SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar hoe is de omgangsregeling enzo...gaat het allemaal geen gezeur geven?quote:Op vrijdag 18 december 2020 22:06 schreef UitStraling het volgende:
En nee is maar grapje, Rachid is een leuke gast maar voelde wel 0,003 seconden zo'n steekje van, verrekte mazzelpik
Huh? die twee zijn dolgelukkig met elkaar...quote:Op vrijdag 18 december 2020 22:07 schreef DW457 het volgende:
[..]
Maar hoe is de omgangsregeling enzo...gaat het allemaal geen gezeur geven?
Oooooooooooohhhhhhh.....ik dacht dat je een date met haar had...ah.quote:Op vrijdag 18 december 2020 22:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Huh? die twee zijn dolgelukkig met elkaar...
Met een zwangere vrouw?quote:Op vrijdag 18 december 2020 22:09 schreef DW457 het volgende:
[..]
Oooooooooooohhhhhhh.....ik dacht dat je een date met haar had...ah.
Kan toch? Ik heb destijds een ex ook leren kennen terwijl ik vader aan het worden was. Maar dat is ook wel een bijzonder verhaal.quote:
dit klinkt alsof je de verloskundige aan het versieren was tijdens de bevallingquote:Op vrijdag 18 december 2020 22:11 schreef DW457 het volgende:
[..]
Kan toch? Ik heb destijds een ex ook leren kennen terwijl ik vader aan het worden was. Maar dat is ook wel een bijzonder verhaal.
Serieus, dat moet toch ook wel bijzonder geweest zijn dan?quote:Op vrijdag 18 december 2020 22:11 schreef DW457 het volgende:
[..]
Kan toch? Ik heb destijds een ex ook leren kennen terwijl ik vader aan het worden was. Maar dat is ook wel een bijzonder verhaal.
Doet me een beetje aan mezelf denkenquote:Op vrijdag 18 december 2020 22:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dit klinkt alsof je de verloskundige aan het versieren was tijdens de bevalling
quote:Op vrijdag 18 december 2020 22:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dit klinkt alsof je de verloskundige aan het versieren was tijdens de bevalling
Ja, maar ook iets wat ik niet op een openbaar forum ga vertellenquote:Op vrijdag 18 december 2020 22:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Serieus, dat moet toch ook wel bijzonder geweest zijn dan?
jij was de verloskundige aan het versieren toen je uit je moeder kwam?quote:Op vrijdag 18 december 2020 22:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Doet me een beetje aan mezelf denken
Volgens mijn vader keek ik na de geboorte wel meteen omquote:Op vrijdag 18 december 2020 22:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
jij was de verloskundige aan het versieren toen je uit je moeder kwam?
Challenge acceptedquote:Op vrijdag 18 december 2020 22:15 schreef FranticDJ het volgende:
Belgen trekken hun keutel terug. je hebt alleen een negatieve test nodig als je langer dan 48u blijft.
ja want als je korter blijft kan je niemand besmetten
Besmetten met je CherryLips....prrr....quote:
Meeste mannen gaan toch voor de Antwerpse wip, flinke baas als je daar langer dan 48 uur voor nodig hebt.quote:Op vrijdag 18 december 2020 22:15 schreef FranticDJ het volgende:
Belgen trekken hun keutel terug. je hebt alleen een negatieve test nodig als je langer dan 48u blijft.
ja want als je korter blijft kan je niemand besmetten
Want het taaltje is zo zachtquote:Op vrijdag 18 december 2020 22:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Meeste mannen gaan toch voor de Antwerpse wip, flinke baas als je daar langer dan 48 uur voor nodig hebt.
"Ja, maar ook iets wat ik niet op een openbaar forum ga vertellenquote:Op vrijdag 18 december 2020 22:29 schreef DW457 het volgende:
[..]
Tell me more, tell me more, tell me more!
Nicequote:Op vrijdag 18 december 2020 22:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Ja, maar ook iets wat ik niet op een openbaar forum ga vertellen"
quote:Op vrijdag 18 december 2020 22:29 schreef DW457 het volgende:
[..]
Tell me more, tell me more, tell me more!
Scherp. Heb je mijn andere verwijzing ook gespot?quote:
quote:Op vrijdag 18 december 2020 22:54 schreef DW457 het volgende:
[..]
Scherp. Heb je mijn andere verwijzing ook gespot?
Ik stond zelfs in dubio, maar ik nam geen enkel risico.quote:
Ja ja, je bent goed bezig....is er trouwens leven op Pluto?quote:Op vrijdag 18 december 2020 22:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik stond zelfs in dubio, maar ik nam geen enkel risico.
Geen idee, kun je dansen op de maan?quote:Op vrijdag 18 december 2020 22:59 schreef DW457 het volgende:
[..]
Ja ja, je bent goed bezig....is er trouwens leven op Pluto?
Ik heb net malibu-cola opquote:Op vrijdag 18 december 2020 23:00 schreef bitterbal het volgende:
sigaretten op beeld zien er echt heel lekker uit
Hmm, goede vraag....maar goed...waar kan ik nu heen...niet naar Polen, want daar gaat het te goed, ik wil ook niet naar China, daar is het te druk...ah, ik weet het al: ik ga lekker naar bed. Slaap lekker allemaal.quote:Op vrijdag 18 december 2020 22:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geen idee, kun je dansen op de maan?
quote:Op vrijdag 18 december 2020 23:02 schreef DW457 het volgende:
[..]
Hmm, goede vraag....maar goed...waar kan ik nu heen...niet naar Polen, want daar gaat het te goed, ik wil ook niet naar China, daar is het te druk...ah, ik weet het al: ik ga lekker naar bed. Slaap lekker allemaal.
Bestaan die eigenlijk nog?quote:
Oh is het weer terug?quote:Op vrijdag 18 december 2020 23:04 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
https://www.plus.nl/produ(...)e-fles-275-ml-416100
Nu heb ik trek in dat toblerone toetjequote:Op vrijdag 18 december 2020 23:04 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
https://www.plus.nl/produ(...)e-fles-275-ml-416100
niet meer alle smaken van vroegah iig.
Jaja, rustig, WA heeft de laatste tijd ook sars ...quote:
van breezer naar Toblerone.. ok..quote:Op vrijdag 18 december 2020 23:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nu heb ik trek in dat toblerone toetje
Die verkopen ze bij de plusquote:Op vrijdag 18 december 2020 23:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
van breezer naar Toblerone.. ok..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |