ja, in principe wel. Hij heeft weinig zichtbare pijn gehad in ieder geval. Tegen de tijd dat het bij mij zover is hoop ik dat ik dan binnen een dag weg ben, al dan niet met wat hulp. Dat is dan voor iedereen het beste.quote:Op zaterdag 19 december 2020 10:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh joh? Nou ja das dan nog iets positiefs geweest toch?
Nog maar even wachten om over na te denken toch :pquote:Op zaterdag 19 december 2020 10:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja, in principe wel. Hij heeft weinig zichtbare pijn gehad in ieder geval. Tegen de tijd dat het bij mij zover is hoop ik dat ik dan binnen een dag weg ben, al dan niet met wat hulp. Dat is dan voor iedereen het beste.
alleen is fok echt 1000x overzichtelijkerquote:Op zaterdag 19 december 2020 10:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik begrijp het om wat dingen op de zoeken in specifieke sub Reddit’s. Maar je kunt je daar ook wel in verliezen inderdaad. Net is net FOK!
gecondoleerdquote:Op zaterdag 19 december 2020 10:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hij gaat peacocking.quote:Op zaterdag 19 december 2020 10:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:UitStraling ben je op zoek naar een hoed? Krijg ineens reclames van een hoeden-zaak in Den Bosch.
Hoedzo zit hier wel vlakbij.quote:Op zaterdag 19 december 2020 10:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:UitStraling ben je op zoek naar een hoed? Krijg ineens reclames van een hoeden-zaak in Den Bosch.
quote:Op zaterdag 19 december 2020 10:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nadat mijn vader er geweest was (volgens mij zaterdag) is die in slaap gebracht en niet meer wakker geworden. Alleen duurde het tot vanmorgen voordat zijn lichaam het opgegeven heeft.
Daarvan zag ik de reclame inderdaad.quote:Op zaterdag 19 december 2020 10:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoedzo zit hier wel vlakbij.
quote:
Gecondoleerd, 'jammer' dat het nog zo lang heeft moeten duren.quote:Op zaterdag 19 december 2020 10:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
jaaaaaaaaaaaaa smurfbroekquote:Op zaterdag 19 december 2020 11:21 schreef Karzai het volgende:
visje, brood en wat groente gehaald, joggingbroek kan weer aan
ik heb nog een ouwe playboy ergens liggenquote:Op zaterdag 19 december 2020 11:23 schreef bitterbal het volgende:
Ouders moeten vernietigde pornocollectie van zoon (42) vergoeden
Een Amerikaans echtpaar moet een vergoeding betalen aan hun zoon omdat ze zijn omvangrijke pornocollectie hebben vernietigd. Een rechter bepaalde deze week dat de ouders niet aan zijn bezittingen hadden mogen komen.
David Werking (42) trok in 2016 na een scheiding weer in bij zijn ouders Paul en Beth in Grand Haven, Michigan. Toen hij een klein jaar later weer vertrok, liet hij zijn ouders zijn bezittingen nazenden. Bij het uitpakken miste hij dozen vol porno en seksspeeltjes.
Zijn vader meldde hem dat hij alles had weggegooid, geschokt door de hoeveelheid en aard van het materiaal. "Ik had je gewaarschuwd dat als ik ooit porno in mijn huis zou aantreffen ik het zou vernietigen", schreef hij in een mail die als bewijsmateriaal werd ingediend voor het proces.
De vader schreef verder versteld en teleurgesteld te zijn over de flagrante leugens van zijn zoon, die beloofd had geen aanstootgevend materiaal mee te nemen. "We telden twaalf verhuisdozen vol pornografie en nog eens twee vol seksspeeltjes. We zijn een flinke tijd bezig geweest met de vernietiging ervan."
Emotionele én monetaire waarde
De zoon spreekt er schande van dat zijn ouders zijn collectie weggegooid hebben. "Je mag niet zomaar spullen vernietigen omdat je het niks vindt of het er niet mee eens bent."
Volgens hem had de verzameling niet alleen een emotionele waarde, maar ging het ook om zeldzaam materiaal dat nauwelijks nog verkrijgbaar is, zoals videobanden uit de jaren 80. "Ik heb ze misschien een of twee keer afgespeeld, omdat ik niet wilde dat ze beschadigden. Ik was al jaren op zoek naar deze titels. Niet alleen worden deze films niet meer uitgebracht, de studio's bestaan vaak al 20 jaar niet meer."
Hij voegde aan het dossier (.pdf) een gespecifieerde lijst toe met 1605 vermiste titels en hun geschatte waardes, zoals Stiff Competition, Pump Fiction, Juicy Sex Scandals en 34 delen van Shot at Home. Ook vermeldde hij andere missende voorwerpen zoals verscheidene gloednieuwe dildo's, zes tubes glijmiddel, zijn trouwringen en een plastic tas vol koelkastmagneten.
Volgens hem was de collectie 28.940,72 dollar waard, maar is het onmogelijk de hele verzameling te herstellen. Daarom eist hij driemaal dat bedrag, bijna 87.000 dollar, van zijn ouders.
Verslaafd
De ouders spreken van een seksverslaving en blijven erbij dat ze in het beste belang van hun zoon handelden. "Eerlijk gezegd heb ik je er een grote dienst mee bewezen", schreef zijn vader hem. "Ik deed dit voor je eigen geestelijke gezondheid. Ik had hetzelfde gedaan als ik een kilo crack had gevonden."
De ouders droegen enkele stukken ("het ergste van het ergste") over aan de politie omdat ze ervan overtuigd waren dat het om strafbaar materiaal ging, zoals kinderporno, bestialiteit of incest. Volgens agenten zat er echter geen illegaal materiaal tussen.
De rechter heeft de partijen tot februari gegeven om samen tot een passende vergoeding te komen.
https://nos.nl/artikel/23(...)on-42-vergoeden.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |