SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De speeldagenverdeling tot en met 23 december:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het programma:
Format
R1: First to 3 sets (zonder tiebreak)
R2: First to 3 sets
R3: First to 4 sets
R4: First to 4 sets
QF: First to 5 sets
SF: First to 6 sets
F: First to 7 sets
Prijzengeld
Winner (1) £500,000
Runner-up (1) £200,000
Semi-finalists (2) £100,000
Quarter-finalists (4) £50,000
Fourth round losers (8) £35,000
Third round losers (16) £25,000
Second round losers (32) £15,000
First round losers (32) £7,500
De virtuele post-WK ranking
https://www.dartsrankings.com/postwch
Slotwoord voor deze OP
Wat een feest gaat het de komende weken weer worden.
We mogen ons weer ergeren aan Marcel Maijer, er komen weer schijtlollige items van Arjan van der Giessen, houdt Arjan van der Giessen de goede band met Van Gerwen, komt er weer ongemakkelijkheid met Van der Voort, welke BN'ers komen langs, welke kut-reclames zijn er, verliest Cullen weer traditioneel in de laatste 64?
HAMEREN DLM LOONVISIE HUURPONTONS MAXIMAALADVIES BENGI TONZON JAAAAAAAAAAAAAA
Vroege stunts uit de voorgaande twee jaren, want first to 3 sets blijft smerig
2020: Smith 1-3 Woodhouse, Cross 0-3 Huybrechts, Suljovic 1-3 Sherrock
2019: Whitlock 0-3 Joyce, Suljovic 1-3 Searle, Price 2-3 Aspinall, Wright 1-3 Alcinas
Wright, Suljovic en Price hebben dus geen hol te verdedigen ten opzichte van 2 jaar terug eigenlijk haha doei What can change the nature of a man?
Jaquote:Op vrijdag 18 december 2020 21:01 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
zie weinig over darts. Doet ze dat wel nog of speelt ze nu liever met pijlen van 30 cm?
Duurde langquote:Op vrijdag 18 december 2020 21:02 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Waar was deze topickaap voor nodig? @:Coco
Russia, Rostov-on-Don🇷🇺 17 y.oquote:Op vrijdag 18 december 2020 20:59 schreef Coco het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/veeronikakoroleva/
Alexia nog 3 jaarquote:Op vrijdag 18 december 2020 21:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Russia, Rostov-on-Don🇷🇺 17 y.o
Oei, bijna.
Maarliefst 16 secondenquote:
Dat zijn er vijftien teveelquote:Op vrijdag 18 december 2020 21:03 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Maarliefst 16 seconden
Geniet ervan Maniquote:Op vrijdag 18 december 2020 21:04 schreef Mani89 het volgende:
Zo ik heb een sex on the beach voor mezelf gemaakt. Anders hou ik dit niet vol.
Roep maar alles wat vanaf de middagsessie afgestreept kan worden!quote:Op vrijdag 18 december 2020 21:04 schreef Caland het volgende:
Op de vloer echt een goede speler kunnen we toch we afstrepen
Dikke zeug. Mogen ze in het vliegtuig zetten richting Argentinië.quote:Op vrijdag 18 december 2020 21:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat is jouw (wellicht een pittige) mening over Amalia?
Dat betekent wel dat er binnen een half uur een oneindige stroom onzin uit mijn toetsenbord komt.quote:
Bijnaquote:Op vrijdag 18 december 2020 21:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oei, bijna.
Anders dan de afgelopen jaren?quote:Op vrijdag 18 december 2020 21:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat betekent wel dat er binnen een half uur een oneindige stroom onzin uit mijn toetsenbord komt.
Ik dacht het vanmiddag gehoord te hebben maar ben niet 100% zekerquote:Op vrijdag 18 december 2020 21:05 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Roep maar alles wat vanaf de middagsessie afgestreept kan worden!
En ook over zee eruit gooien, naar familietraditie?quote:Op vrijdag 18 december 2020 21:05 schreef Coco het volgende:
[..]
Dikke zeug. Mogen ze in het vliegtuig zetten richting Argentinië.
Valt toch wel mee hoe dik.quote:Op vrijdag 18 december 2020 21:05 schreef Coco het volgende:
[..]
Dikke zeug. Mogen ze in het vliegtuig zetten richting Argentinië.
Er zijn wel enorm veel vloerkneuzen voorbij gekomen vanmiddag, dus ik geloof je direct.quote:Op vrijdag 18 december 2020 21:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik dacht het vanmiddag gehoord te hebben maar ben niet 100% zeker
Dat wilde ik posten maar dan krijg ik een note.quote:Op vrijdag 18 december 2020 21:06 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
En ook over zee eruit gooien, naar familietraditie?
Hoeveel heb je er al op dan?quote:Op vrijdag 18 december 2020 21:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat betekent wel dat er binnen een half uur een oneindige stroom onzin uit mijn toetsenbord komt.
Ik kan niet goed tegen alcohol.quote:
Zou ik een Jos B'tje voor over hebben.quote:Op vrijdag 18 december 2020 21:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oei, bijna.
Nee ik ben gewoon mezelf, maar dan met 30 IQ punten minder.quote:
Dit. Ongelooflijkquote:Op vrijdag 18 december 2020 21:09 schreef Szura het volgende:
Dat deze prutser gewoon 2 sets mag pakken
Ze hoeft toch niet meteen dood? Of ga jij zo agressief te werk?quote:Op vrijdag 18 december 2020 21:10 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Zou ik een Jos B'tje voor over hebben.
Een Benno L'etje dan.quote:Op vrijdag 18 december 2020 21:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze hoeft toch niet meteen dood? Of ga jij zo agressief te werk?
Waardeloze pot.quote:
quote:
Sowieso mogen er wel minder spelers inquote:Op vrijdag 18 december 2020 21:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
Barry mag de ticketverdeling wel gaan herzien voor PDC WK 2022
Kantelequote:Op vrijdag 18 december 2020 21:21 schreef El-Stinho het volgende:
PT23 Steve Beaton 84,14
Q Niels Zonneveld 83,37
Q Toru Suzuki 81,36
Q Gordon Mathers 81,03
Q Amit Gilitwala 80,48
Q Haupai Puha 79,72
Q Marko Kantele 79,69
Q Chengan Liu 79,57
Nwah, het helpt niet mee dat dit jaar zo verknipt was. Zeker van de Aziaten zou je de betere Jappen en Filipijntjes horen te hebben bijvoorbeeld. Maar die Tours zijn verneukt door Kerona.quote:Op vrijdag 18 december 2020 21:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
Barry mag de ticketverdeling wel gaan herzien voor PDC WK 2022
Niets om je voor te schamen.quote:Op vrijdag 18 december 2020 21:22 schreef MC-Morgan het volgende:
Net even in slaap gevallen. Maar we zijn er weer!
Die poesshampoo van Lactacyd is het toch nietquote:
Zoals een wijze man zou zeggenquote:Op vrijdag 18 december 2020 21:26 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
[..]
Daarom posten jullie er zelf ook zoveel
Uh, okéquote:Op vrijdag 18 december 2020 21:26 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
[..]
Daarom posten jullie er zelf ook zoveel
Hoera!quote:Op vrijdag 18 december 2020 21:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
KUTSCHIMMELZALF
@:heywoodu!!!!
quote:Op vrijdag 18 december 2020 21:28 schreef Tagliano het volgende:
Ik weet nog dat menig user bij Anderson-Lim was gaan pitten
Stel heeft de toko in Spanje ook weer verkochtquote:
quote:Op vrijdag 18 december 2020 21:29 schreef Szura het volgende:
[..]
Stel heeft de toko in Spanje ook weer verkocht
https://www.avrotros.nl/i(...)ge-plekje-in-spanje/
Ze dachten Dr_Flash hier ook een plezier mee te doenquote:Op vrijdag 18 december 2020 21:30 schreef Grifte het volgende:
[..]
Speciaal voor Caland zijn alle partijen met een uurtje vervroegd
Die met die tattoo is wel de lekkerste (wel jammer van de tattoo)quote:
Welke is dat?quote:Op vrijdag 18 december 2020 21:31 schreef Szura het volgende:
[..]
Die met die tattoo is wel de lekkerste (wel jammer van de tattoo)
Tattoos zijn min of meer per definitie jammerquote:Op vrijdag 18 december 2020 21:31 schreef Szura het volgende:
[..]
Neem ik voor liefquote:Op vrijdag 18 december 2020 21:31 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Tattoos zijn min of meer per definitie jammer
Pic?quote:Op vrijdag 18 december 2020 21:31 schreef Szura het volgende:
[..]
Voel je niks van.quote:Op vrijdag 18 december 2020 21:31 schreef Szura het volgende:
[..]
Blondine het dichtst bij de caller, tattoo op linkerbovenbeenquote:
Een subtiele tattoo kan wel.quote:Op vrijdag 18 december 2020 21:31 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Tattoos zijn min of meer per definitie jammer
Ik zie dit liever voorbij komen dan 30x het hoofd van Hendo.quote:Op vrijdag 18 december 2020 21:33 schreef Tagliano het volgende:
Volgens mij hebben we Frass weer getriggerd jongens
quote:Op vrijdag 18 december 2020 21:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een subtiele tattoo kan wel.
Maar zo'n hele arm onder is niks.
quote:Op woensdag 16 december 2020 14:10 schreef Coco het volgende:
[..]
Er is onderzoek naar gedaan en daar kwam uit de dat het een vorm van auto-mutilatie is.
In deze is dat dan emoties die men niet kan verwerken/plaatsen/omgaan en daar iets fysieks van willen maken.
Dat is 'tastbaar' en krijgt dan een plaats.
Ten Hag zou zeggen "kreesie"
Danseressenquote:Op vrijdag 18 december 2020 21:33 schreef Tagliano het volgende:
Volgens mij hebben we Frass weer getriggerd jongens
Ik vind het ook niet erg verderquote:Op vrijdag 18 december 2020 21:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zie dit liever voorbij komen dan 30x het hoofd van Hendo.
Ja maar ja maar ik wil uniek zijn!quote:Op vrijdag 18 december 2020 21:33 schreef Grifte het volgende:
[..]
Je ontkomt er ook bijna niet meer aan, Jan en alleman neemt ze tegenwoordig
preciesquote:Op vrijdag 18 december 2020 21:35 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Tegenwoordig ben je het meest uniek zonder
quote:Op vrijdag 18 december 2020 21:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is wel uniek.
Gelukkig zijn ze er ook nog zonder die zooi.quote:Op vrijdag 18 december 2020 21:35 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Tegenwoordig ben je het meest uniek zonder
Jeetjequote:Op vrijdag 18 december 2020 21:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is wel uniek.
quote:Op vrijdag 18 december 2020 21:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is wel uniek.
Voor gratis kutschimmelzalf?quote:Op vrijdag 18 december 2020 21:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
Danseressen
3 seconden screentime bij walk-on. Waarvoor dansen ze dan 1 minuut, zaal is leeg
Moet je een tribal zetten. Of een stuk prikkeldraad. Heul uniek!quote:
GODVERDOMMEquote:
hakenkruisjequote:Op vrijdag 18 december 2020 21:37 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Moet je een tribal zetten. Of een stuk prikkeldraad. Heul uniek!
Ik was die dag op Mallorca.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
oei oei oeiquote:
Stond naar de radio te schreeuwen verdomme.quote:
Als het niet Lim was geweest had ik er ook moeite mee gehad.quote:Op vrijdag 18 december 2020 21:38 schreef El-Stinho het volgende:
Zo te zien heeft Loek een beetje moeite met het tempo van Lim?
Hij woont op dit moment in Hong Kong, waardoor hij mee kon doen aan de qualifier aldaar en zich überhaupt kon plaatsen.quote:Op vrijdag 18 december 2020 21:29 schreef Pino112 het volgende:
Paultje woont in Amerika blijkbaar, weten ze dat wel?
Stond geen rood streepje onder.quote:Op vrijdag 18 december 2020 21:38 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
En dan gewoon niet doorhebben dat het fout gespeld is.
quote:Op vrijdag 18 december 2020 21:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Stond geen rood streepje onder.
Dat zou ik dan wel weer humor vinden. Zo'n Word streepje eronder zetten.quote:Op vrijdag 18 december 2020 21:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Stond geen rood streepje onder.
Ik krijg 'Student van Belgium vond een manier om 12,5 kg in 4 weken te verliezen'quote:Op vrijdag 18 december 2020 21:40 schreef Vriezzer het volgende:
Wat is dit dan joh.
[ afbeelding ]
Zag hij een overdaad aan kutschimmel?
quote:Op vrijdag 18 december 2020 21:40 schreef Vriezzer het volgende:
Wat is dit dan joh.
[ afbeelding ]
Zag hij een overdaad aan kutschimmel?
Dan kloppen de Wikipedia-pagina's niet.quote:Op vrijdag 18 december 2020 21:39 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hij woont op dit moment in Hong Kong, waardoor hij mee kon doen aan de qualifier aldaar en zich überhaupt kon plaatsen.
@JR-Style-93 vindt haar niksquote:Op vrijdag 18 december 2020 21:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mooie vrouw is het. Hopelijk komt ze ook een keer langs in studio
Dat kan nooit gezond zijn.quote:Op vrijdag 18 december 2020 21:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik krijg 'Student van Belgium vond een manier om 12,5 kg in 4 weken te verliezen'
Wat moet ik daarmee, dan ben ik al bijna dood.
Ik blijf kijken.quote:
Jos B vond ook een manier om 40 kilo in één keer te verliezen.quote:Op vrijdag 18 december 2020 21:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik krijg 'Student van Belgium vond een manier om 12,5 kg in 4 weken te verliezen'
Wat moet ik daarmee, dan ben ik al bijna dood.
Er zijn dit jaar bizar veel hele slechte teams in de eredivisie, kan er zo zes aanwijzen die er wel uit mogen en kunnen uitvliegen.quote:Op vrijdag 18 december 2020 21:45 schreef El-Stinho het volgende:
Ik zie dat de aan zelfoverschatting lijdende PEC Fans ook weer ziedend kunnen worden.
Rits compenseert dat wel al moet ie tegen Wadequote:Op vrijdag 18 december 2020 21:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik heb het gevoel dat we al een hele avond op hebben zitten, maar we moeten straks nog een pot
De traagheid bij Henderson - Kantele heeft me dood van binnen gemaakt
Heracles echt het slechtste ooit sinds hun promotie of wat?quote:Op vrijdag 18 december 2020 21:51 schreef Szura het volgende:
[..]
Er zijn dit jaar bizar veel hele slechte teams in de eredivisie, kan er zo zes aanwijzen die er wel uit mogen en kunnen uitvliegen.
Wordt het toch nog diep in de nachtquote:Op vrijdag 18 december 2020 21:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik heb het gevoel dat we al een hele avond op hebben zitten, maar we moeten straks nog een pot
Wade gaat al zijn mindgames inzettenquote:Op vrijdag 18 december 2020 21:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Rits compenseert dat wel al moet ie tegen Wade
Henderson is nog wel te pruimen omdat je je kunt verwonderen aan zijn geschommel, maar Kantele is zo'n zak hooi. Bah.quote:Op vrijdag 18 december 2020 21:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
... en de Dikke van Darte dus evenmin.quote:Op vrijdag 18 december 2020 21:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dan kloppen de Wikipedia-pagina's niet.
Wel benieuwd naar Rydz in 2021. Als er genoeg vloertoernooien doorgaan kan hij best in de buurt van de WMP komen. 15e bij de Winter Series.quote:Op vrijdag 18 december 2020 21:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wade gaat al zijn mindgames inzetten
Zou best kunnen.quote:Op vrijdag 18 december 2020 21:52 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Heracles echt het slechtste ooit sinds hun promotie of wat?
Ik volg de Eredivisie niet op de voet moet ik bekennen, maar had volgens mijn ook echt Sparta op 10 en Fortuna op 11 in mijn eindstandvoorspelling (lol).quote:Op vrijdag 18 december 2020 21:54 schreef Szura het volgende:
[..]
Zou best kunnen.
Snap vooral dat WII niet, zoveel is er niet veranderd sinds vorig seizoen. Die moeten daar toch makkelijk weg kunnen klimmen.
Sparta op tien is zo gek nog nietquote:Op vrijdag 18 december 2020 21:54 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik volg de Eredivisie niet op de voet moet ik bekennen, maar had volgens mijn ook echt Sparta op 10 en Fortuna op 11 in mijn eindstandvoorspelling (lol).
Sparta is echt prima de laatste maanden. Emmen, ADO en VVV vind ik echt ranzig slecht en dan heeft VVV nog geluk dat de spits er flink wat inpeert. Iets minder slecht Fortuna, RKC en Heracles.quote:Op vrijdag 18 december 2020 21:54 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik volg de Eredivisie niet op de voet moet ik bekennen, maar had volgens mijn ook echt Sparta op 10 en Fortuna op 11 in mijn eindstandvoorspelling (lol).
Gras is groen.quote:Op vrijdag 18 december 2020 21:54 schreef Kopiko het volgende:
[..]
... en de Dikke van Darte dus evenmin.
Er zit op zijn minst consistentie in qua spel vs prestatie.quote:Op vrijdag 18 december 2020 21:56 schreef Szura het volgende:
[..]
Sparta is echt prima de laatste maanden. Emmen, ADO en VVV vind ik echt ranzig slecht en dan heeft VVV nog geluk dat de spits er flink wat inpeert. Iets minder slecht Fortuna, RKC en Heracles.
De afwijkende punt is ook nog niet benoemd.quote:Op vrijdag 18 december 2020 21:55 schreef El-Stinho het volgende:
Waarom herhalen ze bij Luke niet tot in den treure dat hij ook op punt staat t.o.v. eerdere jaren qua gewicht?
Belasting op domheidquote:Op vrijdag 18 december 2020 22:01 schreef Szura het volgende:
Ik heb nog nooit van iemand gehoord dat ze meer dan 10e hebben gewonnen met zo’n kraskalender
Ik heb 5 en 10 euro opengekrast bij de extra spellen, maar kan door de lockdown nog niet innen (lol).quote:Op vrijdag 18 december 2020 22:01 schreef Szura het volgende:
Ik heb nog nooit van iemand gehoord dat ze meer dan 10e hebben gewonnen met zo’n kraskalender
quote:Op vrijdag 18 december 2020 22:03 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik heb 5 en 10 euro opengekrast bij de extra spellen, maar kan door de lockdown nog niet innen (lol).
quote:
Ik koop het niet zelfquote:
Leverworstquote:Op vrijdag 18 december 2020 22:04 schreef wimderon het volgende:
Co kan onverrichter zake terug naar de leverworst.
Riesjardquote:Op vrijdag 18 december 2020 22:08 schreef Mani89 het volgende:
De WDF gaat de oude glorie herstellen jongens.
[ twitter ]
Steeds maar wat flarden van meegekregen, maar dit is dus de opvolger van de BDO?quote:Op vrijdag 18 december 2020 22:08 schreef Mani89 het volgende:
[ twitter ]
quote:
Watquote:Op vrijdag 18 december 2020 22:07 schreef El-Stinho het volgende:
Bij Athletic Club v Huesca nam de scheidsrechter zijn mobiel mee het veld op, aha.
Nou ja de WDF bestaat al 200 jaar en is dé officiele dartsbond, maar die gaat nu het amateurgedeelte helemaal overnemen ja.quote:Op vrijdag 18 december 2020 22:09 schreef Grifte het volgende:
[..]
Steeds maar wat flarden van meegekregen, maar dit is dus de opvolger van de BDO?
Oké. Hopelijk bakken ze er wat van, zodat het gat tussen de amateurs en PDC niet te groot wordt en ook de hobbyisten nog wat toernooitjes kunnen gooien.quote:Op vrijdag 18 december 2020 22:11 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nou ja de WDF bestaat al 200 jaar en is dé officiele dartsbond, maar die gaat nu het amateurgedeelte helemaal overnemen ja.
Dit was allang gepost johquote:Op vrijdag 18 december 2020 22:08 schreef Mani89 het volgende:
[ twitter ]
Martin Adams schijnt Q-school te gaan doen.quote:Op vrijdag 18 december 2020 22:14 schreef The_Undertone het volgende:
Zijn er eigenlijk nog BDO'ers die de overstap zullen (of kunnen) maken?
JAAAAAAAAAAAAAquote:
Is dit het moment waarop je drankje inslaat of is dit serieusquote:Op vrijdag 18 december 2020 22:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Martin Adams schijnt Q-school te gaan doen.
Dit is serieus. In ieder geval, ik meen mij te herinneren dat ik dit van de week heb gelezen.quote:Op vrijdag 18 december 2020 22:15 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Is dit het moment waarop je drankje inslaat of is dit serieus
Ik geloof het pas als @wimderon erop aanslaat.quote:Op vrijdag 18 december 2020 22:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dit is serieus. In ieder geval, ik meen mij te herinneren dat ik dit van de week heb gelezen.
En Ross Montgomery?quote:Op vrijdag 18 december 2020 22:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Martin Adams schijnt Q-school te gaan doen.
Echt veel zijn er niet over. Wayne Warren stapt al naar concept van Barry. Adams, Montgomery en Hogan heb je nog. Dat zijn wel verstokte BDO'ersquote:Op vrijdag 18 december 2020 22:14 schreef The_Undertone het volgende:
Zijn er eigenlijk nog BDO'ers die de overstap zullen (of kunnen) maken?
Montgomery en Hogan is ook niks, die gaan de top 32 niet eens halenquote:Op vrijdag 18 december 2020 22:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Echt veel zijn er niet over. Wayne Warren stapt al naar concept van Barry. Adams, Montgomery en Hogan heb je nog. Dat zijn wel verstokte BDO'ers
Hogan is wel meer omdat hij onder de plak zit dan dat hij de PDC haat.quote:Op vrijdag 18 december 2020 22:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Echt veel zijn er niet over. Wayne Warren stapt al naar concept van Barry. Adams, Montgomery en Hogan heb je nog. Dat zijn wel verstokte BDO'ers
Ja, ik kan me niet veel BDO-spelers meer herinneren. Is Scott Mitchell nog iets?quote:Op vrijdag 18 december 2020 22:18 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hogan is wel meer omdat hij onder de plak zit dan dat hij de PDC haat.
Gooit af en toe mee op de vloertoernooien maar net niet genoeg om de PC Finals (top64 vloer) te halen.quote:Op vrijdag 18 december 2020 22:19 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Ja, ik kan me niet veel BDO-spelers meer herinneren. Is Scott Mitchell nog iets?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |